Calvin Stengs (2023)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3390
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Alweer terug op het trainingsveld. Vermoed dat hij dan weinig last heeft gehad van Corona.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Was wel heel vlug weer terug.

Misschien dat hij contact heeft gehad met iemand die positief is getest? En daarom uit voorzorg even buiten het team is gelaten.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Antti Opdam schreef: 14 jan 2021, 08:05 En hij kreeg gelijk.

Hard op weg naar een standbeeld.

Samen met Boadu, Wijndal en Koopmeiners.
Zijn de tekeningen nu al af?

Deze gouden lichting verdient vereeuwiging.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Antti Opdam schreef: 02 mar 2021, 10:20 Zijn de tekeningen nu al af?

Deze gouden lichting verdient vereeuwiging.
Ik vindt de rol van spelers als Midtsjo, Svensson en Idrissi minstens zo invloedrijk. Maar er is genoeg ruimte rond het stadion :wink: .
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 02 mar 2021, 13:28 Ik vindt de rol van spelers als Midtsjo, Svensson en Idrissi minstens zo invloedrijk. Maar er is genoeg ruimte rond het stadion :wink: .
Idirissi bleek vrij eenvoudig te vervangen.

Het duo Stengs - Boadu (of kwartet met Koopmeiners en Wijndal) met een dergelijk moyenne tegen topclubs gaat waarschijnlijk geen van de forumgebruikers ooit nog zien.

Een Scandinavisch standbeeld is daarnaast óók een optie.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Antti Opdam schreef: 02 mar 2021, 10:20 Zijn de tekeningen nu al af?

Deze gouden lichting verdient vereeuwiging.
Ik heb nog wel een goede beeldhouwer voor je:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

multatuli schreef: 02 mar 2021, 17:58 Ik heb nog wel een goede beeldhouwer voor je:
:lol:

Prachtig.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 02 mar 2021, 15:08 Idirissi bleek vrij eenvoudig te vervangen.

Het duo Stengs - Boadu (of kwartet met Koopmeiners en Wijndal) met een dergelijk moyenne tegen topclubs gaat waarschijnlijk geen van de forumgebruikers ooit nog zien.

Een Scandinavisch standbeeld is daarnaast óók een optie.
Karlsson is nog lang niet zo goed als Idrissi waa toen hij weg ging, die was veel dwingender aanwezig.

Wat betreft Stengs, wat was hij weer goed! Laatste tijd steeds vaker, lijkt het licht tr hebben gezien en stopt meer arbeid in de wedstrijd.
Maar erg balvast vandaag en zeer bepalend met wat fluwelen dribbelacties.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Hij kan geweldig voetballen, af en toe is het genieten als hij lekker loopt te combineren. Maar anderzijds leidt hij soms ook drie keer in een minuut balverlies. En dan zijn het lang niet altijd de moeilijkste ballen, maar soms ook breedte passjes die achter man gespeeld worden en dergelijke.

In onze speeltuin competitie kan dat, maar in het buitenland vinden ze dat wat minder leuk. Kijk maar naar Ziyech die in Engeland bakken kritiek krijgt. Hij zal soms toch wat scherper moeten zijn, momenten herkennen wanneer het simpel moet en wanneer de risicovolle pass gegeven kan worden.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Wat gebeurt er met spelers als ze al jong op handen worden gedragen?

„De werkethiek neemt af. Heb ik ook hier bij AZ gezien. Puntje bij paaltje, als er oorlog gevoerd moet worden, denken die jongens: het wordt voor me gedaan. En dat hoeft niet eens in de aard van het beestje te zitten. Wanneer je een jaar lang omhoog wordt geschreven en een hype wordt, ga je vanzelf geloven dat je er al bent. Je bent niet zomaar wereldtop. Ja, Frenkie de Jong en De Ligt, maar zij zijn de uitzonderingen.”
Bovenstaand stukje, komt uit het interview met Koopmeiners en gaat naar mijn mening overduidelijk over o.a. Boadu en Stengs. Duidelijk dus dat dit ook bij de spelers opgevallen is. De trainersstaf van AZ had ze dus ruim een jaar geleden weer terug op aarde moeten zetten. De vraag blijft, waarom dat al die tijd niet gedaan is.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3390
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Stengs blijkt een twijfelgeval te zijn m.b.t. de wedstrijd tegen Willem II. Heeft hij een blessure opgelopen bij Oranje?
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DiepeMast schreef: 03 apr 2021, 10:13 Stengs blijkt een twijfelgeval te zijn m.b.t. de wedstrijd tegen Willem II. Heeft hij een blessure opgelopen bij Oranje?
Zou verklaren waarom hij niet meer gebracht werd tegen Gibraltar.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 03 apr 2021, 10:34 Zou verklaren waarom hij niet meer gebracht werd tegen Gibraltar.
Hij viel wel in tegen Gibraltar.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 03 apr 2021, 10:46 Hij viel wel in tegen Gibraltar.
Dan heb ik niet goed opgelet :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

DeZuivelDuivel schreef: 03 apr 2021, 11:17 Dan heb ik niet goed opgelet :lol:
Dat mag je zeggen. Juist alleen in die wedstrijd van de drie interlands mocht ie een kwartiertje mee doen. :lol:
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

ForzAZ schreef: 03 apr 2021, 12:26 Dat mag je zeggen. Juist alleen in die wedstrijd van de drie interlands mocht ie een kwartiertje mee doen. :lol:
Tja ik heb altijd al gezegd dat hij beter bij Jong Oranje had kunnen zitten. Daar had hij de grote man op een ek kunnen zijn.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

multatuli schreef: 03 apr 2021, 12:37 Tja ik heb altijd al gezegd dat hij beter bij Jong Oranje had kunnen zitten. Daar had hij de grote man op een ek kunnen zijn.
Voor de volgende ronde mag toch een geheel nieuwe spelersgroep geselecteerd worden, heb ik begrepen? Dan kan hij zich in theorie nog steeds in the picture spelen...
Cetero censeo birrum bibendum esse
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Bombaman schreef: 03 apr 2021, 20:59 Voor de volgende ronde mag toch een geheel nieuwe spelersgroep geselecteerd worden, heb ik begrepen? Dan kan hij zich in theorie nog steeds in the picture spelen...
Uiteraard, maar het lijkt erop dat Koeman zijn schoonzoon als reserve mee wil nemen naar het Ek 😒
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 03 apr 2021, 21:21 Uiteraard, maar het lijkt erop dat Koeman zijn schoonzoon als reserve mee wil nemen naar het Ek 😒
Koeman?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 03 apr 2021, 21:46Koeman?
De Boer Natuurlijk 😁. Ik zit hier nog helemaal hyper van de wedstrijd 😎.
Gesloten