Håkon Evjen (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

capefear schreef: 12 apr 2021, 16:31 Dat Stengs altijd speelt en nagenoeg nooit gewisseld wordt bij een zwakke pot is een andere discussie.
Feit blijft dat zowel Slot, Jansen, de trainersstaf in het algemeen, nooit vanzelfsprekend voor Evjen hebben gekozen die keren dat er dan plaats is voor iemand anders op rechts of links voorin, rechtshalf of als aanvallende middenvelder.
Dat moet toch een oorzaak hebben, ze werken elke dag met de spelers en zullen toch echt wel kunnen beoordelen wie het dichts bij het vereiste niveau zit.
Als er dan zo weinig gebruik van hem wordt gemaakt zegt dat denk ik toch wel iets, zo Incompetent zijn de AZ trainers toch ook weer niet en daarbij zit Max er ook nog eens bovenop die veelal altijd de trainingen en de wedstrijden van jong AZ bekijkt en echt niet bepaalde waardes graag ziet verdampen als dat niet valt te verklaren.
Natuurlijk hopen wij als supporters allemaal dat die jongen hier nog glansrijk slaagt, de toekomst zal het uit wijzen.
De trainersstaf heeft ook heel vaak voor Aboukhlal gekozen, terwijl die het ook praktisch nooit heeft waargemaakt. Zoveel zegt dat dus niet. Ook in het verleden zijn er spelers geweest die door de ene trainer verwaarloosd werd en bij de volgende trainer meteen basisspeler was.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Hij speelt nu niet eens bij Jong AZ.
Vrijdag schijnt er een oefenwedstrijd tegen Utrecht te zijn. Zal daar wel mee te maken hebben.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 12 apr 2021, 17:16 De trainersstaf heeft ook heel vaak voor Aboukhlal gekozen, terwijl die het ook praktisch nooit heeft waargemaakt. Zoveel zegt dat dus niet. Ook in het verleden zijn er spelers geweest die door de ene trainer verwaarloosd werd en bij de volgende trainer meteen basisspeler was.
Aanvullend: Druijf verdiende overduidelijk een kans en is ontevreden op verhuur gegaan, De Wit deed het best aardig voor zijn blessure en is nu ook aardig ontevreden.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

multatuli schreef: 12 apr 2021, 13:44 Dus jij hebt nog steeds niet door dat Boadu en Stengs op een belachelijke manier worden voorgetrokken op alle andere spelers ? Zelfs zo erg dat het praktisch onmogelijk is dat het niet contractueel bedongen is door Raiola.

De stap uit Noorwegen is helemaal niet groter dan vooraf ingeschat. Kijk maar naar Hauge bij AC Milan. Die krijgt wel heel geregeld speeltijd in een veel sterkere competitie en scoort ook nog regelmatig. Of naar Zinckernagel bij Watford in de Championship (wat niet veel onderdoet voor de Eredivisie). Die heeft binnen een paar wedstrijden moeiteloos een basisplaats gekregen. Bij Hauge en Zinckernagel zit er bij die clubs een plan achter. Evjen was toen gelijkwaardig of beter maar is door AZ aan zijn lot overgelaten.
Die jongens zullen fysiek en qua niveau verder zijn geweest dan Evjen, bij Evjen is al vaak aangehaald dat hij zich fysiek beter moest gaan wapenen, als hij daar in geen progressie boekt dan kan je hem lastig belonen met meer speeltijd. Daarentegen had hem verhuren a la Thijs Oosting een betere optie geweest om hem fysiek daar waar nodig te krijgen, al denkt AZ hem wel nodig te hebben bij het eerste en daarom niet kwijt te kunnen op het moment. Hij zit net op een lastig niveau.. goed genoeg om bij de selectie te zitten maar niet goed genoeg om structureel aardig wat minuten te maken.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

multatuli schreef: 12 apr 2021, 13:34 Als je vind dat Stengs regelmatig een hoger niveau haalt dan Evjen is dat ondertussen echt lachwekkend.
Weet je waarom jouw commentaar verder geen hout snijdt? Omdat dit pas de 2e keer is dat Evjen een basisplaats had dit seizoen. De enige andere keer was tegen Utrecht, toen hij inderdaad niet in de beste vorm stak. Maar de andere keren waar jij het over hebt waren geen basisplaatsen, maar slechts korte invalbeurtjes:
- 12 minuten
- 1 minuut
- 9 minuten
- 8 minuten
- 28 minuten
- 26 minuten

