Myron Boadu (2023)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Metalingus schreef: 01 dec 2020, 15:10 Voetbaldwaas HansieHansie vindt dat Boadu wel naar ajax kan. Gijp en Derksen waren wel wat realistischer, dat hij qua verfijnde techniek tekort komt voor de absolute top. En daar ben ik t wel mee eens. Hij is snel en sterk maar heeft een beroerde balbehandeling en koppen gaat ook al niet.
En dan is ajax absoluut niet de absolute top. Zoals het nu is zijn AZ en ajax qua voetbal redelijk gelijkwaardig aan elkaar. Maar bij ajax (en bij een echte topclub nog meer) zal hij wel veel sneller afgerekend worden op 1 of 2 slechte wedstrijden. Op dit moment heeft hij zeker zijn tekortkomingen, maar hij is 19 jaar dus hij kan er nog een hele tijd aan werken. Maar hij moet wel vooruit ipv achteruit. In de toekomst kan hij als hij zich goed ontwikkeld wel terecht bij een club net onder de top (niveau Napoli, Sociedad), maar daar is hij nu nog lang niet. ajax en Nederlands elftal moet hij echt nog uit zijn hoofd zetten. Werken aan zijn zwakke punten en gaan presteren bij AZ, dat is het enige waar hij mee bezig moet zijn.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Ik denk zelfs dat Boadu beter nog een seizoen bij AZ kan blijven. Op vrijwel alle punten kan ie zich en moet ie misschien nog wel beter worden voordat hij naar het buitenland vertrekt. Hij is ´slechts´ een Jong Oranjespits en staat nog ver achter andere Nederlandse spitsen. Wat hem in een EK-selectie kan brengen is dat hij constanter wordt in zijn spel en afronding, en daarnaast dat hij met zijn snelheid ook op de flank kan spelen.

Ik zie dus eerder Stengs, Koopmeiners en Wijndal vertrekken dan Boadu. Of hij moet in alle opzichten van de winter een 'groeispurt' maken dat de scouts hem met stip op alle lijstjes zetten!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Kilkenny schreef: 01 dec 2020, 12:14 Dus je geeft toe dat je net zo'n ouwe lul wordt als waar je vroeger een hekel aan had?
Als het over "ik kon mijn celebration weer doen" gaat? Jazeker! Lekker belangrijk zeg zo'n "celebration". Zonder die goal hadden we de wedstrijd niet gewonnen. Dat is veel belangrijker dan zo'n domme doelpuntviering. Steek gewoon 2 armen de lucht in, net als Hoedt destijds.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef: 01 dec 2020, 21:29 Als het over "ik kon mijn celebration weer doen" gaat? Jazeker! Lekker belangrijk zeg zo'n "celebration". Zonder die goal hadden we de wedstrijd niet gewonnen. Dat is veel belangrijker dan zo'n domme doelpuntviering. Steek gewoon 2 armen de lucht in, net als Hoedt destijds.
Ja lekker belangrijk hoe zij dat vieren. Als ze maar scoren. Boeien verder.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Kilkenny schreef: 02 dec 2020, 08:45 Ja lekker belangrijk hoe zij dat vieren. Als ze maar scoren. Boeien verder.
Maar als dat is wat je uit kunt kramen na weken slecht spel...Ik twijfel of Myron ook het vermogen heeft om in de spiegel te kijken. Ook na gisteravond weer.
Noorderling
Herry en/of Berry
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 mei 2017, 16:30

Ik begrijp heus wel dat bij de contractverlenging van Boadu, indertijd is bedongen dat hij altijd moet spelen, maar je kunt ook overdrijven.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

En dan zijn er nog mensen die het raar vinden, dat ik al tijden lang kritiek op Boadu heb...
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Makkelijker dan vandaag om je gelijk te halen wordt het niet.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

MO7 schreef: 06 dec 2020, 15:34 Makkelijker dan vandaag om je gelijk te halen wordt het niet.
Niet alleen vandaag makkelijk 🙄
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

ForzAZ schreef: 01 dec 2020, 17:32 Ik denk zelfs dat Boadu beter nog een seizoen bij AZ kan blijven.
Liever niet.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Door hem te laten staan en heeft het team dus feitelijk de hele wedstrijd met 10 man gestaan. Daaruit voorkomend moet de rest harder werken na een zware Europa league en heeft dat indirect gezorgt voor gele/rode kaarten en blessures.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

FugAZi schreef: 06 dec 2020, 15:44 Door hem te laten staan en heeft het team dus feitelijk de hele wedstrijd met 10 man gestaan. Daaruit voorkomend moet de rest harder werken na een zware Europa league en heeft dat indirect gezorgt voor gele/rode kaarten en blessures.
Eerst 10, toen 9, toen 8....

