Ramon Leeuwin (2021)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Speelde ook een prima pot!
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Goede pot gespeeld. Hopelijk houdt hij dit vast!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ere wie ere toekomt: goed gedaan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Zeker goed gedaan, deze pot kon hij met de kont in de 16 ballen wegwerken, daar liggen zijn kwaliteiten en niet in de opbouw.
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Sir Robbert schreef: 02 mar 2020, 13:02 Zeker goed gedaan, deze pot kon hij met de kont in de 16 ballen wegwerken, daar liggen zijn kwaliteiten en niet in de opbouw.
Grappige is dat hij tegen 020 redelijk vrij werd gelaten in de opbouw en dat deed hij niet onaardig. Wedstrijd heeft hem hopelijk een boel zelfvertrouwen gegeven, nog eventjes 10 wedstrijden volhouden!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

adrie1979 schreef: 03 mar 2020, 17:52 Grappige is dat hij tegen 020 redelijk vrij werd gelaten in de opbouw en dat deed hij niet onaardig. Wedstrijd heeft hem hopelijk een boel zelfvertrouwen gegeven, nog eventjes 10 wedstrijden volhouden!
Als ze voorin nog wat effectiever worden, dan hoeft het niet eens elke wedstrijd geweldig te zijn, want dan staat er achterin ook wat minder druk op.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3390
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Als je Leeuwin dan vergelijkt met een Schuurs, dan ben ik toch wel blij dat Leeuwin bij ons speelt :roll:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DiepeMast schreef: 05 mar 2020, 14:06 Als je Leeuwin dan vergelijkt met een Schuurs, dan ben ik toch wel blij dat Leeuwin bij ons speelt :roll:
Ik niet.

LEXIT.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3390
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Antti Opdam schreef: 28 aug 2020, 12:56 Ik niet.

LEXIT.
Moet je natuurlijk wel even zien op dat moment. We stonden er goed voor. Het centrale duo deed het goed, maar er was wel een blessuregeval in de verdediging. Als invaller heb je dan graag een routinier met ervaring (we speelden voor het kampioenschap!). Tot zover.

Of Leeuwin op dit moment een enorme meerwaarde heeft, vind ik lastig te beoordelen.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 28 aug 2020, 12:56 Ik niet.

LEXIT.
Welja joh, we zitten toch al met een enorm overschot aan verdedigers........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 29 aug 2020, 07:16 Welja joh, we zitten toch al met een enorm overschot aan verdedigers........
Inmiddels wel toch?

Top 5 klassering in merkwaardigste AZ - aankoop ooit?
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 13 okt 2020, 14:44 Inmiddels wel toch?

Top 5 klassering in merkwaardigste AZ - aankoop ooit?
Hij heeft toch de nodige minuten gemaakt?

En bij een blessure of schorsing heb je zo altijd weer een bankzitter. (Op Vlaar zullen we toch niet veel meer moeten rekenen. Het niet meer normaal hebben kunnen trainen door Corona hakt er bij hem dubbel in volgens mij)
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3390
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

kuifje schreef: 13 okt 2020, 15:02 Hij heeft toch de nodige minuten gemaakt?

En bij een blessure of schorsing heb je zo altijd weer een bankzitter. (Op Vlaar zullen we toch niet veel meer moeten rekenen. Het niet meer normaal hebben kunnen trainen door Corona hakt er bij hem dubbel in volgens mij)
En als er bij die Corona gevallen ineens twee verdedigers zitten, mag je blij zijn dat je Leeuwin nog achter de hand hebt.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Nu speelt Ramon tegen VVV en zit Hatzidiakos op de bank. Ik vind dat onbegrijpelijk.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

pAZcal schreef: 17 okt 2020, 17:31 Nu speelt Ramon tegen VVV en zit Hatzidiakos op de bank. Ik vind dat onbegrijpelijk.
AZ moet donderdag tegen Napoli spelen en dan zal Leeuwin niet in de basisopstelling staan denk ik. Ik ga ervan uit dat Hatzidiakos is nog niet fit genoeg is voor twee wedstrijden in de week. Als dat het geval is, snap ik wel dat Slot Leeuwin vandaag inzet en niet a.s. donderdag. Zeker als het klopt dat Letschert afwezig is i.v.m. corona.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AZuid-Scharwoude schreef: 17 okt 2020, 17:41 AZ moet donderdag tegen Napoli spelen en dan zal Leeuwin niet in de basisopstelling staan denk ik. Ik ga ervan uit dat Hatzidiakos is nog niet fit genoeg is voor twee wedstrijden in de week. Als dat het geval is, snap ik wel dat Slot Leeuwin vandaag inzet en niet a.s. donderdag. Zeker als het klopt dat Letschert afwezig is i.v.m. corona.
Mee eens. Lijkt me verantwoord om niet te gokken met Hatzidiakos. En tegen VVV moet het met Leeuwin achterin ook gewoon lukken.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Deed weer een duit in het zakje door geen man te dekken.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Leeuwin is een beetje die symbolische 'nu weet ik dat we gaan verliezen' wissel aan het worden.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Antti Opdam schreef: 26 okt 2020, 14:33 Deed weer een duit in het zakje door geen man te dekken.
Risico van een extra CV in te zetten en dan met twee tegenstanders denken de ander pakt ´m wel. Niet dus. Yuki was er ook niet bij de tweede paal want die moest wijd gaan staan. Oftewel taktisch een zeer geslaagde wissel! #-o
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 26 okt 2020, 14:34 Leeuwin is een beetje die symbolische 'nu weet ik dat we gaan verliezen' wissel aan het worden.
Maar dat is Leeuwin zelf niet aan te rekenen!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gesloten