Yukinari Sugawara (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 27 okt 2020, 10:55 Jullie hebben allemaal gelijk wat betreft de dekkingsfouten; de grootste fout vind ik echter van Bizot die als ie gewoon blijft staan de bal zo kan vangen (c.q. wegstompen, waar ie meer van is.......helaas).

Maar nóg stommer vind ik dat zo’n Kramer die al maanden (een jaar?) geen goal meer heeft gemaakt en bovendien de bal eigenlijk heel slecht raakt weer uitgerekend tegen AZ zo’n mazzeltje heeft. Hoe vaak hebben we dát niet al gehad, dat een club in nood, al tijden zonder punten, zonder goals, onderaan staat, uitgerekend tegen AZ de punten pakt?
Dus naast alle fouten en stommiteiten is er ook nog een geluksfactor die vaak in ons nadeel meespeelt.

Maar: geluk dwing je af, zeggen ze.
Je kan 1 wedstrijd pech hebben, misschien 2. Maar als je 4 of 5 keer op zo'n manier verliest, en al 2 a 3 maanden bijna geen wedstrijd wint, is het geen pech meer, maar een patroon. En dat patroon betekent dat er iets serieus fout gaat bij AZ. AZ zou hulp moeten inroepen om te analyseren wat er fout gaat, waar het aan ligt en hoe het opgelost kan worden. Iemand als Van Gaal zou hier ideaal voor zijn.

1 ding weet ik zeker, Yuki, een reservespelers, is niet de hoofdschuldige in dit hele verhaal.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 27 okt 2020, 10:55 Maar: geluk dwing je af, zeggen ze.
Klopt.

En ongeluk ook.

Yukout!

Sugexit!

Meer serieus; tijd om hem even vermanend toe te spreken.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Antti Opdam schreef: 27 okt 2020, 12:14 Klopt.

En ongeluk ook.

Yukout!

Sugexit!

Meer serieus; tijd om hem even vermanend toe te spreken.
Hoe is je Japans ? :mrgreen:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 27 okt 2020, 11:12 Je kan 1 wedstrijd pech hebben, misschien 2. Maar als je 4 of 5 keer op zo'n manier verliest, en al 2 a 3 maanden bijna geen wedstrijd wint, is het geen pech meer, maar een patroon. En dat patroon betekent dat er iets serieus fout gaat bij AZ. AZ zou hulp moeten inroepen om te analyseren wat er fout gaat, waar het aan ligt en hoe het opgelost kan worden. Iemand als Van Gaal zou hier ideaal voor zijn.

1 ding weet ik zeker, Yuki, een reservespelers, is niet de hoofdschuldige in dit hele verhaal.
Watashi wa sore ga patāndearu koto o ninshiki shite imasuga, ōku no haisha ga AZ ni taishite saikō no shunkan o motte iru koto o hitei suru koto wa dekimasen. Sore wa tada no fuundesu...
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

=D>
salmonyappi schreef: 27 okt 2020, 14:13 Watashi wa sore ga patāndearu koto o ninshiki shite imasuga, ōku no haisha ga AZ ni taishite saikō no shunkan o motte iru koto o hitei suru koto wa dekimasen. Sore wa tada no fuundesu...
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Slot heeft Sugawara tot nu toe in de meeste gevallen als aanvallende speler ingebracht, maar als je hem vandaag tegen Napoli bezig zag op de positie waar hij tenslotte voor is gehaald heb je toch weer vertrouwen dat AZ naast Svensson nog een goede rechtsback heeft. Tegen niet de minste speler stond hij verdedigend zeer goed en liet hij ook aanvallend zijn dingetje zien.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Geweldige pot. Als back constant de combinatie zoeken aan de binnenkant, dar kunnen er niet veel. Speelde danzkijk Yuki vaak onder de druk van Napoli uit.
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 582
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

Sir Robbert schreef: 04 dec 2020, 00:17 Geweldige pot. Als back constant de combinatie zoeken aan de binnenkant, dar kunnen er niet veel. Speelde danzkijk Yuki vaak onder de druk van Napoli uit.
Yukinari Sugawara, wat een baas. zoiets als een Samurai.
Arigato!
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 27 okt 2020, 12:14 Klopt.

En ongeluk ook.

Yukout!

Sugexit!

Meer serieus; tijd om hem even vermanend toe te spreken.
Lekker snel met oordelen ...

