Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik ga voor Giakoumakis! Als je 26 goals maakt bij een triest spelende gedegradeerde club kan je wel wat. Ik zie hem nu liever dan het lief lachende, meehobbelende en te weinig scorende toptalent van AZ.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 14 mei 2021, 00:11 Ik ga voor Giakoumakis! Als je 26 goals maakt bij een triest spelende gedegradeerde club kan je wel wat. Ik zie hem nu liever dan het lief lachende, meehobbelende en te weinig scorende toptalent van AZ.
In een goed team had hij er misschien wel 40 kunnen maken dit seizoen. Dat scheelt nogal wat doelpunten in vergelijking met Boadu. Maar Giakoumakis s nu niet meer te betalen.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

salmonyappi schreef: 14 mei 2021, 00:11 Ik ga voor Giakoumakis! Als je 26 goals maakt bij een triest spelende gedegradeerde club kan je wel wat. Ik zie hem nu liever dan het lief lachende, meehobbelende en te weinig scorende toptalent van AZ.
Dat zou een dure investering en heel dom zijn als Boadu blijft. Boadu moet volgend jaar een goede voorbereiding draaien en niet als dit jaar met allerlei malleur. Daarachter staan er nieuwe jonge spitsen van AZ al te trappelen met Barasi en Poku. De één vooral een afmaker al liet ie dat na tegen Volendam en de ander een type Boadu maar dan veel vaardiger aan de bal. Geef die jonge gasten maar een kans!

Wanneer Gudmundsson en De Wit blijven kan je in nood altijd één van die twee nog in de spits zetten.

Wanneer Boadu vertrekt dan moet je wel wat halen. Maar ik zie hem liever nog een jaar blijven.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

---------------------------------------------------------------------------------------------Verrisp-----------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------Beukema------------------------------------------------------------------------------Hoedt-----------------------------------------------
-Van Rooij------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Oosterwolde-
------------------------------------------------Reijnders--------------------------------------------------------------------------------Peña-------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------de Wit-------------------------------------------------------------------------------------------------
-Karlsson------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Tresor-
--------------------------------------------------------------------------------------------Pavlidis-----------------------------------------------------------------------------------------------

Verkoop: Stengs, Boadu, Koopmeiners, Midstjo, Hatzidiakos, Bizot, Wijndal, Gudmundson = +/- 90 miljoen
Inkoop: Beukema, Verrisp , Van Rooij, Oosterwolde, Peña, Tresor, Pavlidis, Hoedt = +/- 21 miljoen

Dat betekent een eenmalig 23 % herinvesteren van de transferinkomsten om de selectie qua kwaliteit op peil te houden.
Plaatsing voor Europa League betekent +/- 5 miljoen startgeld, dan houdt je als nog 74 miljoen in kas.

Hoedt is ineens een optie geworden nu hij in Italië niet meer speelt en bij Southampton teruggaat keren met een contractjaar te gaan. Hoedt moet dan de leider worden van het elftal.

Je kiest voor twee slopers achterin met een goede crosspass. Twee lopers op de backpositie in de vorm van van Rooij en Oosterwolde. Daar voor zet je dan met Reijnders en Peña veel voetbal in de opbouw. De Wit voor de balans op het middenveld. Tresor en Karlsson op de flanken, beiden hebben een goede traptechniek dat zorgt voor veel gevaar met afstandsschoten en voorzetten. Pavlidis als afmaker en aanspeelpunt voorin.

Je hebt dan een verdediging die in de basis twee á drie jaar blijft staan en behoudens de linksback positie er niet veel minder op is geworden.

Het middenveld wordt hoe dan ook minder vandaar de keuze voor iemand met eredivisie ervaring, pit en een goede techniek in de vorm van Peña, Reijnders behoeft geen discussie. Verder moet je op het middenveld vertrouwen op de jeugd; oosting, goudmijn, Tabouni aangevuld met Clasie.

