Jonas Svensson (2021)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

ForzAZ schreef: 01 dec 2020, 16:24 Ook mijn eerste gedachte en dan Letschert naast BMI. Moeten toch wat fysieke compensatie voor Svensson in de ploeg brengen. Yuki dan maar tegen Groningen als Panta rust krijgt.
Dat lijkt mij op het 1e gezicht ook de beste opstelling. Letschert en Martins Indi CV, beide lang en fysiek sterk en Hatzidiakos rechtsback. Hij is fysiek wat sterker en heeft ondertussen ook wat meer ervaring dan Yuki. In de eredivsie moet Yuki wel mee kunnen komen. Alleen tegen de andere topclubs hoop ik dat Svensson weer terug is.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Pff dat is wel echt klote. Panta heeft geloof ik bij Griekenland ook regelmatig rechtsback gespeeld. Yuki is enthousiast en kan als rechtshalf lekker rennen, maar verdedigen kan die niet. Zeker tegen Napoli waar je normaal gesproken toch wel flink onder druk komt te staan, lijkt yuki me geen goede optie.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Zonder Svensson 3-4-3 tegen Napoli. Wijndal pakt dan de hele linkervleugel uiteraard.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Jonas Svensson staat in de belangstelling van Serie A-club Genoa. De club van Lasse Schöne wil niet in de winter al toeslaan, maar hoopt op een zomerdeal. Dan loopt Svensson uit zijn contract en kan hij gratis worden opgepikt. (GenoaNews)
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Met zijn aflopende contract heeft hij zo veel meer keuze dan 010. Ik ga er dan ook van uit dat hij naar een volgend buitenland gaat vertrekken.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Kilkenny schreef: 17 dec 2020, 10:32 Met zijn aflopende contract heeft hij zo veel meer keuze dan 010. Ik ga er dan ook van uit dat hij naar een volgend buitenland gaat vertrekken.
Hij is 27 of zo, dan ga je niet meer een meerjarig contract tekenen binnen Nederland. Dan is je kans wel voorbij om ooit nog in een sterkere competitie te spelen. Kan natuurlijk best dat er achteraf een Berghuis-scenario zich ontwikkelt en hij alsnog bij Feyenoord terechtkomt.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

kuifje schreef: 17 dec 2020, 10:40 Hij is 27 of zo, dan ga je niet meer een meerjarig contract tekenen binnen Nederland. Dan is je kans wel voorbij om ooit nog in een sterkere competitie te spelen. Kan natuurlijk best dat er achteraf een Berghuis-scenario zich ontwikkelt en hij alsnog bij Feyenoord terechtkomt.
Daar heeft die vuile Arnesen vast wel een trucje voor; bijvoorbeeld achter de schermen een belofte doen, Jonas voor drie maanden ogenschijnlijk naar een andere club en ‘m dan naar Feyenoord halen. Reken maar dat er wat jongens van ons naar Feyenoord gaan........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

salmonyappi schreef: 17 dec 2020, 11:15 Daar heeft die vuile Arnesen vast wel een trucje voor; bijvoorbeeld achter de schermen een belofte doen, Jonas voor drie maanden ogenschijnlijk naar een andere club en ‘m dan naar Feyenoord halen. Reken maar dat er wat jongens van ons naar Feyenoord gaan........
Mag inmiddels ook wel feyenoord worden
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

salmonyappi schreef: 17 dec 2020, 11:15 Daar heeft die vuile Arnesen vast wel een trucje voor; bijvoorbeeld achter de schermen een belofte doen, Jonas voor drie maanden ogenschijnlijk naar een andere club en ‘m dan naar Feyenoord halen. Reken maar dat er wat jongens van ons naar Feyenoord gaan........
Waarom zou hij dat moeten doen? Svensson is transfervrij, hij kan hem zo oppikken. Dat zou zo zijn als AZ een miljoen of 5 meer zou vragen aan een buitenlandse club dan aan Feyenoord. Dan zouden ze met die buitenlandse club onder één hoedje kunnen spelen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

kuifje schreef: 17 dec 2020, 11:44 Waarom zou hij dat moeten doen? Svensson is transfervrij, hij kan hem zo oppikken. Dat zou zo zijn als AZ een miljoen of 5 meer zou vragen aan een buitenlandse club dan aan Feyenoord. Dan zouden ze met die buitenlandse club onder één hoedje kunnen spelen.
Dat zou hij misschien moeten doen omdat de relatie met Feyenoord op dit moment iets minder goed is dan voorheen? Ik speculeer maar wat. Het wordt Jonas hier waarschijnlijk ook niet in dank afgenomen als hij direct van AZ naar Feyenoord gaat. Als ie nog wat interessants wil moet ie naar het buitenland lijkt me.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

salmonyappi schreef: 17 dec 2020, 14:18 Dat zou hij misschien moeten doen omdat de relatie met Feyenoord op dit moment iets minder goed is dan voorheen? Ik speculeer maar wat. Het wordt Jonas hier waarschijnlijk ook niet in dank afgenomen als hij direct van AZ naar Feyenoord gaat. Als ie nog wat interessants wil moet ie naar het buitenland lijkt me.
Alsof het Svensson ook maar iets zal interesseren wat er gedacht wordt moest hij overstappen naar Feyenoord. Tuurlijk is buitenland de meest logische optie. Maar sowieso is het al belachelijk dat hij AZ geen transfersom gunt. Dat niet bijtekenen kost ons gewoon een paar miljoen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

