Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 27 mar 2021, 17:38 Iemand zei laatst dat Berg geen goede optie was om teun te vervangen omdat hij een rechtspoot was. Nu staat hij samen met Midtsjo in de basis bij Noorwegen, het kan dus wel.
Dat hij naast Midtsjö staat zegt ook een hoop over zijn niveau, want Midtsjö staat er nog geregeld naast bij Noorwegen. Daarmee moet hij ook een kwalitatief niveau hebben.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Noorwegen - Turkije gisteren 0-3. We moeten het Noorse team maar niet als referentie aanhouden voor het niveau dat AZ nastreeft.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5418
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Kilkenny schreef: 28 mar 2021, 06:59 Noorwegen - Turkije gisteren 0-3. We moeten het Noorse team maar niet als referentie aanhouden voor het niveau dat AZ nastreeft.
Nou, ik denk dat AZ er met meer dan 3-0 af gaat tegen Turkije hoor.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Kilkenny schreef: 28 mar 2021, 06:59 Noorwegen - Turkije gisteren 0-3. We moeten het Noorse team maar niet als referentie aanhouden voor het niveau dat AZ nastreeft.
Ja die Midtsjo, Svensson en Wijndal voortaan maar op de bank. Verliezen van Turkije, wat een prutsers. En Koopmeiners, de Wit en Boadu gewoon ontslaan na een remise met jong Roemenie. De bezem erdoor!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 28 mar 2021, 11:47 Nou, ik denk dat AZ er met meer dan 3-0 af gaat tegen Turkije hoor.
Want?
Qua ranglijst (NL 14 en Turkije 32) zou je zeggen dat het Turkse voetbal echt niet zoveel voorstelt........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

salmonyappi schreef: 28 mar 2021, 12:58 Want?
Qua ranglijst (NL 14 en Turkije 32) zou je zeggen dat het Turkse voetbal echt niet zoveel voorstelt........
Wie van AZ zou er in de basis staan bij Turkije dan? Wijndal misschien?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SimonPoulsen schreef: 28 mar 2021, 13:22 Wie van AZ zou er in de basis staan bij Turkije dan? Wijndal misschien?
Dat is een andere discussie. Er werd gesteld dat dit AZ er waarschijnlijk ook dik af zou gaan tegen Turkije.

Als je onze beste spelers bij Turkije opstelt verliezen we zeker 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef: 28 mar 2021, 11:47 Nou, ik denk dat AZ er met meer dan 3-0 af gaat tegen Turkije hoor.
Ja dat zou jij denken ja.
_________________
"I don't know that!"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 28 mar 2021, 13:22 Wie van AZ zou er in de basis staan bij Turkije dan? Wijndal misschien?
Over een paar jaar Barasi :)
Alle anderen zijn kansloos om het 1e van Turkije te halen ;)
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

multatuli schreef: 29 mar 2021, 11:29 Over een paar jaar Barasi :)
Alle anderen zijn kansloos om het 1e van Turkije te halen ;)
We hebben nog een aardige linksback of linkermiddenvelder Biberoglu in Jong AZ die ook kans maakt. Vergeet die ook niet! :wink:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Zijn er nog mensen zo gek geweest om jezelf te martelen met een avondje den Bosch - Eagles om die Beukema te bekijken.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Deroy Duarte van Sparta is transfervrij deze zomer. Nou denk ik niet dat hij bij ons terecht komt om dat we al veel spelers voor die plek hebben. Na het premium artikel op AD.nl gelezen te hebben denk ik dat het FC Utrecht gaat worden. Die gaan waarschijnlijk toch weer 8 nieuwe spelers halen dus die kans is groot.

https://www.ad.nl/dossier-eredivisie/sp ... ~a5c24087/
_________________
"I don't know that!"
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Kilkenny schreef: 02 apr 2021, 16:22 Deroy Duarte van Sparta is transfervrij deze zomer. Nou denk ik niet dat hij bij ons terecht komt om dat we al veel spelers voor die plek hebben. Na het premium artikel op AD.nl gelezen te hebben denk ik dat het FC Utrecht gaat worden. Die gaan waarschijnlijk toch weer 8 nieuwe spelers halen dus die kans is groot.

https://www.ad.nl/dossier-eredivisie/sp ... ~a5c24087/
Van Sparta heb ik veel liever Abdou Harroui als opvolger van Teun Koopmeiners. Goeie voetballer die voor de balans op het middenveld zorgt. Deze week nog sterk spelend in Jong Oranje bij afwezigheid van Teun daar. Staat ook al in de belangstelling van buitenlandse clubs. Dus of die nog haalbaar is?
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Kilkenny schreef: 02 apr 2021, 16:22 Deroy Duarte van Sparta is transfervrij deze zomer. Nou denk ik niet dat hij bij ons terecht komt om dat we al veel spelers voor die plek hebben. Na het premium artikel op AD.nl gelezen te hebben denk ik dat het FC Utrecht gaat worden. Die gaan waarschijnlijk toch weer 8 nieuwe spelers halen dus die kans is groot.

https://www.ad.nl/dossier-eredivisie/sp ... ~a5c24087/
Zou mooi zijn ze hem wel te kunnen binnenhalen.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Vanavond Volendam tegen koploper KKD Cambuur gekeken. Interessante krachtmeting tussen twee voetballende teams met veel oud AZ-spelers.