Bij nacompetitie of degradatie van Willem II wordt de renovatie van de aanval mogelijk met Tresor en Pavlidis heb je twee spelers die al ingespeeld zijn op elkaar en goed genoeg zijn om het verlies aan doelpunten/assists van Stengs en Boadu op te vangen. De rest ook weer aanvullen met toppers uit de jeugd zoals een Barasi en dan Evjen als eerste wissel op de flank.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6402
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Az564 schreef: 14 mei 2021, 08:08 ---------------------------------------------------------------------------------------------Verrisp-----------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------Beukema------------------------------------------------------------------------------Hoedt-----------------------------------------------
-Van Rooij------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Oosterwolde-
------------------------------------------------Reijnders--------------------------------------------------------------------------------Peña-------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------de Wit-------------------------------------------------------------------------------------------------
-Karlsson------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Tresor-
--------------------------------------------------------------------------------------------Pavlidis-----------------------------------------------------------------------------------------------

Verkoop: Stengs, Boadu, Koopmeiners, Midstjo, Hatzidiakos, Bizot, Wijndal, Gudmundson = +/- 90 miljoen
Inkoop: Beukema, Verrisp , Van Rooij, Oosterwolde, Peña, Tresor, Pavlidis, Hoedt = +/- 21 miljoen

Dat betekent een eenmalig 23 % herinvesteren van de transferinkomsten om de selectie qua kwaliteit op peil te houden.
Plaatsing voor Europa League betekent +/- 5 miljoen startgeld, dan houdt je als nog 74 miljoen in kas.

Hoedt is ineens een optie geworden nu hij in Italië niet meer speelt en bij Southampton teruggaat keren met een contractjaar te gaan. Hoedt moet dan de leider worden van het elftal.

Je kiest voor twee slopers achterin met een goede crosspass. Twee lopers op de backpositie in de vorm van van Rooij en Oosterwolde. Daar voor zet je dan met Reijnders en Peña veel voetbal in de opbouw. De Wit voor de balans op het middenveld. Tresor en Karlsson op de flanken, beiden hebben een goede traptechniek dat zorgt voor veel gevaar met afstandsschoten en voorzetten. Pavlidis als afmaker en aanspeelpunt voorin.

Je hebt dan een verdediging die in de basis twee á drie jaar blijft staan en behoudens de linksback positie er niet veel minder op is geworden.

Het middenveld wordt hoe dan ook minder vandaar de keuze voor iemand met eredivisie ervaring, pit en een goede techniek in de vorm van Peña, Reijnders behoeft geen discussie. Verder moet je op het middenveld vertrouwen op de jeugd; oosting, goudmijn, Tabouni aangevuld met Clasie.

Bij nacompetitie of degradatie van Willem II wordt de renovatie van de aanval mogelijk met Tresor en Pavlidis heb je twee spelers die al ingespeeld zijn op elkaar en goed genoeg zijn om het verlies aan doelpunten/assists van Stengs en Boadu op te vangen. De rest ook weer aanvullen met toppers uit de jeugd zoals een Barasi en dan Evjen als eerste wissel op de flank.
Je gaat toch geen 21 miljoen uitgeven om een driekwart Emmen/Willem2/KKD elftal binnen te halen. Die tresor is net zon lamzak als Stengs. Maar laat die discussie maar losbarsten. Welke spelers moet AZ echt halen?
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Az564 schreef: 14 mei 2021, 08:08 ---------------------------------------------------------------------------------------------Verrisp-----------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------Beukema------------------------------------------------------------------------------Hoedt-----------------------------------------------
-Van Rooij------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Oosterwolde-
------------------------------------------------Reijnders--------------------------------------------------------------------------------Peña-------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------de Wit-------------------------------------------------------------------------------------------------
-Karlsson------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Tresor-
--------------------------------------------------------------------------------------------Pavlidis-----------------------------------------------------------------------------------------------

Verkoop: Stengs, Boadu, Koopmeiners, Midstjo, Hatzidiakos, Bizot, Wijndal, Gudmundson = +/- 90 miljoen
Inkoop: Beukema, Verrisp , Van Rooij, Oosterwolde, Peña, Tresor, Pavlidis, Hoedt = +/- 21 miljoen

Dat betekent een eenmalig 23 % herinvesteren van de transferinkomsten om de selectie qua kwaliteit op peil te houden.
Plaatsing voor Europa League betekent +/- 5 miljoen startgeld, dan houdt je als nog 74 miljoen in kas.

Hoedt is ineens een optie geworden nu hij in Italië niet meer speelt en bij Southampton teruggaat keren met een contractjaar te gaan. Hoedt moet dan de leider worden van het elftal.

Je kiest voor twee slopers achterin met een goede crosspass. Twee lopers op de backpositie in de vorm van van Rooij en Oosterwolde. Daar voor zet je dan met Reijnders en Peña veel voetbal in de opbouw. De Wit voor de balans op het middenveld. Tresor en Karlsson op de flanken, beiden hebben een goede traptechniek dat zorgt voor veel gevaar met afstandsschoten en voorzetten. Pavlidis als afmaker en aanspeelpunt voorin.

