Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Interesse in Pavlidis nogmaals benadrukt zowel als het plafond voor transfers waarvan Huiberts nog even insinueert dat het lager dan 3 miljoen zou zijn, ook wederom bevestiging dat men hoopt op langer verblijf Svensson, jammer dat hier niet doorgevraagd is naar De Rooij hoewel hij wel de logische optie lijkt gezien zijn eigen interview destijds (Volgens mij gaf hij destijds aan dat die best nog in Jong AZ wil spelen als overbrugging met voldoende perspectief).

Ik ben niet iemand die gelijk tevreden is met een trap naar ajax. er zitten echt nog wel wat haken en ogen aan dit interview, maar al met al zet hij het netjes neer.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 02 jun 2021, 10:41 Interesse in Pavlidis nogmaals benadrukt zowel als het plafond voor transfers waarvan Huiberts nog even insinueert dat het lager dan 3 miljoen zou zijn, ook wederom bevestiging dat men hoopt op langer verblijf Svensson, jammer dat hier niet doorgevraagd is naar De Rooij hoewel hij wel de logische optie lijkt gezien zijn eigen interview destijds (Volgens mij gaf hij destijds aan dat die best nog in Jong AZ wil spelen als overbrugging met voldoende perspectief).

Ik ben niet iemand die gelijk tevreden is met een trap naar ajax. er zitten echt nog wel wat haken en ogen aan dit interview, maar al met al zet hij het netjes neer.
Huiberts zegt in het algemeen dat er wel geschakeld wordt met diverse spelers, waar de kans op een transfer groot is. Logisch dat hij niet op individuele namen ingaat, dan verpest je je eigen visvijver.

Er zitten zeker discussieerbare (discutabel klinkt zo negatief) uitspraken bij, ook logisch, maar het bevestigt in mijn ogen de stelling dat AZ in de grote lijnen goed bezig is.

Ook goed dat nogmaals gesteld wordt, dat we geen duurdere aankopen hoeven te verwachten als de begroting niet structureel stijgt.
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Kilkenny schreef: 02 jun 2021, 11:07 Huiberts zegt in het algemeen dat er wel geschakeld wordt met diverse spelers, waar de kans op een transfer groot is. Logisch dat hij niet op individuele namen ingaat, dan verpest je je eigen visvijver.

Er zitten zeker discussieerbare (discutabel klinkt zo negatief) uitspraken bij, ook logisch, maar het bevestigt in mijn ogen de stelling dat AZ in de grote lijnen goed bezig is.

Ook goed dat nogmaals gesteld wordt, dat we geen duurdere aankopen hoeven te verwachten als de begroting niet structureel stijgt.
Hij zegt toch wel:
Pavlidis ja
Kadioglu nee
:wink:

Voor de rest eens :D
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Ik lig weer in een breuk met al die reacties. Man, wat zijn ze boos dat AZ durft te roepen dat ajax geen stap vooruit is. :lol:
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

kuifje schreef: 02 jun 2021, 14:09 Ik lig weer in een breuk met al die reacties. Man, wat zijn ze boos dat AZ durft te roepen dat ajax geen stap vooruit is. :lol:
Komt ook wel deels door die kansloze clickbait sites die als aasgieren de boel weer grandioos uit het verband trekken. Maar de reacties zijn erg vermakelijk.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Ik heb zitten schaterlachen van al die reacties.

Wie is er nu de calimero ?? :lol:
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Op insta van Ed staat dat Hupperts terugkomt.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

kuifje schreef: 09 jun 2021, 12:59 Op insta van Ed staat dat Hupperts terugkomt.
Ik hoop dat hij die foto heeft geplaatst om het oude en nieuwe stadion te vergelijken(vanuit dezelfde hoek), en dat nonvoetballer Guus daar toevallig opstond.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 09 jun 2021, 14:07 Ik hoop dat hij die foto heeft geplaatst om het oude en nieuwe stadion te vergelijken(vanuit dezelfde hoek), en dat nonvoetballer Guus daar toevallig opstond.
Er stond ‘back soon’ bij.

