Anti 010 topic

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje

Anti 010 topic...

Doe niet zo kinderachtig
7
15%
Nou even dan...
11
23%
Prima!
29
62%
 
Totaal aantal stemmen: 47
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 22 jul 2021, 21:34Is Slot al out?
Slot mopperde na afloop over de tekortkomingen van de selectie en dat er versterkingen moeten komen.
Hij wist dat alles van tevoren, dus een zwaktebod. Meneer is zich al aan het indekken.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

vriend schreef: 22 jul 2021, 23:16 Slot mopperde na afloop over de tekortkomingen van de selectie en dat er versterkingen moeten komen.
Hij wist dat alles van tevoren, dus een zwaktebod. Meneer is zich al aan het indekken.
De eerste mooie uitslag voor de professor. Dat er maar vele mogen volgen en hij met kerst tijd over heeft voor zijn gezin. :)
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Az564 schreef: 23 jul 2021, 06:38 De eerste mooie uitslag voor de professor. Dat er maar vele mogen volgen en hij met kerst tijd over heeft voor zijn gezin. :)
Ik hoop alleen niet in een bunker omdat er van die debielen in zijn voortuin hebben gestaan.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Als je daar gaat werken kun je gewoon beter een huis zonder voortuin nemen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Nog zonder Jahanbakhsh.
Maar er mag nog wel wat gebeuren daar.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Kilkenny schreef: 23 jul 2021, 06:54 Ik hoop alleen niet in een bunker omdat er van die debielen in zijn voortuin hebben gestaan.
Dat hoop ik ook niet voor hem en zijn gezin. Echter is dat natuurlijk de charme van die geweldige club met dat fantastische legioen #-o.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Az564 schreef: 23 jul 2021, 08:55 Dat hoop ik ook niet voor hem en zijn gezin. Echter is dat natuurlijk de charme van die geweldige club met dat fantastische legioen #-o.
“Onze” Guus liep er gisteren compleet verloren bij. Wát een slechte pot, van heel Feyenoord. En Slot meteen in de defensie met “we komen kwaliteit tekort in de selectie”. Dat wist je toen je er aan begon, eikel.

Uiteraard gun ik onze ex-spelers een mooie carrière, maar met de keuze voor Feyenoord is die kans alweer een stukje kleiner geworden…..
Ik hoop op een compleet mislukt seizoen daar.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ze hebben lekker verloren van een Griekse ploeg 😜
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

salmonyappi schreef: 25 jul 2021, 17:07 Ze hebben lekker verloren van een Griekse ploeg 😜
En Senesi de zoveelste blunder van de voorbereiding waar een goal uit komt. Je weet wel die gozer waar ze tig miljoen voor zouden vangen. Woeste Argentijn met een baard die er weinig van kan.

De eerste kritiek op Til begint ook al te komen. Kleine selectie om van te smullen:
"hij rent weg van de bal" ''hij moet de spitsen bedienen" "wat valt die Til tegen" "Til brengt niets extras" "onze nummer 10 Til wordt gehaald voor z’n kwaliteiten als die niet de bal heeft" "loper Til. Waarom houden ze bij Feyenoord altijd van lopers die voetballend matig zijn?" "Til valt mij ook (nog) zwaar tegen, je hoort en ziet hem niet," "Rot op met Til, zwaar beperkt." "Guus Til is trouwens niet veel beter. Weer zo’n ‘loper’ die voetballend niets toevoegt." "Til bakt er niets van maar blijft uiteraard toch staan omdat ie net door de trainer is gehaald." "zonde dat ze til gehaald hebben" "Til kan alleen maar rennen "

Zouden daar in die badkuip nu echt zo kortzichtig zijn om alleen naar wat statistieken te kijken en te denken dat hij de balletjes overal neerlegt. Met dit warme weer stijgt het kwik in ieder geval boven het gemiddeld IQ uit daar.
Hup Drita!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Hup Drita vind ik te ver gaan, want AZ heeft er ook iets aan als er Europees wel punten gehaald worden, plus het feit dat een aantal feyenoorders (waaronder Jahanbakhsh) fysiek geen drie wedstrijden in de week aankunnen. Laat ze dus maar lekker veel wedstrijden spelen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZuid-Scharwoude schreef: 25 jul 2021, 19:25 Hup Drita vind ik te ver gaan, want AZ heeft er ook iets aan als er Europees wel punten gehaald worden, plus het feit dat een aantal feyenoorders (waaronder Jahanbakhsh) fysiek geen drie wedstrijden in de week aankunnen. Laat ze dus maar lekker veel wedstrijden spelen.
Zoveel punten zijn er niet te verdienen in de ConFerence League.
Laat ze maar lekker verliezen 😅
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Forza, kan jij aangeven hoe het de puntenverdeling voor de Europese ranglijst in elkaar zit m.b.t. de drie Europese Leagues?
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Kilkenny schreef: 25 jul 2021, 20:28 Forza, kan jij aangeven hoe het de puntenverdeling voor de Europese ranglijst in elkaar zit m.b.t. de drie Europese Leagues?
Iedere winst levert voor de landenranglijst 1 punt op in de voorrondes en 2 vanaf de groepsfase. Ieder gelijkspel levert 0,5 punt op in de voorrondes en 1 vanaf de groepsfase. Of die overwinning of gelijkspel nu behaald is in de CL, EL of CoL maakt geen verschil. Daar komen nog wel bonuspunten bij:

