Fredrik Midtsjø (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Pep1964
Dagjesmens
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 mei 2017, 18:08

Dat moet wel lekker klinken in het stadion.

Of op de jeugd-tribune:

hey, hey, Midtsjø hey, Midtsjø, hey,
kijk hem eens gaan.
Hey, hey, Midtsjø hey, Midtsjø, hey,
Hij laat iedereen staan..
Nana nanana nananananana Midtsjø

(op het deuntje van Wickie de Viking)
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Wat een fantastische speler, gisteren weer uitblinker
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Oké, ik ga het maar weer doen:

Die idiote Van Overeem fanclub verpest deze poll weer volledig:
https://www.azfanpage.nl/speler-van-het-jaar-AZ-vvv/

Stem nu op bijvoorbeeld Fredrik Midtsjø om te verkomen dat Joris onterecht speler van het jaar wordt. Schroom niet om ook op je werk of in de trein te stemmen. ;)
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

pAZcal schreef: 13 feb 2018, 14:41 Oké, ik ga het maar weer doen:

Die idiote Van Overeem fanclub verpest deze poll weer volledig:
https://www.azfanpage.nl/speler-van-het-jaar-AZ-vvv/

Stem nu op bijvoorbeeld Fredrik Midtsjø om te verkomen dat Joris onterecht speler van het jaar wordt. Schroom niet om ook op je werk of in de trein te stemmen. ;)
Lijkt inderdaad heel veel op sabotage van een leuk item van de fanpage.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Tip van de dag: Je kunt ook op je telefoon nog een keer stemmen zonder WiFi! :)
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Je kan toch ook gewoon van Overeem diskwalificeren? Hij is niet slecht, maar hij is dit jaar absoluut niet de speler van het jaar en dat gaat hij ook niet worden. Bovendien is hij het al een keer geweest en ik begin te begrijpen waarom.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

pAZcal schreef: 13 feb 2018, 16:49 Tip van de dag: Je kunt ook op je telefoon nog een keer stemmen zonder WiFi! :)
Tussenstand: 153 voor Joris, 142 voor Midstjö; 69 voor Bizot
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
1keerraken
Seizoenkaarthouder
Berichten: 282
Lid geworden op: 26 jul 2017, 18:59

Ik ben al lang gestopt met stemmen , de Joris fanclub zorgt ervoor dat je dit onderdeel niet serieus kan nemen ! Geef dat beeldje morgen maar alvast aan Joris , dan hebben we dat ook weer gehad. Ik hoop dat hij er trots op is =D>
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

1keerraken schreef: 14 feb 2018, 14:35 Ik ben al lang gestopt met stemmen , de Joris fanclub zorgt ervoor dat je dit onderdeel niet serieus kan nemen ! Geef dat beeldje morgen maar alvast aan Joris , dan hebben we dat ook weer gehad. Ik hoop dat hij er trots op is =D>
Hé, niet opgeven! Er is nog hoop.

Zie hoe dichtbij Midtsjø is gekomen. Ook Bizot en Jahanbakhsh zaten er langzaam aan te komen in het jaarklassement. Als Joris straks, als iedereen fit is, weer een paar weken niet speelt krijgen we misschien toch nog een terechte winnaar aan het eind van het seizoen.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3150
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Graag op het forum ff zeggen dat er gestemd kan worden, ik vergeet dat altijd en op de fanpage kom ik niet zo vaak :oops:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

dirkjan schreef: 14 feb 2018, 18:40 Graag op het forum ff zeggen dat er gestemd kan worden, ik vergeet dat altijd en op de fanpage kom ik niet zo vaak :oops:
Haha, bij deze: er kan daags na elke wedstrijd gestemd worden op de speler van de week. :D
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Wat is dit toch een topper. Als we hem aan het eind van het seizoen kwijtraken voor minimaal 15 miljoen, dan zeg ik nu al vast. Bedankt Fredrik en een hele diepe buiging.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

galblazer schreef: 24 feb 2018, 23:10 Wat is dit toch een topper. Als we hem aan het eind van het seizoen kwijtraken voor minimaal 15 miljoen, dan zeg ik nu al vast. Bedankt Fredrik en een hele diepe buiging.
Ik denk dat we zonder Frederik een klasse minder zijn eerlijk gezegd.