Naar de norm van Multatuli is het een upgrade van Stengs :-)
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

kuifje schreef: 09 jun 2021, 14:30 Er stond ‘back soon’ bij.

Naar de norm van Multatuli is het een upgrade van Stengs :-)
Toch een Goal en Assist in 450 minuten, daar heeft Stengs er gemiddeld meer dan 500 voor nodig :wink: . Dus zon gek idee is dat nog niet,

Maar back soon kan toch ook het stadion betekenen?


iets heel anders,
Geldt dat hele NOW verhaal dat je beter niet kunt verkopen voor 1 Juli (omdat je het anders moet terugbetalen) ook voor AZ? Ik meen dat wij samen met Fortuna geen NOW hebben aangevraagd de tweede ronde. Waarom die neuzen dat wel deden is mij overigens nog steeds een raadsel.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

SimonPoulsen schreef: 09 jun 2021, 15:15 Waarom die neuzen dat wel deden is mij overigens nog steeds een raadsel.
Zo'n moeilijk raadsel lijkt mij dat niet... :^o
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 09 jun 2021, 15:15 Toch een Goal en Assist in 450 minuten, daar heeft Stengs er gemiddeld meer dan 500 voor nodig :wink: . Dus zon gek idee is dat nog niet,

Maar back soon kan toch ook het stadion betekenen?
Misschien als stagiair of zo
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
elmo
Seizoenkaarthouder
Berichten: 311
Lid geworden op: 06 jun 2007, 18:33

kuifje schreef: 09 jun 2021, 16:56 Misschien als stagiair of zo
Of als ervaren aanvaller tussen al die jonkies. Afgelopen twee jaar is het voorin allemaal wel erg jong (en dus grillig) geweest.

Al mag er van mij wel een niveau hoger worden gemikt.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Gaan we voor degradatie voetballen?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

elmo schreef: 09 jun 2021, 18:25 Of als ervaren aanvaller tussen al die jonkies. Afgelopen twee jaar is het voorin allemaal wel erg jong (en dus grillig) geweest.

Al mag er van mij wel een niveau hoger worden gemikt.
Nee joh, kom op hee! Dit waren gewoon twee foto's uit dezelfde hoek om het stadion te vergelijken met toen en nu.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Kilkenny schreef: 10 jun 2021, 07:01 Nee joh, kom op hee! Dit waren gewoon twee foto's uit dezelfde hoek om het stadion te vergelijken met toen en nu.
Was effe aan het stoken :-)
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Zou Max om 010 te vervelen niet voor de grap eens moeten roepen dat Berghuis een goede vervanger van Stengs zou zijn? Ik denk dat er een stel Rotterdammers dan helemaal uit hun plaat gaan.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

pAZcal schreef: 12 jun 2021, 09:31 Zou Max om 010 te vervelen niet voor de grap eens moeten roepen dat Berghuis een goede vervanger van Stengs zou zijn? Ik denk dat er een stel Rotterdammers dan helemaal uit hun plaat gaan.
Daar zou hij dan wel bij moeten zeggen dat hij denkt dat Berghuis klaar is voor een stap hogerop. :lol:
Robin
Supporter
Berichten: 133
Lid geworden op: 24 feb 2017, 21:03

pAZcal schreef: 12 jun 2021, 09:31 Zou Max om 010 te vervelen niet voor de grap eens moeten roepen dat Berghuis een goede vervanger van Stengs zou zijn? Ik denk dat er een stel Rotterdammers dan helemaal uit hun plaat gaan.
Dit zou wel geniaal zijn. Of de Fanpage kan dit gerucht even de wereld inhelpen? Heeft natuurlijk niets met journalistiek te maken, maar het zou wel enorm lachen zijn.
I did not choose myself, I was chosen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Robin schreef: 12 jun 2021, 10:26 Dit zou wel geniaal zijn. Of de Fanpage kan dit gerucht even de wereld inhelpen? Heeft natuurlijk niets met journalistiek te maken, maar het zou wel enorm lachen zijn.
En dan mensen van die gestoorde Feyenoord tokkies bij hun thuis op bezoek krijgen. Laat maar zitten.
Plaats reactie