In het bijzonder gelet op twee spelers, van iedere club één. Van Volendam aanvoerder Micky van de Ven. De linker centrale verdediger die bij heel veel clubs uit binnen- en buitenland in de belangstelling staat, maar vanavond nauwelijks kon imponeren. Sterker hij had veel balverlies dat ook niet altijd goed af liep. Speelde een ongelukkige wedstrijd. Na de wedstrijd voor de microfoon gaf ie dat ook volmondig toe. Verder werd er nog gerefereerd aan de transfer van Sam Beukema naar AZ deze week. Maar hij zei dat hem dat niets doet en hij daar helemaal niet mee bezig is. Geen hint en geen nieuws dus.

Van Cambuur lette ik speciaal weer op centrale middenvelder Mees Hoedemakers. In de AZ-jeugd vaak gezien omdat ie in dezelfde lichting zat als Ferdy Druijf. Blijft een mooie voetballer. Altijd aanspeelbaar en meestal met een goede voortzetting. Zou voor niveau AZ iets hoger tempo moeten aanhouden.

Terechte overwinning 0-3 voor het volwassen spelende Cambuur. Goals van oud AZ'ers Robert Mühren (1x) en Michael Breij (2x).
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

ForzAZ schreef: 02 apr 2021, 20:18 Vanavond Volendam tegen koploper KKD Cambuur gekeken. Interessante krachtmeting tussen twee voetballende teams met veel oud AZ-spelers.

In het bijzonder gelet op twee spelers, van iedere club één. Van Volendam aanvoerder Micky van de Ven. De linker centrale verdediger die bij heel veel clubs uit binnen- en buitenland in de belangstelling staat, maar vanavond nauwelijks kon imponeren. Sterker hij had veel balverlies dat ook niet altijd goed af liep. Speelde een ongelukkige wedstrijd. Na de wedstrijd voor de microfoon gaf ie dat ook volmondig toe. Verder werd er nog gerefereerd aan de transfer van Sam Beukema naar AZ deze week. Maar hij zei dat hem dat niets doet en hij daar helemaal niet mee bezig is. Geen hint en geen nieuws dus.

Van Cambuur lette ik speciaal weer op centrale middenvelder Mees Hoedemakers. In de AZ-jeugd vaak gezien omdat ie in dezelfde lichting zat als Ferdy Druijf. Blijft een mooie voetballer. Altijd aanspeelbaar en meestal met een goede voortzetting. Zou voor niveau AZ iets hoger tempo moeten aanhouden.

Terechte overwinning 0-3 voor het volwassen spelende Cambuur. Goals van oud AZ'ers Robert Mühren (1x) en Michael Breij (2x).
Mees Hoedemakers is de belangrijkste speler van de beste club van de KKD. Speelt voornamelijk controlerend, maar erg (AZ opleiding) aanvallend ingesteld. Optie is om hem voor Teun terug te halen.
Praat geen Poep, doos.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 29 mar 2021, 23:00 Zijn er nog mensen zo gek geweest om jezelf te martelen met een avondje den Bosch - Eagles om die Beukema te bekijken.
Ik was zo gek.
Kopsterk, goede inspeelpass en leek niet zo traag als hier en daar beweerd wordt. In grondduels wat minder overtuigend.
Zoiets.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Witzer schreef: 03 apr 2021, 09:54 Mees Hoedemakers is de belangrijkste speler van de beste club van de KKD. Speelt voornamelijk controlerend, maar erg (AZ opleiding) aanvallend ingesteld. Optie is om hem voor Teun terug te halen.
Mocht Teun Koopmeiners vertrekken dan is mijn eerste optie om hem te vervangen Abdou Harroui van Sparta en ook Jong Oranje internationaal. Mocht die te duur zijn dan zou Mees Hoedemakers een optie kunnen zijn inderdaad. Speler uit eigen jeugd en met kwaliteit!
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Is van Hooydonck misschien een optie als 2e spits? Misschien toekomstige 1ste spits? Scoort toch best wel wat in een jaar en wellicht nog wat goedkoop.

Kijk niet heel veel naar hem maar denk dat er wel een spits nodig is die ook een ander tactisch plan aan kan. Lange bal enzovoort.. andere opties? Duin? Of toch Druijf straks weer?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Maxhuijp schreef: 10 apr 2021, 15:48 Is van Hooydonck misschien een optie als 2e spits? Misschien toekomstige 1ste spits? Scoort toch best wel wat in een jaar en wellicht nog wat goedkoop.

Kijk niet heel veel naar hem maar denk dat er wel een spits nodig is die ook een ander tactisch plan aan kan. Lange bal enzovoort.. andere opties? Duin? Of toch Druijf straks weer?
Als je niet eens basisspeler bent van NAC heb je niks te zoeken bij AZ. Zeker niet als je Duin en Druijf al in de gelederen hebt.
Plaats reactie