Jesper Karlsson (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

ForzAZ schreef: 18 mei 2021, 16:53 Zo denk ik er ook gelijk over. Eindelijk geen voetbal voor Karlsson, rust en weer opladen voor het nieuwe seizoen. Kans gelijk veel groter dat ie volgend seizoen nog in Alkmaar speelt.
In de vakantie dan nog wat werken aan kracht, explosiviteit en uithoudingsvermogen, zodat hij na de vakantie topfit kan beginnen.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

SimonPoulsen schreef: 18 mei 2021, 16:40 Geen Karlsson in de ek selectie van Zweden :shock: :shock: .

Krijgt hij wel eindelijk zn verdiende vakantie na 337 wedstrijden.
Nu nog hopen dat we in september met z’n alle weer het stadion in mogen en dan kunnen we mooi een seizoen genieten van deze speler.

Jesper wordt volgend jaar de beste speler van de eredivisie.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 18 mei 2021, 16:40 Geen Karlsson in de ek selectie van Zweden :shock: :shock: .

Krijgt hij wel eindelijk zn verdiende vakantie na 337 wedstrijden.
vreemd, het ging toch ook juist best lekker?
Of is hij nu slachtoffer van de val van Zlatan? dat ze anders moeten gaan spelen?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

multatuli schreef: 18 mei 2021, 17:05 In de vakantie dan nog wat werken aan kracht, explosiviteit en uithoudingsvermogen, zodat hij na de vakantie topfit kan beginnen.
In de vakantie uitrusten na een seizoen dat veel langer duurde dan dat van zijn medespelers. Als het voor iemand wel goed is deze zomer nergens voor geselecteerd te worden is het wel voor Karlsson.
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

ForzAZ schreef: 18 mei 2021, 16:53 Zo denk ik er ook gelijk over. Eindelijk geen voetbal voor Karlsson, rust en weer opladen voor het nieuwe seizoen. Kans gelijk veel groter dat ie volgend seizoen nog in Alkmaar speelt.
Het zou bizar zijn als hij een transfer maakt
Dan heeft hij geen enkele wedstrijd voor AZ gespeeld met AZ publiek
ALKMAAR CITY OF DREAMS
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

schoorl schreef: 19 mei 2021, 03:25 Het zou bizar zijn als hij een transfer maakt
Dan heeft hij geen enkele wedstrijd voor AZ gespeeld met AZ publiek
Hij zegt zelf dat ie zeker nog een jaar blijft, omdat hij nog maar een jaar in Alkmaar is. Zo zal AZ er ook over denken. Maar in de voetballerij weet je het nooit!

Ik hoop zeker dat ie blijft. Hartstikke leuke en goede speler voor ons. Volgend seizoen zonder Wijndal zal ie nog meer voor eigen kans gaan en veel goals maken verwacht ik. Daarna is ie niet meer te houden vrees ik. Voor AZ weer een relatief goedkope speler die dan vele miljoenen zal opleveren.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

ForzAZ schreef: 19 mei 2021, 05:39 Hij zegt zelf dat ie zeker nog een jaar blijft, omdat hij nog maar een jaar in Alkmaar is. Zo zal AZ er ook over denken. Maar in de voetballerij weet je het nooit!

Ik hoop zeker dat ie blijft. Hartstikke leuke en goede speler voor ons. Volgend seizoen zonder Wijndal zal ie nog meer voor eigen kans gaan en veel goals maken verwacht ik. Daarna is ie niet meer te houden vrees ik. Voor AZ weer een relatief goedkope speler die dan vele miljoenen zal opleveren.
Dan moet hij zich uiteraard wel goed door blijven ontwikkelen en geen terugval krijgen.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

multatuli schreef: 19 mei 2021, 06:45 Dan moet hij zich uiteraard wel goed door blijven ontwikkelen en geen terugval krijgen.
Heb jij daar dan geen vertrouwen in met deze Scandinavische voetballer!? :wink:
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Die jongen is niet fit meer. Hij heeft dit seizoen meer dan 60 wedstrijden gespeeld. Vergeet niet dat hij meteen basis stond bij AZ en daarvoor al 22 wedstrijden had gespeeld in Zweden, die voetballen gewoon al in de zomer. Hij heeft een lange vakantie nodig.
"One swallow does not make a summer"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

