Teun Koopmeiners (2023)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Jack schreef: 21 feb 2021, 06:27 Uit bij VVV. 2e hlft. Vrije trap Teun. Muurtje en mooie positie. Teun schiet, keeper duikt en slaat de bal uit de goal. De vrije trap zou ik kwalificeren als zeer goed. Maar niet uitstekend, vooral vanwege geen goal. Het kan beter. Op goal, ondanks muur, is goed. Op goal en keeper moet moeite doen om goal te voorkomen, zeer goed. Goal=Uitstekend. Maakt niet uit hoe. Elm zou 'm erin hebben geschoten.
Topanalyse Jack =D>
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3148
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Kilkenny schreef: 20 feb 2021, 11:15 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/96 ... d-was.html
Vroeg bewust, belangrijk.
Dat is toch juist een van de onderdelen waar in de jeugdopleiding zo op gehamerd wordt?
Het is misschien wel opvallender dat Lang zich niet bewust was dat dat niet in een topsport voedingsschema past.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

dirkjan schreef: 22 feb 2021, 07:14 Dat is toch juist een van de onderdelen waar in de jeugdopleiding zo op gehamerd wordt?
Het is misschien wel opvallender dat Lang zich niet bewust was dat dat niet in een topsport voedingsschema past.
Dat klopt, het geeft een indicatie hoever dit bij AZ gevorderd is. Als je wel eens dingen hoort over gekluns bij Feyenoord, dan loopt AZ ver vooruit. Da's ook nodig.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6492
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Zaakwaarnemer Bart Baving vertelt in Italiaanse media over een vermeende stap naar Italie. Inter Milan in het bijzonder.

https://sempreinter.com/2021/02/26/teun ... gning-him/
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Dit was weer een echt overtuigende penalty van Teun. Hou dat vol!
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kilkenny schreef: 02 mar 2021, 07:44 Dit was weer een echt overtuigende penalty van Teun. Hou dat vol!
Volgens mij kan je hem beter even bellen 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Een bericht over de interesse van Teun Koopmeiners in Italië en vanuit Italië voor Teun Koopmeiners:
Transfermarkt Milaan, zaakwaarnemer Koopmeiners: "Hij houdt van Serie A"

De makelaar van Teun Koopmeiners spreekt weer. De Nederlandse middenvelder AZ Alkmaar staat klaar om aan het einde van het seizoen van lucht te veranderen

De makelaar van Teun Koopmeiners komt terug om te praten. De advocaat van de middenvelder van AZ Alkmaar, die het doelwit is van Milan, bevestigt de mogelijkheid dat zijn cliënt in Italië mag landen.

Bart Baving - die naar sprak Calciomercato.it - niet gehakt woorden: "Italië kan een goede optie voor hem - geeft toe dat de Koopmeiners middel - Teun houdt echt van Serie A en ook de grote passie van de Italiaanse fans. Veel Europese clubs volgen hem en het is leuk om te weten dat er onder hen ook Italiaanse zijn, maar dat verbaast me niet want hij weet zeker iets belangrijks aan een team toe te voegen ”.

De cijfers van Koopmeiners zijn ronduit indrukwekkend. De Nederlandse voetballer uit 1998, die in de rol van middenvelder speelt, scoorde al 15 goals en 6 assists. Zijn groei ligt echt onder ieders ogen : "Hij zal blijven verbeteren, want hij zet zich elke dag in om steeds meer te groeien - vervolg Baving - Hij is een echte professional, ik noem hem 'Mister 110%', zo is hij sinds ik begon met hem te werken toen hij zestien was ”.

De makelaar laat ons kennismaken met de kwaliteiten van zijn cliënt : “Hij heeft een fantastische linkerzijde en een buitengewoon slagingsvermogen. Hij is ook krachtig, een functionele speler voor het team met grote tactische intelligentie, een geboren leider. Denk aan Kross, maar ook aan Matic. Kijkend naar zijn statistieken, die super zijn, kan hij in plaats daarvan vergeleken worden met de voormalige Napoli Jorginho “.

