Timo Letschert (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Antti Opdam schreef: 14 dec 2020, 09:49 LEXIT.

Constant geknoei en onrust.

Het helpt misschien ook niet dat hij "tegen zijn been in staat", maar dat rechtvaardigt niet dat je een kopduel in het zes-metergebied verliest of een bal in de opbouw zomaar inlevert.
UP!
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Ziet er naar uit dat de blessure mee valt en gewoon mee kan doen tegen zijn oude werkgever.
Benieuwd of Jansen met dezelfde opstelling komt als waar hij tegen Vitesse mee startte.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Misschien heb ik een memo gemist, maar waar is Timo?

Ging er tegen Vitesse met een blessure van af, die leek mee te vallen, maar sindsdien ook niet meer op de bank. Toch geen lichte blessure? Of is hij in het geheimzinnige Hol van Helmer beland?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Perry schreef: 11 jan 2021, 12:55 Misschien heb ik een memo gemist, maar waar is Timo?

Ging er tegen Vitesse met een blessure van af, die leek mee te vallen, maar sindsdien ook niet meer op de bank. Toch geen lichte blessure? Of is hij in het geheimzinnige Hol van Helmer beland?
Timo Letschert heeft een verleden van mentale issues. dus die heeft zijn eigen hol :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
stuurlui aan wal
Herry en/of Berry
Berichten: 64
Lid geworden op: 01 feb 2021, 09:20

Toch zie ik Letschert vele malen liever spelen dan het huidige centrum bij AZ. Maar zoals bij alle spelers, hij moet wel een paar wedstrijden achter elkaar mogen spelen met vertrouwen van de staf.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Hij zou zelfs in de spits kunnen momenteel. 😉
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Letschert moet spelen.
Hij moet toch gek worden op de bank, al die fouten in de verdediging ziend.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Weer geen Letschert in de basis. Ongelooflijk.
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

pAZcal schreef: 06 feb 2021, 12:15 Weer geen Letschert in de basis. Ongelooflijk.
Dat krijg je als coaches een zwak hebben voor een Hatzidiakos... Karlsson zal ook zo wel gek worden om gewisseld te worden en Stengs/Boadu mogen blijven staan.

Letschert brengt op zijn minst pit en passes naar voren,
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik heb een zwak voor Letschert. Laat maar staan.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 20 feb 2021, 22:36 Ik heb een zwak voor Letschert. Laat maar staan.
Hij deed het goed , of i.i.g. naar vermogen, vandaag.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

pAZcal schreef: 20 feb 2021, 22:36 Ik heb een zwak voor Letschert. Laat maar staan.
Eens, hij brengt in ieder geval iets dat dit AZ kan gebruiken met zijn manier van inschuiven.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Ik heb niet opgelet wiens schuld het was, maar er was een periode in de wedstrijd (25e min - 45e min) dat de achterhoede een Alkmaarse gatenkaas was. Dat was vorig seizoen onder Vlaar en Wuytens niet gebeurd. Volgend seizoen moet er weer een verdedigingsduo staan die Vlaar en Wuytens qua niveau benaderd.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ja, er moet een opbouwer achterin staan. Wuytens wordt gemist. Maar dat ging gisteren met Timo erbij in ieder geval beter. Nou was er wel minder vaak druk op de bal, want VVV stoorde niet enorm door met dat oude centrale duo achterin.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Laten we wel wezen, Letschert heeft de laatste bijf optredens telkens goed gespeeld en maakt zo wel in de opbouw als verdedigend zien de beste van onze 4 CV’s te zijn. Lijkt mij vrij frustredend voor hem om te weten dat je nooit basisspeler gaat worden terwijl je twee slechtere CV’s voor je in de pikorde hebt.
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Panta doet niet mee dus ben benieuwd of hij het 90 minuten kan laten zien
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Fantastische lange passes van Letschert en ook een mooi aandeel bij de 1-0.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Hopelijk valt zijn blessure mee ,maar het zag er niet lekker uit.
Stond de laatste tijd behoorlijk stabiel te verdedigen. Benieuwd hoe het Jansen tegen Groningen gaat oplossen want veel keus is er niet meer achterin.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Leeuwin heeft bewezen wat sommige van ons al wel dachten : Letschert heeft misschien wat foutjes her en der, maar het kan zoveel erger met zo'n jongen als Leeuwin op het veld.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

capefear schreef: 08 mei 2021, 20:10 Stond de laatste tijd behoorlijk stabiel te verdedigen.
Vorige week gemist? Toen had het al 2-0 kunnen staan na zijn gepruts. Vergeleken met Leeuwin is iedereen goed.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie