Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
elmo
Seizoenkaarthouder
Berichten: 311
Lid geworden op: 06 jun 2007, 18:33

En voor de puzzelaars het algehele schema van de toernooien...

https://kassiesa.net/uefa/files/2021-24 ... scheme.png

Of, in een andere vorm...

https://kassiesa.net/uefa/AccessList2021.html
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16210
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

elmo schreef: 03 mar 2021, 16:24 En voor de puzzelaars het algehele schema van de toernooien...

https://kassiesa.net/uefa/files/2021-24 ... scheme.png

Of, in een andere vorm...

https://kassiesa.net/uefa/AccessList2021.html
Hahaha, laat maar. Ik wacht het rustig af........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Dit heeft inmiddels niets meer te maken met het topic. On topic graag weer.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6499
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Nou Max, ga er maar aan staan. Terwijl Twente al een versterking voor het volgende seizoen binnen heeft, wacht jou een drukke zomer.

Ik zie een hoop spelers vertrekken: Kansrijk lijkt mij het vertrek van Svensson, Koopmeiners, Stengs en Boadu. Misschien dat Bizot en Midstjo ook vertrekken. Sowieso vertrekt huurling Bruno Martins Indi.

Dan moet jij aan de bak! Een eerste keeper, minimaal 1 centrale verdediger en een rechterverdediger. Daarnaast een middenvelder of twee om Koopmeiners en Midstjo op te vangen. Een vleugelaanvaller en een centrumspits.

Gedeeltelijk zal jij kiezen voor de gemakkelijke weg en zeggen dat de vervangers met Sugawara, Reijnders en Aboukhlal er al zijn.
Maar die zullen het niveau niet halen.

Ik hoop dat het je lukt om minimaal een solide keeper, centrumverdediger en centrumaanvaller te halen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11148
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Moeten weg:

Jansen
Hatzidiakos
Aboukhlal
Letschert
Martins Indi
Stengs
Boadu

Mogen weg:

Sugawara
Bizot
Clasie
Gudmundsson

Succes
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Ferry schreef: 07 mar 2021, 18:00 Nou Max, ga er maar aan staan. Terwijl Twente al een versterking voor het volgende seizoen binnen heeft, wacht jou een drukke zomer.

Ik zie een hoop spelers vertrekken: Kansrijk lijkt mij het vertrek van Svensson, Koopmeiners, Stengs en Boadu. Misschien dat Bizot en Midstjo ook vertrekken. Sowieso vertrekt huurling Bruno Martins Indi.

Dan moet jij aan de bak! Een eerste keeper, minimaal 1 centrale verdediger en een rechterverdediger. Daarnaast een middenvelder of twee om Koopmeiners en Midstjo op te vangen. Een vleugelaanvaller en een centrumspits.

Gedeeltelijk zal jij kiezen voor de gemakkelijke weg en zeggen dat de vervangers met Sugawara, Reijnders en Aboukhlal er al zijn.
Maar die zullen het niveau niet halen.

Ik hoop dat het je lukt om minimaal een solide keeper, centrumverdediger en centrumaanvaller te halen.
Aboukhlal gewoon verkopen. Leeuwin ook. Deze zomer nieuwe trainer, alle wereldsterren voor veel geld verkopen en de mindere spelers ook verkopen (kies zelf maar welke categorie Boadu en Stengs zitten, als ze maar verkocht worden). Kijken welke posities door jeugd/reservespelers kunnen worden opgevuld en een stuk of 3 a 4 hele goede spelers halen voor de plekken die overblijven. In ieder geval: keeper, CV. Lange voorbereiding met veel oefenwedstrijden tegen goede tegenstanders. En er weer met fris elan ertegenaan.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16210
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 07 mar 2021, 18:13 Moeten weg:

Jansen
Hatzidiakos
Aboukhlal
Letschert
Martins Indi
Stengs
Boadu

Mogen weg:

Sugawara
Bizot
Clasie
Gudmundsson

Succes
Je vergeet nog 1 hoofdstuk: gaan weg.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11148
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 07 mar 2021, 18:45 Je vergeet nog 1 hoofdstuk: gaan weg.
Dat is nog maar afwachten. Bijna geen enkele speler kan een niveau hoger aan.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Laat Max eerst maar eens duidelijk maken wat de invulling van de technische staf volgend jaar wordt. Ik hoop echt dat hij niet van Jansen de baas maakt. Aardige man en aardige babbel. Maar vandaag in de voorbereiding en tijdens de wedstrijd in alle opzichten gefaald. Het hele plan leek nergens op. In plaats dat ie in de rust in grijpt en de meest logische wissel een overbodige CV er uit haalt en Karlsson in brengt, doet ie niks tot ergens in de 60 minuten. Maar dan brengt ie Clasie alsof ie zijn fout niet wil toegeven.

