De topic over oud AZ-spelers II

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

MO7 schreef: 11 apr 2021, 13:44 Ongelezen lekker achter die muur laten zitten, zou ik zeggen :lol:
Het is heel heilzaam om de forummers die hier constant onze eigen spelers afzeiken er af en toe aan te herinneren dat vroeger Milano Koenders voor AZ speelde.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Het is heel heilzaam om je smoel te houden tegen degenen die Milano Koenders live in Neurenberg bezig gezien hebben :wink:
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Dario Hubner schreef: 11 apr 2021, 13:47 Het is heel heilzaam om de forummers verwende nesten die hier constant onze eigen spelers afzeiken er af en toe aan te herinneren dat vroeger Milano Koenders voor AZ speelde.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Wat een gel*l. Er is een elftal samen te stellen van spelers die het AZ-shirt totaal onwaardig waren (en dan vooral op het gebied van houding en inzet en niet perse op kwaliteit) en Koenders hoort daar gewoon bij. Mag gewoon genoemd worden als je iets objectiever kijkt dan sommige klapjosti's hier.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 11 apr 2021, 19:53 Wat een gel*l. Er is een elftal samen te stellen van spelers die het AZ-shirt totaal onwaardig waren (en dan vooral op het gebied van houding en inzet en niet perse op kwaliteit) en Koenders hoort daar gewoon bij. Mag gewoon genoemd worden als je iets objectiever kijkt dan sommige klapjosti's hier.
Tegen wie heb je het nou? Want volgens mij begrijp je het helemaal verkeerd.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kilkenny schreef: 13 apr 2021, 07:09 Tegen wie heb je het nou? Want volgens mij begrijp je het helemaal verkeerd.
Er wordt al 5 berichten volledig langs elkaar heen geluld.

Maar we zijn het eens over één ding (denk ik 🤔): hij kan niet voetballen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ryan Donk droeg van 2009 tot 2013 het blauw-zwarte shirt van Club Brugge. Nadien ging de Nederlander in Turkije voetballen. Sinds 2016 doet hij dat bij topclub Galatasaray, maar daar zijn ze zijn fratsen stilaan beu.

De Turkse krant Millyet smeert in het breed uit hoe Donk en enkele van zijn ploegmaats betrokken zijn bij seksfeestjes. Sterker nog, Donk zou de grote organisator zijn van die seksfeesten. En dat is niet naar de zin van voorzitter Mustafa Cengiz.

"We zijn de seksfeesten van Ryan Donk helemaal beu", stelt Cengiz onomwonden. "De spelers trainen op dit moment niet goed. 's Avonds feesten ze en 's ochtends moeten ze dan weer trainen. Ze kunnen niet meer presteren, want dat hebben ze elders al gedaan."

Dat is toch die gast die constant met Jezus christus in zijn hoofd
bezig was ? Ik wil ook zo'n geloof !
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Idrissi heb ik echt nog nooit een goede actie zien maken in het shirt van ajax. Nou vind ik dat buiten de Europa league helemaal niet erg, maar het is wel opmerkelijk. Totaal kansloze aanwinst voor ajax. Maarja kan hun het schelen. 35miljoen naar zaakwaarnemers, 5miljoen naar een reserve rechtsback, binnekort 80miljoen aan de nieuwe zakkenvullers league.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

G-Vak schreef: 15 apr 2021, 10:51 Ryan Donk droeg van 2009 tot 2013 het blauw-zwarte shirt van Club Brugge. Nadien ging de Nederlander in Turkije voetballen. Sinds 2016 doet hij dat bij topclub Galatasaray, maar daar zijn ze zijn fratsen stilaan beu.

De Turkse krant Millyet smeert in het breed uit hoe Donk en enkele van zijn ploegmaats betrokken zijn bij seksfeestjes. Sterker nog, Donk zou de grote organisator zijn van die seksfeesten. En dat is niet naar de zin van voorzitter Mustafa Cengiz.

"We zijn de seksfeesten van Ryan Donk helemaal beu", stelt Cengiz onomwonden. "De spelers trainen op dit moment niet goed. 's Avonds feesten ze en 's ochtends moeten ze dan weer trainen. Ze kunnen niet meer presteren, want dat hebben ze elders al gedaan."

Dat is toch die gast die constant met Jezus christus in zijn hoofd
bezig was ? Ik wil ook zo'n geloof !
En wat lijkt je dan zo leuk aan seksfeestjes?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Af en toe denk ik echt dat jij een wijf bent Yappie. Het oneerlijk vinden als anderen meer verdienen dan jij, van tijd tot tijd behoorlijk links gedachtegoedje, aseksuele uitspraken... :mrgreen:
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bombaman schreef: 16 apr 2021, 06:16 Af en toe denk ik echt dat jij een wijf bent Yappie. Het oneerlijk vinden als anderen meer verdienen dan jij, van tijd tot tijd behoorlijk links gedachtegoedje, aseksuele uitspraken... :mrgreen:
Ik heb een hele mooie vrouw😉 (en dat is echt zo !), dus geen behoefte aan dat soort feestjes. (Je hebt overigens geen antwoord gegeven......)
Ik vind het niet oneerlijk als anderen meer verdienen, maar ik vind vaak dat ze het niet verdienen, zeker excorbitante bedragen. Hoezo moet Haaland 34 miljoen per jaar (!) verdienen. Dat is niet oneerlijk maar volslagen belachelijk.
Dat linkse en dat aseksuele ga ik maar even niet op in..........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi , het was maar een grapje hoor !
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

G-Vak schreef: 16 apr 2021, 12:06 salmonyappi , het was maar een grapje hoor !
🤭🥺
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ryan Bonk lijkt mij ook zo'n figuur die over vijf jaar al het geld dat hij verdiend heeft er doorheen blijkt te hebben gedraaid.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

MO7 schreef: 16 apr 2021, 13:41 Ryan Bonk lijkt mij ook zo'n figuur die over vijf jaar al het geld dat hij verdiend heeft er doorheen blijkt te hebben gedraaid.
Je bedoelt genaaid
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Die Robert Mühren scoort tot nu toe al 34 keer in de eerste divisie.
Hopelijk zien we hem volgend seizoen in de Eredivisie bij Cambuur.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

salmonyappi schreef: 16 apr 2021, 21:31 Die Robert Mühren scoort tot nu toe al 34 keer in de eerste divisie.
Hopelijk zien we hem volgend seizoen in de Eredivisie bij Cambuur.
Sowieso een hoog percentage ex-AZ bij Cambuur waarvan ik het leuk zou vinden om ze in de Eredivisie te zien (zo'n Hoedemakers en Jacobs bijvoorbeeld).
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Ai, Vincent Janssen...
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

kuifje schreef: 16 apr 2021, 15:36 Je bedoelt genaaid
Hoeveel spelersvrouwen zullen er bij die sexfeestjes betrokken zijn? :lol:
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Over Hamisi Amani-Dove en de kampioenswedstrijd tegen Den Haag.
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt ... 25_9940173
_________________
"I don't know that!"
Plaats reactie