Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Geest van Dirk schreef: 06 jul 2018, 16:20 Grot valt alvast af van de geruchten. Of was dat al bekend :)
Al bekend, Roadman bracht het op een domme manier en omdat ik Roadman op mijn vijandlijst heb staan ging ik erover heen en bracht ik hetzelfde nieuws ook.

Nouja 3x is scheepsrecht nu komt vast de aankondiging van die nieuwe spits als volgende bericht ;)
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Last Scout schreef: 06 jul 2018, 17:50 Al bekend, Roadman bracht het op een domme manier en omdat ik Roadman op mijn vijandlijst heb staan ging ik erover heen en bracht ik hetzelfde nieuws ook.

Nouja 3x is scheepsrecht nu komt vast de aankondiging van die nieuwe spits als volgende bericht ;)
Ik heb net gehoord dat Grot het niet gaat worden


:roll:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Ik plaatste het bericht via mijn mobiel. Toen zag ik dat het er al op stond, maar het lukte me niet meer om het bericht weg te halen. Je wordt dan telkens uitgelogd. Echt het forum is waardeloos om met een mobieltje te bezoeken :?

Enfin, ik zit nu achter de laptop, kijken of ik het nu nog kan verwijderen.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
Roadster
Glory-hunter
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 jan 2004, 11:37
Locatie: Alkmaar / MO9
Contacteer:

Bjørn Maars Johnsen onderweg.. feitje 😉
Come on AZ! MO9 🙏🏻
Gebruikersavatar
AZ_4ever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 apr 2007, 13:10
Locatie: Utrecht

Roadster schreef: 09 jul 2018, 22:19 Bjørn Maars Johnsen onderweg.. feitje 😉
Bron?
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Roadster schreef: 09 jul 2018, 22:19 Bjørn Maars Johnsen onderweg.. feitje 😉
Waar naar toe?
Tacticus
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 jul 2017, 14:50

Perry schreef: 10 jul 2018, 06:11Waar naar toe?
Hopelijk heel ver weg!

AZ de wanhoop nabij?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Tacticus schreef: 10 jul 2018, 06:41 Hopelijk heel ver weg!

AZ de wanhoop nabij?
Hoe vind je het aankoopbeleid van AZ de laatste 5 jaar qua spitsen?
Friday even er buiten gelaten.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Tacticus
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 jul 2017, 14:50

salmonyappi schreef: 10 jul 2018, 06:46 Hoe vind je het aankoopbeleid van AZ de laatste 5 jaar qua spitsen?
Friday even er buiten gelaten.......
Prima.

Maar ik kijk op dit moment naar de laatste spits bij AZ Wout Weghorst waarin kwam hij te kort en wat heeft AZ nodig om daarin de volgende stap te zetten. Dan kom ik niet bij Johnsen uit het is gewoon een vrij beperkte spits.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Tacticus schreef: 10 jul 2018, 06:57 Prima.

Maar ik kijk op dit moment naar de laatste spits bij AZ Wout Weghorst waarin kwam hij te kort en wat heeft AZ nodig om daarin de volgende stap te zetten. Dan kom ik niet bij Johnsen uit het is gewoon een vrij beperkte spits.
Klopt. Maar we waren ook niet enthousiast toen Weghorst kwam en die heeft zich toch wel bewezen. Als Johnsen er met zijn beperkingen 20 inschiet hoor je mij niet mopperen.
Maar eens met het feit dat het beter zou kunnen wellicht.....
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

Ik ben er niet al te happy mee.. Johnsen. Hij zal wel vijftien keer scoren in het seizoen maar ik vraag mij af of hij echt een belangrijk onderdeel kan worden van het team.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Roadster heeft vast inside info, want op alle sites is het nieuws over Johnsen naar AZ minimaal 6 dagen oud......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Tacticus
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 jul 2017, 14:50

salmonyappi schreef: 10 jul 2018, 07:00 Klopt. Maar we waren ook niet enthousiast toen Weghorst kwam en die heeft zich toch wel bewezen. Als Johnsen er met zijn beperkingen 20 inschiet hoor je mij niet mopperen.
Maar eens met het feit dat het beter zou kunnen wellicht.....
Weghorst zag ik zelf wel wat in maakt verder ook niet uit. Wout was wel op het moment van aankoop 3 jaar jonger dan Johnsen en waarschijnlijk zal Johnsen niet overkomen voor 1,6€ zoals Wout maar mogelijke het dubbele.