ForzAZ schreef: 19 mei 2021, 07:28 Heb jij daar dan geen vertrouwen in met deze Scandinavische voetballer!? :wink:
Ik heb er wel vertrouwen in hoor, maar het gebeurt te vaak met grote talenten dat ze eerst goed zijn en dan steeds minder worden (o.a. Dos Santos, Fred Friday, Boadu, Stengs) en zelfs spelers als Til en Idrissi hebben echt wel een lange mindere periode gehad. Dus zekerheid hebben we niet.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

multatuli schreef: 19 mei 2021, 08:18 Ik heb er wel vertrouwen in hoor, maar het gebeurt te vaak met grote talenten dat ze eerst goed zijn en dan steeds minder worden (o.a. Dos Santos, Fred Friday, Boadu, Stengs) en zelfs spelers als Til en Idrissi hebben echt wel een lange mindere periode gehad. Dus zekerheid hebben we niet.
Ik ben het eens met je opmerking dat er helaas genoeg voorbeelden zijn van spelers die hun potentie niet waar maakte Maar om nou Fred Friday op te noemen.. Hij is juist altijd erg constant geweest in zijn prestaties.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Perry schreef: 19 mei 2021, 09:20 Ik ben het eens met je opmerking dat er helaas genoeg voorbeelden zijn van spelers die hun potentie niet waar maakte Maar om nou Fred Friday op te noemen.. Hij is juist altijd erg constant geweest in zijn prestaties.
Dat gevoel had ik eerst ook, maar ik heb wat beelden van hem terug gekeken voordat hij bij AZ begon, zijn 1e periode bij AZ en zijn latere periode bij AZ. Hij speelde voor zijn AZ tijd heel behoorlijk (was ook een stuk veelzijdiger dan bijvoorbeeld Boadu) en ook in het begin bij AZ had hij nog meer inzet en wel knappe acties. In zijn latere periode was het helemaal niets meer. Maar als je dan weer ziet hoe hij na 2 jaar zijn 1e wedstrijd weer heeft gespeeld met een schitterend doelpunt en man of the match, dan denk ik toch dat er bij AZ iets met hem gebeurd is, waardoor hij steeds slechter is gaan presteren.

Nogmaals ik verwacht niet dat Karlsson er last van gaat krijgen, maar er zijn mij net wat teveel aanvallers in de afgelopen 10 jaar die van goed naar slecht zijn gegaan.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 19 mei 2021, 09:25 Dat gevoel had ik eerst ook, maar ik heb wat beelden van hem terug gekeken voordat hij bij AZ begon, zijn 1e periode bij AZ en zijn latere periode bij AZ. Hij speelde voor zijn AZ tijd heel behoorlijk (was ook een stuk veelzijdiger dan bijvoorbeeld Boadu) en ook in het begin bij AZ had hij nog meer inzet en wel knappe acties. In zijn latere periode was het helemaal niets meer. Maar als je dan weer ziet hoe hij na 2 jaar zijn 1e wedstrijd weer heeft gespeeld met een schitterend doelpunt en man of the match, dan denk ik toch dat er bij AZ iets met hem gebeurd is, waardoor hij steeds slechter is gaan presteren.

Nogmaals ik verwacht niet dat Karlsson er last van gaat krijgen, maar er zijn mij net wat teveel aanvallers in de afgelopen 10 jaar die van goed naar slecht zijn gegaan.
Misschien gedijt die jongen gewoon goed bij echte kou.

OT: Rust is een ding, maar voor rust iemand een EK ontnemen? Waarom moet zo'n Robin Quaison bijvoorbeeld mee met Zweden?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 19 mei 2021, 10:26 Misschien gedijt die jongen gewoon goed bij echte kou.