En zelfs die basisplaatsen wordt hem geen 90 minuten gegund.

Maar zelfs die keer dat hij wel een basisplaats had tegen Utrecht (en niet in goede vorm was) speelde hij niet slechter dan Stengs gemiddeld speelt. Ja Stengs zet gemiddeld 1 keer per wedstrijd Boadu voor de keeper, maar dat kunnen de meeste aanvallend ingestelde spelers (Karlsson, Gudmundsson, Evjen, Reijnders) bij AZ ook wel.

En inderdaad voor Reijnders geldt ook dat hij meer speeltijd zou mogen hebben, maar het grote verschil is, dat Reijnders geen positie heeft, waar bijna elke wedstrijd iemand staat uit te blinken in het lijden van balverlies en niet alles eraan doet om wedstrijden te winnen. Reijnders heeft Midtsjo, Gudmundsson of De Wit als concurrent, dus dan is het te begrijpen dat hij minder speeltijd krijgt.

Ook ik zeg niet dat Evjen altijd een basisplaats moet hebben, maar de manier waarop er bij AZ met hem wordt omgegaan en het feit dat Stengs altijd speelt, zelfs als hij bijna geen bal goed speelt, is schandalig.
Toevallig wist ik dit wel en hij viel tijdens die invalbeurten eigenlijk altijd ook een beetje tegen, enkel die wedstrijd tegen VVV speelde hij redelijk goed.

Wat je zegt over Reijnders slaat nergens op, De Wit en Gudmundsson zijn vaak genoeg ook concurrenten voor Evjen, die twee voorkeursposities heeft, 10 en rechtsbuiten. Op 10 had hij eind vorig seizoen De Wit bijna uit de basis gespeeld waarna De Wit de positie weer heeft terug gewonnen. Maar begrijp mij goed, Evjen is een van mijn favoriete spelers en ik zou hem dolgraag in de basis zien want ik wil nog steeds geloven in dat alles is wat we van hem verwachtte. Maar ondertussen mag je ook realistisch zijn en accepteren dat dit wonderkind (nog) weinige heeft overtuigd van bijzondere waarde te zijn in plaats van eerste Arne Slot en vervolgens Pascal Janssen hier op aan te kijken en complotten de wereld in te helpen. Ook op het AZforum onstaan de complotten tegenwoordig.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wildcat schreef: 13 apr 2021, 10:49 Toevallig wist ik dit wel en hij viel tijdens die invalbeurten eigenlijk altijd ook een beetje tegen, enkel die wedstrijd tegen VVV speelde hij redelijk goed.