Het mooie is dat Frederik in Nederland nog niet veel mensen buiten AZ is opgevallen en hij lang niet de waardering krijgt die hij hoort te krijgen. Als men het over AZ heeft dan gaat het ook alleen maar over hoe goed de jongen talenten het doen, maar pas vanaf het moment dat deze baas is ingepast in de opstelling is het echt goed gaan draaien. Grotendeels door hem kan Til die loopacties voorin maken zonder zorgen.
Gebruikersavatar
Sanctify
Supporter
Berichten: 240
Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:14
Locatie: Koog aan de Zaan

leszz schreef: 25 feb 2018, 07:43 Ik denk dat we zonder Frederik een klasse minder zijn eerlijk gezegd.

Het mooie is dat Frederik in Nederland nog niet veel mensen buiten AZ is opgevallen en hij lang niet de waardering krijgt die hij hoort te krijgen. Als men het over AZ heeft dan gaat het ook alleen maar over hoe goed de jongen talenten het doen, maar pas vanaf het moment dat deze baas is ingepast in de opstelling is het echt goed gaan draaien. Grotendeels door hem kan Til die loopacties voorin maken zonder zorgen.
=D> Volledig mee eens! Behoort wekelijks bij de uitblinkers,de Jos Jonker van nu!
Vakkie P
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Sinds Barry van Galen niet meer zo genoten van een middenvelder. Deze speler is DE man (spelverdeler)die AZ naar een nog hoger plan moet tillen. Bestuur van AZ is zeer ambitieus, dus AJ zal voor de hoofdprijs (Napoli?!) weg mogen en misschien Weghorst ( niet onmisbaar), maar verder niet. Het zwakke punt is het hart van de verdediging. Hadzidiakos valt mij als jonge onervaren speler niet tegen. Wuijtens daarentegen is te traag, te klein en niet hard genoeg voor die positie. Duidelijk dat AZ daar versterking nodig heeft.
Praat geen Poep, doos.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Als Midtsjo zo blijft spelen hoop ik eerlijk gezegd dat hij gewoon een paar jaar blijft.
Bij ons blijft hij gewoon international en kan hij als het goed is Europees spelen.
Midtsjo is ook vrij lang blijven hangen bij Rosenborg dus misschien hebben we geluk en zit hij hier ook nog gewoon 3 jaar ;)
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1646
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Witzer schreef: 26 feb 2018, 10:27 Sinds Barry van Galen niet meer zo genoten van een middenvelder. Deze speler is DE man (spelverdeler)die AZ naar een nog hoger plan moet tillen. Bestuur van AZ is zeer ambitieus, dus AJ zal voor de hoofdprijs (Napoli?!) weg mogen en misschien Weghorst ( niet onmisbaar), maar verder niet. Het zwakke punt is het hart van de verdediging. Hadzidiakos valt mij als jonge onervaren speler niet tegen. Wuijtens daarentegen is te traag, te klein en niet hard genoeg voor die positie. Duidelijk dat AZ daar versterking nodig heeft.
Vergeet je Rasmus Elm niet?
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Smit260
Seizoenkaarthouder
Berichten: 361
Lid geworden op: 23 okt 2010, 11:07

Beste speler van het seizoen bij AZ. En dat met nog 9 speelrondes te gaan.
Je kan hem niet vergelijken met Jahanbakhsh maar ik vind Midstjo bepalender en belangrijker voor AZ dan Jahanbakhsh.

Wereldaankoop.
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Voltreffer Vick schreef: 26 feb 2018, 16:19 Vergeet je Rasmus Elm niet?
Gelijk heb je. Rasmus Elm was de andere topper. Als Midsjo een aantal jaren blijft kunnen we nog leuke dingen verwachten van AZ. Hij is nu al bepalend!
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Zou iemand het VI Pro artikel kunnen plaatsen ??
Plaats reactie