Je hebt dan een verdediging die in de basis twee á drie jaar blijft staan en behoudens de linksback positie er niet veel minder op is geworden.

Het middenveld wordt hoe dan ook minder vandaar de keuze voor iemand met eredivisie ervaring, pit en een goede techniek in de vorm van Peña, Reijnders behoeft geen discussie. Verder moet je op het middenveld vertrouwen op de jeugd; oosting, goudmijn, Tabouni aangevuld met Clasie.

Bij nacompetitie of degradatie van Willem II wordt de renovatie van de aanval mogelijk met Tresor en Pavlidis heb je twee spelers die al ingespeeld zijn op elkaar en goed genoeg zijn om het verlies aan doelpunten/assists van Stengs en Boadu op te vangen. De rest ook weer aanvullen met toppers uit de jeugd zoals een Barasi en dan Evjen als eerste wissel op de flank.
Ik vind +/- 90 miljoen persoonlijk wel erg hoog ingeschat los van het feit dat dit nog een bruto bedrag is (belasting, zaakwaarnemers en spelersdeel soms) dan zie ik daarnaast AZ echt nooit +/- 20 miljoen aan afkoopsommen betalen. Daarom is het logischer dat AZ Indi haalt want die zit min of meer op het niveau van AZ dan Hoedt, die nog een stukje jonger is en zeer waarschijnlijk nog wel een stap kan maken die tussen AZ en Lazio in zit.

Tresor of Pavlidis zouden koopjes kunnen zijn maar dan moet Willem 2 eerst nog wel gaan degraderen via de play-offs.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

SimonPoulsen schreef: 14 mei 2021, 08:54 Je gaat toch geen 21 miljoen uitgeven om een driekwart Emmen/Willem2/KKD elftal binnen te halen. Die tresor is net zon lamzak als Stengs. Maar laat die discussie maar losbarsten. Welke spelers moet AZ echt halen?
Jahanbaksh, V. Janssen, Hoedt, Mousa Dembele (uit China) en Sergio Romero :mrgreen:
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

SimonPoulsen schreef: 14 mei 2021, 08:54 Je gaat toch geen 21 miljoen uitgeven om een driekwart Emmen/Willem2/KKD elftal binnen te halen. Die tresor is net zon lamzak als Stengs. Maar laat die discussie maar losbarsten. Welke spelers moet AZ echt halen?
Tresor heeft toch 4 goals en 10 asissts, dat is beter dan Stengs. In een beter elftal zal Tresor ook beter renderen. Die KKD spelers zullen allemaal rond de 0.7 miljoen moeten kosten. Peña schat ik in op 4,5, Verrisp op 1 miljoen. Pavlidis staat er met 11 goals en 5 asisst ook gewoon goed op en zal 6,5 ongeveer moeten kosten (misschien minder in combinatie met Tresor). Ik heb ook nog wel een paar namen die ik hier nog niet neer heb gezet. Al komen die uit competitie waarvan je nog maar moet afwachten of ze er direct staan.

Pas anders even dit elftal aan met volgens jouw betere suggesties, dan kunnen we er over discussiëren.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

MB80 schreef: 14 mei 2021, 09:08 Jahanbaksh, V. Janssen, Hoedt, Mousa Dembele (uit China) en Sergio Romero :mrgreen:
Ik weet niet precies hoe goed Dembele nu nog is, maar als hij nog enigszins het niveau haalt dat hij bij AZ haalde, dan heb je met deze spelers een kampioenswaardig elftal. Hadden we een jaar geleden maar Stengs weggedaan en Jahanbaksh terug gehaald en Boadu weg gedaan en Janssen of Giakoumakis gehaald. Wat een gruwelijke aanval hadden we dan gehad.

Helaas zal dit wel een droom blijven.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Az564 schreef: 14 mei 2021, 09:09 Tresor heeft toch 4 goals en 10 asissts, dat is beter dan Stengs. In een beter elftal zal Tresor ook beter renderen. Die KKD spelers zullen allemaal rond de 0.7 miljoen moeten kosten. Peña schat ik in op 4,5, Verrisp op 1 miljoen. Pavlidis staat er met 11 goals en 5 asisst ook gewoon goed op en zal 6,5 ongeveer moeten kosten (misschien minder in combinatie met Tresor). Ik heb ook nog wel een paar namen die ik hier nog niet neer heb gezet. Al komen die uit competitie waarvan je nog maar moet afwachten of ze er direct staan.