Wat je zegt over Reijnders slaat nergens op, De Wit en Gudmundsson zijn vaak genoeg ook concurrenten voor Evjen, die twee voorkeursposities heeft, 10 en rechtsbuiten. Op 10 had hij eind vorig seizoen De Wit bijna uit de basis gespeeld waarna De Wit de positie weer heeft terug gewonnen. Maar begrijp mij goed, Evjen is een van mijn favoriete spelers en ik zou hem dolgraag in de basis zien want ik wil nog steeds geloven in dat alles is wat we van hem verwachtte. Maar ondertussen mag je ook realistisch zijn en accepteren dat dit wonderkind (nog) weinige heeft overtuigd van bijzondere waarde te zijn in plaats van eerste Arne Slot en vervolgens Pascal Janssen hier op aan te kijken en complotten de wereld in te helpen. Ook op het AZforum onstaan de complotten tegenwoordig.
Dat heeft niks met complotten te maken, niet alles dat ook maar een beetje buiten de denkwijze valt is een complot.
Als in de zomer/september hier iemand ´Arne Slot praat met Feyenoord´ gepost had, dan had je dat ook afgedaan als complot, in de praktijk bleek het echter gewoon de waarheid. Goed dat was dan wat moeilijker te beredeneren van buitenaf, maar zo zijn er wel meer zaken.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Wildcat schreef: 13 apr 2021, 10:37 Die jongens zullen fysiek en qua niveau verder zijn geweest dan Evjen, bij Evjen is al vaak aangehaald dat hij zich fysiek beter moest gaan wapenen, als hij daar in geen progressie boekt dan kan je hem lastig belonen met meer speeltijd. Daarentegen had hem verhuren a la Thijs Oosting een betere optie geweest om hem fysiek daar waar nodig te krijgen, al denkt AZ hem wel nodig te hebben bij het eerste en daarom niet kwijt te kunnen op het moment. Hij zit net op een lastig niveau.. goed genoeg om bij de selectie te zitten maar niet goed genoeg om structureel aardig wat minuten te maken.
Stengs fysiek verder dan Evjen? In welk opzicht? Bij de 1e looptraining bij AZ liep Evjen samen met nog iemand vooraan, dus qua uithoudingsvermogen is Evjen sterker dan Stengs. Als je ziet hoe Stengs de duels aangaat en hoe Evjen ze aangaat, dan is ook duidelijk dat in dat opzicht Evjen hem de baas is.

Het enige waar wij het over eens zijn is dat Evjen beter verhuurd had kunnen worden.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Wildcat schreef: 13 apr 2021, 10:49 Toevallig wist ik dit wel en hij viel tijdens die invalbeurten eigenlijk altijd ook een beetje tegen, enkel die wedstrijd tegen VVV speelde hij redelijk goed.

Wat je zegt over Reijnders slaat nergens op, De Wit en Gudmundsson zijn vaak genoeg ook concurrenten voor Evjen, die twee voorkeursposities heeft, 10 en rechtsbuiten. Op 10 had hij eind vorig seizoen De Wit bijna uit de basis gespeeld waarna De Wit de positie weer heeft terug gewonnen. Maar begrijp mij goed, Evjen is een van mijn favoriete spelers en ik zou hem dolgraag in de basis zien want ik wil nog steeds geloven in dat alles is wat we van hem verwachtte. Maar ondertussen mag je ook realistisch zijn en accepteren dat dit wonderkind (nog) weinige heeft overtuigd van bijzondere waarde te zijn in plaats van eerste Arne Slot en vervolgens Pascal Janssen hier op aan te kijken en complotten de wereld in te helpen. Ook op het AZforum onstaan de complotten tegenwoordig.
Evjen viel in verhouding wat ik van hem bij Bodo Glimt heb gezien een periode inderdaad wat tegen. Maar jij wil beweren dat Stengs niet al het grootste deel van het seizoen tegenvalt ? Stengs speelt af en toe een goede wedstrijd (misschien 4 of 5) en de rest zijn matig tot zeer matig (zeker in verhouding tot wat hij kan). Stengs gaat verder door de ondergrens dan Evjen. Ik wil niet dat Evjen de plaats van Stengs definitief inneemt, maar wel dat Stengs ook op de bank wordt gezet als hij weer een wanprestatie heeft geleverd, zodat hij weet dat hij zijn best moet doen. En Evjen wel af en toe een basisplaats krijgt, zodat hij zich ook kan ontwikkelen.

