Anti 010 topic

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje

Anti 010 topic...

Doe niet zo kinderachtig
7
15%
Nou even dan...
11
23%
Prima!
29
62%
 
Totaal aantal stemmen: 47
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

G-Vak schreef: 12 jul 2021, 16:21 14:50 – De supporters van Feyenoord nemen het Steven Berghuis niet in dank af dat hij zijn loopbaan vervolgt bij ajax. Op social media gaat een filmpje rond waarop te zien is dat Feyenoord-shirts met de naam van Berghuis erop worden verbrand.

Wat een simpel volk! Elke speler kust per seizoen 241 keer het club-logo om daarna
naar de beter betalende club te gaan.
Een club logo dat ze overigens ook in rook doen opgaan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Los daarvan heeft berghuis wel regelmatig verklaard dat hij nooit naar een andere club in Nederland zou gaan. Misschien dat ze daarom in 010 in 2019 nog zo dom waren geweest om zo'n belachelijke clausule in zijn contract op te laten nemen. Ik snap wel dat hij gewoon een sterkere club met waarschijnlijk nog meer salaris opzoekt, maar de schijnheiligheid is wel verachtelijk hoog.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

salmonyappi schreef: 12 jul 2021, 18:07 Ik vermoed dat het IQ van de gemiddelde fanatieke feyenoordsupporter het laagst ligt t.o.v. die van de andere clubs. Ja, nóg lager dan dat van ajax……🙂
Eerlijk gezegd had ik van jou een intelligentere opmerking verwacht dan dit domme geneuzel.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Lecompte schreef: 13 jul 2021, 16:42 Eerlijk gezegd had ik van jou een intelligentere opmerking verwacht dan dit domme geneuzel.
Je hebt het gedrag van de feyenoordsupporter een beetje gevolgd?
Dan had je deze reactie kunnen overslaan…..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Ben_Side schreef: 13 jul 2021, 09:31 Toch zie ik dat bericht van Jahanbakhsh naar Feyenoord louter als een gerucht.
Gisteren liet Arnesen nog het volgende weten:


Daarbij gaan de Rotterdammers 22,5 miljoen in de begroting omlaag, het moet de gaten in de begroting vullen en dan kan men zich niet permitteren om in principe een duurdere jongen aan te trekken; Alireza zal toch ook wel op zijn minst op het salarispost van Berghuis zitten en zal ook niet voor een grijpstuiver van Brighton over komen. Dus met de verkoop van Berghuis en de komst van Alireza besparen ze niet en blijft men in financieel zwaar weer zitten.
Ze kunnen het vrijgekomen salaris van Berghuis in Alireza steken. Dan wordt het een huur zonder vergoeding en nemen ze grootdeels zijn salaris over met zoals dat nu met Til doen. Als ze dan ook nog eens wat kunnen verkopen kunnen ze hem volgend jaar definitief vastleggen net zoals ze dat indertijd met Berghuis hebben gedaan toen ie terugkwam uit Watford.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ben_Side schreef: 14 jul 2021, 08:58 Dat klopt, maar Feyenoord stond en staat er financieel slecht op. Je kunt wel de ene dure, voor de andere dure jongen vervangen maar dan blijven ze nog in hun precaire financiële beleid hangen om iets te kunnen opbouwen om op termijn weer een gezonde stabiele topclub te worden.
Prima voor AZ als ze dit beleid voortzetten dus. 😀
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

kuifje schreef: 14 jul 2021, 06:54 Ze kunnen het vrijgekomen salaris van Berghuis in Alireza steken. Dan wordt het een huur zonder vergoeding en nemen ze grootdeels zijn salaris over met zoals dat nu met Til doen. Als ze dan ook nog eens wat kunnen verkopen kunnen ze hem volgend jaar definitief vastleggen net zoals ze dat indertijd met Berghuis hebben gedaan toen ie terugkwam uit Watford.
Er zullen op termijn wel wat narcistische multimiljonairs een duit in het zakje doen. Als de Kuip weer vol zit genereren ze voldoende inkomsten om dit soort salarissen te betalen. Dan hebben ze een paar goede verkopen nodig om de transferpot te spekken. Misschien dat ze wat verdienen met Malacia, Jorgensen, Senesi en Sinistera?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Met de informatie die de buitenwacht heeft kun je alleen maar concluderen dat ze in Rotterdam een gevaarlijk spel spelen.

