Jesper Karlsson (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

DeZuivelDuivel schreef: 07 jan 2021, 20:15 En dat ook alleen maar omdat er daar een ajax crew zit die heel veel moeite hebben om AZ spelers op te waarderen (dus dit is al winst).
Dat transfermarkt wordt gewoon gemaakt door hobbyisten. Veronica Inside had het er ook al eens over dat het eigenlijk onbegrijpelijk is dat hier ook wel eens clubs gebruik van maken. Vaak kloppen de bedragen totaal niet.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

De volgende die wordt weggejaagd. Weer gewisseld. Weer belachelijk.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

pAZcal schreef: 13 jan 2021, 19:19 De volgende die wordt weggejaagd. Weer gewisseld. Weer belachelijk.
Alle goede aanvallers moeten weg...
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Blijft toch een lekker voetballertje ook al is hij niet zo superdominant als in het begin.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Hij was niet best. Maar toch met aannames, loopacties en individuele acties altijd een meerwaarde.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1297
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

multatuli schreef: 13 jan 2021, 19:26 Alle goede aanvallers moeten weg...
Maakt toch niet uit, we hebben Boadu. En die kunnen we eind van het seizoen verkopen voor 1,5 miljoen en dan halen we gewoon Omarsson op bij Excelsior. Gaan we er nog op vooruit ook.
Cetero censeo birrum bibendum esse
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

SimonPoulsen schreef: 13 jan 2021, 19:52 Hij was niet best. Maar toch met aannames, loopacties en individuele acties altijd een meerwaarde.
Laatste kwartier gewisseld voor een meer controlerende goede voetballer als Reijnders.
Op zich begrijpelijk gezien er niet heel veel meer van Karlsson uit ging. Daarna Boadu nog gewisseld voor Aboukhlal om toch aan de snelheid voorin vast te houden.
Op zich allemaal niet onlogisch.
Moet iedereen weg als hij wordt gewisseld?
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Bombaman schreef: 13 jan 2021, 19:55 Maakt toch niet uit, we hebben Boadu. En die kunnen we eind van het seizoen verkopen voor 1,5 miljoen en dan halen we gewoon Omarsson op bij Excelsior. Gaan we er nog op vooruit ook.
:mrgreen:
capefear schreef: 13 jan 2021, 20:08 Laatste kwartier gewisseld voor een meer controlerende goede voetballer als Reijnders.
Op zich begrijpelijk gezien er niet heel veel meer van Karlsson uit ging. Daarna Boadu nog gewisseld voor Aboukhlal om toch aan de snelheid voorin vast te houden.
Op zich allemaal niet onlogisch.
Moet iedereen weg als hij wordt gewisseld?
Karlsson heeft nog geen wedstrijd uitgespeeld. Ik noem specifiek dat een speler wegjagen.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

pAZcal schreef: 13 jan 2021, 20:20 :mrgreen:



Karlsson heeft nog geen wedstrijd uitgespeeld. Ik noem specifiek dat een speler wegjagen.
De wissel op zich , een meer controlerende speler die ook opbouwend sterk is in het laatste kwartier, was logisch.
Dan kan je Gudmundsson wel wisselen maar dan heb je hier op dit forum ook weer gezeik. Daarbij speelde karlsson bepaald niet zijn beste wedstrijd.
Stengs zat goed in de wedstrijd en Boadu werd kort daarna ook gewisseld. Kortom Jansen heeft niet veel verkeerd gedaan in deze eerste topper.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ik ben echt fan van zijn spel en traptechniek.

Maar dat verongelijkte als de bal naar iemand anders gaat, of dat een actie van hemzelf mislukt vindt ik wel een klote trekkie.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

FugAZi schreef: 13 jan 2021, 20:33 Ik ben echt fan van zijn spel en traptechniek.

Maar dat verongelijkte als de bal naar iemand anders gaat, of dat een actie van hemzelf mislukt vindt ik wel een klote trekkie.
Dat is gedrevenheid. Bijna alle goede voetballers hebben dat.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 13 jan 2021, 20:43 Dat is gedrevenheid. Bijna alle goede voetballers hebben dat.
Ja misschien kan je het zo uitleggen, maar ik zie liever dat hij weer meteen in het spel zit inplaats van zijn tijd te verdoen aan deze onzin.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

FugAZi schreef: 13 jan 2021, 20:48 Ja misschien kan je het zo uitleggen, maar ik zie liever dat hij weer meteen in het spel zit inplaats van zijn tijd te verdoen aan deze onzin.
Mee eens hoor, maar dat moeten dergelijke spelers leren. Weghorst had het ook en die is ook goed terecht gekomen 😁
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Bombaman schreef: 13 jan 2021, 19:55 Maakt toch niet uit, we hebben Boadu. En die kunnen we eind van het seizoen verkopen voor 1,5 miljoen en dan halen we gewoon Omarsson op bij Excelsior. Gaan we er nog op vooruit ook.
Wel een type spits die het van zijn loopacties moet hebben. Dus zou wel een back-up kunnen zijn voor Boadu. Vanavond zat Thijs Oosting op de bank. Ook een loper. Meer een tien dan een spits vind ik.

Over Karlsson ook al kan ie niet met goed voetbal uitblinken dan nog vind ik hem heel waardevol voor het team. Positioneel staat ie goed en helpt Owen Wijndal achter zich in verdedigende situtaties. Lastige ballen weet hij vaak toch nog te controleren en iets goeds mee te doen. Blijft lastig voor een tegenstander doordat hij binnen door en buiten om kan gaan. Lekker spelertje!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

FugAZi schreef: 13 jan 2021, 20:33 Ik ben echt fan van zijn spel en traptechniek.

Maar dat verongelijkte als de bal naar iemand anders gaat, of dat een actie van hemzelf mislukt vindt ik wel een klote trekkie.
Dit is juist een goede eigenschap. Deze man is kritisch naar zichzelf en zijn medespelers. Aan de andere kant heb je Stengs die denkt dat hij helemaal geweldig is, of ie nu presteert of niet.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Wel een verschil als je dat in of na een wedstrijd doe.
In de wedstrijd mag best wel is een keer balen of het je medespeler laten weten, Jesper blijft er een beetje in hangen. Geconcentreerd blijven is het belangrijkste, een splitseconde geen aandacht erbij kan fataal zijn.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Karlsson weet maar niet uit te blinken in topduels. Is vaak op na 75 minuten en prima dat hij dan gewisseld wordt. Wel irritant dat hij heel vaak kapt/de bal terug haalt en weer achteruit speelt. Het ging aan het begin prima, maar doet Idrissi, die een wedstrijd kon openbreken met zijn dribbels, nog niet vergeten. Wat overigens geen schande is!
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

FugAZi schreef: 13 jan 2021, 22:07 Wel een verschil als je dat in of na een wedstrijd doe.
In de wedstrijd mag best wel is een keer balen of het je medespeler laten weten, Jesper blijft er een beetje in hangen. Geconcentreerd blijven is het belangrijkste, een splitseconde geen aandacht erbij kan fataal zijn.
Deze zogenaamde treurmomenten hebben meer spelers te veel last van.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

En altijd dat verongelijkte als ie gewisseld wordt. Beetje zelfkennis kan geen kwaad.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 13 jan 2021, 23:45 En altijd dat verongelijkte als ie gewisseld wordt. Beetje zelfkennis kan geen kwaad.......
Omdat hij misschien helemaal niet op is.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie