Ramon Leeuwin (2021)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 26 okt 2020, 21:46 Maar dat is Leeuwin zelf niet aan te rekenen!
Dat hij moet invallen niet maar wel dat hij zijn man niet dekt. Hij krijgt toch ook grof betaald voor dat gepruts?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Langedijk schreef: 27 okt 2020, 07:36 Dat hij moet invallen niet maar wel dat hij zijn man niet dekt. Hij krijgt toch ook grof betaald voor dat gepruts?
Een gebrek aan kwaliteit kan je een speler niet verwijten zolang hij maar zijn stinkende best doet. Dat idee heb ik bij hem wel. Het is de trainer die hem in laat vallen terwijl iedereen hier al wist dat dat niet goed af zou gaan lopen..
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ fanatic 4-life schreef: 27 okt 2020, 08:02 Een gebrek aan kwaliteit kan je een speler niet verwijten zolang hij maar zijn stinkende best doet. Dat idee heb ik bij hem wel. Het is de trainer die hem in laat vallen terwijl iedereen hier al wist dat dat niet goed af zou gaan lopen..
Helemaal mee eens.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

ForzAZ schreef: 26 okt 2020, 17:44 Risico van een extra CV in te zetten en dan met twee tegenstanders denken de ander pakt ´m wel. Niet dus.
Dat zei Adriaanse ook al: nooit een extra verdediger er bij zetten.

Als twee mensen zien dat iemand verdrinkt grijpt geen van beide in.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Antti Opdam schreef: 27 okt 2020, 12:11 Dat zei Adriaanse ook al: nooit een extra verdediger er bij zetten.

Als twee mensen zien dat iemand verdrinkt grijpt geen van beide in.
En dat was 1 van de 3 beste trainers die we ooit bij AZ gehad hebben :). Die man had er echt wel verstand van.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 26 okt 2020, 21:46 Maar dat is Leeuwin zelf niet aan te rekenen!
Leeuwin hoef je ook niet aan te rekenen dat hij een contract bij AZ heeft, daar zijn andere mensen voor verantwoordelijk.
Maar dat is dan wel weer een ander gesprek.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Een contract aanbieden is 1,

Hem opstellen / inbrengen In zo’n situatie is een ander verhaal.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Denniz schreef: 28 okt 2020, 20:50 Een contract aanbieden is 1,

Hem opstellen / inbrengen In zo’n situatie is een ander verhaal.
Leeuwin zou je kunnen zien als een vervanger van Kramer. Alleen kreeg Kramer nooit speeltijd en krijgt Leeuwin best veel speeltijd. Dat terwijl Kramer vast niet zoveel minder zal zijn dan Leeuwin en nog meer groeimogelijkheden heeft.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ramon is de grootste verliezer van de dag. Zijn dagen bij AZ zijn nu slot weg is definitief geteld. Hopelijk was hij de laatste stuiptrekking van het goedkoop is duurkoop beleid uit het verleden.
Misschien wat voor Emmen naast van Rhijn?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 05 dec 2020, 19:41 Ramon is de grootste verliezer van de dag. Zijn dagen bij AZ zijn nu slot weg is definitief geteld. Hopelijk was hij de laatste stuiptrekking van het goedkoop is duurkoop beleid uit het verleden.
Misschien wat voor Emmen naast van Rhijn?
Feyenoord lijkt mij wel een mooie club voor Leeuwin :mrgreen:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 05 dec 2020, 19:41 Ramon is de grootste verliezer van de dag. Zijn dagen bij AZ zijn nu slot weg is definitief geteld. Hopelijk was hij de laatste stuiptrekking van het goedkoop is duurkoop beleid uit het verleden.
Misschien wat voor Emmen naast van Rhijn?
Als we dan toch bezig zijn met mensen ontslaan...
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 05 dec 2020, 19:56 Als we dan toch bezig zijn met mensen ontslaan...
Leeuwin kan er ook niets aan doen dat Slot zich als een rat gedragen heeft.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 05 dec 2020, 20:49 Leeuwin kan er ook niets aan doen dat Slot zich als een rat gedragen heeft.
Dat is waar, maar veel nut heeft hij niet naar mijn mening.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 05 dec 2020, 22:17 Dat is waar, maar veel nut heeft hij niet naar mijn mening.
Mee eens, maar dan moet het wrl netjes geregeld worden anders is AZ geen haar beter dan Slot.
stuurlui aan wal
Herry en/of Berry
Berichten: 64
Lid geworden op: 01 feb 2021, 09:20

Jammer dat ik nergens lees dat hij wordt verhuurd rest van het seizoen. Moet voor hem toch ook niet leuk zijn om terug te keren naar Nederland en dan iedere koude wedstrijd in een slaapzak op de bank te zitten en weten dat je 5e/6e keuze bent voor het centrum.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Had ie maar niet van die lompe fouten moeten maken.
Wermegrieder
Herry en/of Berry
Berichten: 69
Lid geworden op: 17 mei 2017, 10:29

Ik zou hem inderdaad ook verhuren. Scheelt weer wat salaris. Als Vlaar terug is is hij 6de keus. Je kunt altijd nog met Teun schuiven. Velthuis heb ik in jong een paar keer zien spelen. Is daar heel erg wisselvallig, maar dan toch liever hem oo de bank. Stel het wordt iets...
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

stuurlui aan wal schreef: 01 feb 2021, 14:51 Jammer dat ik nergens lees dat hij wordt verhuurd rest van het seizoen. Moet voor hem toch ook niet leuk zijn om terug te keren naar Nederland en dan iedere koude wedstrijd in een slaapzak op de bank te zitten en weten dat je 5e/6e keuze bent voor het centrum.
Het is sowieso al vreemd dat AZ überhaupt aan dit soort dertien in een dozijn voetballers begint. Leeuwin is leuk voor VVV of ADO maar heeft niks bij AZ te zoeken.
stuurlui aan wal
Herry en/of Berry
Berichten: 64
Lid geworden op: 01 feb 2021, 09:20

fcvictorie schreef: 01 feb 2021, 21:15 Het is sowieso al vreemd dat AZ überhaupt aan dit soort dertien in een dozijn voetballers begint. Leeuwin is leuk voor VVV of ADO maar heeft niks bij AZ te zoeken.
Paniekaankoopje na blessure leed. Dat heeft AZ deze winter niet gedaan itt vrijwel alle andere clubs die vol trots hun nieuwe spelers presenteren van wie we van de meesten niets meer gaan horen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Zet hem in Artis.
Gesloten