Owen Wijndal (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

AZuid-Scharwoude schreef: 04 aug 2020, 18:57 "Owen Wijndal maakt deze zomer mogelijk een prachtige transfer. The Sun noemt de linksback van AZ, veelvuldig gelinkt aan ajax, als een potentiële aanwinst voor Chelsea."

http://www.soccernews.nl/news/724545/aj ... sfer-maken
Dat is toch niet te hopen. Smaakmaker, sfeerbepaler en ook nog eens uitstekende linksback. Die willen we toch niet kwijt?
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11150
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Bij ‘The Sun’ kun je al stoppen met lezen. Van de week was het Liverpool, nu weer Chelsea. Het zou natuurlijk de hoofdprijs opleveren maar bij de gedachte aan Ouwejan krijg ik overal jeuk.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 04 aug 2020, 19:46 Bij ‘The Sun’ kun je al stoppen met lezen. Van de week was het Liverpool, nu weer Chelsea. Het zou natuurlijk de hoofdprijs opleveren maar bij de gedachte aan Ouwejan krijg ik overal jeuk.
Waarom? die heeft het 'gewoon' als back toch niet slecht gedaan?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11150
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 04 aug 2020, 20:01 Waarom? die heeft het 'gewoon' als back toch niet slecht gedaan?
Geen balvaardigheid, geen lef, geen voorzet en geen uitstraling. AZ heeft backs als Haps, Svensson en Wijndal nodig.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 04 aug 2020, 19:46 Bij ‘The Sun’ kun je al stoppen met lezen. Van de week was het Liverpool, nu weer Chelsea. Het zou natuurlijk de hoofdprijs opleveren maar bij de gedachte aan Ouwejan krijg ik overal jeuk.
Bij soccerneus kan je al stoppen met lezen.
_________________
"I don't know that!"
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Kilkenny schreef: 04 aug 2020, 21:09 Bij soccerneus kan je al stoppen met lezen.
Maar natuurlijk zijn dat allebei geen betrouwbare bronnen. Vooral sensatie. Maar ik heb het hier wel gepost omdat het over Wijndal gaat en hij als naam in het buitenland opduikt. Zou Raiola zijn naam niet gewoon her en der laten vallen?
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

AZuid-Scharwoude schreef: 05 aug 2020, 06:55 Maar natuurlijk zijn dat allebei geen betrouwbare bronnen. Vooral sensatie. Maar ik heb het hier wel gepost omdat het over Wijndal gaat en hij als naam in het buitenland opduikt. Zou Raiola zijn naam niet gewoon her en der laten vallen?
De halve selectie van AZ wordt te pas en te onpas genoemd op social media omdat eigenlijk alle voetbaldata clubjes ze door hun prestaties op de korrel hebben. Raiola hoeft daar weinig aan te doen denk ik.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Langedijk schreef: 04 aug 2020, 21:09 Geen balvaardigheid, geen lef, geen voorzet en geen uitstraling. AZ heeft backs als Haps, Svensson en Wijndal nodig.
Thomas heeft het het in het seizoen 18-19 meer dan uitstekend gedaan qua assists, goals en spel, maar had de pech dat hij op een voor hem slecht moment (voorbereiding) geblesseerd raakte. Owen heeft toen zijn kans gepakt. Vind ook het "gif" wat Owen heeft wel een pluspunt tov Thomas
Als je zegt dat Owen (nog) meer potentie heeft ben ik dat zeker met je eens, maar alle andere punten die je noemt niet.
Toen Owen begin 2020 geblesseerd raakte, heeft Thomas het nivo van 18-19 echter niet laten zien.
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

~AZ~ schreef: 05 aug 2020, 07:07 De halve selectie van AZ wordt te pas en te onpas genoemd op social media omdat eigenlijk alle voetbaldata clubjes ze door hun prestaties op de korrel hebben. Raiola hoeft daar weinig aan te doen denk ik.
Dat denk ik ook niet. En kwaliteit wordt herkent. Alle Europese scouts (en dus clubs) kennen Wijndal.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