Van het begin af aan was de nr 10 positie voor Evjen geen optie, omdat AZ sinds vd Brom altijd met een type Guus TIl speler wil spelen. Evjen wordt gezien als de stand in voor Stengs.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

multatuli schreef: 13 apr 2021, 11:41 Evjen wordt gezien als de stand in voor Stengs.
Maar als Evjen als de onbetwistbare vervanger van Stengs wordt gezien waarom heeft hij dan in die twee seizoenen de keren dat Stengs absent moest laten door blessures/ziekte of als aanvallende middenvelder werd ingezet, dan niet telkens op die positie gestaan? Volgens mij hebben Slot en Janssen daar ook Aboukhlal, Sugawara, de Wit en wellicht nog wel een andere speler gebruikt. Je zou toch stellen dat als je dan als stand-in en beoogd opvolger van Stengs wordt gezien, je steeds de eerste bent die dan op die positie wordt gezet? Het vertrouwen in hem is schijnbaar erg broos en dat moet dan toch ergens op gebaseerd zijn? Dan zou het bijzonder vreemd zijn dat bij een eventueel vertrek van Stengs (maar die blijft nog wel een seizoen) ineens als vaste basisspeler op rechtsvoor wordt gezien.
Laatst gewijzigd door capefear op 13 apr 2021, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

capefear schreef: 13 apr 2021, 12:34 Maar als Evjen als de onbetwistbare vervanger van Stengs wordt gezien waarom heeft hij dan in die twee seizoenen de keren dat Stengs absent moest laten door blessures/ziekte of als aanvallende middenvelder werd ingezet, dan niet telkens op die positie gestaan? Volgens mij hebben Slot en Janssen daar ook Aboukhlal, Sugawara, de Wit en wellicht nog wel een andere speler gebruikt. Je zou toch stellen dat als je dan als stand-in en beoogd opvolger van Stengs wordt gezien, je steeds de eerste bent die dan op die positie wordt gezet?
Dit is precies het punt wat ik al eerder probeerde te maken. Ze hebben hem afgeschreven als vervanger van Stengs, wat natuurlijk kan als AZ dat zo beoordeelt. Maar als hij dan aangeeft wel verhuurt te willen worden, en Max maakt hem dan wijs dat hij een belangrijke speler is en daarom moet blijven en vervolgens mag hij nooit spelen. Dat vindt ik heel erg raar, en ook gewoon onnodig die jongen aantasten. Die gozer moet gewoon iedere week spelen, en als dat (nog) niet bij AZ kan moeten ze dat eerlijk zeggen tegen hem. Nu kom je straks in de situatie dat Stengs (hopelijk) wordt verkocht en je zit met een talentvolle speler van 2.5 miljoen die amper heeft gespeeld en nooit een eerlijke kans heeft gehad. En je dus eigenlijk niet weet wat je er aan hebt.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 13 apr 2021, 12:48 Dit is precies het punt wat ik al eerder probeerde te maken. Ze hebben hem afgeschreven als vervanger van Stengs, wat natuurlijk kan als AZ dat zo beoordeelt. Maar als hij dan aangeeft wel verhuurt te willen worden, en Max maakt hem dan wijs dat hij een belangrijke speler is en daarom moet blijven en vervolgens mag hij nooit spelen. Dat vindt ik heel erg raar, en ook gewoon onnodig die jongen aantasten. Die gozer moet gewoon iedere week spelen, en als dat (nog) niet bij AZ kan moeten ze dat eerlijk zeggen tegen hem. Nu kom je straks in de situatie dat Stengs (hopelijk) wordt verkocht en je zit met een talentvolle speler van 2.5 miljoen die amper heeft gespeeld en nooit een eerlijke kans heeft gehad. En je dus eigenlijk niet weet wat je er aan hebt.
Precies. 100% dat als hij naar een andere club was gegaan, waar hij wel een normale eerlijke kans had gehad, hij nu veel verder was geweest in zijn ontwikkeling. Waarom koop je als AZ in godsnaam een speler voor 2,5 miljoen om hem vervolgens op de bank te laten verrotten.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

