Robert Eenhoorn / Algemeen Beleid

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Witzer schreef: 18 feb 2021, 12:04 Moet toch bijna wel Billy Beane en zijn SPAC RedBall Acquisition zijn.
inderdaad haha, geen red bull en maar red ball. :lol:
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ik heb ook niets over andere bronnen gelezen en wie dat dan zouden zijn. Misschien kan AZ 4 Life wat verhelderen. Normaal gesproken zijn alle nieuwtjes op de fanpage dubbel gecheckt en komt dit echt niet alleen van Tacticus.

Maar goed, voorlopig is het heel stil en is het andere (Boef/Ball) speculeren op een gerucht.
_________________
"I don't know that!"
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Klopt, zojuist vernomen dat bij Fanpage dit nieuws al drie weken daarvoor bekend was uit twee afzonderlijke bronnen
dus het is niet overgenomen vanuit het forum.

Er zal wellicht toch wel iets spelen. Afwachten dus maar.
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Opvallend dat AZ en Fortuna beide niet gebruik hebben gemaakt van de 3e NOW regeling. AZ schijnt gezegd te hebben dat ze voor de laatste optie niet in aanmerking kwamen.

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=384779
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10194
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Maxhuijp schreef: 23 feb 2021, 07:06 Opvallend dat AZ en Fortuna beide niet gebruik hebben gemaakt van de 3e NOW regeling. AZ schijnt gezegd te hebben dat ze voor de laatste optie niet in aanmerking kwamen.

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=384779
En wat zegt dat exact?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 23 feb 2021, 08:57 En wat zegt dat exact?
Dat we het niet nodig hebben, lijkt me. Blijft overigens raar dat een club aanspraak maakt op zo'n regeling en ondertussen miljoenen uitgeeft aan nieuwe spelers.
_________________
"I don't know that!"
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Kilkenny schreef: 23 feb 2021, 09:27 Dat we het niet nodig hebben, lijkt me. Blijft overigens raar dat een club aanspraak maakt op zo'n regeling en ondertussen miljoenen uitgeeft aan nieuwe spelers.
Dat bedoel ik; 22 miljoen uitgeven aan een speler en 3 miljoen aan staatssteun ontvangen. :?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

capefear schreef: 23 feb 2021, 09:49 Dat bedoel ik; 22 miljoen uitgeven aan een speler en 3 miljoen aan staatssteun ontvangen. :?
Daar snap ik inderdaad ook niks van. En ze gaan Promes waarschijnlijk ook nog verkopen voor ~8 miljoen. :^o :^o
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Eenhoorn zal denken 'hoeven we niet, we hebben immers al 't kapitaalkrachtige Red Bull binnen gehengeld'
(was dat maar waar, want daar gaan we niets meer van vernemen)
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

capefear schreef: 23 feb 2021, 10:21 Eenhoorn zal denken 'hoeven we niet, we hebben immers al 't kapitaalkrachtige Red Bull binnen gehengeld'
(was dat maar waar, want daar gaan we niets meer van vernemen)
Ga jij nou ineens negatief doen? :lol:
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
palaver
Ben-Sider
Berichten: 789
Lid geworden op: 30 mei 2019, 11:00

Antti Opdam schreef: 23 feb 2021, 08:57 En wat zegt dat exact?
Misschien dat AZ en Fortuna over de periode oktober tot december 2020 minder dan 20% omzetverlies hadden ten opzichte van oktober-december 2019.

Minister Koolmees van Sociale Zaken:
De NOW kent een omzetdrempel. Als een onderneming in vergelijking met de referentieperiode uit 2019 een omzetverlies van minimaal 20% heeft geleden, kan de werkgever een NOW-subsidie aanvragen.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

palaver schreef: 23 feb 2021, 13:44 Misschien dat AZ en Fortuna over de periode oktober tot december 2020 minder dan 20% omzetverlies hadden ten opzichte van oktober-december 2019.

