Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

SimonPoulsen schreef: 10 apr 2021, 17:34 Als je niet eens basisspeler bent van NAC heb je niks te zoeken bij AZ. Zeker niet als je Duin en Druijf al in de gelederen hebt.
Had een blessure en wilde zijn contract niet verlengen geloof ik. Stond daarvoor wel regelmatig basis. Dan nog met invalbeurten 13 goals in 23 wedstrijden (1300 speelminuten). Goal per 100 minuten. Zeg niet dat hij de man is maar met de speelminuten die Druijf en Duin krijgen hebben ze bij AZ blijkbaar geen hoge verwachtingen.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Krijgen we dan wekelijks het oeverloze geklets van zijn papa erbij?
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Maxhuijp schreef: 10 apr 2021, 15:48 Is van Hooydonck misschien een optie als 2e spits? Misschien toekomstige 1ste spits? Scoort toch best wel wat in een jaar en wellicht nog wat goedkoop.

Kijk niet heel veel naar hem maar denk dat er wel een spits nodig is die ook een ander tactisch plan aan kan. Lange bal enzovoort.. andere opties? Duin? Of toch Druijf straks weer?
Ja dat is hij zeker.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Ferry schreef: 10 apr 2021, 17:53 Krijgen we dan wekelijks het oeverloze geklets van zijn papa erbij?
Waarschijnlijk wel, maar wat heeft dat met die jongen als persoon te maken? Anders kunnen we kenzo ook wel meteen verkopen omdat z’n vader als trainer niks toevoegt ;)..
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Verrips of die keeper van Sparta, wanneer Bizot vertrekt.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Haps terughalen als Wijndal vertrekt.
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

AZuid-Scharwoude schreef: 10 apr 2021, 21:14 Haps terughalen als Wijndal vertrekt.
Ja eens! Zou een goede toevoeging kunnen zijn. Heeft wel nog een jaar een contract en heeft geen echte restwaarde meer.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZuid-Scharwoude schreef: 10 apr 2021, 21:14 Haps terughalen als Wijndal vertrekt.
Ik weet niet hoe het met Ouwejan zit, maar als hij volgend seizoen weer bij AZ wil voetballen (ervan uitgaande dat Wijndal verkocht wordt) dan zou ik de voorkeur geven aan Ouwejan boven Haps. Haps is al een stukje ouder en volgens mij ook regelmatig geblesseerd.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Georges Mikautadze Spits 20, international van Georgië. Speler van seraing / Metz. Loopt op dit moment 18goals op 19wedstrijden.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

multatuli schreef: 10 apr 2021, 22:09 Ik weet niet hoe het met Ouwejan zit, maar als hij volgend seizoen weer bij AZ wil voetballen (ervan uitgaande dat Wijndal verkocht wordt) dan zou ik de voorkeur geven aan Ouwejan boven Haps. Haps is al een stukje ouder en volgens mij ook regelmatig geblesseerd.
Ik dacht dat Ouwejan had aangegeven niet meer graag terug te komen bij AZ.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

AZuid-Scharwoude schreef: 11 apr 2021, 12:47 Ik dacht dat Ouwejan had aangegeven niet meer graag terug te komen bij AZ.
Situatie is straks compleet anders. Wijndal weg en een andere hoofdtrainer en bijna compleet andere technische staf.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

———————————Verrisp————————————
—————Beukema———van der Ven———————van Rooij———————————————Oosterwolde
——————de Wit————Veerman—————————
—Vlap——————————————————Karlsson—
—————————Mikautadze————————————
——————————Pavlidis—————————————

Bank: Verhulst, Letschert, Velthuis, Sugawara, Reijnders, Harroui, Mike Tresor, Peña, Evjen, Oosting, van Hooijdonk

Niet verlengd: Clasie, BMI, Duin, Leeuwin, Svensson(helaas).
Normale verkoop: Bizot, Midtsjo, Hatzidiakos, Gudmundsson, Druijf, Ouwejan
Top verkoop: Koopmeiners, Boadu, Stengs, Wijndal
Verhuur: Tabouni, Goudmijn, Gullit
Laatst gewijzigd door Az564 op 11 apr 2021, 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik lees hier de naam van Sydney van Hooijdonk, maar wat heeft die jongen nu noemenswaardig beter gedaan dan Ferdy Druijf?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

DeZuivelDuivel schreef: 11 apr 2021, 14:35 Ik lees hier de naam van Sydney van Hooijdonk, maar wat heeft die jongen nu noemenswaardig beter gedaan dan Ferdy Druijf?
Hij is twee jaar jonger, beter in het team spel, afronding is beheersder. Qua motoriek is hij ook beter.

Druijf verkopen en hem aankopen is financieel ook beter, gezien zijn leeftijd. Hij blijft een cultheld en verdient het om te spelen.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Az564 schreef: 11 apr 2021, 14:39 Hij is twee jaar jonger, beter in het team spel, afronding is beheersder. Qua motoriek is hij ook beter.