Gisteren sterke pot. Gaat Svensson prima kunnen vervangen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

kuifje schreef: 04 dec 2020, 10:44 Gisteren sterke pot. Gaat Svensson prima kunnen vervangen.
Zoals hij gisteren speelde, zeer zeker.
Maar om echt te kunnen oordelen moet hij vaker op die positie zijn wedstrijden spelen.
Hoe vaak heeft hij nu, sinds zijn aantrekken, een hele wedstrijd als rechtsback gespeeld. Dat zijn er echt nog niet zoveel volgens mij?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

capefear schreef: 04 dec 2020, 10:55 Zoals hij gisteren speelde, zeer zeker.
Maar om echt te kunnen oordelen moet hij vaker op die positie zijn wedstrijden spelen.
Hoe vaak heeft hij nu, sinds zijn aantrekken, een hele wedstrijd als rechtsback gespeeld. Dat zijn er echt nog niet zoveel volgens mij?
Paar keer in Jong AZ, maar die waren verre van overtuigend.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

multatuli schreef: 04 dec 2020, 11:31 Paar keer in Jong AZ, maar die waren verre van overtuigend.
Vraag is; kun je wel in Jong AZ overtuigend spelen?
Ik zie liever goede spelers uitlenen aan goede KK Divisie clubs die ergens voor strijden, dan ze in jong AZ proppen die nogal eens van samenstelling wisselen en spelen voor wat?
Zo'n wedstrijd als gisteren is veel meer een toets. Benieuwd of hij tegen Groningen er ook in staat (want daarop kun je hem werkelijk oordelen) of valt de blessure van Svensson mee?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

capefear schreef: 04 dec 2020, 12:18 Vraag is; kun je wel in Jong AZ overtuigend spelen?
Ik zie liever goede spelers uitlenen aan goede KK Divisie clubs die ergens voor strijden, dan ze in jong AZ proppen die nogal eens van samenstelling wisselen en spelen voor wat?
Zo'n wedstrijd als gisteren is veel meer een toets. Benieuwd of hij tegen Groningen er ook in staat (want daarop kun je hem werkelijk oordelen) of valt de blessure van Svensson mee?
Jong AZ heeft veel wedstrijden in grotendeels dezelfde samenstelling gespeeld. De laatste weken moeten er weer veel spelers van het 1e minuten maken, dus is het weer anders. Maar er is een vaste kern in Jong AZ die bijna altijd speelt: Oosting, Taabouni, Gullit, Koopmeiners, Velthuis, Reus die kun je bijna blind opschrijven.

Maar met je eens dat het in Jong AZ lastig kan zijn om te overtuigen als je van het 1e daar mee moet doen. Aan de andere kant is dat wel een stap die een speler wel moet maken.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 04 dec 2020, 12:56 Jong AZ heeft veel wedstrijden in grotendeels dezelfde samenstelling gespeeld. De laatste weken moeten er weer veel spelers van het 1e minuten maken, dus is het weer anders. Maar er is een vaste kern in Jong AZ die bijna altijd speelt: Oosting, Taabouni, Gullit, Koopmeiners, Velthuis, Reus die kun je bijna blind opschrijven.
Dat is leuk, maar ze spelen niet altijd in dezelfde opstelling als het al dezelfde namen zijn.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

kuifje schreef: 04 dec 2020, 10:44 Lekker snel met oordelen ...

Gisteren sterke pot. Gaat Svensson prima kunnen vervangen.
Mee eens.
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1646
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Sprong er weer uit vandaag
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Voltreffer Vick schreef: 10 dec 2020, 20:06 Sprong er weer uit vandaag
Ik vond hem niet onverdienstelijk spelen voor een amateur.

Ik mag toch hopen dat AZ elk jaar 3 miljoen aan Japanse merchandise ontvangt. Anders zou ik niet weten wat die gozer hier doet.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Wat een beroerde voetballer is dit zeg, ik zou hem een verdediger willen noemen maar om zo genoemd te worden moet je dan ook verdedigen.

Deze pannenkoek dekt alles op 15 meter afstand en de buitenspelers mogen tot de achterlijn op dribbelen en vrij uit voorgeven. Verder speelt hij aan de bal ook alles net een meter naast de man, waar haal je dit soort softe sappies in vredesnaam vandaan?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6543
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

leszz schreef: 10 dec 2020, 20:21 Wat een beroerde voetballer is dit zeg, ik zou hem een verdediger willen noemen maar om zo genoemd te worden moet je dan ook verdedigen.

Deze pannenkoek dekt alles op 15 meter afstand en de buitenspelers mogen tot de achterlijn op dribbelen en vrij uit voorgeven. Verder speelt hij aan de bal ook alles net een meter naast de man, waar haal je dit soort softe sappies in vredesnaam vandaan?
Dat hadden we al gezien bij zijn optredens in jong AZ. Enthousiaste draver, verder kan die gewoon niet veel. Alleen interessant voor de japanse link.
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1646
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Langedijk schreef: 10 dec 2020, 20:17 Ik vond hem niet onverdienstelijk spelen voor een amateur.

Ik mag toch hopen dat AZ elk jaar 3 miljoen aan Japanse merchandise ontvangt. Anders zou ik niet weten wat die gozer hier doet.
Maar dan wel 4e klasse onderbond. Wat was die gozer slecht
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Plaats reactie