Het zal mij niets verbazen als de gedroomde gelden uitblijven en die club opeens wéér op punt van omvallen komt te staan.
Benieuwd of de 'vrienden van Feijenoord' dan weer bereid zijn om op te staan... het zal vast wel, maar het is een vreemde gewaarwording.


De supporters zeuren ook nog altijd om een spits, wedden dat er nog een gerucht over Alkmaar B komt met betrekking tot Vincent Janssen ofzo. Zo flauw zijn ze nog wel.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Ben_Side schreef: 17 jul 2021, 09:45 Jahan voor minder dan 3 miljoen gekocht en dan nog Tilletje op het middenveld als box to box speler hebben ze zich toch heel aardig versterkt, sterker, ik vind ze op die posities beter dan wij hebben en dat straks met mogelijk 60 miljoen in de knip.
Gudmundsson is ondertussen beter dan Til. Maar Til past wel perfect in het spel dat Slot wil spelen en Alireza is een topper. Al met al is Feyenoord erop vooruit gegaan en zie ik ze weer als serieuze concurrent voor AZ. Transferperiode is uiteraard nog niet voorbij en pas op het einde is duidelijk wie de beste zaken heeft gedaan, maar tot nog toe heeft Feyenoord hele goede zaken gedaan en heeft AZ nog een paar posities met een probleem en waarschijnlijk toekomstig probleem zodra Wijndal en Bizot verkocht zijn. Ook wordt ik nog nog niet vrolijk van de geruchten dat Bjorkan naar Feyenoord gaat en wij voor Nunnely gaan :(
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Je vraagt je toch af, of het echt allemaal halvegare hersenloze malloten zijn daar!

https://nos.nl/artikel/2389898-feyenoor ... n-berghuis
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

G-Vak schreef: 19 jul 2021, 08:23 Je vraagt je toch af, of het echt allemaal halvegare hersenloze malloten zijn daar!

https://nos.nl/artikel/2389898-feyenoor ... n-berghuis
Uiteraard niet allemaal, maar er zitten wel een paar hersenloze tussen. Ik zou mij doodschamen als ik Feyenoord supporter was met dit soort tuig.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 19 jul 2021, 17:29 Uiteraard niet allemaal, maar er zitten wel een paar hersenloze tussen. Ik zou mij doodschamen als ik Feyenoord supporter was met dit soort tuig.
Oppakken die tokkies in die caravan.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 19 jul 2021, 20:29 Oppakken die tokkies in die caravan.
En naar Spanje sturen zodat ze er niet te makkelijk vanaf komen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

In de zoektocht naar een nieuwe spits komt Feyenoord uit op momenteel werkloze Pellè, 36 jaar. Kijk dat noem ik nou lange termijn visie!
Goed bezig dat Feyenoord……..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
‘81
Herry en/of Berry
Berichten: 70
Lid geworden op: 08 dec 2020, 10:28

Hou je toch niet zo bezig met die * club en richt je op ons aller AZ .
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

‘81 schreef: 20 jul 2021, 11:44 Hou je toch niet zo bezig met die * club en richt je op ons aller AZ .
Beste man, als ik het in dit topic over AZ zou hebben ga ik off topic 😉.