OT: Rust is een ding, maar voor rust iemand een EK ontnemen? Waarom moet zo'n Robin Quaison bijvoorbeeld mee met Zweden?
Ouder/meer ervaring, speelt in grotere competitie, kan ook spelen in 2 spitsensysteem. Verder heb ik geen idee hoe goed hij is.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Mij bekruipt net de herinnering dat Karlsson nog een schorsing heeft openstaan in Europa toch?!?! Voor die belachelijke rode kaart tegen die kroaten.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 23 mei 2021, 11:00 Mij bekruipt net de herinnering dat Karlsson nog een schorsing heeft openstaan in Europa toch?!?! Voor die belachelijke rode kaart tegen die kroaten.
Je zal wel gelijk hebben. Dan zijn AZ en Karlsson dubbel genaaid door die scheidsrechter. Ik weet zeker dat wij zonder die belachelijk gegeven rode kaart die wedstrijd gewoon hadden gewonnen en door waren gegaan.

Het is ook volslagen belachelijk. Er staan miljoenen euro's op het spel en dan krijg je nog steeds van die amateurs als scheidsrechters en niet eens een VAR in Europa.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Arme Karlsson, heeft een beetje de El Ghazi situatie van het Nederlands elftal.
Kusulevski heeft coronavirus, maar Zweden gaat hem niet vervangen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Léé vd Béé
Seizoenkaarthouder
Berichten: 272
Lid geworden op: 21 dec 2004, 18:52
Locatie: Schagen

DeZuivelDuivel schreef: 19 mei 2021, 10:26 Misschien gedijt die jongen gewoon goed bij echte kou.

OT: Rust is een ding, maar voor rust iemand een EK ontnemen? Waarom moet zo'n Robin Quaison bijvoorbeeld mee met Zweden?
Die Robin Quaison schiet ze toch regelmatig binnen in de Bundesliga. Anders gezegd die kan AZ prima gebruiken denk ik zomaar...
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ-aanvaller Karlsson in Zweedse ’schaduwselectie’ voor EK
16.25 uur: Jesper Karlsson van AZ mag alsnog hopen op deelname aan het EK. De 22-jarige Zweed behoort tot een ’schaduwselectie’ van zes spelers die bondscoach Janne Andersson uit voorzorg heeft geformeerd, omdat binnen de EK-selectie twee spelers positief hebben getest op het coronavirus.

Drievoudig international Karlsson behoorde tot de voorselectie, maar viel af toen Andersson zijn selectie terugbracht tot 26 spelers. Samen met Isaac Kiese Thelin, Joakim Nilsson, Jacob Rinne, Mattias Johansson en Niklas Hult moet Karlsson zich nu alsnog melden in Göteborg. De zes spelers gaan daar enkele dagen trainen onder leiding van Poya Asbaghi, de coach van Jong Zweden. Ze zitten met elkaar in quarantaine, om de kans op besmetting met het virus zo klein mogelijk te houden.

Dejan Kulusevski (Juventus) en Mattias Svanberg (Bologna) testten dinsdag positief. Zij zitten voorlopig in isolatie. De overige 24 spelers uit de EK-selectie waren donderdag allemaal negatief bij een nieuwe testronde op het coronavirus.

Zweden begint het EK maandag in Sevilla tegen Spanje, dat ook coronazorgen heeft. Aanvoerder Sergio Busquets testte positief en Diego Llorente ook, al is bij hem mogelijk sprake van een vals-positieve test. De Spaanse bondscoach Luis Enrique heeft naast zijn EK-selectie ook heel wat spelers opgeroepen die paraat staan voor het geval hij wijzigingen moet doorvoeren in zijn groep.
Er is dus nog hoop voor Jesper :D
Zou wel mooi voor hem zijn als hij het EK mee mag maken.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00


Link: http://www.youtube.com/watch?v=
multatuli schreef: 10 jun 2021, 14:56 Er is dus nog hoop voor Jesper :D
Zou wel mooi voor hem zijn als hij het EK mee mag maken.
Mwah. Ik gunde hem eindelijk wel een paar weken rust.
Plaats reactie