Teun Koopmeiners (2023)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
eenjaarazalkmaar
Seizoenkaarthouder
Berichten: 307
Lid geworden op: 30 jul 2019, 22:10

multatuli schreef: 04 jan 2021, 20:02 Prima kunnen ze samen naar Italië. Niets mis mee :)
Precies! Mooie club, heerlijke rauwe stad.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8985
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Nu hebben ze bij Napoli natuurlijk al kennis gemaakt met Koopmeiners, maar wie gaat hij er dan daar uitspelen? Bakayoko, Ruiz? zelfs op de bank is de concurrentie nog best stevig met spelers als Demme en Lobotka.

Als hij las beter dan ook maar één van die spelers uit de bus komt dan mag je in ieder geval een hele fikse transferprijs voor hem vragen gezien de goedkoopste middenvelder van Napoli op 18 miljoen geschat is.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Op twitter vragen de fans van United dagelijks om Koopmeiners. Ze vergelijken hem met Matic. Nu zegt dat natuurlijk niets voor een eventuele transfer maar het is wel goed dat ze het over hem hebben
elmo
Seizoenkaarthouder
Berichten: 311
Lid geworden op: 06 jun 2007, 18:33

multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Koopmeiners wordt elke week belangrijker voor AZ. Nu hij ook nog van deze schitterende doelpunten gaat scoren pompt hij zijn cv nog verder op. Als hij zo doorgaat dan kan De Boer bij het Ek niet om hem heen.

Ook wordt hij steeds interessanter voor de Europese (sub)top.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Recordtransfer, kan niet missen als je ziet hoe zijn goal nu de wereld over gaat.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Ik hoop zo dat hij naar Juventus kan/mag/gaat aan het einde van het seizoen en dan ook op dat niveau de wedstrijd naar zijn hand weet te zetten.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

MO7 schreef: 13 jan 2021, 20:05 Recordtransfer, kan niet missen als je ziet hoe zijn goal nu de wereld over gaat.
Dat bedoel ik, en hij heeft nog zo'n fraaie dit seizoen op zijn naam.
In Rotterdam vinden ze die verdediger Senesi al na die goal 30 miljoen moet opleveren, dan weet ik niet wat Teun dan moet gaan kosten.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

capefear schreef: 13 jan 2021, 20:16 Dat bedoel ik, en hij heeft nog zo'n fraaie dit seizoen op zijn naam.
In Rotterdam vinden ze die verdediger Senesi al na die goal 30 miljoen moet opleveren, dan weet ik niet wat Teun dan moet gaan kosten.
30 miljard.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Az564 schreef: 13 jan 2021, 20:14 Ik hoop zo dat hij naar Juventus kan/mag/gaat aan het einde van het seizoen en dan ook op dat niveau de wedstrijd naar zijn hand weet te zetten.
Over Juventus gesproken, daar zit Felix Correia (vorig jaar Jong AZ) nu op de bank naast Ronaldo. Daar kan Teun ook wel bij :mrgreen:
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

MO7 schreef: 13 jan 2021, 20:05 Recordtransfer, kan niet missen als je ziet hoe zijn goal nu de wereld over gaat.
Gasten van Spartak Moskou wilden hem vorig jaar al heel graag. Ook de laatste weken werd zijn naam weer genoemd. Mogen ze het met Jorrit Hendrix van PSV doen. :lol:

Teun gaat zeker de selectie van Oranje voor het EK halen. Frank de Boer heeft vanavond weer kunnen zien dat hij dit seizoen de grote man en leider is bij AZ.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

ForzAZ schreef: 13 jan 2021, 20:56 Gasten van Spartak Moskou wilden hem vorig jaar al heel graag. Ook de laatste weken werd zijn naam weer genoemd. Mogen ze het met Jorrit Hendrix van PSV doen. :lol:

Teun gaat zeker de selectie van Oranje voor het EK halen. Frank de Boer heeft vanavond weer kunnen zien dat hij dit seizoen de grote man en leider is bij AZ.
Zoals hij laatste maanden speelt, wordt het zelfs tijd voor een basisplaats in Oranje.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

multatuli schreef: 13 jan 2021, 21:01 Zoals hij laatste maanden speelt, wordt het zelfs tijd voor een basisplaats in Oranje.
Daarvoor moet zijn tempo aan de bal en zonder nog wel wat omhoog. Maar afhankelijk wie er beschikbaar zijn kruipt ie er wel achter dichter naar toe.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

ForzAZ schreef: 13 jan 2021, 21:04 Daarvoor moet zijn tempo aan de bal en zonder nog wel wat omhoog. Maar afhankelijk wie er beschikbaar zijn kruipt ie er wel achter dichter naar toe.
Hij zit nog niet aan zijn top. Als hij elke dag met de wereldtoppers traint, gaat hij vanzelf mee in een hoger tempo.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

multatuli schreef: 13 jan 2021, 21:08 Hij zit nog niet aan zijn top. Als hij elke dag met de wereldtoppers traint, gaat hij vanzelf mee in een hoger tempo.
Ja dat denk ik ook met Teun. Vanaf de AZ-jeugd zie je hem elk jaar verdere stappen maken en groeien. Laatste seizoen bij AZ. Voor heel veel clubs een prima aanwinst. Hij moet niet naar de allergrootste clubs gaan, maar net er onder. Veel spelen gelijk en niet banken en concurreren met drie andere gasten om één plek op het middenveld.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

ForzAZ schreef: 13 jan 2021, 21:11 Ja dat denk ik ook met Teun. Vanaf de AZ-jeugd zie je hem elk jaar verdere stappen maken en groeien. Laatste seizoen bij AZ. Voor heel veel clubs een prima aanwinst. Hij moet niet naar de allergrootste clubs gaan, maar net er onder. Veel spelen gelijk en niet banken en concurreren met drie andere gasten om één plek op het middenveld.
Mee eens. Situatie Vincent Janssen en Til moet hij niet in terechtkomen.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Gaat echt ri hting 40 miljoen
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

sister of mercy schreef: 13 jan 2021, 23:02 Gaat echt ri hting 40 miljoen
Laten we realistisch blijven. Alles boven de 20 mag een club als AZ blij mee zijn.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Ik zie op reddit dat echt heel veel mensen hem naar de subtop van Europa schrijven. Dat heb ik ze bij Til, Weghorst en Alireza niet zien doen.

Zou best wel eens de transfersom en club van Janssen kunnen gaan overstijgen.
"One swallow does not make a summer"
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

multatuli schreef: 13 jan 2021, 21:01 Zoals hij laatste maanden speelt, wordt het zelfs tijd voor een basisplaats in Oranje.
Ik denk ook wel dat hij dat al was geweest maar moest toen geblesseerd afhaken, waardoor de bleke Klaasen het mocht proberen als controlerende middenvelder wat niet zo succesvol bleek uit te pakken.
Gesloten