Owen Wijndal (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 31 mar 2021, 16:43 Jammer dat Wijndal soms nog wordt overgeslagen door zijn collega's bij Oranje, dat in combinatie met de fouten van zo'n Daley Blind hebben de publieke opinie ietwat tegen hem in het harnas gejaagd.

Hopelijk blijft hij staan en speelt hij een goed EK, maar ik denk wel dat hij daarna weg is.
Hopelijk gaat hij een koppeltje vormen met bijvoorbeeld een Gakpo, dat zou voor Owen al de helft schelen. Met Memphis voor je valt geen eer te behalen.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

SimonPoulsen schreef: 31 mar 2021, 17:47 Hopelijk gaat hij een koppeltje vormen met bijvoorbeeld een Gakpo, dat zou voor Owen al de helft schelen. Met Memphis voor je valt geen eer te behalen.
Precies. Gakpo is een speler die ook vaak naar binnen knijpt waardoor de buitenkant vrij komt te liggen.

Gakpo is alleen iets te vaak geblesseerd. Bovendien gaat Frank de Boer niet veel wissels meer aanbrengen in zijn selectie. Voorin is er geen plaats voor hem vrees ik met Malen en Depay die vanaf links kunnen spelen. Of FdB moet Babel thuis laten of zijn schoonzoon!
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

ForzAZ schreef: 31 mar 2021, 18:49 Gakpo is alleen iets te vaak geblesseerd. Bovendien gaat Frank de Boer niet veel wissels meer aanbrengen in zijn selectie. Voorin is er geen plaats voor hem vrees ik met Malen en Depay die vanaf links kunnen spelen. Of FdB moet Babel thuis laten of zijn schoonzoon!
Eventjes off topic. Ik denk dat een Jong Oranje wellicht meer in de melk te brokkelen heeft dan Oranje, als ze een aanval konden vormen met Gakpo, Boadu, Stengs en een middenveld met Gravenberg en Koopmeiners en dan opkomende backs als Wijndal.
Ene kant mooi dat ze bij Oranje zitten maar aan de andere kant had ik graag een Jong Oranje gezien met dat soort spelers, want die zie ik nog wel wellicht een prijs behalen.
Het avontuur onder de Boer zal; snel voorbij zijn.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Ook maar eens een gerucht over onze oranje-internationaal en invalaanvoerder Owen Wijndal:
Inter Milan heeft Owen Wijndal van AZ Alkmaar als optie voor linkervleugelverdediger, Italiaans mediabericht
Interstudie Owen Wijndal van AZ Alkmaar als optie voor linkervleugelverdediger, Italiaans mediabericht 5 april 2021 21:30 uur​

Volgens een bericht in de Italiaanse media heeft Inter vandaag een jonge Nederlandse international in de gaten gehouden in hun zoektocht naar een nieuwe linkervleugelverdediger.
FcInter1908.it zei dat de Nerazzurri de AZ Alkmaar-verdediger Owen Wijndal in de gaten hielden, die zal worden opgenomen in de Nederlandse selectie van Frank de Boer voor het EK van deze zomer.De 21-jarige, die Mino Raiola als zijn zaakwaarnemer heeft, speelde dit seizoen 37 keer voor de ploeg van Pascel Jansen, scoorde eenmaal en leverde vijf assists.

De scouts van Inter volgen zijn vorderingen voor het geval de club ervoor kiest om te investeren in een jonger profiel op de vleugel - hoewel het rapport waarschuwde dat ze niet het enige team waren dat geïnteresseerd was.Achraf Hakimi is een groot succes gebleken voor Antonio Conte als rechtervleugelverdediger en nu zoekt Inter een andere jonge maar gevestigde speler om hem aan de andere flank aan te vullen.Wijndal maakte in oktober vorig jaar zijn senior international debuut onder Ronald Koeman en verdiende sindsdien zeven interlands voor Oranje.Hij wordt beschreven als een snelle en technische vleugelverdediger die indruk maakt bij het rennen met de bal aan zijn voeten, maar ook bij zijn dribbelvaardigheid.De beste kwaliteiten van Wijndal zijn zijn tempo en acceleratie en hij heeft al bewezen dat hij kan spelen in een 3-5-2, net zoals Conte speelt bij Inter - hoewel hij ook in een back four speelde.
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

ForzAZ schreef: 05 apr 2021, 19:53 Ook maar eens een gerucht over onze oranje-internationaal en invalaanvoerder Owen Wijndal:
Hoewel ik mijn twijfel heb over of Koopmeiners zou slagen bij Inter (ik schat die toch wel een stuk hoger in dan Roma), denk ik oprecht dat Wijndal daar heel erg goed zou passen. En al helemaal met de wingbacks zoals Conte ze graag ziet in zijn 3-5-2 systeem. Ik zou het toejuichen, maar wel graag pas na het EK. Paar wedstrijdjes op zo'n eindtoernooi zijn nooit schadelijk voor je marktwaarde.
Compete to complete
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZSander schreef: 05 apr 2021, 20:39 Ik zou het toejuichen, maar wel graag pas na het EK. Paar wedstrijdjes op zo'n eindtoernooi zijn nooit schadelijk voor je marktwaarde.
Weet je dat zeker? Naar het EK onder Frank de Boer? Kan heel schadelijk zijn......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 05 apr 2021, 21:16 Weet je dat zeker? Naar het EK onder Frank de Boer? Kan heel schadelijk zijn......
Haha, roemloos ten onder gaan is slecht voor de marktwaarde van de gearriveerde spelers, niet voor de jonkies. Die zullen hooguit dezelfde marktwaarde blijven vertegenwoordigen.