AZ heeft de prijs van zijn tag nog niet bepaald, zoals Baving opmerkt, maar het is denkbaar dat het meer dan 20 miljoen euro is.

Koopmeiners werd tijdens de zomerse transfermarkt in verband gebracht met Milaan en is een naam die binnenkort weer in de mode zou kunnen zijn. Pioli wil dat 4 middenvelders elkaar afwisselen en deelname aan de Champions League zou het eigendom kunnen pushen om een ​​belangrijke investering te doen. Aan de andere kant is het moeilijk om te besluiten om je te focussen op Meite, die in deze releases nog niet helemaal overtuigd is. Aan het einde van het seizoen moet hij terugkeren naar Turijn (het losgeld is vastgesteld op 8-9 miljoen euro), waardoor er ruimte is voor de aankoop van een nieuwe middenvelder.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

In Italië wordt hij vaak bij Napoli genoemd, AC Milan is al eerder aan bod geweest en recentelijk noemt men hem ook bij Inter maar die ziten in de shit met hun investeerder.

Dan denk ik dat van die drie Napoli een hele goede optie zou zijn (daar halen eredivisie spelers het in de regel wel), jammer dat De Roon nog bij Atalanta loopt want anders had hij daar goeie kansen gehad.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Koopmeiners werd tijdens de zomerse transfermarkt in verband gebracht met Milaan en is een naam die binnenkort weer in de mode zou kunnen zijn. Pioli wil dat 4 middenvelders elkaar afwisselen en deelname aan de Champions League zou het eigendom kunnen pushen om een ​​belangrijke investering te doen. Aan de andere kant is het moeilijk om te besluiten om je te focussen op Meite, die in deze releases nog niet helemaal overtuigd is. Aan het einde van het seizoen moet hij terugkeren naar Turijn (het losgeld is vastgesteld op 8-9 miljoen euro), waardoor er ruimte is voor de aankoop van een nieuwe middenvelder.
Ik mag toch hopen dat de Mafia niet té veel invloed op de transferwereld heeft.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

salmonyappi schreef: 02 mar 2021, 22:15 Ik mag toch hopen dat de Mafia niet té veel invloed op de transferwereld heeft.......
:lol:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De Boer heeft bij het samenstelling van de selectie rekening gehouden met het EK van Jong Oranje, dat begint op 24 maart. "Voor de ontwikkeling van jonge spelers is het goed om wedstrijden op een eindtoernooi te spelen. Om die reden heb ik een aantal jongens niet opgenomen in onze voorlopige selectie, zodat ze het EK met Jong Oranje kunnen meemaken", zegt De Boer. "Uiteraard is het A-elftal altijd leidend, maar waar het kan willen we natuurlijk rekening met andere teams houden."


Dit vind ik echt klasse van de Boer. Jong Oranje heeft echt een heel leuk elftal op deze manier.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SimonPoulsen schreef: 07 mar 2021, 20:48 De Boer heeft bij het samenstelling van de selectie rekening gehouden met het EK van Jong Oranje, dat begint op 24 maart. "Voor de ontwikkeling van jonge spelers is het goed om wedstrijden op een eindtoernooi te spelen. Om die reden heb ik een aantal jongens niet opgenomen in onze voorlopige selectie, zodat ze het EK met Jong Oranje kunnen meemaken", zegt De Boer. "Uiteraard is het A-elftal altijd leidend, maar waar het kan willen we natuurlijk rekening met andere teams houden."


Dit vind ik echt klasse van de Boer. Jong Oranje heeft echt een heel leuk elftal op deze manier.
Dus Boadu lekker met Jong mee laten doen!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 07 mar 2021, 20:48 De Boer heeft bij het samenstelling van de selectie rekening gehouden met het EK van Jong Oranje, dat begint op 24 maart. "Voor de ontwikkeling van jonge spelers is het goed om wedstrijden op een eindtoernooi te spelen. Om die reden heb ik een aantal jongens niet opgenomen in onze voorlopige selectie, zodat ze het EK met Jong Oranje kunnen meemaken", zegt De Boer. "Uiteraard is het A-elftal altijd leidend, maar waar het kan willen we natuurlijk rekening met andere teams houden."


