Yukinari Sugawara (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 23 jul 2019, 07:54 Klopt inderdaad, tot hun 21ste zoals hierboven gesteld wordt. Daarna wordt het meer. 150% van het gemiddelde eredivisie salaris volgens mij.
Iets dat niet opeens door ons salarisplafond heen schiet.

Overigens is Japan een enorm actief, maar vooral ook fanatiek voetballand, het is nauwelijks te vergelijken met andere landen wat dat betreft qua cultuur.
Ze hebben daar ook al jaren waardering voor zowel het Nederlandse als het Duitse voetbal.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Misschien/waarschijnlijk ben ik hier te oud voor....
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

Huh hebben we een tweede Yuki gehaald?
klotsen
Supporter
Berichten: 245
Lid geworden op: 17 jun 2019, 20:02

Tim schreef: 23 jul 2019, 18:50 Huh hebben we een tweede Yuki gehaald?
Komt uit het lab, is gekloond.

(doen ze bij alle nieuwe spelers tegenwoordig, zie de eerste video hier: https://nos.nl/artikel/2294719-clasie-a ... terug.html )
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

klotsen schreef: 23 jul 2019, 19:58 Komt uit het lab, is gekloond.

(doen ze bij alle nieuwe spelers tegenwoordig, zie de eerste video hier: https://nos.nl/artikel/2294719-clasie-a ... terug.html )
Haha, goede grap van Til.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Ik ben nu al fan, wat jullie?
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Sir Robbert schreef: 27 jul 2019, 14:01 Ik ben nu al fan, wat jullie?
Ja. Zowel in als buiten het veld.
klotsen
Supporter
Berichten: 245
Lid geworden op: 17 jun 2019, 20:02

'Yuki' heeft in korte tijd veel goodwill gecreeerd (zowel door zijn spel als door zijn persoonlijkheid) en meer speeltijd gekregen dan ik had verwacht.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Ging er eigenlijk vanuit dat hij de back-up achter Svensson was. Mooi om te zien dat hij blijkbaar niet zomaar een back-up is, maar een echte concurrent. Wordt AZ alleen maar beter van.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

DiepeMast schreef: 06 aug 2019, 15:05 Ging er eigenlijk vanuit dat hij de back-up achter Svensson was. Mooi om te zien dat hij blijkbaar niet zomaar een back-up is, maar een echte concurrent. Wordt AZ alleen maar beter van.
Dat is (of misschien beter was) hij ook, maar pakt het dermate goed op dat hij directe concurrent is. Dat is fijn, want Svensson is ook nog een alternatief voor het middenveld.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kass
Seizoenkaarthouder
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 feb 2005, 07:49
Locatie: Rotterdam

Kilkenny schreef: 06 aug 2019, 18:48 Dat is (of misschien beter was) hij ook, maar pakt het dermate goed op dat hij directe concurrent is. Dat is fijn, want Svensson is ook nog een alternatief voor het middenveld.
Wat hebben wij toch een slechte TD wat betreft aankopen :wink:
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Niets ten nadele van zijn voetbalkwaliteiten natuurlijk, maar vooralsnog is het een iel mannetje. Noch meer dan Stengs. Daarnaast hebben we met Wijndal, Svensson 1.70m en Clasie 1.69m ook een paar jongens die weliswaar sterk en stevig gebouwd zijn maar geen deel uitmaken van onze luchtmacht. Benieuwd hoe dat uit gaat pakken tegen teams met grote lange mannen die fysiek voetbal spelen.
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

AZA'dam schreef: 07 aug 2019, 00:04 Niets ten nadele van zijn voetbalkwaliteiten natuurlijk, maar vooralsnog is het een iel mannetje. Noch meer dan Stengs. Daarnaast hebben we met Wijndal, Svensson 1.70m en Clasie 1.69m ook een paar jongens die weliswaar sterk en stevig gebouwd zijn maar geen deel uitmaken van onze luchtmacht. Benieuwd hoe dat uit gaat pakken tegen teams met grote lange mannen die fysiek voetbal spelen.
Deden Hacken en Fortuna dat niet?
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3150
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Nou ja, die pompte niet non-stop alle ballen hoog richting de 16/de 16 in terwijl wij onder druk stonden toch?
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Hij is 1.79 meter. Daarmee is hij geen reus, maar zeker voor Japanse begrippen alles behalve klein. Hij oogt wel iel qua lichaamsbouw. Daarentegen heb ik (ik dacht) Huiberts horen zeggen dat hij ongelofelijk atletisch is, als je hem te lang en te vaak in het krachthonk zet zal dat mogelijk weer ten koste gaan van dit atletische vermogen.
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Kass schreef: 06 aug 2019, 19:16 Wat hebben wij toch een slechte TD wat betreft aankopen :wink:
Klopt. Huren gaat hem vooralsnog beter af.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Dario Hubner schreef: 07 aug 2019, 06:06 Klopt. Huren gaat hem vooralsnog beter af.
Dat is met optie tot koop, dus dat staat bijna gelijk aan kopen, maar dan met wat vertraging.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Kilkenny schreef: 07 aug 2019, 06:40 Dat is met optie tot koop, dus dat staat bijna gelijk aan kopen, maar dan met wat vertraging.
Ik weet het. Als alles dan gaat zoals gehoopt krijgt Huiberts over een jaar een spaarzaam complimentje van me voor deze goede koop.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3150
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

En als ie aan het eind van het seizoen toch niet blijkt wat het nu lijkt, en Huiberts stuurt hem terug, dan ook? Of ga je het dan hebben over deze mislukte aankoop?

Zuur gedrag door de opmerking van Kass zo te verbuigen dat je Huiberts toch nog afkraakt.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

dirkjan schreef: 07 aug 2019, 08:28 En als ie aan het eind van het seizoen toch niet blijkt wat het nu lijkt, en Huiberts stuurt hem terug, dan ook?
Misschien moeten we Max dan een complimentje geven dat hij niet heeft gekocht. Al heb ik niet helemaal scherp wat in hoeverre dat dit seizoen al een optie was.
dirkjan schreef: 07 aug 2019, 08:28 Of ga je het dan hebben over deze mislukte aankoop?
Als er geen sprake is van een aankoop kan ik het onmogelijk hebben over een mislukte aankoop.
dirkjan schreef: 07 aug 2019, 08:28 Zuur gedrag door de opmerking van Kass zo te verbuigen dat je Huiberts toch nog afkraakt.
Na de Afgang in Almaty heb ik bij Max' aankoopbeleid een zeer dominante eerst-zien-dan-geloven-houding (verkopend is Max van topniveau). Ook voor Sugawara vormen Hacken en Fortuna niet het testmateriaal waar we conclusies aan kunnen verbinden.
Plaats reactie