Pas anders even dit elftal aan met volgens jouw betere suggesties, dan kunnen we er over discussiëren.
AZ gaat geen 6,5 mio aan een speler betalen!
De max is 3 mio.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

ForzAZ schreef: 14 mei 2021, 07:39 Dat zou een dure investering en heel dom zijn als Boadu blijft. Boadu moet volgend jaar een goede voorbereiding draaien en niet als dit jaar met allerlei malleur. Daarachter staan er nieuwe jonge spitsen van AZ al te trappelen met Barasi en Poku. De één vooral een afmaker al liet ie dat na tegen Volendam en de ander een type Boadu maar dan veel vaardiger aan de bal. Geef die jonge gasten maar een kans!

Wanneer Gudmundsson en De Wit blijven kan je in nood altijd één van die twee nog in de spits zetten.

Wanneer Boadu vertrekt dan moet je wel wat halen. Maar ik zie hem liever nog een jaar blijven.
Mee eens dat we nu niet Giakoumakis moeten halen omdat hij nu veel te duur is geworden voor AZ (las dat ze bij VVV circa 10 miljoen voor hem willen vangen), maar het argument Boadu is natuurlijk achterhaald. Dat je zijn wanprestatie dit hele seizoen afschuift op een slechte voorbereiding is te makkelijk. Ondertussen moet toch wel duidelijk zijn dat Boadu niet geschikt is voor het systeem dat AZ speelt en hij kan beter een club zoeken waar ze wel countervoetbal spelen, waarbij er veel ruimte achter de verdediging ligt.

Wat AZ wel moet doen is Druijf terughalen en een echte kans geven of een andere echt goede spits scouten zoals destijds met Janssen en Weghorst. En dan spelers zoals Duin, Oosting en eventueel Barasi een kansen in het 1e geven.

Ik zal vandaag of morgen wel even wat onderzoek doen en wat alternatieven geven voor in de spits.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

kuifje schreef: 14 mei 2021, 09:13 AZ gaat geen 6,5 mio aan een speler betalen!
De max is 3 mio.
Dat is natuurlijk ook sterk afhankelijk van wat er binnen komt. Als je deze zomer een fikse klapper maakt (of twee) dan moet je ook durven investeren in je spelersgroep.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

MB80 schreef: 14 mei 2021, 09:08 Jahanbaksh, V. Janssen, Hoedt, Mousa Dembele (uit China) en Sergio Romero :mrgreen:
Dat doet mij denken aan dat geweldige beleid waar Feyenoord nog steeds de vruchten van plukt. Investering in salaris in plaats van potentieel nieuw kapitaal.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

kuifje schreef: 14 mei 2021, 09:13 AZ gaat geen 6,5 mio aan een speler betalen!
De max is 3 mio.
Dat is inderdaad het huidige beleid. Ik hoop dat het deze zomer eenmalig wordt herzien, omdat je toch op hetzelfde niveau wilt acteren en er toch wel veel spelers op de rol staan om te vertrekken. Zie mijn post hierboven.

Als men dan wel vasthoudt aan het huidige beleid.

Zou ik volgende aanpassen
Pavlidis naar Mikautadze.
Peña naar Harroui
Tresor voor Kardioglu
Hoedt voor Joost van Aken (transfervrij)
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6402
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Az564 schreef: 14 mei 2021, 09:09 Tresor heeft toch 4 goals en 10 asissts, dat is beter dan Stengs. In een beter elftal zal Tresor ook beter renderen. Die KKD spelers zullen allemaal rond de 0.7 miljoen moeten kosten. Peña schat ik in op 4,5, Verrisp op 1 miljoen. Pavlidis staat er met 11 goals en 5 asisst ook gewoon goed op en zal 6,5 ongeveer moeten kosten (misschien minder in combinatie met Tresor). Ik heb ook nog wel een paar namen die ik hier nog niet neer heb gezet. Al komen die uit competitie waarvan je nog maar moet afwachten of ze er direct staan.

Pas anders even dit elftal aan met volgens jouw betere suggesties, dan kunnen we er over discussiëren.
Ik zie AZ geen 4miljoen plus uitgeven. Maar zitten zeker wat goede opties tussen hoor.

Spits: ik vrees Boadu, Nog niet echt naar gekeken. Druijf mag ook best een kans krijgen
Links: Karlsson, Iemand met snelheid als supersub.
Rechtsvoor:: Jahanbaksh en Evjen
10: Oosting, de Wit, Gudmundsson
Middenveld:; Reijnders, Clasie, Berg ofcourse :lol:, Harroui (goudmijn en Peer liefst verhuren)
LB: Bjorkan (Bodo), Oostererwolde, Kahl (AIK)
CV: BMI, Letschert. Beukema, Touba of Vd Ven
RB: Echt geen idee liefst Svensson; Sampsted (Bodo) Pedersen(molde) zijn op papier interessant voor AZ.

