Tijs Velthuis (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Heeft zijn debuut inmiddels gemaakt dus ook zijn eigen topic.

Het contractbericht:
https://www.AZ.nl/nl/nieuws/velthuis-naar-AZ
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
thelattatouch
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 feb 2010, 21:12
Locatie: Roermond

Thijs laat al weken bij jong AZ zien Dat hij een stabiele factor is en zeker niet bang is om in te grijpen
Binnen korte tijd wordt hij een vaste waarde in AZ 1
Heute ist nicht alle Tage, ich komme wieder keine Frage
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

thelattatouch schreef: 16 nov 2020, 07:56 Thijs laat al weken bij jong AZ zien Dat hij een stabiele factor is en zeker niet bang is om in te grijpen
Binnen korte tijd wordt hij een vaste waarde in AZ 1
Wie weet vanaf volgend jaar als hij er dan klaar voor is. Tot die tijd hebben we BMI nog, maar het kan wel zijn dat Tijs bij blessure van BMI de vaste back-up wordt dit seizoen nog. Het ziet er veelbelovend uit, al zie ik hem ook nog regelmatig fatale fouten maken bij Jong AZ.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ferry schreef: 22 mei 2021, 10:52 Velthuis (terug) naar Twente?

https://www.twentefans.nl/nieuws/hoofdn ... -fc-twente
Ik denk in ieder geval dat van weerszijde het gevoel zal heersen dat de stappen die men dacht te maken niet gemaakt zijn.
Maar dat wil niet zeggen dat Velthuis weg moet, die verdient wel de kans als hij dat zelf graag wil.

Overigens lees ik in de comments van Twente 2 interessante opmerkingen:
1. Velthuis/omgeving van Velthuis zou ontevreden zijn met het halen van Beukema, als Velthuis bij Twente was gebleven had ie al eredivisie minuten gemaakt.
2. Men denkt in Twente blijkbaar dat als Velthuis komt dat onderdeel van een deal van AZ voor Oosterwolde zou kunnen zijn.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

DeZuivelDuivel schreef: 22 mei 2021, 12:07 Ik denk in ieder geval dat van weerszijde het gevoel zal heersen dat de stappen die men dacht te maken niet gemaakt zijn.
Maar dat wil niet zeggen dat Velthuis weg moet, die verdient wel de kans als hij dat zelf graag wil.

Overigens lees ik in de comments van Twente 2 interessante opmerkingen:
1. Velthuis/omgeving van Velthuis zou ontevreden zijn met het halen van Beukema, als Velthuis bij Twente was gebleven had ie al eredivisie minuten gemaakt.
2. Men denkt in Twente blijkbaar dat als Velthuis komt dat onderdeel van een deal van AZ voor Oosterwolde zou kunnen zijn.
Ik denk dat ze er achter zijn gekomen dat ze deze jongen niet sterk genoeg krijgen voor top voetbal op zijn positie.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Az564 schreef: 22 mei 2021, 14:32 Ik denk dat ze er achter zijn gekomen dat ze deze jongen niet sterk genoeg krijgen voor top voetbal op zijn positie.
Wat een onzin die gozer is pas bij AZ en net 19. Aboukhlal, Stengs, Boadu krijgen kans na kans na kans. En dan zouden ze deze jongen afschrijven na een jaartje bij AZ, waar hij het helemaal niet zo super slecht deed?

Verhuren zou prima zijn.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Wel eerst verlengen dan voordat hij verhuurd zou worden. Anders loopt ie uit z'n contract en sta je met lege handen als hij het goed doet. Een jaar speeltijd bij Twente in de eredivisie zou mooi voor hem zijn.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 22 mei 2021, 15:04 Wat een onzin die gozer is pas bij AZ en net 19. Aboukhlal, Stengs, Boadu krijgen kans na kans na kans. En dan zouden ze deze jongen afschrijven na een jaartje bij AZ, waar hij het helemaal niet zo super slecht deed?

