Albert Guðmundsson (2022)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

pAZcal schreef: 21 feb 2021, 09:21 En afwerken. De Wit was net op stoom qua afwerken. Ik hoop op roulatie i.p.v. opoffering. Per wedstrijd kijken wat je het meest nodig hebt.
Precies. En ik denk dat je tegen Feyenoord meer aan De Wit hebt. Die driehoek met Midtsjo en Koopmeiners voetbalt ook net wat makkelijker.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

pAZcal schreef: 21 feb 2021, 09:21 En afwerken. De Wit was net op stoom qua afwerken. Ik hoop op roulatie i.p.v. opoffering. Per wedstrijd kijken wat je het meest nodig hebt.
Klopt De Wit was inderdaad net aan het scoren. Maar daarvoor ook heel lang niet. Ik ben ervan overtuigd dat als Gudmundsson in de basis blijft staan hij ook veel doelpunten gaat maken. In het verleden wist hij ook makkelijk te scoren, dus dat komt wel weer terug.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Langedijk schreef: 21 feb 2021, 10:31 Precies. En ik denk dat je tegen Feyenoord meer aan De Wit hebt. Die driehoek met Midtsjo en Koopmeiners voetbalt ook net wat makkelijker.
Mwah. In de uitwedstrijd tegen feyenoord ging het best aardig zonder De Wit. Dus ik zou nu Gudmundsson gewoon laten staan.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

De Wit heeft hoe dan ook nog veel te weinig wedstrijdritme om in de basis te beginnen tegen Feyenoord. Dan kan je inderdaad beter Gudmundsson weer laten staan.
_________________
"I don't know that!"
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Op zijn spel is steeds minder aan te merken (behalve het pure afmaken), hij voetballend een steeds belangrijkere schakel binnen dit elftal begint te worden en nu zelfs ook zijn interviews in het Nederlands aflegt, zie je dat hij er serieus voor gaat om een onomstreden basisspeler te worden.
Toch wordt het steeds meer puzzelen voor Janssen nu hij weer over alle spelers kan beschikken en de wisselspelers, zoals een Evjen, behoorlijk tegen de poort aan kloppen.
Er zullen dus jongens teleurgesteld worden, ook al zitten ze nu goed in hun vel.
Ik ga er vanuit, ook al is de Wit nu weer helemaal inzetbaar, dat Jansen voor de wedstrijd tegen Feyenoord wederom kiest voor de aanvallers Karlsson, Boadu, Stengs en Gudmundsson en het helemaal geen uitgemaakte zaak is dat de Wit zomaar zijn plekkie weer inneemt als de IJslander het goed blijft doen.
https://www.youtube.com/watch?v=FDLWq6FSJIM
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Vond hem één van de betere vandaag.
Laatste weken sowieso altijd één van de beste spelers.
Aan de bal heel sterk, goed in de kleine ruimte, draait zich soms weg zoals midtsjo dat ook doet.
Ziet de ruimtes, biedt zich aan en loopt veel de diepte in maar komt ook in de bal.
Vind hem vanaf 10 wel beter dan in de aanval, omdat zijn rendement dramatisch is en hij op het middenveld meer kan betekenen in het combinatievoetbal.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Het zou heel lullig en onverdiend zijn als ze hem klakkeloos voor de Wit gaan wisselen als basispeler. Lijkt me ook heel slecht voor zn gemoedstoestand als je na weken hard werken en best goed spelen zomaar weer gepasseerd wordt. Maar dat zal AZ zelf ook wel doorhebben.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SchoorlAZ schreef: 28 feb 2021, 18:05 Vond hem één van de betere vandaag.
Laatste weken sowieso altijd één van de beste spelers.
Aan de bal heel sterk, goed in de kleine ruimte, draait zich soms weg zoals midtsjo dat ook doet.
Ziet de ruimtes, biedt zich aan en loopt veel de diepte in maar komt ook in de bal.
Vind hem vanaf 10 wel beter dan in de aanval, omdat zijn rendement dramatisch is en hij op het middenveld meer kan betekenen in het combinatievoetbal.
Ik vond hem een paar jaar geleden voetballend al de ideale 10 alleen hadden wij toen Til daar staan en was Gudmundsson qua meeverdedigen nog een stuk minder dan nu. Ik zou nu Gudmundsson komende wedstrijden laten staan en laat De Wit zich via invalbeurten maar weer proberen in het elftal te vechten.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

SchoorlAZ schreef: 28 feb 2021, 18:05 Vond hem één van de betere vandaag.
Laatste weken sowieso altijd één van de beste spelers.
Denk wel dat dit elftal ook tegen Vitesse zo van start gaat, er zit nu genoeg beweging in en ook de positie afwisseling met Stengs loopt zo prima.
Alleen Yuki zal neem ik aan door Svensson worden vervangen gezien hij wel erg vaak niet op zijn verdedigende stek te vinden is.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16058
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 28 feb 2021, 18:38 Ik vond hem een paar jaar geleden voetballend al de ideale 10 alleen hadden wij toen Til daar staan en was Gudmundsson qua meeverdedigen nog een stuk minder dan nu. Ik zou nu Gudmundsson komende wedstrijden laten staan en laat De Wit zich via invalbeurten maar weer proberen in het elftal te vechten.
Het viel me op dat het bij AZ (nog) beter begon te lopen toen Svensson en De Wit er in kwamen.
Het geeft de burger moed voor de komende 10 wedstrijden als die weer volledig inzetbaar zijn!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