AZuid-Scharwoude schreef: 04 aug 2020, 18:57 "Owen Wijndal maakt deze zomer mogelijk een prachtige transfer. The Sun noemt de linksback van AZ, veelvuldig gelinkt aan ajax, als een potentiële aanwinst voor Chelsea."

http://www.soccernews.nl/news/724545/aj ... sfer-maken
Ze hebben Tsimikas gehaald voor 13 mio dus Owen blijft nog effe. Voor dat geld hadden ze hem trouwens toch niet kunnen krijgen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

kuifje schreef: 10 aug 2020, 19:37 Ze hebben Tsimikas gehaald voor 13 mio dus Owen blijft nog effe. Voor dat geld hadden ze hem trouwens toch niet kunnen krijgen.
Maar die keuze in speler doet wel vermoeden dat Wijndal daadwerkelijk op het lijstje heeft gestaan en dat is dan weer een mooi compliment.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

kuifje schreef: 10 aug 2020, 19:37 Ze hebben Tsimikas gehaald voor 13 mio dus Owen blijft nog effe. Voor dat geld hadden ze hem trouwens toch niet kunnen krijgen.
Dat geldt voor Liverpool. Het bericht dat ik deelde ging over Chelsea. Hij zal bij meer clubs op de schaduwlijst staan.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10194
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Mijn favoriete speler is er nu ook een beetje zelf in gaan geloven ...

Was Ouwejan al verhuurd?

We moeten wel wat scherpte in de selectie houden.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Antti Opdam schreef: 16 sep 2020, 09:48 Mijn favoriete speler is er nu ook een beetje zelf in gaan geloven ...

Was Ouwejan al verhuurd?

We moeten wel wat scherpte in de selectie houden.
Jouw favoriete speler was toch Woutje? In het verlengde daarvan zou je verwachten dat Druijf er goed op staat bij jou :lol:. Wijndal lekker laten spelen bij AZ, debuteren bij Oranje en dan aan het eind vh seizoen naar een mooie club. Laat Max dan alsjeblieft voorsorteren in de winterperiode met een goede backup op linksback. 🙏🏼
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10194
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DiepeMast schreef: 18 sep 2020, 09:45 Jouw favoriete speler was toch Woutje? In het verlengde daarvan zou je verwachten dat Druijf er goed op staat bij jou :lol:. Wijndal lekker laten spelen bij AZ, debuteren bij Oranje en dan aan het eind vh seizoen naar een mooie club. Laat Max dan alsjeblieft voorsorteren in de winterperiode met een goede backup op linksback. 🙏🏼
Tja. Hij is mijn favoriete speler van dit moment. Nou ja, eigenlijk van vóór de oproep voor het Nederlands elftal. Stengs en Boadu gingen daar ook al aan onderdoor en ook Mijn Wijndal blijkt nu niet bestand tegen de nieuwe druk.

Doe plots de meest rare dingen: moeilijke passages geven. Opduiken als schaduwspits als de bal nog achterin rond gaat ...

Ik zie liever nu wat - schijn van - concurrentie.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Geweldige wedstrijd tegen PEC gespeeld, wat een longinhoud. Hij bleef maar gaan.

Liet zien dat hij zeer terecht voor NL was geselecteerd
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wederom opgenomen in de selectie voor Oranje.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 02 okt 2020, 10:22 Wederom opgenomen in de selectie voor Oranje.
En enorm grote kans dat hij samen met Teun speeltijd gaat krijgen nu ze 3 wedstrijden in korte tijd spelen. Ook lekker voor de transferwaarde van beiden.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Benieuwd of De Boer het dan wel aandurft om hem gewoon te brengen. clubbril afgezet ben ik er simpelweg van overtuigd dat Wijndal een goede back is voor het spel dat de meeste Oranje coaches hebben willen spelen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

En ook een Haasje voor Owen!
Gesloten