Teun Koopmeiners (2023)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

ForzAZ schreef: 30 aug 2021, 07:10 Mee eens. Het bedrag valt veel lager uit dan de eerdere naar buiten komende bedragen. Maar Teun verdient zijn transfer in alle opzichten. Goed dat AZ hem deze stap heeft gegund!
Laat wel duidelijk een gat achter. Benieuwd óf dat uiteindelijk opgevuld gaat worden. Vond Reijnders overigens wel prima invallen gisteren, maar dat is toch een ander type dan Teun.
Compete to complete
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Fijn voor Teun, jammer voor AZ.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Als er dan één speler is waarvan je weet dat hij gaat slagen in het buitenland, dan moet het toch hasst Teun wel zijn. Natuurlijk kun je altijd tegen blessures aanlopen, maar onder normale omstandigheden zal deze absolute klasbak laten zien in Italië waarom Atalanta hem gehaald heeft.

Het is je van harte gegund Teun. Zet 'm op en laat je niet gek maken daar. =D>
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZSander schreef: 29 aug 2021, 22:12 De manier waarop hij voor de camera staat. De oprechtheid, de bedenkendheid. De tranen die komen omdat het echt officieel is. Die 14 miljoen maakt me niet eens meer uit; of het nou meer of minder is. Dezee AZ-held verdient gewoon een transfer.

Hij heeft in een enorme achtbaan geleefd afgelopen weken, maar heeft zich altijd ingezet voor de club waar hij is opgeleid. Als er 1 AZ-jeugdspeler hier een doek buiten het stadion of een standbeeld verdient dan is het wel Teun Koopmeiners. Teun; als je dit leest, je bent één van ons. Je bent een voorbeeld. Je bent AZ-er. Maak ons trots daar in Bergamo.
Perfect omschreven.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

loekf2 schreef: 29 aug 2021, 17:56 Schijnt toch echt 12 miljoen + 2 miljoen bonussen te zijn:

https://twitter.com/fabrizioromano/stat ... 67620?s=21

Koopje…
Gisteren werd dit door Studio Voetbal bevestigd: 12 miljoen.
Ik kan me dan moeilijk voorstellen dat er veel kapers op de kust lagen als Huiberts in eerste instantie op 18 miljoen inzette.
Laatst gewijzigd door De Rode Baron op 30 aug 2021, 08:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 30 aug 2021, 08:38 Gisteren werd dit door Studio Voetbal bevestigd: 12 miljoen.
Nope, is pertinent niet waar.
Compete to complete
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZSander schreef: 30 aug 2021, 08:42 Nope, is pertinent niet waar.
want?
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 30 aug 2021, 08:43 want?
Omdat dit niet het bedrag is dat AZ heeft ontvangen?

Ik vind het overigens prima hoor dat er lagere bedragen in de media circuleren. Hoe hoger de bedragen, hoe meer andere clubs gaan vragen voor de vervangers die AZ wil halen.
Laatst gewijzigd door AZSander op 30 aug 2021, 08:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Compete to complete
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZSander schreef: 30 aug 2021, 08:44 Omdat dit niet het bedrag is dat AZ heeft ontvangen?
Dat begrijp ik, maar is dat jou gevoel of heb je daar inzicht over?
Zo'n redactie gaat toch niet zomaar een bedrag van een twitteraccount overnemen?
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 30 aug 2021, 08:50 Dat begrijp ik, maar is dat jou gevoel of heb je daar inzicht over?
Zo'n redactie gaat toch niet zomaar een bedrag van een twitteraccount overnemen?
AZ communiceert nooit bedragen en laat het bij mijn weten ook altijd contractueel opnemen dat de kopende clubs daar ook niets over communiceren. Een Studio Voetbal moet dus afgaan op 'transferexperts' en dat hebben ze in dit geval met Romano gedaan. Zo'n Romano is alleen zo breed, dat er ook best regelmatig onjuiste informatie tussen staat.

En ik heb inderdaad andere, voor mij betrouwbaardere, informatie doorgekregen.
Compete to complete
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

AZSander schreef: 30 aug 2021, 08:56 AZ communiceert nooit bedragen en laat het bij mijn weten ook altijd contractueel opnemen dat de kopende clubs daar ook niets over communiceren. Een Studio Voetbal moet dus afgaan op 'transferexperts' en dat hebben ze in dit geval met Romano gedaan. Zo'n Romano is alleen zo breed, dat er ook best regelmatig onjuiste informatie tussen staat.

En ik heb inderdaad andere, voor mij betrouwbaardere, informatie doorgekregen.
Je doet echter ook voorkomen dat je dichter bij de bron zit. Heb je (indirect) contact met de selectie? Of loop je rond op de marketing afdeling of zoiets?