SimonPoulsen schreef: 13 apr 2021, 12:48 Die gozer moet gewoon iedere week spelen, en als dat (nog) niet bij AZ kan moeten ze dat eerlijk zeggen tegen hem. Nu kom je straks in de situatie dat Stengs (hopelijk) wordt verkocht en je zit met een talentvolle speler van 2.5 miljoen die amper heeft gespeeld en nooit een eerlijke kans heeft gehad. En je dus eigenlijk niet weet wat je er aan hebt.
Nou nee, hij hoeft niet iedere week te spelen maar wel als vaste invaller van Stengs. Dat is dus echt niet het geval als je de afgelopen twee seizoenen bekijkt, want Stengs heeft een hele tijd op 10 gespeeld en is er ook wel eens uit met ziekte, blessures, schorsing. Ik denk dat de technische staf om welke reden dan ook, nog steeds niet echt overtuigd is waardoor het echt niet in de lijn van de verwachtingen ligt dat hij bij een vertrek van Stengs dan ineens wel als de speler wordt gezien die het rechts voorin moet gaan doen.
Er komt lijkt mij gewoon dan weer een versterking, anders had hij gewoon veel meer gespeeld die keren dat hij dan ook ingebracht kon worden.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

SimonPoulsen schreef: 13 apr 2021, 12:48 Dit is precies het punt wat ik al eerder probeerde te maken. Ze hebben hem afgeschreven als vervanger van Stengs, wat natuurlijk kan als AZ dat zo beoordeelt. Maar als hij dan aangeeft wel verhuurt te willen worden, en Max maakt hem dan wijs dat hij een belangrijke speler is en daarom moet blijven en vervolgens mag hij nooit spelen. Dat vindt ik heel erg raar, en ook gewoon onnodig die jongen aantasten. Die gozer moet gewoon iedere week spelen, en als dat (nog) niet bij AZ kan moeten ze dat eerlijk zeggen tegen hem. Nu kom je straks in de situatie dat Stengs (hopelijk) wordt verkocht en je zit met een talentvolle speler van 2.5 miljoen die amper heeft gespeeld en nooit een eerlijke kans heeft gehad. En je dus eigenlijk niet weet wat je er aan hebt.
Capefear heeft helemaal gelijk. Stengs betrekken in deze discussie is weer totaal overbodig. Onderdeel van de hetze tegen hem. Er zijn afgelopen seizoen veelvuldig gaten in de basiself gevallen (op één van zijn posities) die moesten worden opgevuld door de wissels. Het feit dat de keuze dan op andere spelers valt zegt denk ik genoeg. Hij wordt door beide trainers (nog) niet goed genoeg bevonden.

Verder is het natuurlijk onzin dat je als club zijnde alle spelers die niet veel spelen maar moet verkopen of verhuren. AZ speelt om de bovenste plaatsen en daar heb je gewoon een selectie van meer dan 20 competitieve spelers nodig. Die kunnen helaas niet allemaal veel minuten maken. Maar je kan het risico niet nemen om alles wat buiten de eerste 15 valt maar weg te doen. Dan is de kans op een flinke terugval in prestaties bij blessures of schorsingen veel te groot. Zeker nu met de corona crisis en het risico dat (grote groepen) spelers voor een aantal weken afwezig is. Niet leuk voor Evjen, maar dit is wel hoe het gaat bij een topclub. Je kan wel discussiëren hoe lang het houdbaar is zo een 18e/19e speler in je selectie te houden zonder die te laten spelen. Daarnaast is het na een jaar of 2/3 ook gewoon tijd om zo speler weg te doen en door te selecteren. Maar zover zijn we naar mijn mening nog niet met Evjen.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

