Anti 010 topic

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje

Anti 010 topic...

Doe niet zo kinderachtig
7
15%
Nou even dan...
11
23%
Prima!
29
62%
 
Totaal aantal stemmen: 47
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Kilkenny schreef: 17 mei 2021, 18:03 Zullen de recettes niet gedeeld worden?
Het gaat niet om geld toch. Er zullen 6.500 capuchons zitten die zich zondag nog misdragen hebben. Ik snap niet dat Sparta akkoord gaat want het is pure competitievervalsing. En straks in de finale zit er waarschijnlijk weer publiek.

Gudde is gewoon partijdig. Vorig jaar die beker en nu dit weer.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 17 mei 2021, 20:29 Het gaat niet om geld toch. Er zullen 6.500 capuchons zitten die zich zondag nog misdragen hebben. Ik snap niet dat Sparta akkoord gaat want het is pure competitievervalsing. En straks in de finale zit er waarschijnlijk weer publiek.

Gudde is gewoon partijdig. Vorig jaar die beker en nu dit weer.
Het is inderdaad wel vreemd dat er nu ineens wel publiek bij mag zijn in de play-offs, maar dat het in de laatste speelrondes van de Eredivisie niet kon. Terwijl het in speelronde 30 prima was verlopen.
Dit ruikt inderdaad wel erg naar het helpen van Feyenoord richting Europees voetbal. En om het niet te erg te laten opvallen mag er ook publiek bij zijn bij de andere play-off wedstrijden.

Competitievervalsing is dan wel weer overdreven, aangezien al in juni vorig jaar is besloten om de play-offs over enkele wedstrijden te spelen (vanwege het krappe competitieschema). En toen werd er nog vanuit gegaan (door de KNVB) dat na de winterstop alle stadions gewoon weer vol zaten. Als dat waar was geworden dan hadden er deze week 50.000 Feyenoord-supporters gezeten en 1000 Spartanen, wat een nog veel groter thuisvoordeel was geweest dan de 6500 die er nu bij zijn. En Feyenoord is tenslotte wel 5e geworden en verdient daarmee het thuisvoordeel tegen Sparta en Utrecht/Groningen die lager zijn geëindigd.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

In 010 gaan ze weer een jaartje geld verbrassen met een dure huurspeler. Til is echt geen klasse beter dan DeWit of Gudmundsson. Die russen waren knettergek met hun 16miljoen voor een modale hardwerkende speler als Til. Tevens gaven ze in Rotterdam al miljoenen uit aan Antonucci en Diemers op de 10 positie. ipv geld genereren met spelers, gaat het er alleen maar uit daar. Lekker zo doorgaan!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SimonPoulsen schreef: 17 mei 2021, 21:57 In 010 gaan ze weer een jaartje geld verbrassen met een dure huurspeler. Til is echt geen klasse beter dan DeWit of Gudmundsson. Die russen waren knettergek met hun 16miljoen voor een modale hardwerkende speler als Til. Tevens gaven ze in Rotterdam al miljoenen uit aan Antonucci en Diemers op de 10 positie. ipv geld genereren met spelers, gaat het er alleen maar uit daar. Lekker zo doorgaan!
Straks staat half AZ daar omdat Slot denkt genoeg te hebben opgepikt bij AZ om dit bij 010 te implementeren. Staf, fysio, spelers, de trainer zelf. Maar hij maakt één denkfout: hij zal daar nooit de vrije hand krijgen om alles door te voeren wat ze bij AZ doen. Ten eerste omdat alle randvoorwaarden daar al eeuwen compleet anders zijn (om iets te noemen: verwachtingspatroon) en ten tweede de simpele hoofdreden: het is feyenoord..........

Ik hoop oprecht dat ze daar allemaal compleet door de mand vallen, ook Til (ja sorry hoor)........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Het wordt steeds triester
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Gênant en hilarisch tegelijk. Til voetbalt al 2 jaar niet meer.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 17 mei 2021, 22:43 Gênant en hilarisch tegelijk. Til voetbalt al 2 jaar niet meer.
Of het nu wel of niet succesvol is : dit kost ze netto bijna 3 miljoen en dat zonder koopoptie. Dus het is in ieder geval weer geld dat de goot in gaat daar. Zeker als ze de play-offs verliezen want dan kan hij ze ook niet naar een volgende ronde in Europa schieten om het bedrag terug te verdienen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Forza AZ schreef: 17 mei 2021, 21:15 Het is inderdaad wel vreemd dat er nu ineens wel publiek bij mag zijn in de play-offs, maar dat het in de laatste speelrondes van de Eredivisie niet kon. Terwijl het in speelronde 30 prima was verlopen.
Dit ruikt inderdaad wel erg naar het helpen van Feyenoord richting Europees voetbal. En om het niet te erg te laten opvallen mag er ook publiek bij zijn bij de andere play-off wedstrijden.

Competitievervalsing is dan wel weer overdreven, aangezien al in juni vorig jaar is besloten om de play-offs over enkele wedstrijden te spelen (vanwege het krappe competitieschema). En toen werd er nog vanuit gegaan (door de KNVB) dat na de winterstop alle stadions gewoon weer vol zaten. Als dat waar was geworden dan hadden er deze week 50.000 Feyenoord-supporters gezeten en 1000 Spartanen, wat een nog veel groter thuisvoordeel was geweest dan de 6500 die er nu bij zijn. En Feyenoord is tenslotte wel 5e geworden en verdient daarmee het thuisvoordeel tegen Sparta en Utrecht/Groningen die lager zijn geëindigd.
:roll: Alsof de KNVB dit beslist. Vanaf morgen worden de regels in Nederland weer wat versoepelt en daar valt voetbal ook onder.