Kunnen we niet is gewoon de 1e helft beginnen met 8 man (zonder Boadu dus) en dan de 2e helft een paar frisse spelers erbij zetten?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Een blinde ziet nog dat Boadu vandaag geen knikker raakte, geen inbreng had en totaal uit vorm is. Kan nauwelijks meer normaal lopen. Dus niet wisselen is een onbekwaamheid van een trainer van je weer ga. Boadu had zich dus zelf moeten wisselen in het belang van AZ en deed dat ook niet!

Cijfer voor deze wedstrijd dus een NUL!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

ForzAZ schreef: 06 dec 2020, 16:06 Cijfer voor deze wedstrijd dus een NUL!
Waarmee hij dus wel meteen een record neerzet =D>
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Misschien wil Boadu ook wel naar Feyenoord.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Nu Slot (Raiola) weg is kan Boadu (Raiola) ook weg. Gewoon je verlies pakken en verder. Een vormdip kan gebeuren maar letterlijk elke bal van je schoen laten springen en als een zoutzak rondlopen met je stoere sik niet. Wegwezen met deze Dos Santos 2.0.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

kuifje schreef: 06 dec 2020, 21:01 Tegen Napoli en Sociedad speelde ie toch goed. En ook tegen Heracles was hij niet verkeerd.
Mee eens dat Stengs wel een aantal goede wedstrijden heeft gespeeld. Maar hij heeft wel gelijk dat er iets goed fout zit. Zelfs jij moet nu toch wel een keer kunnen toegeven dat je momenteel met een man minder speelt als Boadu meedoet. Hij heeft geen bal goed geraakt deze wedstrijd.

Wanneer houdt dit een keer op? Zelfs bij de plaatselijke 5e klasse amateurclub kom je op de bank als je zo een paar wedstrijden speelt.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

multatuli schreef: 06 dec 2020, 21:21 Mee eens dat Stengs wel een aantal goede wedstrijden heeft gespeeld. Maar hij heeft wel gelijk dat er iets goed fout zit. Zelfs jij moet nu toch wel een keer kunnen toegeven dat je momenteel met een man minder speelt als Boadu meedoet. Hij heeft geen bal goed geraakt deze wedstrijd.

Wanneer houdt dit een keer op? Zelfs bij de plaatselijke 5e klasse amateurclub kom je op de bank als je zo een paar wedstrijden speelt.
Zijn vorige wedstrijd was een stuk beter. Nu lukte er inderdaad niets. Vroeg of laat komt ie er wel weer doorheen. Op de bank tijdje en laten invallen. Zeker zolang hij niet topfit is.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 06 dec 2020, 15:46 Eerst 10, toen 9, toen 8....

Kunnen we niet is gewoon de 1e helft beginnen met 8 man (zonder Boadu dus) en dan de 2e helft een paar frisse spelers erbij zetten?
Kunnen we niet EENS gewoon.....etc.....Het is hardnekkig, hè ? 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

kuifje schreef: 06 dec 2020, 21:44 Zijn vorige wedstrijd was een stuk beter. Nu lukte er inderdaad niets. Vroeg of laat komt ie er wel weer doorheen. Op de bank tijdje en laten invallen. Zeker zolang hij niet topfit is.
Inderdaad. Geef Gudmundsson en/of Druijf aankomende tijd gewoon de kans afhankelijk van de tegenstander. Jansen zou met deze 3 gewoon moeten gaan zitten:

"Luister, wat mij betreft begint iedereen gewoon weer op nul. Dat betekent dat aankomende periode er elke helft een ander in de spits speelt, tenzij iemand er in de eerste 45 minuten 3 in schiet. Met de winterstop gaan we evalueren."
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gesloten