kuifje schreef: 17 dec 2020, 14:27 Alsof het Svensson ook maar iets zal interesseren wat er gedacht wordt moest hij overstappen naar Feyenoord. Tuurlijk is buitenland de meest logische optie. Maar sowieso is het al belachelijk dat hij AZ geen transfersom gunt. Dat niet bijtekenen kost ons gewoon een paar miljoen.
Flauwekul. Contract is contract en dat moet hij lekker zelf weten. Veel belangrijker nog, hij zal door zijn transfervrije status veel meer keuze hebben.
Hij loopt alleen het risico dat hij hier op de bank beland maar dat is niet zo groot want de concurrentie van Sugawara is nog niet groot genoeg, tenzij die ineens elke wedstrijd scoort.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Kilkenny schreef: 17 dec 2020, 15:16 Flauwekul. Contract is contract en dat moet hij lekker zelf weten. Veel belangrijker nog, hij zal door zijn transfervrije status veel meer keuze hebben.
Hij loopt alleen het risico dat hij hier op de bank beland maar dat is niet zo groot want de concurrentie van Sugawara is nog niet groot genoeg, tenzij die ineens elke wedstrijd scoort.
Er is maar één belang en dat is het belang van AZ. Het enige dat ik wil is dat een speler goed presteert en nadien voor een fikse meerwaarde vertrekt. Nadien is het uit het oog, uit het hart.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

kuifje schreef: 17 dec 2020, 15:30 Er is maar één belang en dat is het belang van AZ. Het enige dat ik wil is dat een speler goed presteert en nadien voor een fikse meerwaarde vertrekt. Nadien is het uit het oog, uit het hart.
Nou, ik heb Kees, Kristen, Hugo etc. nog in mijn hart. Jij bent wel erg koeltjes en zakelijk.....
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

salmonyappi schreef: 17 dec 2020, 15:50 Nou, ik heb Kees, Kristen, Hugo etc. nog in mijn hart. Jij bent wel erg koeltjes en zakelijk.....
Dat waren andere tijden.

Nu regeert het geld en dan krijg je enkel nog een zakelijke verhouding. De spelers (en trainers en bestuursleden) zijn producten geworden. Ze bieden entertainment en nadien vertrekken ze naar de hoogste bieder.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Svensson heeft zich altijd prima gedragen en maximaal ingezet en dan begint Kuifje hier te zeiken dat hij zijn optie om te cashen gaat benutten. Het zal bij jou wel aangeboren zijn... :-k
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

MO7 schreef: 17 dec 2020, 17:02 Svensson heeft zich altijd prima gedragen en maximaal ingezet en dan begint Kuifje hier te zeiken dat hij zijn optie om te cashen gaat benutten. Het zal bij jou wel aangeboren zijn... :-k
Het scheelt AZ drie tot vijf mio die mijnheer de club onthoudt.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

kuifje schreef: 17 dec 2020, 17:31 Het scheelt AZ drie tot vijf mio die mijnheer de club onthoudt.
En hij mag niet zakelijk zijn en voor zijn eigen belang gaan? Echt, wat een slap geleuter. Als je toch zakelijk gaat moeten zijn dan moet je hem al zeker gelijk geven. Had AZ maar meer/eerder moeten bieden.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

kuifje schreef: 17 dec 2020, 16:11 Dat waren andere tijden.

Nu regeert het geld en dan krijg je enkel nog een zakelijke verhouding. De spelers (en trainers en bestuursleden) zijn producten geworden. Ze bieden entertainment en nadien vertrekken ze naar de hoogste bieder.
Dat waren andere tijden? Man, hoe oud ben je? Lees nog eens wat terug over de Wastora-broers, daar draaide werkelijk alles om geld! Niks andere tijden. AZ was nooit kampioen geworden zonder al dat geld.
En ja, toen gingen onze toppers niet weg omdat ze bij AZ een topsalaris verdienden, AZ was toen zo'n "hoogste bieder". Waarom denk je dat Willem (van H.) bij ons kwam en Cruijff op een haar na, en waarom Van Marwijk voor AZ i.p.v. Feyenoord koos! Na het grote succes zijn ook al onze toppers verkocht om nog iets terug te krijgen van alles wat Kees en Klaas er in hadden gestopt.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

kuifje schreef: 17 dec 2020, 17:31 Het scheelt AZ drie tot vijf mio die mijnheer de club onthoudt.
Kom nou een tijd geleden was Huiberts nog een held dat hij Svensson hier liet zonder bij te tekenen want we zouden echt voor het kampioenschap gaan. Svensson is gewoon vrij in zijn keuzes en voor de rest is het een bewust risico dat genomen is door Huiberts.

Bij jou is het soms echt totale andersom dag, dacht dat niemand zo'n opmerking over Svensson zou maken, maar nee hier is Kuifje die echt in alles tegendraads is.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gesloten