Ik moet wel toegeven dat ik de kans op het overleven van de groepsfase met de week minder groot zie worden :lol:
Compete to complete
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZSander schreef: 05 apr 2021, 21:31 Ik moet wel toegeven dat ik de kans op het overleven van de groepsfase met de week minder groot zie worden :lol:
Ik geloof dat de nummers 1 2 en een hoop nummers 3 ook nog doorgaan. Als dat al niet lukt in die zwakke groep moeten ze F. de boer gelijk al zn diplomas afnemen.
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 06 apr 2021, 08:20 Ik geloof dat de nummers 1 2 en een hoop nummers 3 ook nog doorgaan. Als dat al niet lukt in die zwakke groep moeten ze F. de boer gelijk al zn diplomas afnemen.
Oekraïne en Oostenrijk vind ik van hetzelfde niveau als Turkije, en Noord-Macedonië wint uit bij Duitsland. Als je een slechte week hebt eindig je gewoon als vierde hoor :lol:
Compete to complete
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Hoe zal dat verder gaan met Owen? Na de berichten in de Telegraaf van Overmars’ belangstelling (die op die manier eigenlijk de onderhandelingen op slinkse wijze al is begonnen, buiten AZ om) zou ik wel willen weten hoe Owen hier zelf over denkt. Weet iemand dat? Zou hij naar ajax willen?
AZ zal de prijs niet drukken, ondanks het zielige pathetische gezeur van Overmars over de “moeilijke” financiële situatie bij ajax (rot toch op, Marc!). Zal Owen het hard gaan spelen als AZ bepaalde biedingen afslaat? Ik ben heel benieuwd.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

salmonyappi schreef: 06 mei 2021, 10:32 Hoe zal dat verder gaan met Owen? Na de berichten in de Telegraaf van Overmars’ belangstelling (die op die manier eigenlijk de onderhandelingen op slinkse wijze al is begonnen, buiten AZ om) zou ik wel willen weten hoe Owen hier zelf over denkt. Weet iemand dat? Zou hij naar ajax willen?
AZ zal de prijs niet drukken, ondanks het zielige pathetische gezeur van Overmars over de “moeilijke” financiële situatie bij ajax (rot toch op, Marc!). Zal Owen het hard gaan spelen als AZ bepaalde biedingen afslaat? Ik ben heel benieuwd.
Negeren die zooi. Net zoals ajax-hater en echte AZer Huiberts dat doet.
Gewoon het EK afwachten dan komen voor dit soort internationals de echte grote internationale clubs in actie.
Wijndal zie ik, of het nu in Engeland, Spanje of Italië is, bij elke club wel slagen. Die jongen heeft de juiste mentaliteit en kent geen onzekerheid.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Lekker weer, beetje namedropping van Overmars om het vuurtje alvast
wat aan te wakkeren en de speler alvast beetje warm te maken. We zijn
niet anders gewend.
Gebruikersavatar
‘81
Herry en/of Berry
Berichten: 70
Lid geworden op: 08 dec 2020, 10:28

Owen heeft de clubs na het EK voor het uitkiezen en als er een speler geen tussenstap hoeft te maken is hij het wel.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

G-Vak schreef: 06 mei 2021, 12:24 Lekker weer, beetje namedropping van Overmars om het vuurtje alvast
wat aan te wakkeren en de speler alvast beetje warm te maken. We zijn
niet anders gewend.
Ach bij des te meer clubs Wijndal genoemd wordt, des te beter het is voor zijn marktwaarde.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Mijn vraag was eigenlijk: hoe denkt Wijndal hier zelf over? Wil hij zelf wellicht naar 020?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

salmonyappi schreef: 06 mei 2021, 17:29 Mijn vraag was eigenlijk: hoe denkt Wijndal hier zelf over? Wil hij zelf wellicht naar 020?
Ik denk niet dat Wijndal op dit forum komt om vragen te beantwoorden. 😉
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

salmonyappi schreef: 06 mei 2021, 17:29 Mijn vraag was eigenlijk: hoe denkt Wijndal hier zelf over? Wil hij zelf wellicht naar 020?
Het zal heus zijn ego strelen en hij zal er niet weigerachtig tegenover staan maar denk niet dusdanig dat hij er oorlog om gaat maken. Hij zit tien jaar bij AZ, weet hoe de verhoudingen zijn en heeft wellicht meer ijzers in het vuur.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZuid-Scharwoude schreef: 06 mei 2021, 17:41 Ik denk niet dat Wijndal op dit forum komt om vragen te beantwoorden. 😉
En zeker deze vraag niet 😂
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Het kan toch zijn dat een ingewijde hier op het forum (iedereen weet altijd over alles wel zijn zegje te doen....), bijvoorbeeld AZ 4 Life, weet hoe hij hier over denkt?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 06 mei 2021, 21:10 Het kan toch zijn dat een ingewijde hier op het forum (iedereen weet altijd over alles wel zijn zegje te doen....), bijvoorbeeld AZ 4 Life, weet hoe hij hier over denkt?
Ik denk dat wij er sowieso binnen 2 maanden achter gaan komen. Overmars loopt al aan hem te trekken en de competitie loopt ten einde. Ik verwacht dat hij gewoon naar het buitenland gaat vertrekken naar een hele mooie club.
Gesloten