Albert Guðmundsson (2022)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AZuid-Scharwoude schreef: 08 nov 2020, 19:43 Zeker heel verdienstelijk gespeeld vandaag.
Verdient het gewoon om in de basis te blijven staan. Zonder daar zéker van te zijn.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Wat heeft Albert misdaan? Echt belachelijk dat hij tegen Emmen weinig en tegen Groningen zelfs geen minuten krijgt.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Sir Robbert schreef: 06 dec 2020, 17:34 Wat heeft Albert misdaan? Echt belachelijk dat hij tegen Emmen weinig en tegen Groningen zelfs geen minuten krijgt.
Topscoorder en goed spelen is geen maatstaf blijkbaar. Je kunt beter alles naar de tegenstander spelen, elke bal verkeerd aannemen en geen flikker uitvoeren. Dan mag je lekker blijven staan.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ik neem aan dat hij rust kreeg en er donderdag gewoon weer ins staat. Als dat niet het geval is, is er iets heel ernstig mis met het topsportklimaat bij AZ.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

AZuid-Scharwoude schreef: 06 dec 2020, 19:57 Ik neem aan dat hij rust kreeg en er donderdag gewoon weer ins staat. Als dat niet het geval is, is er iets heel ernstig mis met het topsportklimaat bij AZ.
Tegen Heracles kreeg hij ook maar 10 minuten.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZuid-Scharwoude schreef: 06 dec 2020, 19:57 Ik neem aan dat hij rust kreeg en er donderdag gewoon weer ins staat. Als dat niet het geval is, is er iets heel ernstig mis met het topsportklimaat bij AZ.
Dat laatste is inmiddels toch wel duidelijk?
Gudmundsson heeft sinds hij in de spits staat nog geen slechte wedstrijd gespeeld. Die andere spits heeft sinds die tijd nog geen goede wedstrijd gespeeld. Onze 3e spits heeft sinds die tijd helemaal geen wedstrijd meer gespeeld (op een paar schamele minuten na).
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 06 dec 2020, 23:06 Dat laatste is inmiddels toch wel duidelijk?
Gudmundsson heeft sinds hij in de spits staat nog geen slechte wedstrijd gespeeld. Die andere spits heeft sinds die tijd nog geen goede wedstrijd gespeeld. Onze 3e spits heeft sinds die tijd helemaal geen wedstrijd meer gespeeld (op een paar schamele minuten na).
Eens. Stel je toch voor dat Boadu mag starten donderdag.....ik ga dan gewoon verder niet kijken.....
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Gudmundsson uit de selectie gezet (tijdelijk) de gifbeker zal nog niet leeg zijn.
In zijn situatie echter voor een keer wel begrijpelijk als er wat venijn zit.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

Wat is dat voor berichtgeving,"zou kunnen dat hij ontevreden is, bla bla bla.
Waar heeft dat toe geleid dan? scheld/schoppartij, of ander geweld. dreigementen?
Of zoals voorheen een ranzig sex verhaal.(nee, hij niet, mist nog voor open doel).
Dit pareltje mag van mij zo op de transferlijst, (oh. dat is zijn bedoeling) verwend kutjoch.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 18 dec 2020, 14:43 Gudmundsson uit de selectie gezet (tijdelijk) de gifbeker zal nog niet leeg zijn.
In zijn situatie echter voor een keer wel begrijpelijk als er wat venijn zit.
Tja dit heeft de trainerstaf zelf over zich afgeroepen. Dit komt ervan dat bepaalde spelers altijd voorgetrokken worden en andere spelers daar de dupe van zijn. Bij Karlsson was ook al te merken dat hij zijn wissel onterecht vond en ook Gudmundsson baalt terecht van deze situatie.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 18 dec 2020, 14:43 Gudmundsson uit de selectie gezet (tijdelijk) de gifbeker zal nog niet leeg zijn.
In zijn situatie echter voor een keer wel begrijpelijk als er wat venijn zit.
Hij was zijn oorbellen vergeten en trainde daarom slecht

Gudmundsson is een prutser maar wel beter dan de huidige Boadu en veel beter dan die rampzalige Aboukhlal
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Dit is wel een beetje het gevolg van het beleid inderdaad. Er is geen sprake van concurentie. 2 spelers krijgen altijd een voorkeursbehandeling op basis van talent dat ze zelden tonen. En als je dan een keer de kans krijgt, en gewoon aantoonbaar beter speelt + een veel hoger rendement behaalt. Maar vervolgens toch weer moet wieberen, zou ik ook pissig worden. Druijff en Karlsson hebben soort gelijke dingen ervaren. Als AZ een keer een mooi bod krijgt voor die Gudmundsson zou ik hem gewoon weg doen. Het blijft toch ook een beetje een modepopje met een twijfelachtige instelling, waar je nooit echt van op aan kunt. Maar hij kan wel aardig voetballen als ie zn dag heeft.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Het missen van die kans tegen Rijeka is goed voor wekenlang banken. Dat is topsportmentaliteit kweken.

Laat t een voorbeeld voor iedereen zijn.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Metalingus schreef: 18 dec 2020, 16:02 Het missen van die kans tegen Rijeka is goed voor wekenlang banken. Dat is topsportmentaliteit kweken.

Laat t een voorbeeld voor iedereen zijn.
Op zich kan ik mij daar wel in vinden, maar dan moet je het wel consequent bij alle spelers doen en dat gebeurt dus niet.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

multatuli schreef: 18 dec 2020, 16:08 Op zich kan ik mij daar wel in vinden, maar dan moet je het wel consequent bij alle spelers doen en dat gebeurt dus niet.
Als er straks voor die twee (waar jjj op doelt), zeker als ze zich in Oranje kunnen spelen, Jahanbakhsh achtige bedragen worden ontvangen kan AZ daar weer periodes opdrijven en verder bouwen.
Dat gaat niet met zo'n Gudmundsson gebeuren. Het zijn en blijven nu eenmaal de kroonjuwelen van de Alkmaarse opleiding.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

capefear schreef: 18 dec 2020, 16:17 Als er straks voor die twee (waar jjj op doelt), zeker als ze zich in Oranje kunnen spelen, Jahanbakhsh achtige bedragen worden ontvangen kan AZ daar weer periodes opdrijven en verder bouwen.
Dat gaat niet met zo'n Gudmundsson gebeuren. Het zijn en blijven nu eenmaal de kroonjuwelen van de Alkmaarse opleiding.
Als Gudmundsson geen speeltijd krijgt gaat dat inderdaad niet gebeuren.
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1642
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Metalingus schreef: 18 dec 2020, 16:02 Het missen van die kans tegen Rijeka is goed voor wekenlang banken. Dat is topsportmentaliteit kweken.

Laat t een voorbeeld voor iedereen zijn.
Die misser deed me bijna naar Fred Friday verlangen.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Lekker dumpen over twee weken.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

MO7 schreef: 18 dec 2020, 16:58 Lekker dumpen over twee weken.
AZ zal hem toch wel ergens voor de prijs die het voor hem heeft betaald kunnen verkopen?
Het schept ook weer wat lucht voor Druijf maar ook aanvallende spelers als Taabouni en Oosting. (die kringloop van het leven zullen we maar zeggen)
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Mocht het kloppen dat hij uit de selectie is gezet, dan heeft het weinig indruk op hem gemaakt. Op zijn Instagram heeft hij net een paar filmpjes van zijn goals geplaatst en een overzicht van zijn statistieken. Oftewel een dikke middelvinger...
Gesloten