FK Partizan-AZ (do 19 sep, 21.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ze lezen kennelijk mee :wink: Of er hebben een paar mensen ondertussen de gok genomen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Danish Dynamite
Dagjesmens
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 feb 2018, 10:18
Locatie: Delft

Tegen Molde (1ste wedstrijd zonder publiek) werden er blijkbaar zo'n 6000 kinderen en begeleiders toegelaten in het stadion. Weet niet of ze dit gaan herhalen maar het geeft een beetje hoop voor uitsupporters...

http://partizan.rs/220664-el-partizan-molde-21-11/
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6514
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Protest van Partizan is afgewezen: http://partizan.rs/221797-odbijena-zalb ... ?pismo=lat
FC Partizan's appeal dismissed

Partizan informs the public that UEFA Disciplinary Appellate Panel has rejected the appeal of FC Partizan against the first instance decision, made by the UEFA Disciplinary Commission, after the match of FC Partizan - Jeni Malatyaspor.
After the oral hearing and the arguments presented in Nion by Milorad Vucelic, President of FC Partizan and prof. Dr. Vladimir Vuletic, Vice-President, and before the Chamber of Judges from the Netherlands (Presiding), Italy, France and Greece, the Appeals Chamber decided to confirm the first-instance decision.
The problem of recidivism and the extremely extensive misdemeanor record our club has were the biggest obstacles to the adoption of the complaint.
The first match of UEL FK Partizan - FK AZ Alkmar group stage will be played on Thursday 19.09.2019. year, without the presence of the audience, or with the reactivation of the option of the Disciplinary Rule on the attendance of spectators under 14 years, members of the Youth School FK Partizan and football schools throughout Serbia.
FC Partizan invites all interested football schools to report to our club to attend the said game.
Phone for applications: 011/2197437
We are going to the first victory in the Europa League! Long live Partizan!
Er mogen dus wel kinderen aanwezig zijn. Geen idee wat dat betekent voor de aanwezigheid van uitsupporters?
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6514
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Mooi geregeld van AZ. Ze krijgen alleen een beperkt aantal kaarten voor de eretribune, en stellen een gedeelte daarvan beschikbaar aan de supporters die de meeste Europese uitwedstrijden hebben bezocht de laatste jaren.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Forza AZ schreef: 10 sep 2019, 17:33 Mooi geregeld van AZ. Ze krijgen alleen een beperkt aantal kaarten voor de eretribune, en stellen een gedeelte daarvan beschikbaar aan de supporters die de meeste Europese uitwedstrijden hebben bezocht de laatste jaren.
\:D/
Goed voor jou en mij. :)
Zijn er hier nog meer? Bob?
_________________
"I don't know that!"
DeRodeBaron1967
Supporter
Berichten: 192
Lid geworden op: 16 jul 2010, 13:07

Ja, maar ik ga niet. Andere plannen :D
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Kilkenny schreef: 11 sep 2019, 07:40 \:D/
Goed voor jou en mij. :)
Zijn er hier nog meer? Bob?
Daar hoor ik niet bij, ik moet altijd hemel en aarde verzetten om vrij te krijgen van mijn werk, dus had ook niet richting Belgrado gekunt.

Wel chapeau voor AZ dat ze het zo oplossen!

Wel meteen belangrijk potje ook, als je wint doe je meteen goede zaken voor de 2e plek.
Hup AZ.
Gatalin
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 24 jan 2009, 14:06
Locatie: Amersfoort

Kunnen we de mensen die reply all doen op de mail van AZ daar niet achterlaten? :twisted:

Maar mooi gebaar. Nu kijken of ik ook de wedstrijd tegen Rode Ster kan meepakken.
Danish Dynamite
Dagjesmens
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 feb 2018, 10:18
Locatie: Delft

Gatalin schreef: 11 sep 2019, 15:17 Kunnen we de mensen die reply all doen op de mail van AZ daar niet achterlaten? :twisted:

Maar mooi gebaar. Nu kijken of ik ook de wedstrijd tegen Rode Ster kan meepakken.
Daar zit ik ook naar te kijken. Alleen liggen de datum en begintijd nog niet vast dus is het lastig plannen. Lijkt me redelijk aanneembaar dat de wedstrijd zondag wordt ingepland na een wedstrijd op donderdag voor Partizan, maar dan ben ik al terug.
Gebruikersavatar
fanatico
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:00
Locatie: Alkmaar

Gatalin schreef: 11 sep 2019, 15:17 Kunnen we de mensen die reply all doen op de mail van AZ daar niet achterlaten? :twisted:

:lol: :lol:

Alkmaar , City of Dreams

Ben-Side








Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6514
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Gatalin schreef: 11 sep 2019, 15:17 Kunnen we de mensen die reply all doen op de mail van AZ daar niet achterlaten? :twisted:

Maar mooi gebaar. Nu kijken of ik ook de wedstrijd tegen Rode Ster kan meepakken.
Ze hadden de adressen inderdaad beter als CC kunnen doen. Nu krijg je inderdaad dat iedereen de antwoorden krijgt te lezen.
Gebruikersavatar
kamikAZe
Supporter
Berichten: 164
Lid geworden op: 27 okt 2005, 12:28

Forza AZ schreef: 11 sep 2019, 17:27 Ze hadden de adressen inderdaad beter als CC kunnen doen. Nu krijg je inderdaad dat iedereen de antwoorden krijgt te lezen.
In het kader van de privacywetgeving, beter in BCC :wink:
Gatalin
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 24 jan 2009, 14:06
Locatie: Amersfoort

Danish Dynamite schreef: 11 sep 2019, 15:21 Daar zit ik ook naar te kijken. Alleen liggen de datum en begintijd nog niet vast dus is het lastig plannen. Lijkt me redelijk aanneembaar dat de wedstrijd zondag wordt ingepland na een wedstrijd op donderdag voor Partizan, maar dan ben ik al terug.
Ik ging er al van uit dat hij niet op vrijdag en zaterdag zou vallen, dus ik gok op zondag, want daarom ga ik maandag terug.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

AZ en Partizan hebben beiden gewonnen afgelopen weekend. Beide teams zullen met vertrouwen richting deze wedstrijd gaan. De bookers hebben niet echt een specifieke verwachting wie er gaat winnen. Interessant.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Meestal pessimistisch, maar ik heb bij deze wedstrijd het gevoel dat een gelijk spel mogelijk moet zijn. Zeker zonder hun fanatieke supporters moet AZ, met de aanval in een bloedvorm, wat kunnen halen .
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
Smit260
Seizoenkaarthouder
Berichten: 361
Lid geworden op: 23 okt 2010, 11:07

Ik denk dat AZ hier ook wel resultaat haalt: 2-2.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik ben vaak wat voorzichtig, maar volgens mij gaan we vanavond winnen. Om zondag het traditioneel weer te laten liggen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

20000 kinderen op de tribune. Die willen doelpunten zien.
Glory Hunter
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Gelukkig heeft AZ ervaring met uitwedstrijden met vooral kinderen op de tribune. 😉
Plaats reactie