salmonyappi schreef: 01 mar 2021, 09:30 Het viel me op dat het bij AZ (nog) beter begon te lopen toen Svensson en De Wit er in kwamen.
Het geeft de burger moed voor de komende 10 wedstrijden als die weer volledig inzetbaar zijn!
Dat is niet vreemd als je 2 klasbakken laat invallen in de 60e minuut bij een wedstrijd met een behoorlijk hoog tempo.
Het viel mij vooral op da AZ conditioneel superieur was.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Hij voetbalt prima tussen de linies en werkt hard. Toch mist hij te veel 100% kansen. Om de prijzen is dat dodelijk. Denk dat Evjen ook zo kan spelen, alleen wat sneller is en beter voor de goal.
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16058
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Lecompte schreef: 01 mar 2021, 09:44 Dat is niet vreemd als je 2 klasbakken laat invallen in de 60e minuut bij een wedstrijd met een behoorlijk hoog tempo.
Het viel mij vooral op da AZ conditioneel superieur was.
Volgens Advocaat kwam dat door de mokerslag van de 2-2; “de koppies gingen hangen en dan ben je overal te laat”. Dus niet conditioneel maar mentaal.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

salmonyappi schreef: 01 mar 2021, 10:34 Volgens Advocaat kwam dat door de mokerslag van de 2-2; “de koppies gingen hangen en dan ben je overal te laat”. Dus niet conditioneel maar mentaal.
Dat was lulkoek. AZ ging anders druk zetten en daar had Advocaat geen antwoord op.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Witzer schreef: 01 mar 2021, 10:28 Hij voetbalt prima tussen de linies en werkt hard. Toch mist hij te veel 100% kansen. Om de prijzen is dat dodelijk. Denk dat Evjen ook zo kan spelen, alleen wat sneller is en beter voor de goal.
Ik denk dat Evjen het inderdaad ook kan, maar op dit moment is Gudmundsson verder (logisch want hij heeft ondertussen meer speeltijd gehad dan Evjen afgelopen maanden). Daarnaast geloof ik er wel in dat als Gudmundsson vast op 10 blijft staan, die kansen er binnenkort wel ingaan. Scorend vermogen heeft hij echt wel. Daarnaast blijft zijn belangrijkste taak om andere mensen in scoringspositie te zetten en dat doet hij nog steeds uitstekend.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

salmonyappi schreef: 01 mar 2021, 09:30 Het viel me op dat het bij AZ (nog) beter begon te lopen toen Svensson en De Wit er in kwamen.
Het geeft de burger moed voor de komende 10 wedstrijden als die weer volledig inzetbaar zijn!
Als je de Wit nu al basisspeler maakt maak je hem kapot en krijg je geheid wrevel, zeker gezien hij voetballend steeds meer waarde heeft voor het elftal; door de positie wisselingen met Stengs hebben tegenstanders het toch moeilijk wie ze moeten dekken.
Zelf geeft hij ook al aan in het interview, dat het vertrouwen die hij nu krijgt hem goed doet en nog lang niet aan zijn top zit. Zijn aanvaringen met Jansen zijn inmiddels achter de rug en je ziet hem steeds meer plezier uitstralen. Elftal op Yuki na, zo laten staan en de Wit inbrengen als de wedstrijd er om vraagt om meer rust op het middenveld te brengen.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Per wedstrijd bekijken. Misschien kan je De Wit beter tegen Vitesse gebruiken om Bazoer te beteugelen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16058
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

capefear schreef: 01 mar 2021, 11:11 Als je de Wit nu al basisspeler maakt maak je hem kapot en krijg je geheid wrevel, zeker gezien hij voetballend steeds meer waarde heeft voor het elftal; door de positie wisselingen met Stengs hebben tegenstanders het toch moeilijk wie ze moeten dekken.
Zelf geeft hij ook al aan in het interview, dat het vertrouwen die hij nu krijgt hem goed doet en nog lang niet aan zijn top zit. Zijn aanvaringen met Jansen zijn inmiddels achter de rug en je ziet hem steeds meer plezier uitstralen. Elftal op Yuki na, zo laten staan en de Wit inbrengen als de wedstrijd er om vraagt om meer rust op het middenveld te brengen.
Daarom zei ik ook “als” ze weer volledig inzetbaar zijn. Mocht blijken dat De Wit meer toevoegt en gewoon beter past in dit team, zou ik er geen moeite mee hebben als dat ten koste gaat van Gudmundsson. Je moet toch altijd de beste opstellen 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Ik vind het tijd om zijn contract te verlengen.. helemaal gezien eventuele transfers dan Stengs en/of Boadu zal er genoeg perspectief zijn volgend jaar. Daarnaast is een Aboukhlal geen directe kwalitatieve concurrentie voor Albert.... verlengen is wel noodzaak want anders moet hij deze zomer verkocht worden.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

MB80 schreef: 01 mar 2021, 13:10 Ik vind het tijd om zijn contract te verlengen.. helemaal gezien eventuele transfers dan Stengs en/of Boadu zal er genoeg perspectief zijn volgend jaar. Daarnaast is een Aboukhlal geen directe kwalitatieve concurrentie voor Albert.... verlengen is wel noodzaak want anders moet hij deze zomer verkocht worden.
Ik vrees dat hij niet zal willen verlengen. Dat is ook een gevolg van spelers te weinig kansen/speeltijd geven, dat ze geen positief gevoel overhouden aan hun tijd bij AZ. o.a. Druijf en Evjen hadden dat ook.
Gesloten