capefear schreef: 13 apr 2021, 13:07 Nou nee, hij hoeft niet iedere week te spelen maar wel als vaste invaller van Stengs. Dat is dus echt niet het geval als je de afgelopen twee seizoenen bekijkt, want Stengs heeft een hele tijd op 10 gespeeld en is er ook wel eens uit met ziekte, blessures, schorsing. Ik denk dat de technische staf om welke reden dan ook, nog steeds niet echt overtuigd is waardoor het echt niet in de lijn van de verwachtingen ligt dat hij bij een vertrek van Stengs dan ineens wel als de speler wordt gezien die het rechts voorin moet gaan doen.
Er komt lijkt mij gewoon dan weer een versterking, anders had hij gewoon veel meer gespeeld die keren dat hij dan ook ingebracht kon worden.
Kom nou er is bijna nooit een speler ingewisseld voor Stengs en als Stengs dan naar 10 ging dan werd er ook wat aan de tactiek gedaan. Dan zou je de rest van de spelers uit jong AZ die ook allemaal niet voor Stengs gewisseld zijn ook kunnen afschrijven.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ fanatic 4-life schreef: 14 apr 2021, 08:06 Capefear heeft helemaal gelijk. Stengs betrekken in deze discussie is weer totaal overbodig. Onderdeel van de hetze tegen hem. Er zijn afgelopen seizoen veelvuldig gaten in de basiself gevallen (op één van zijn posities) die moesten worden opgevuld door de wissels. Het feit dat de keuze dan op andere spelers valt zegt denk ik genoeg. Hij wordt door beide trainers (nog) niet goed genoeg bevonden.

Verder is het natuurlijk onzin dat je als club zijnde alle spelers die niet veel spelen maar moet verkopen of verhuren. AZ speelt om de bovenste plaatsen en daar heb je gewoon een selectie van meer dan 20 competitieve spelers nodig. Die kunnen helaas niet allemaal veel minuten maken. Maar je kan het risico niet nemen om alles wat buiten de eerste 15 valt maar weg te doen. Dan is de kans op een flinke terugval in prestaties bij blessures of schorsingen veel te groot. Zeker nu met de corona crisis en het risico dat (grote groepen) spelers voor een aantal weken afwezig is. Niet leuk voor Evjen, maar dit is wel hoe het gaat bij een topclub. Je kan wel discussiëren hoe lang het houdbaar is zo een 18e/19e speler in je selectie te houden zonder die te laten spelen. Daarnaast is het na een jaar of 2/3 ook gewoon tijd om zo speler weg te doen en door te selecteren. Maar zover zijn we naar mijn mening nog niet met Evjen.
Het is gewoon ronduit belachelijk dat sommige spelers belachelijk veel krediet hebben, ook al leveren ze wanprestatie na wanprestatie (bijv. Dos Santos) terwijl andere spelers bijna nooit een kans krijgen zelfs niet als ze goede spelen (bijv. Tankovic). Ik vind daar wat van ja. En dat vind ik nu met Stengs en Evjen ook. En blijkbaar zijn er veel meer supporters die er zich aan irriteren.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 14 apr 2021, 08:54 Het is gewoon ronduit belachelijk dat sommige spelers belachelijk veel krediet hebben, ook al leveren ze wanprestatie na wanprestatie (bijv. Dos Santos) terwijl andere spelers bijna nooit een kans krijgen zelfs niet als ze goede spelen (bijv. Tankovic). Ik vind daar wat van ja. En dat vind ik nu met Stengs en Evjen ook. En blijkbaar zijn er veel meer supporters die er zich aan irriteren.
Klopt. Ik erger me dood aan het hele wisselbeleid.
Maar als we ons even tot Evjen beperken: best bijzonder dat een speler die nog bitter weinig heeft laten zien (en helemaal niet in het eerste) en nog lang niet zijn vooruitgesnelde roem kan waarmaken al 23 pagina’s krijgt volgeluld, terwijl een kanjer als Wijndal maar 12 pagina’s heeft. Wat ik wil zeggen is dat ik de ophef over deze jongen nog steeds niet begrijp. Positivisme op basis van zijn verleden in Noorwegen, maar op een incidenteel leuke pass of actie na totaal niet overtuigend. Beetje Stengs-achtig eigenlijk. Ik zou dan ook niet treuren als hij met stille trom vertrekt. Ik heb nauwelijks gemerkt dat ie er is........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 14 apr 2021, 09:14 Klopt. Ik erger me dood aan het hele wisselbeleid.
Maar als we ons even tot Evjen beperken: best bijzonder dat een speler die nog bitter weinig heeft laten zien (en helemaal niet in het eerste) en nog lang niet zijn vooruitgesnelde roem kan waarmaken al 23 pagina’s krijgt volgeluld, terwijl een kanjer als Wijndal maar 12 pagina’s heeft. Wat ik wil zeggen is dat ik de ophef over deze jongen nog steeds niet begrijp. Positivisme op basis van zijn verleden in Noorwegen, maar op een incidenteel leuke pass of actie na totaal niet overtuigend. Beetje Stengs-achtig eigenlijk. Ik zou dan ook niet treuren als hij met stille trom vertrekt. Ik heb nauwelijks gemerkt dat ie er is........
Volgens mij heeft Wijndal gewoon een basisplaats. Als dat niet het geval was geweest, hadden daar ook al minimaal 23 pagina's gestaan :)