6500 man straffen voor zo'n 100 idioten is ook wat overdreven. In principe moet alleen Feyenoord gestraft worden, in dat geval zal een boete de beste oplossing zijn. Die door Feyenoord hopelijk weer op die idioten verhaald kan worden.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Kilkenny schreef: 18 mei 2021, 06:26 :roll: Alsof de KNVB dit beslist. Vanaf morgen worden de regels in Nederland weer wat versoepelt en daar valt voetbal ook onder.
De KNVB beslist dit inderdaad niet, maar het heeft ook niets met de versoepelingen te maken. Het zijn extra proef-evenementen. Dan vind ik het toch gek dat de laatste speelrondes van de Eredivisie niet ook als proefevenementen met publiek mogelijk waren.

De wet op testen-voor-toegang gaat pas in juni in.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Forza AZ schreef: 18 mei 2021, 07:17 De KNVB beslist dit inderdaad niet, maar het heeft ook niets met de versoepelingen te maken. Het zijn extra proef-evenementen. Dan vind ik het toch gek dat de laatste speelrondes van de Eredivisie niet ook als proefevenementen met publiek mogelijk waren.

De wet op testen-voor-toegang gaat pas in juni in.
Helemaal mee eens. Na speelronde 29 kon er opeens geen publiek bij. Want de 'wet was nog niet af'.
Nou, de wet is nog steeds niet af. Maar nu kan er wel publiek bij?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Het heeft indirect zeker met versoepelingen te maken. Als die ziekenhuiscijfers niet beter waren geworden waren die versoepelingen en deze extra proefevenementen er niet geweest.
_________________
"I don't know that!"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 17 mei 2021, 22:16 Straks staat half AZ daar omdat Slot denkt genoeg te hebben opgepikt bij AZ om dit bij 010 te implementeren. Staf, fysio, spelers, de trainer zelf. Maar hij maakt één denkfout: hij zal daar nooit de vrije hand krijgen om alles door te voeren wat ze bij AZ doen. Ten eerste omdat alle randvoorwaarden daar al eeuwen compleet anders zijn (om iets te noemen: verwachtingspatroon) en ten tweede de simpele hoofdreden: het is feyenoord..........

Ik hoop oprecht dat ze daar allemaal compleet door de mand vallen, ook Til (ja sorry hoor)........
Til is wel een sympathieke gast, dus ik gun hem wel dat hij persoonlijk het goed doet. Slot en Feyenoord gun ik het niet, dus ik hoop dat de teamprestaties zwaar gaan tegevenvallen.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Til kost een miljoen huur plus 2 miljoen salaris. Drie miljoen voor één seizoen Til, exclusief premies, vind ik best veel.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

MO7 schreef: 18 mei 2021, 16:39 Til kost een miljoen huur plus 2 miljoen salaris. Drie miljoen voor één seizoen Til, exclusief premies, vind ik best veel.
Probeer daar maar eens iemand te verlengen. Moet je bij een basisspeler niet aankomen met een half miljoen.

Op die manier verdampt al je vermogen en verdwijnt je kapitaal via salarissen uit de club. Vandaar ze ook geen cent te makken hebben om een speler te kopen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

MO7 schreef: 18 mei 2021, 16:39 Til kost een miljoen huur plus 2 miljoen salaris. Drie miljoen voor één seizoen Til, exclusief premies, vind ik best veel.
Absurd hoog bedrag (vind ik serieus ook).

Daar kunnen ze wel 4 hele Pratto's voor huren. :lol:
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

MO7 schreef: 18 mei 2021, 16:39 Til kost een miljoen huur plus 2 miljoen salaris. Drie miljoen voor één seizoen Til, exclusief premies, vind ik best veel.
Dat is heel veel voor een dertien in een dozijn draver met een beperkte techniek. Blijf het heel knap vinden van Huiberts dat ie daar zo veel geld voor heeft weten te beuren. In mijn ogen was ie nog niet eens de helft waard.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

MO7 schreef: 18 mei 2021, 16:39 Til kost een miljoen huur plus 2 miljoen salaris. Drie miljoen voor één seizoen Til, exclusief premies, vind ik best veel.
Ach iedere cent die ze in Rotterdam door de shredder halen is winst voor AZ.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Het mooie is ook dat ze denken met die Senesi (die 7miljoen kostte) de jackpot binnen te gaan halen. Hij is nog niet eens afbetaald, en die argentijnse club krijgt ook nog n dik doorverkoop percentage (+-15%). Pakt waarschijnlijk ook al dik 1.5miljoen salaris per jaar. En speelde helemaal niet zo goed laatste tijd dus met 15miljoen mogen ze blij zijn. Blijft er weinig over🤗

Helemaal als Sparta of Utrecht die half lamme ploeg even verslaat komende week. Ik zit er klaar voor🍿🍿. Zou een mooi Slot 😉 van het seizoen zijn
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Bizar hoe ze weer gematst worden in die Kuip. Er zitten weer tokkies op de tribunes en de arbitrage is weer partijdig. Dubieuze strafschop en overtreding bij de 2-0. Dan maar hopen op Utrecht.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
MarkusHenriksen19
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 31 jan 2019, 07:00

Het zal ze maar eens tegen zitten.......
Maarten Martens is de enige speler van deze eeuw die de beker én landstitel als speler won. Als trainer is het je ook gegund

Eerste wedstrijd: AZ-Aalesunds FK 6-0 (25-8-2011, vEL)

>Huiberts, wijs ook BMI de deur én volg gerust zelf!
Plaats reactie