Keeper: Bizot/Okoye/Gorter
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1079
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Ik ben wel gecharmeerd van Pena van Emmen. Als Wijndal weg gaat (wat bijna een zekerheid is), misschien V.d. Ven halen van Volendam. Bruno Martins Indi behouden. Daarnaast nog een spits uit de KKD halen, naast Boadu. Druijf zal denk ik niet meer terugkeren. Die gaat zijn heil ergens anders zoeken.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Ferry schreef: 14 mei 2021, 09:16 Dat is natuurlijk ook sterk afhankelijk van wat er binnen komt. Als je deze zomer een fikse klapper maakt (of twee) dan moet je ook durven investeren in je spelersgroep.
Dat red je niet qua salarishuis.

AZ moet gewoon op zoek naar spelers zoals Karlsson.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

SimonPoulsen schreef: 14 mei 2021, 09:32 Ik zie AZ geen 4miljoen plus uitgeven. Maar zitten zeker wat goede opties tussen hoor.

Spits: ik vrees Boadu, Nog niet echt naar gekeken. Druijf mag ook best een kans krijgen
Links: Karlsson, Iemand met snelheid als supersub.
Rechtsvoor:: Jahanbaksh en Evjen
10: Oosting, de Wit, Gudmundsson
Middenveld:; Reijnders, Clasie, Berg ofcourse :lol:, Harroui (goudmijn en Peer liefst verhuren)
LB: Bjorkan (Bodo), Oostererwolde, Kahl (AIK)
CV: BMI, Letschert. Beukema, Touba of Vd Ven
RB: Echt geen idee liefst Svensson; Sampsted (Bodo) Pedersen(molde) zijn op papier interessant voor AZ.

Keeper: Bizot/Okoye/Gorter
Ik ben bang dat Druijf een gelopen zaak is en dat de optie tot koop gelicht gaat worden. Jammer, want hij had best de opvolger van Boadu mogen zijn. Als Boadu een goed jeugd EK speelt dan zie ik hem ook vertrekken. Vandaar de noodzaak voor een spits die er direct staat, maar zoals ook gezegd door Kuifje 3 miljoen plus gaat het niet worden. Misschien dan toch maar de gok nemen met Mikautadze, Barasi of Sidney van Hooijdonk (al weet ik hoe menig geen daarover denkt met z'n gekke vader)?

Linksvoor zou je dan ook kunnen denken aan Poku supersub (gewoon om te wennen aan het niveau). Verder zou je ervoor kunnen kiezen om Karlsson naar rechts te verplaatsen en dan Kardioglu proberen te halen voor linksvoor. Ik zie namelijk Jahanbaksh ook niet vertrekken bij Brighton voor minder dan 5 miljoen. De oplossing op 10 helemaal mee eens.

Middenveld ben ik het ook met je eens, al twijfel ik of die Berg niet al lang in belangstelling staat van grotere clubs.

Linksback zou ik dan zelf voor een Nederlandse optie gaan er zijn genoeg jongens die bij AZ kunnen uitgroeien tot in ieder geval jeugdinternational.

De centrale opties die je zegt ben ik het zeker mee eens al zou ik wel nog een poging wagen voor Hoedt al verwacht ik voor hem en BMI dat hetzelfde opgaat als voor Jahanbaksh (te duur). Rechtsback zou ik dan toch echt voor van Rooij gaan, omdat hij een groot Nederlands talent is.

Van jouw keeperopties zie ik dan alleen Okoye als geschikt.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

kuifje schreef: 14 mei 2021, 09:46 Dat red je niet qua salarishuis.
Ook dat is afhankelijk van wat er weg gaat en wat er dan als vergoeding binnen komt.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Az564 schreef: 14 mei 2021, 09:17 Dat doet mij denken aan dat geweldige beleid waar Feyenoord nog steeds de vruchten van plukt. Investering in salaris in plaats van potentieel nieuw kapitaal.
Enige nuance is vanzelfsprekend nodig hier maar gokken op afdankertjes en/of transfervrije spelers dat gaat je nooit verder brengen dan nu, tenzij AZ het uitspreekt dat een top 4 kwalificatie afdoende is. AZ hoeft niet louter een handelshuis te zijn want je hebt ook een paar spelers nodig die de kar trekken want dat kan en mag je niet verwachten van een Oosting, Reijnders of Goudmijn..
Plaats reactie