En dat is het hem juist, als je spelers geen kansen geeft, dan merk je ook niet dat ze er zijn. En misschien faalt hij inderdaad wel net als Stengs als hij wel de kansen krijgt, maar 1 ding weet ik zeker: Qua werklust en mentaliteit zal hij niet zo falen als Stengs.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

multatuli schreef: 14 apr 2021, 08:54 Het is gewoon ronduit belachelijk dat sommige spelers belachelijk veel krediet hebben, ook al leveren ze wanprestatie na wanprestatie (bijv. Dos Santos) terwijl andere spelers bijna nooit een kans krijgen zelfs niet als ze goede spelen (bijv. Tankovic). Ik vind daar wat van ja. En dat vind ik nu met Stengs en Evjen ook. En blijkbaar zijn er veel meer supporters die er zich aan irriteren.
Wederom haal je Steng er weer bij. Volgens mij zijn het niet veel forumleden die dat vinden, maar is het vooral een selecte groep die zeer actief is en in iedere discussie Stengs en Boadu betrekt.

Gudmundsson wordt wekelijks gewisseld maar zelden komt Evjen er dan in.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ fanatic 4-life schreef: 14 apr 2021, 10:20 Wederom haal je Steng er weer bij. Volgens mij zijn het niet veel forumleden die dat vinden, maar is het vooral een selecte groep die zeer actief is en in iedere discussie Stengs en Boadu betrekt.

Gudmundsson wordt wekelijks gewisseld maar zelden komt Evjen er dan in.
Volgens mij zijn er ondertussen veel meer forumleden die dat diva gedrag van Stengs helemaal zat zijn. En ik betrek ze niet in elke discussie erbij, maar dat Evjen geen speeltijd krijgt heeft wel voor een groot deel met het voortrekken van Stengs te maken.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AZ fanatic 4-life schreef: 14 apr 2021, 10:20 Wederom haal je Steng er weer bij. Volgens mij zijn het niet veel forumleden die dat vinden, maar is het vooral een selecte groep die zeer actief is en in iedere discussie Stengs en Boadu betrekt.

Gudmundsson wordt wekelijks gewisseld maar zelden komt Evjen er dan in.
Er zijn heel veel supporters die vinden dat Stengs vaker/eerder gewisseld moet worden, daar hoef je niet aan te twijfelen. Of die supporters dan ook gelijk hebben is een tweede. Want niemand kent de argumenten van de trainer, die worden verzonnen. Zo lang je die argumenten niet goed kent kan je ook niet goed oordelen of een trainer gelijk heeft.

Ik vind het zelf een heel valide idee dat de trainers de vervanging nog minder vinden. Maar ook dit zal niemand zeker weten. Ik weet alleen dat de resultaten goed zijn. Dat zijn feiten. Dit soort discussies, gebaseerd op meningen, vind ik dan verder minder interessant.
_________________
"I don't know that!"
Plaats reactie