Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Eerst moeten de grote transfers bovenin tot stand komen. Dan druppelt het daarna verder naar beneden. De eerste grote transfers zijn nu net achter de rug: Man United - Fred €59M; Liverpool - Keita €60M, Fabinho - €40M; Juventus - Costa €40M; Real Madrid - Vinicius €45M. Waarschijnlijk wachten veel clubs op het WK. Wat dat betreft vond ik het artikeltje over de mogelijke overgang van Jahanbakhsh naar Napoli voor mogelijk €19M opmerkelijk.

http://www.soccernews.nl/news/446761/dr ... ahanbakhsh

Toegegeven, het is een nieuwtje van begin mei, maar ik had hem gemist. Het is hier overigens niet duidelijk of het daadwerkelijk Jahanbakhsh is, maar €19M voor Alireza zou een topbedrag zijn voor AZ. Zelf heeft hij aangegeven dat hij voor het WK duidelijkheid wilt hebben. Wat dat betreft zou dit verhaal kunnen passen, aangezien Napoli reeds een contract voor dit bedrag schijnt te hebben getekend. Ben benieuwd of dit klopt.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Als ik dat zo lees vermoed ik eerder die andere.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Dit is geen discussietopic. Zolang er geen geruchten zijn zou er weinig in dit topic moeten gebeuren.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

En we hebben toegeslagen! Een linksback...
Gebruikersavatar
Berloni Bagno
Dagjesmens
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2017, 15:15

Ja, een Italiaan... Van ajax! Gaat naar jong AZ
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

AZ Twello schreef: 08 jun 2018, 13:26 En we hebben toegeslagen! Een linksback...
Een ajax dropout.
Heb niet zoveel vertrouwen in Savastano helaas.
Ajaxvolgers geven aan dat hij bij Go Ahead ook door het ijs zakte, dat is dus weer vreemd.

Dit wordt een Anderson/Kurban ben ik bang.

https://www.transfermarkt.nl/mauro-sava ... ler/258356
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Selectieopvulling voor Jong AZ. Wijndal blijft bij het eerste of gaat weg, dus je hebt wat nieuws nodig.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Wachten is op 't echte vuurwerk.
Na het WK zal dat wel los barsten.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Last Scout schreef: 08 jun 2018, 14:01 Een ajax dropout.
Heb niet zoveel vertrouwen in Savastano helaas.
Ajaxvolgers geven aan dat hij bij Go Ahead ook door het ijs zakte, dat is dus weer vreemd.

Dit wordt een Anderson/Kurban ben ik bang.

https://www.transfermarkt.nl/mauro-sava ... ler/258356
Tja, ik kan me nog een links back herinneren die bij Go Ahead voornamelijk de bank warm hield 😉
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

kuifje schreef: 08 jun 2018, 18:34 Tja, ik kan me nog een links back herinneren die bij Go Ahead voornamelijk de bank warm hield 😉
https://www.transfermarkt.nl/ridgeciano ... aison=2013

Dat heb je dan fout, die speelde toch wel wat bij de Eagles.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ah. AZ heeft voor noppes een linksbenige speler van 21jr. binnengehaald die wel weet wat winnen is en bovendien in vertegenwoordigende teams speelde. Lijkt me een prima speler voor AZ. Ook een hele goede toets voor Vonk en Stam of ze wat weten te bereiken. Savastano. Italiaans bloed, aanvallend denkend, goede voorzet, komt als linksback graag op. Sowieso is hij natuurlijk verwaarloosd bij de Eagles. AZ is veel professioneler.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Een aangekondigde nieuwe speler is geen gerucht. Geen verdere discussie daarover hier aub.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Gerucht (—> weg):
Jop vd Linden naar Brøndby.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

~AZ~ schreef: 09 jun 2018, 18:03 Gerucht (—> weg):
Jop vd Linden naar Brøndby.
Daar zijn de eigen topics van de spelers voor, dit is voor ingaand.

Snap niet helemaal hoe mensen dit consequent fout doen, iedere keer weer een teleurstelling.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

oké, forum judge :bow: Heeft het allemaal niet te maken met een slechte opvoeding :?: Het gebrek aan normen en waarden tegenwoordig is toch zeker wel een oorzaak van de teloorgang van forumgebruik :evil: We zijn toch ook gewoon verwend tegenwoordig :-({|= Vroeger, als je wilde reageren op een rubriek in de krant bijvoorbeeld, dan pakte je een pen en papier met tip-ex bijdehand en schreef je een brief. Nou, je zou wel twee keer nadenken om die brief zomaar ergens heen te sturen. Nee, naar het juiste medium met verwijzing naar het correcte artikel :!: Tegenwoordig klikken en swipen we maar erop los, we zien iets en reageren of posten zonder ook maar rekening te houden dat we heel misschien per ongeluk het verkeerde topic bevuilen [-X

Het is gewoon een schande, SHAME ON ALL OF US. We staan erbij en doen er niets aan :?
Gelukkig is er af en toe nog een verlichte geest, die ons terug leidt naar het pad der orde en evenwicht O:)
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

“Dank je wel ~AZ~ voor je oplettendheid op social media, anders hadden we dit nooit geweten”. Ik ga ervan uit dat dat in de twee bovenstaande reacties staat van gebruikers op mijn negeerlijst.
Gebruikersavatar
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 jul 2006, 17:28
Locatie: Alkmaar

Fuck. Weer geen nieuws. ( en dit ook niet ... sorry)
Gebruikersavatar
thelattatouch
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 feb 2010, 21:12
Locatie: Roermond

Onder het motto “niks eruit niks erin”
Heute ist nicht alle Tage, ich komme wieder keine Frage
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

De geruchten over Alireza naar Napoli kunnen denk ik ook de prullenbak in. Ze hebben net voor 25 miljoen een rechtsbuiten gekocht.

Daarnaast kwam Soccernews weer met het gerucht over Janssen en AZ. Vraagprijs is wel gestegen naar 18 miljoen dus wordt er over een huurconstructie nagedacht.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3162
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Weet niet meer of ik dit hier nou al langs had zien komen?
2018-06-13 07_38_42-Window.png
2018-06-13 07_38_42-Window.png (133.29 KiB) 2715 keer bekeken
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Plaats reactie