AZ heeft grote stappen gezet als team afgelopen seizoen als je dan in de 2e seizoenshelft zie dat AZ bijna in alle wedstrijden de bovenliggende partij is en clubs zich ingraven waardoor de ruimtes klein worden en vaak het goede positiespel bij weghorst haperde vanwege zijn beperkt voetballend vermogen. (Dit compenseerde Wout met zijn vechtlust) zie dat een Johnsen niet doen gewoon hij is een veel mindere versie van Wout.

Dan ga je toch op zoek naar een iets meer voetballende spits liefst met meer snelheid waardoor de traditionele top 3 ook wat minder hoog op kan spelen. Mihalik zou dat kunnen als hij fit is, dus snap niet echt dat AZ voor een gokje van mogelijk 3 miljoen wil gaan.
Laatst gewijzigd door Tacticus op 10 jul 2018, 07:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

salmonyappi schreef: 10 jul 2018, 07:00 Klopt. Maar we waren ook niet enthousiast toen Weghorst kwam en die heeft zich toch wel bewezen.
Volgens mij heeft Weghorst een uitstekend grafiek zonder enige dalen. Weet niet of dat ook voor deze speler geldt, heeft volgens mij al behoorlijk wat clubjes gehad.
Was dat overal een succes?
Het lijkt mij meer een stormram om oorlog te maken in het luchtruim, niet eentje die AZ weer stappen kan laten maken om nog weer wat dichter bij ajax en psv te komen.
Prima spits om erbij te hebben in plaats van Friday, maar als eerste spits heb ik mijn bedenkingen. Hopelijk wordt dit geen paniek aankoop omdat de spitsen die het eigenlijk wilde halen wellicht niet haalbaar zijn en er over een goede twee weken al een belangrijke wedstrijd zit aan te komen.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Ik kom op twitter een bericht tegen dat AZ wordt gelinked aan Erling Braut Håland, een 17 jarige Noorse spits van 1.91m. Ook wel de Noorse Lukaku genoemd. Naast AZ wordt ook Juventus in het stukje genoemd, ik zal zo even kijken of ik een link kan vinden.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

leszz schreef: 10 jul 2018, 10:20 Ik kom op twitter een bericht tegen dat AZ wordt gelinked aan Erling Braut Håland, een 17 jarige Noorse spits van 1.91m. Ook wel de Noorse Lukaku genoemd. Naast AZ wordt ook Juventus in het stukje genoemd, ik zal zo even kijken of ik een link kan vinden.
Doe dat, al is het alleen al om de naam van Johnsen weg te spoelen. ik krijg er namelijk koude rillingen van.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
AZ_4ever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 apr 2007, 13:10
Locatie: Utrecht

handelaar schreef: 10 jul 2018, 10:28 Doe dat, al is het alleen al om de naam van Johnsen weg te spoelen. ik krijg er namelijk koude rillingen van.
Ongeveer iedereen zit inmiddels achter dit talent aan, met Juventus en Manchester United voorop. AZ zie ik nergens terug komen overigens, ben benieuwd naar dat twitter bericht.
https://metro.co.uk/2018/07/09/ole-gunn ... r-7693667/
Tacticus
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 jul 2017, 14:50

leszz schreef: 10 jul 2018, 10:20 Ik kom op twitter een bericht tegen dat AZ wordt gelinked aan Erling Braut Håland, een 17 jarige Noorse spits van 1.91m. Ook wel de Noorse Lukaku genoemd. Naast AZ wordt ook Juventus in het stukje genoemd, ik zal zo even kijken of ik een link kan vinden.
Dat zijn berichten! 👏🏻

Als AZ dit kaliber spits kan binnenhalen Zou geweldig zijn.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Ik zie vooral berichten over Juventus dat 5 miljoen zou hebben geboden. Lijkt me derhalve niet realistisch dat AZ daar nog ergens tussen zit.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

leszz schreef: 10 jul 2018, 10:20 Ik kom op twitter een bericht tegen dat AZ wordt gelinked aan Erling Braut Håland, een 17 jarige Noorse spits van 1.91m. Ook wel de Noorse Lukaku genoemd.
Telt 17 jaren, net zoveel overigens als ons kroonjuweel Boudu (op papier de nieuwe bergkamp als we het over Lukaku hebben, of dat er daadwerkelijk uit zal komen moeten we maar afwachten).
Nee, ik denk dat we meer gebaat zijn bij een wat ervarener gedegen complete spits en dat hoeft echt geen technisch wonder te zijn.
Gewoon eentje die de scoringskansen die het hier volop krijgt, ook afmaakt.
Een bal voorin kan vast houden en de combinatie kan aangaan.
Sol zou bij nader inzien toch niet zo'n slechte keuze zijn als je dat vergelijkt met een Johnsen.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Plaats reactie