Dit vind ik echt klasse van de Boer. Jong Oranje heeft echt een heel leuk elftal op deze manier.
Waarom zit Stengs dan niet bij Jong Oranje en Teun bij het grote Oranje? Vreemde keus.
biefstukje
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 23 dec 2020, 18:09

multatuli schreef: 08 mar 2021, 01:26 Waarom zit Stengs dan niet bij Jong Oranje en Teun bij het grote Oranje? Vreemde keus.
Nog vreemder is dat Gravenberch wel bij Oranje zit. Laat die dan met jong mee doen en Koopmeiners in het grote Oranje.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

biefstukje schreef: 08 mar 2021, 08:42 Nog vreemder is dat Gravenberch wel bij Oranje zit. Laat die dan met jong mee doen en Koopmeiners in het grote Oranje.
Schijnbaar vind hij Stengs en Gravenberch extreem goede talenten waar je er niet zoveel van hebt. Met alle respect voor een speler als Koopmeiners.
Anders zou ik niet weten waarom zij wel zijn opgenomen en de andere weer bij jong moeten aansluiten.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

capefear schreef: 08 mar 2021, 08:53 Schijnbaar vind hij Stengs en Gravenberch extreem goede talenten waar je er niet zoveel van hebt. Met alle respect voor een speler als Koopmeiners.
Anders zou ik niet weten waarom zij wel zijn opgenomen en de andere weer bij jong moeten aansluiten.
Je hoeft toch maar naar het oproepen van Stekelenburg te kijken om je 'waarom?' vraag te beantwoorden?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Stengs heeft wat meer kans op speeltijd bij zn schoonvader dan dat Teun dat heeft denk ik. Wijnaldum en de Jong zijn wel zeker van hun plekkie. En dan heb je dus de Roon, van de Beek, Koopmeiners, Gravenbergh en Klaassen voor één positie. Dan zie ik hem veel liever als captain van het sterkbezette jong oranje meerdere keren 90 minuten daar spelen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 08 mar 2021, 09:13 Stengs heeft wat meer kans op speeltijd bij zn schoonvader dan dat Teun dat heeft denk ik. Wijnaldum en de Jong zijn wel zeker van hun plekkie. En dan heb je dus de Roon, van de Beek, Koopmeiners, Gravenbergh en Klaassen voor één positie. Dan zie ik hem veel liever als captain van het sterkbezette jong oranje meerdere keren 90 minuten daar spelen.
Om eerlijk te zijn zie ik het liefst alle 5 (Koopmeiners, Wijndal, De Wit, Boadu en Stengs) met Jong Oranje kampioen worden. En dan degenen die heel goed presteren ook het toernooi meedoen met het grote Oranje.
biefstukje
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 23 dec 2020, 18:09

multatuli schreef: 08 mar 2021, 12:51 Om eerlijk te zijn zie ik het liefst alle 5 (Koopmeiners, Wijndal, De Wit, Boadu en Stengs) met Jong Oranje kampioen worden. En dan degenen die heel goed presteren ook het toernooi meedoen met het grote Oranje.
Hmm, niet mee eens. Bij jong oranje zijn ze al de beste, bij Oranje nog niet, daar is dus veel meer te leren. Plus dan kan je op trainingen laten zien wat je waard bent en dat ze je mee moeten nemen naar het EK of zelfs laten spelen. Als nu de "vervangers" het goed doen in Oranje, dan is straks die plek weg en dat is uiteindelijk belangrijker dan het EK met jong oranje.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

biefstukje schreef: 08 mar 2021, 19:01 Hmm, niet mee eens. Bij jong oranje zijn ze al de beste, bij Oranje nog niet, daar is dus veel meer te leren. Plus dan kan je op trainingen laten zien wat je waard bent en dat ze je mee moeten nemen naar het EK of zelfs laten spelen. Als nu de "vervangers" het goed doen in Oranje, dan is straks die plek weg en dat is uiteindelijk belangrijker dan het EK met jong oranje.
De beste uit het team, maar misschien niet de beste op zo'n toernooi.
Dat is wat de bondscoaches blijkbaar bedacht hebben.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gesloten