Minister Koolmees van Sociale Zaken:
Klopt natuurlijk, maar maakt het niet minder krom.
Je algehele buffer zou ook wel mogen meetellen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

We zijn alweer enkele weekjes verder maar dat 'op mogelijk korte termijn investeren' horen we niets meer van.
Geloven ze daar bij de Fanpage nog steeds in, gezien uit meerdere hoeken ..., afijn je weet wel, of was het het dit dan. 8)
Gebruikersavatar
palaver
Ben-Sider
Berichten: 789
Lid geworden op: 30 mei 2019, 11:00

capefear schreef: 10 mar 2021, 15:32 We zijn alweer enkele weekjes verder maar dat 'op mogelijk korte termijn investeren' horen we niets meer van.
Geloven ze daar bij de Fanpage nog steeds in, gezien uit meerdere hoeken ..., afijn je weet wel, of was het het dit dan. 8)
1 april gaat de online gokmarkt open. :mrgreen:
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Als het gebeurt dan denk ik dat dat in combinatie met de heroplevering van het stadion zal gebeuren.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

MO7 schreef: 10 mar 2021, 20:24 Als het gebeurt dan denk ik dat dat in combinatie met de heroplevering van het stadion zal gebeuren.
Zou wel een stunt zijn.
"Welkom in het Afas RedBull Unibet stadion"
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

SimonPoulsen schreef: 10 mar 2021, 22:33 Zou wel een stunt zijn.
"Welkom in het Afas RedBull Unibet stadion"
Of het blijkt allemaal red bullshit geweest te zijn. 😉
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZuid-Scharwoude schreef: 11 mar 2021, 06:38 Of het blijkt allemaal red bullshit geweest te zijn. 😉
Ach ja eerst Feyenoordfans die helemaal laaiend enthousiast waren over een mogelijke Amerikaanse investeerder die heel veel geld zou investeren. En daarna AZ fans die zichzelf rijk rekenen met een investering van Red Bull. Beide zal wel niets worden. Als AZ moeten we gewoon blij zijn dat we er al financieel goed voorstaan en dat wij een dergelijke investering helemaal niet nodig hebben.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

multatuli schreef: 11 mar 2021, 11:28 Als AZ moeten we gewoon blij zijn dat we er al financieel goed voorstaan en dat wij een dergelijke investering helemaal niet nodig hebben.
Het kapitaal staat bij ons feitelijk op het veld (alleen al sterkhouders als Koopmeiners, Stengs, Boadu, Wijndal, Midtsjo zullen gezamenlijk 100+ miljoen op leveren)
Dat is in Rotterdam even wel wat anders, daar moeten ze er zelfs op toegeven.
Maar neemt niet weg dat ik Afas, goede hoofdsponsor daar niet van, toch wel wat te klein begin te vinden voor een club die niet meer tegen de top 3 aanschurkt maar zich er feitelijk structureel wel in begeeft! Wordt het niet Red Bull (lijkt me een broodje aap verhaal) dan een andere internationale grootmacht, zou ik Eenhoorn willen meegeven.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

capefear schreef: 11 mar 2021, 13:49 Het kapitaal staat bij ons feitelijk op het veld (alleen al sterkhouders als Koopmeiners, Stengs, Boadu, Wijndal, Midtsjo zullen gezamenlijk 100+ miljoen op leveren)
Dat is in Rotterdam even wel wat anders, daar moeten ze er zelfs op toegeven.
Maar neemt niet weg dat ik Afas, goede hoofdsponsor daar niet van, toch wel wat te klein begin te vinden voor een club die niet meer tegen de top 3 aanschurkt maar zich er feitelijk structureel wel in begeeft! Wordt het niet Red Bull (lijkt me een broodje aap verhaal) dan een andere internationale grootmacht, zou ik Eenhoorn willen meegeven.
Wat je nodig hebt is een sponsor die wel het geld geeft, maar geen zeggenschap hoeft. Grote sponsors willen vaak ook een bepaalde mate van zeggenschap. Dat moet je als club absoluut niet willen. Liever zelfstandig op dezelfde voet doorgaan dan groter worden en zeggenschap inleveren.
Plaats reactie