Verhuren zou prima zijn.
Hij heeft ook nog in november zijn debuut gemaakt en is daarbij linkspoot, dus zo ontevreden over het halen van Beukema zullen ze niet zijn. Verhuren na contractverlenging lijkt mij ook prima, de rest lijkt me ook onzin.
_________________
"I don't know that!"
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

SimonPoulsen schreef: 22 mei 2021, 15:04 Wat een onzin die gozer is pas bij AZ en net 19. Aboukhlal, Stengs, Boadu krijgen kans na kans na kans. En dan zouden ze deze jongen afschrijven na een jaartje bij AZ, waar hij het helemaal niet zo super slecht deed?

Verhuren zou prima zijn.
Ik heb het niet over zijn voetballend vermogen, maar puur om zijn fysiek (om het makkelijk te maken lees resultaat kracht training). Als je geen massa creëert heb je achterin weinig te zoeken.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Hij is net een tijd geblesseerd geweest en heeft daarvoor bijna alles gespeeld. Volgens mij doet hij het prima bij Jong AZ.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

multatuli schreef: 22 mei 2021, 20:17 Hij is net een tijd geblesseerd geweest en heeft daarvoor bijna alles gespeeld. Volgens mij doet hij het prima bij Jong AZ.
Volgens mij breng je dan veel tijd door in het krachthonk, als dan blijkt dat je geen (genoeg) massa aanmaakt, dan kan dat ook meewegen bij in je overweging in een eventuele ruildeal + voor Oosterwolde.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Az564 schreef: 22 mei 2021, 20:46 Volgens mij breng je dan veel tijd door in het krachthonk, als dan blijkt dat je geen (genoeg) massa aanmaakt, dan kan dat ook meewegen bij in je overweging in een eventuele ruildeal + voor Oosterwolde.
Als hij straks 21 is kan je daarover oordelen. Geef die jongen eerst eens een serieuze kans om zich te ontwikkelen man (ook fysiek). Een gozer van 18 kan toch niet in een half jaar een spierbundel worden.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

SimonPoulsen schreef: 22 mei 2021, 21:32 Als hij straks 21 is kan je daarover oordelen. Geef die jongen eerst eens een serieuze kans om zich te ontwikkelen man (ook fysiek). Een gozer van 18 kan toch niet in een half jaar een spierbundel worden.
Dat is waar, maar je kan wel calculeren waar hij uitkomt. Dat kan voorlopig niet goed genoeg zijn.
Gebruikersavatar
‘81
Herry en/of Berry
Berichten: 70
Lid geworden op: 08 dec 2020, 10:28

📝 AZ verlengt het contract van 𝗧𝗶𝗷𝘀 𝗩𝗲𝗹𝘁𝗵𝘂𝗶𝘀 tot medio 2024!

💬 "𝘈𝘢𝘯 𝘮𝘪𝘫 𝘰𝘮 𝘥𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘢𝘳 𝘵𝘦 𝘮𝘢𝘬𝘦𝘯."

📲 Meer: https://bit.ly/3x08Cu2
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Goeie zaak, topictitel aangepast.
_________________
"I don't know that!"
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Hij zegt zelf dat hij verder wil groeien en stabieler wil worden in Jong AZ. Dus het lijkt er nog niet op dat hij verhuurd gaat worden. Of zou dat nog gaan gebeuren?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZuid-Scharwoude schreef: 24 jul 2021, 05:20 Hij zegt zelf dat hij verder wil groeien en stabieler wil worden in Jong AZ. Dus het lijkt er nog niet op dat hij verhuurd gaat worden. Of zou dat nog gaan gebeuren?
Waarom verhuren? Hij kan nog genoeg leren in Jong AZ.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 906
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Speelde toch wel behoorlijk goed eerste seizoenshelft bij Jong AZ. Zou toch mooi zijn als hij en Beukema zich ontwikkelen tot sterke verdedigers.
"One swallow does not make a summer"
Plaats reactie