Dit en “anti 020” zijn de afreageerkamertjes van dit forum.
Hebben we nodig af en toe…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 20 jul 2021, 07:07 In de zoektocht naar een nieuwe spits komt Feyenoord uit op momenteel werkloze Pellè, 36 jaar. Kijk dat noem ik nou lange termijn visie!
Goed bezig dat Feyenoord……..
Moeten ze vooral doen, die komt echt niet voor een appel en een ei spelen.
Hoe meer geld er in Rotterdam door de shredder gaat, hoe beter dat op de lange termijn voor AZ is.
Misschien hebben wij dit jaar een tussenjaar en doet Feyenoord het met al die investeringen net een stukje beter dan wij... en dan? Dan zijn ze dat vervolgens binnen de kortste keren weer kwijt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 21 jul 2021, 08:59 Moeten ze vooral doen, die komt echt niet voor een appel en een ei spelen.
Hoe meer geld er in Rotterdam door de shredder gaat, hoe beter dat op de lange termijn voor AZ is.
Misschien hebben wij dit jaar een tussenjaar en doet Feyenoord het met al die investeringen net een stukje beter dan wij... en dan? Dan zijn ze dat vervolgens binnen de kortste keren weer kwijt.
Ik krijg wel een beetje jeuk van mensen die het over een tussenjaar hebben ivm AZ. Met straks 50miljoen op de bank gaan we toch geen tussenjaar inlassen? Om Feyenoord voor te blijven moet je er alles aan doen om ze geen Europees voetbal te laten spelen of iig dwingen tot playoffs en voorrondes. Voorlopig heeft Feyenoord nog nauwelijks investeringen gedaan, en voornamelijk de vrijgekomen salarisposten opnieuw ingevuld met behoorlijke spelers. Ik heb juist het idee dat ze het AZ scoutingsmodel gaan overnemen en waarde op het veld gaan creëren.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 21 jul 2021, 20:45 Ik krijg wel een beetje jeuk van mensen die het over een tussenjaar hebben ivm AZ. Met straks 50miljoen op de bank gaan we toch geen tussenjaar inlassen? Om Feyenoord voor te blijven moet je er alles aan doen om ze geen Europees voetbal te laten spelen of iig dwingen tot playoffs en voorrondes. Voorlopig heeft Feyenoord nog nauwelijks investeringen gedaan, en voornamelijk de vrijgekomen salarisposten opnieuw ingevuld met behoorlijke spelers. Ik heb juist het idee dat ze het AZ scoutingsmodel gaan overnemen en waarde op het veld gaan creëren.
Pelle is 36 en zal wel minimaal een miljoen als niet miljoenen aan salaris vragen.
Til hebben ze GEHUURD voor 2+ miljoen.
Alireza zou een behoorlijke pot duurder moeten zijn dan de gerapporteerde 1 miljoen en wordt in augustus toch al 28 en zal dus 29 zijn als ze hem binnen het seizoen proberen te slijten.
De nieuwe beoogde centrumverdediger Trauner zal dus in ieder geval meer dan de 1 miljoen kosten waar LASK de Rotterdammers om heeft uitgelachen en zal bij aankomst ook al 29 zijn en dus bij de volgende zomer al over de 30 zijn.

Met die drie/vier spelers hebben ze inderdaad op de korte termijn kwaliteit toegevoegd, maar ze kosten ook pak 'm beet 2 miljoen de man die op korte termijn door de shredder gaat en dus zich direct moet terugbetalen in Europees voetbal en dan ook nog eens voldoende overwinningen in Europees voetbal om break-even te spelen of het idee zal zijn de rest van de spelers met deze investering in de etalage te zetten, maar dan moeten ze idem dito ver genoeg komen.

Natuurlijk moet AZ niet inzetten op een tussenjaar, je zet zo hoog mogelijk in. Maar het beleid van AZ op dit moment is duurzaam terwijl dat van Feyenoord op het eerste gezicht lijkt te gaan voor korte termijn succes. Als een van die aankopen van ze geblesseerd raakt zijn ze gelijk een heel stuk verder van huis.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Is Slot al out?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Plaats reactie