Karlsson mag 10 minuten later er pas in. Waarom? Wat is het idee dan hiervan? We missen vaste patronen zeker over de meestal zekere linkerkant met hem en Wijndal, maar Jansen niet? Wat een ergernis.

AZ brengt elke dag filmpjes van de training via twitter naar buiten. Van de week zag ik op twee dagen spelers nogal laat rennen naar de training die voor een aantal al bezig was leek het. Hoe zijn die gasten nou met hun vak bezig en wat doet de technische staf? Als ik vandaag de wedstrijd zag met dat lamlendige voetbal dan past dat met het beeld van de training. Max kan dan wel blijven beweren dat er een hele goede groep staat, maar dan moet die groep wel 100% geven! Vandaag heb ik dat niet gezien. Ook niet bij spelers die normaal de kar trekken. Slecht teken!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9119
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

ForzAZ schreef: 07 mar 2021, 20:33 Laat Max eerst maar eens duidelijk maken wat de invulling van de technische staf volgend jaar wordt. Ik hoop echt dat hij niet van Jansen de baas maakt. Aardige man en aardige babbel. Maar vandaag in de voorbereiding en tijdens de wedstrijd in alle opzichten gefaald. Het hele plan leek nergens op. In plaats dat ie in de rust in grijpt en de meest logische wissel een overbodige CV er uit haalt en Karlsson in brengt, doet ie niks tot ergens in de 60 minuten. Maar dan brengt ie Clasie alsof ie zijn fout niet wil toegeven.

Karlsson mag 10 minuten later er pas in. Waarom? Wat is het idee dan hiervan? We missen vaste patronen zeker over de meestal zekere linkerkant met hem en Wijndal, maar Jansen niet? Wat een ergernis.

AZ brengt elke dag filmpjes van de training via twitter naar buiten. Van de week zag ik op twee dagen spelers nogal laat rennen naar de training die voor een aantal al bezig was leek het. Hoe zijn die gasten nou met hun vak bezig en wat doet de technische staf? Als ik vandaag de wedstrijd zag met dat lamlendige voetbal dan past dat met het beeld van de training. Max kan dan wel blijven beweren dat er een hele goede groep staat, maar dan moet die groep wel 100% geven! Vandaag heb ik dat niet gezien. Ook niet bij spelers die normaal de kar trekken. Slecht teken!
Aan de andere kant: op die beelden over de training zijn ze constant partijtje aan het doen of aan het afronden (en dat laatste niet eens zo scherp als het commentaar bij de posts wil doen geloven). Dus ik weet niet hoe zeer je daar op af kan gaan want als dat de trainingsroutine van AZ is... dan is het een wonder dat ze op dit niveau spelen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

DeZuivelDuivel schreef: 08 mar 2021, 08:55 Aan de andere kant: op die beelden over de training zijn ze constant partijtje aan het doen of aan het afronden (en dat laatste niet eens zo scherp als het commentaar bij de posts wil doen geloven). Dus ik weet niet hoe zeer je daar op af kan gaan want als dat de trainingsroutine van AZ is... dan is het een wonder dat ze op dit niveau spelen.
Jij zegt het. Ik denk het zo vaak. Hoe scherp wordt er getraind?

Net als dat trainen in de hal. Lijkt op veredeld zaalvoetbal.

Maar goed is het al zo vaak en al jaren opgenoemd dat het bij AZ allemaal zo vrijblijvend lijkt. Jansen heeft bij herhaling gezegd dat doelstelling bij eerste vier is. Nu zegt ie telkens we kijken van wedstrijd naar wedstrijd waarbij we de eerst hoger staande ploeg willen inhalen. Het zal wel.
eenjaarazalkmaar
Seizoenkaarthouder
Berichten: 307
Lid geworden op: 30 jul 2019, 22:10

Er wordt uitstekend bij AZ getraind. Vraag maar aan Clasie. Vraag maar aan Jelle Duin die juist om die reden weer terug wilde naar AZ. Daarbij wordt uitstekend gebruik gemaakt van data. Vraag maar aan Vlaar.