Druijf verkopen en hem aankopen is financieel ook beter, gezien zijn leeftijd. Hij blijft een cultheld en verdient het om te spelen.
2 jaar geleden was Druijf de topscoorder van de Eerste Divisie, dat AZ daarna wat aangekloot heeft met zijn ontwikkeling vind ik dat je nogal gladjes vergeet. Van Hooijdonk is ál 21 en staat in ieder geval op 15 doelpunten minder dan Druijf op vergelijkbare leeftijd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

DeZuivelDuivel schreef: 11 apr 2021, 14:53 2 jaar geleden was Druijf de topscoorder van de Eerste Divisie, dat AZ daarna wat aangekloot heeft met zijn ontwikkeling vind ik dat je nogal gladjes vergeet. Van Hooijdonk is ál 21 en staat in ieder geval op 15 doelpunten minder dan Druijf op vergelijkbare leeftijd.
In de helft van het aantal minuten, met een mindere aanvoer. Daarnaast gun ik Druijf minuten en die gaat hij niet maken bij AZ ben ik bang voor.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Az564 schreef: 11 apr 2021, 14:55 In de helft van het aantal minuten, met een mindere aanvoer.
Met een veel slechtere verdeling van doelpunten per wedstrijd.
Dat klinkt misschien stom, maar Aboukhlal had er vorig jaar ook 4 in liggen tegen een niet al te noemenswaardige tegenstander en had toen opeens voor een buitenspeler toch nog een best aardig aantal doelpunten aan het einde van het seizoen.

Als Van Hooijdonk nu 18-19 was geweest dan had ik je misschien wel gelijk gegeven, maar dat is niet zo.
Als je hem koopt dan is hij al 22 en heeft hij nog altijd niets laten zien dat lijkt op de prestatie van Druijf.
Ik weet dat er strubbelingen zijn met de trainer daar in Breda, maar dan had hij zelf eventueel de stap naar Emmen gewoon moeten maken.

Die Georgiër die je zelf noemt heeft ten dele ook dat probleem, maar heeft zoveel gescoord dat er toch een goede totale verdeling in zit en is dan toch nog een jaar jonger.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

DeZuivelDuivel schreef: 11 apr 2021, 15:01 Met een veel slechtere verdeling van doelpunten per wedstrijd.
Dat klinkt misschien stom, maar Aboukhlal had er vorig jaar ook 4 in liggen tegen een niet al te noemenswaardige tegenstander en had toen opeens voor een buitenspeler toch nog een best aardig aantal doelpunten aan het einde van het seizoen.

Als Van Hooijdonk nu 18-19 was geweest dan had ik je misschien wel gelijk gegeven, maar dat is niet zo.
Als je hem koopt dan is hij al 22 en heeft hij nog altijd niets laten zien dat lijkt op de prestatie van Druijf.
Ik weet dat er strubbelingen zijn met de trainer daar in Breda, maar dan had hij zelf eventueel de stap naar Emmen gewoon moeten maken.

Die Georgiër die je zelf noemt heeft ten dele ook dat probleem, maar heeft zoveel gescoord dat er toch een goede totale verdeling in zit en is dan toch nog een jaar jonger.
Ja dan kijken we naar verschillende zaken ;). Ik zie meer rust ik de afronding van van Hooijdonk. De strubbelingen met zijn trainer geven daarom ook een vertekend beeld, naar mijn mening. Dat houd mij dan ook tegen om mee te gaan in je betoog over de verdeling van goals. Daar zou ik wel in meegaan als hij basisspeler is. Speelt hij in de basis dan had hij waarschijnlijk ook op 30 goals gestaan aan het einde van t seizoen.

Die Georgiër, is een totaal andere speler dan Druijf, veel meer een voetballer, tevens ook international dat kunnen zowel Druijf als van Hooijdonk dan weer niet zeggen ;).
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

En wie van die 3 heeft AZ 3x doorgeschoten in Europa? Druijf heeft nog nooit een serieuze kans gehad bij AZ. Druijf had in dezelfde minuten er minstens net zoveel gemaakt als Boadu deze competitie. En Boadu is een "goede" spits, puur vanwege zijn cijfers.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

———————————Bizot————————————
(?)———Beukema———van der Ven------Ouwejan
——————Midtsjo————Veerman————————-----
---------------------------Gudmundsson-----------------------------
—Stengs——————————————————Karlsson
——————————Boadu—————————————

Als we kijken wie er klaar zijn om een stap te maken dan zijn het Koopmeiners en Wijndal,
Svensson heeft aangegeven zijn contract niet te willen verlengen en Indi zal niet meer gehuurd worden.
Een goede vervanger voor Svensson heb ik zo niet op het oog en voor Wijndal zou je weer prima gebruik kunnen maken van Ouwejan, alhoewel die
Gabriel Gudmundsson van Groningen ook wel een goede opkomende back is. Stengs en Boadu zijn nog niet klaar voor een stap en zullen een beter seizoen willen draaien zoals in 2019/2020. Daarbij zal AZ mochten Wijndal en Koopmeiners vertrekken al financiële flinke klappers maken, waardoor ze niet heel het elftal gaan verbouwen.
Plaats reactie