Overigens heeft Teun natuurlijk een zeer hige gunfactor. Ik denk dat Atalanta hem voor een koopje heeft weten over te nemen, als het bedrag 15M€ of minder is.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1642
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

AZSander schreef: 29 aug 2021, 22:12 Als er 1 AZ-jeugdspeler hier een doek buiten het stadion of een standbeeld verdient dan is het wel Teun Koopmeiners.
Ik weet wel een doekje die vervangen mag worden.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

DiepeMast schreef: 30 aug 2021, 09:00 Je doet echter ook voorkomen dat je dichter bij de bron zit. Heb je (indirect) contact met de selectie? Of loop je rond op de marketing afdeling of zoiets?

Overigens heeft Teun natuurlijk een zeer hige gunfactor. Ik denk dat Atalanta hem voor een koopje heeft weten over te nemen, als het bedrag 15M€ of minder is.
Daarom denk ik ook te kunnen zeggen dat die informatie onjuist is. Anders zou ik het ook niet zeggen.

Ik vind overigens dat het bedrag dat mij ter oren is gekomen nog steeds veel te laag is, maar goed. Wat jij ook terecht stelt; Teun heeft een hele hoge gunfactor. Atalanta gaat nog veel plezier aan hem beleven.
Laatst gewijzigd door AZSander op 30 aug 2021, 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Compete to complete
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

Voltreffer Vick schreef: 30 aug 2021, 09:04 Ik weet wel een doekje die vervangen mag worden.
Toevallig van een speler die dacht dat hij er goed aan deed om met vd Brom mee te gaan? Als die er nog hangt is me dat helemaal ontgaan en wordt het inderdaad hoog tijd dat die van de gevel af gaat :lol:
Compete to complete
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

DiepeMast schreef: 30 aug 2021, 09:00 Je doet echter ook voorkomen dat je dichter bij de bron zit. Heb je (indirect) contact met de selectie? Of loop je rond op de marketing afdeling of zoiets?
Dat maakt toch verder niet uit. Sander heeft het al veel vaker bij het juiste eind gehad dus voor mij een betrouwbare bron. Dan maakt het mij niet uit of hij nu materiaalman, marketingmedewerker of Robert Eenhoorn zelf is. Wees blij dat er wat "insiders" zo af en toe wat meer openheid geven.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Bombaman schreef: 30 aug 2021, 09:20 Dat maakt toch verder niet uit. Sander heeft het al veel vaker bij het juiste eind gehad dus voor mij een betrouwbare bron. Dan maakt het mij niet uit of hij nu materiaalman, marketingmedewerker of Robert Eenhoorn zelf is. Wees blij dat er wat "insiders" zo af en toe wat meer openheid geven.
Daar ben ik heel blij mee! Vragen om de achtergrond lijkt me echter geen probleem, toch?
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

AZ is toch gezwicht voor dit italiaanse spelletje, tijdsdruk, gunfactor, speler toe aan een volgende stap. Koopmeiners moest en zou volgens hemzelf ook, een transfer maken, hij kon niet meer terug.
Staat ie vervolgens te janken voor de camera, omdat hij naar een Italiaanse kutclub gaat. :wink:
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

bk wcm schreef: 30 aug 2021, 09:34 AZ is toch gezwicht voor dit italiaanse spelletje, tijdsdruk, gunfactor, speler toe aan een volgende stap. Koopmeiners moest en zou volgens hemzelf ook, een transfer maken, hij kon niet meer terug.
Staat ie vervolgens te janken voor de camera, omdat hij naar een Italiaanse kutclub gaat. :wink:
Zelfs met de knipoog vind ik dit nog een rare reactie.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Maanden lang was Teun te koop, maar werd hij niet verkocht. Dan is het vreemd om over een "marktwaarde" te spreken of dat het ontvangen bedrag te laag zou zijn. Atalanta had van hun interesse geen geheim gemaakt maar nam bewust het risico dat hij ergens anders naartoe zou gaan. Uiteindelijk is het bedrag dus sowieso "marktconform".
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik vind die transferbedragen altijd overdreven veel aandacht krijgen zonder fatsoenlijke onderbouwing. Ik vind het genoemde salaris van 1,5 miljoen per jaar schokkender, als we toch ingaan op onbevestigde berichten. Daarmee kom je niet eens in de top 50 spelers van de Championship en in de Premier League komt daar al helemaal niemand zijn bed voor uit. Arm jong. Zelfs Guus Til verdient bij Feyenoord meer.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gesloten