Meer: https://leadersinsport.com/performance/ ... -learning/

En anders ventileer je je vermoedens woensdagavond tijdens het webinar van AZ Univeristy over de manier van trainen. Ben benieuwd wat ze antwoorden.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Conditioneel is AZ ook vaak erg sterk, ook relatief weinig blessures. De trainingen lijken me inderdaad het probleem niet zo.
eenjaarazalkmaar
Seizoenkaarthouder
Berichten: 307
Lid geworden op: 30 jul 2019, 22:10

SimonPoulsen schreef: 08 mar 2021, 14:36 Conditioneel is AZ ook vaak erg sterk, ook relatief weinig blessures. De trainingen lijken me inderdaad het probleem niet zo.
Exact. 2 keer zag je tegen Feyenoord dat de Rotterdammers de 2e helft geen puf meer hadden.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

eenjaarazalkmaar schreef: 08 mar 2021, 14:25 Er wordt uitstekend bij AZ getraind. Vraag maar aan Clasie. Vraag maar aan Jelle Duin die juist om die reden weer terug wilde naar AZ. Daarbij wordt uitstekend gebruik gemaakt van data. Vraag maar aan Vlaar.

Meer: https://leadersinsport.com/performance/ ... -learning/

En anders ventileer je je vermoedens woensdagavond tijdens het webinar van AZ Univeristy over de manier van trainen. Ben benieuwd wat ze antwoorden.
Uiteraard zeggen die spelers dat. Die gaan echt niet zeggen o het valt allemaal wel mee, we zijn lekker aan het ballen en hebben het zo leuk met elkaar!

Graadmeter daarvoor zijn wedstrijden met een hoge intensiteit. Ja soms laat AZ dat zien aan te kunnen, maar al te vaak ook denk ik welke speler zal er nou moe zijn na zo'n potje schuivie schuivie en oeverloos heen en weer getik?

Een andere graadmeter zijn geluiden van vertrokken spelers. Meestal hoor en lees je dan dat er in het buitenland anders wordt getraind en veel harder ook. Weghorst werd met zijn intense inzet op training niet altijd geliefd in de spelersgroep van AZ. Nu in Duitsland voelt hij zich als een vis in water! Veelzeggend toch!?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9119
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

eenjaarazalkmaar schreef: 08 mar 2021, 14:25 Er wordt uitstekend bij AZ getraind. Vraag maar aan Clasie. Vraag maar aan Jelle Duin die juist om die reden weer terug wilde naar AZ. Daarbij wordt uitstekend gebruik gemaakt van data. Vraag maar aan Vlaar.

Meer: https://leadersinsport.com/performance/ ... -learning/

En anders ventileer je je vermoedens woensdagavond tijdens het webinar van AZ Univeristy over de manier van trainen. Ben benieuwd wat ze antwoorden.
Als ik het aan jongens die een stap naar het buitenland gemaakt hebben vraag dan wordt er zelfs bij ajax niet zo hard getraind als in de Bundesliga of in de Premier League en ook niet zo tactisch als in de Serie A.
Maar volgens mij voor dit soort discussies een apart topic ergens op het forum.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9119
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Heerenveen heeft Hamstra op straat gezet, dat geeft je gelijk een optie voor een schaduw TD
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

DeZuivelDuivel schreef: 09 mar 2021, 12:55 Heerenveen heeft Hamstra op straat gezet, dat geeft je gelijk een optie voor een schaduw TD
Het technisch beleid van Heerenveen heeft de club totaal ten gronde gericht.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9119
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Lecompte schreef: 09 mar 2021, 17:49 Het technisch beleid van Heerenveen heeft de club totaal ten gronde gericht.
Daar ben ik het mee oneens, je hoeft maar naar de transferbalans van de laatste seizoenen te kijken en de jongens die daar nu spelen.
Zoveel alternatieve opties zijn er overigens ook niet (buiten uiteraard Huiberts houden).

Maar voor iemand weer roept dat je dan maar naar een andere club moet gaan kijken, laat ik het hierbij.
Het is maar een suggestie namelijk zoals Mathijsen dat ook wel eens geweest is
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Zou Huiberts al gebeld hebben met Bosz? Zou een toptrainer zijn voor AZ
Volgend jaar april weten we meer
Plaats reactie