CL: 4 (deelname groepsfase), 5 (1/8 finale), 1 (kwartfinale), 1 (halve finale), 1 (finale)
EL: 4 (groepswinnaar), 2 (nummer 2 van de groep), 1 (1/8 finale), 1 (kwartfinale), 1 (halve finale), 1 (finale)
CoL: 2 (groepswinnaar), 1 (nummer 2 van de groep), 1 (halve finale), 1 (finale)
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Forza AZ schreef: 25 jul 2021, 21:03 Iedere winst levert voor de landenranglijst 1 punt op in de voorrondes en 2 vanaf de groepsfase. Ieder gelijkspel levert 0,5 punt op in de voorrondes en 1 vanaf de groepsfase. Of die overwinning of gelijkspel nu behaald is in de CL, EL of CoL maakt geen verschil. Daar komen nog wel bonuspunten bij:

CL: 4 (deelname groepsfase), 5 (1/8 finale), 1 (kwartfinale), 1 (halve finale), 1 (finale)
EL: 4 (groepswinnaar), 2 (nummer 2 van de groep), 1 (1/8 finale), 1 (kwartfinale), 1 (halve finale), 1 (finale)
CoL: 2 (groepswinnaar), 1 (nummer 2 van de groep), 1 (halve finale), 1 (finale)
En moet gedeeld worden door het aantal deelnemende ploegen right?

Tuurlijk moet Nederland punten halen, maar volgens mij zitten we als er geen gekke dingen gebeuren wel aardig safe nu qua positie. https://www.vi.nl/nieuws/waarom-nederla ... lafond-zit
"Voor de kwaliteit en kwantiteit van de tickets maakt het in principe niet zoveel uit of je als land zevende, achtste of negende staat."
Voor AZ zou het niet verkeerd uitkomen als Feyenoord dit jaar geen groepsfase haalt (financieel gezien), en na de gang van zaken afgelopen jaar gun ik ze het ook allerminst. Maar mag ook tegen Zurich hoor :P

En PSV hoeft van mij ook geen Champions league groepsfase te halen.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ik gun feyenoord wel een dubbel programma i.v.m. de extra belasting. Daarnaast zullen ze van Europese inkomsten vast een deel moeten uitkeren via bonussen aan clubs zoals aan Brighton.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 25 jul 2021, 21:47 En moet gedeeld worden door het aantal deelnemende ploegen right?
Ja, dat klopt.
SimonPoulsen schreef: 25 jul 2021, 21:47Tuurlijk moet Nederland punten halen, maar volgens mij zitten we als er geen gekke dingen gebeuren wel aardig safe nu qua positie. https://www.vi.nl/nieuws/waarom-nederla ... lafond-zit
Als Nederland zowel dit seizoen als volgend seizoen goed scoort dan is plaats 5 of 6 niet uitgesloten in de ranking van 2023, waarmee Nederland dan een 3e CL-plek (en totaal 6 clubs in Europa) heeft voor het seizoen 2024-25: https://kassiesa.net/uefa/data/method5/crank2023.html
SimonPoulsen schreef: 25 jul 2021, 21:47 Voor AZ zou het niet verkeerd uitkomen als Feyenoord dit jaar geen groepsfase haalt (financieel gezien), en na de gang van zaken afgelopen jaar gun ik ze het ook allerminst. Maar mag ook tegen Zurich hoor :P
Feyenoord moet in de volgende ronde tegen Luzern.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Forza AZ schreef: 25 jul 2021, 21:03 Iedere winst levert voor de landenranglijst 1 punt op in de voorrondes en 2 vanaf de groepsfase. Ieder gelijkspel levert 0,5 punt op in de voorrondes en 1 vanaf de groepsfase. Of die overwinning of gelijkspel nu behaald is in de CL, EL of CoL maakt geen verschil. Daar komen nog wel bonuspunten bij:

CL: 4 (deelname groepsfase), 5 (1/8 finale), 1 (kwartfinale), 1 (halve finale), 1 (finale)
EL: 4 (groepswinnaar), 2 (nummer 2 van de groep), 1 (1/8 finale), 1 (kwartfinale), 1 (halve finale), 1 (finale)
CoL: 2 (groepswinnaar), 1 (nummer 2 van de groep), 1 (halve finale), 1 (finale)
Dat er niet zo veel punten zijn te verdienen in de Conference League is dus onzin. Ja, Salmonyappi, wel minder, maar toch niet weinig. In dat opzicht is het goed als 010 erbij blijft.
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Winnen of verliezen, met allebei kan je lachen.
Winnen is met hakken over de sloot doorkomen tegen een veel mindere tegenstander en goed voor de Europese Ranglijst.
Verliezen is met een grote mond wederom miljoenen door de shredder halen en wederom falen op europees vlak.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wat zei ik over lachen? ik ben uit verveling Feyenoord-Drita aan het kijken enneh... het is gniffelen geblazen.
Op dit moment staat het 1-2 voor de Kosovaren.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

🍿🍿🍿
Plaats reactie