Myron Boadu (2023)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef: 12 jan 2018, 08:40 Klopt helemaal. Tot je 18de mag je langer dan drie jaar tekenen. Ook drie jaar met een optie voor twee jaar mag niet. Met zo'n constructie is PSV inderdaad op zijn bek gegaan destijds inzake Labyad. Het is wel een beetje ruk want nu moet je elk jaar verlengen met een jaartje, tot het moment dat Myron 18 is. Gelukkig wil hij dat, als hij dat namelijk had geweigerd dan had je volgend jaar met een probleem gezeten. Dan had je hem volgend jaar zomer al moeten verkopen omdat hij nog maar een contract voor een jaartje had. Derhalve goed werk van Huiberts en co.
Niet!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 12 jan 2018, 08:41Niet!
Uiteraard, kleine typo. Maar dat was uit de rest van de post ook wel op te maken dacht ik.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef: 12 jan 2018, 08:50 Uiteraard, kleine typo. Maar dat was uit de rest van de post ook wel op te maken dacht ik.
Jawel :wink:
Maar je begon zo overtuigend: “klopt helemaal” .........vandaar.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Dipsaus
Fanatic
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:53

OK, duidelijk. Dank allemaal. Volgende winterstop wordt het dus echt spannend. Dan zou hij dus voor langere tijd kunnen tekenen. Hopelijk kan hij invalbeurtjes maken en ziet hij perspectief genoeg bij AZ. Toch is de kans groot dat natuurlijk anders gaat lopen :(
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Dipsaus schreef: 12 jan 2018, 09:28 OK, duidelijk. Dank allemaal. Volgende winterstop wordt het dus echt spannend. Dan zou hij dus voor langere tijd kunnen tekenen. Hopelijk kan hij invalbeurtjes maken en ziet hij perspectief genoeg bij AZ. Toch is de kans groot dat natuurlijk anders gaat lopen :(
Laat ie nou eerst maar eens wat laten zien! Voorlopig heeft ie alles nog te bewijzen in het 1e!!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Swami
Supporter
Berichten: 100
Lid geworden op: 31 aug 2007, 07:34
Locatie: Alkmaar

Wie is zijn zaakwaarnemer? Toch niet Raiola hoop ik want dan zou het zo maar kunnen, dat hij na een paar invalbeurten die er goed uitzien, weg is.
Je staat ermee op ......
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Swami schreef: 12 jan 2018, 16:18 Wie is zijn zaakwaarnemer? Toch niet Raiola hoop ik want dan zou het zo maar kunnen, dat hij na een paar invalbeurten die er goed uitzien, weg is.
Raiola is zijn zaakwaarnemer
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Swami schreef: 12 jan 2018, 16:18 Wie is zijn zaakwaarnemer? Toch niet Raiola hoop ik want dan zou het zo maar kunnen, dat hij na een paar invalbeurten die er goed uitzien, weg is.
Inderdaad Raiola, maar het ligt voornamelijk aan de speler zelf. Wijndal heeft ook Raiola als zaakwaarnemer en kon ook naar Engeland bijvoorbeeld. Die heeft ook gewoon bewust gekozen voor een langer verblijf in Alkmaar.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Raiola is een boef. En hij niet alleen trouwens.
Hij past perfect in het belachelijke voetbalwereldje. Als je ziet dat hij bijna 50 miljoen incasseert bij de transfer van Pogba, alleen maar door een beetje slim te babbelen, handjeklap en kassa..............bah.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 15 jan 2018, 11:50 Raiola is een boef. En hij niet alleen trouwens.
Hij past perfect in het belachelijke voetbalwereldje. Als je ziet dat hij bijna 50 miljoen incasseert bij de transfer van Pogba, alleen maar door een beetje slim te babbelen, handjeklap en kassa..............bah.
Het is net hoe je ernaar kijkt. Hij is wel verdomd goed om als zaakwaarnemer te hebben. Wat een speler wenst regelt hij meestal. Van der Wiel wilde bijvoorbeeld destijds weg bij ajax maar kon nergens terecht. Hij switchte naar Raiola en die bracht hem bij PSG. Zelfde met Vurnon Anita die naar Engeland wilde. Wat een andere zaakwaarnemer niet lukte dat lukte Raiola wel.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef: 15 jan 2018, 11:58 Het is net hoe je ernaar kijkt. Hij is wel verdomd goed om als zaakwaarnemer te hebben. Wat een speler wenst regelt hij meestal. Van der Wiel wilde bijvoorbeeld destijds weg bij ajax maar kon nergens terecht. Hij switchte naar Raiola en die bracht hem bij PSG. Zelfde met Vurnon Anita die naar Engeland wilde. Wat een andere zaakwaarnemer niet lukte dat lukte Raiola wel.
Prachtig allemaal. Goh, wat doet ie goed werk!
Sorry hoor, maar voor dat soort beloningen heb ik geen goed woord over.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

salmonyappi schreef: 15 jan 2018, 12:01 Prachtig allemaal. Goh, wat doet ie goed werk!
Sorry hoor, maar voor dat soort beloningen heb ik geen goed woord over.
:lol:

Jij hebt het niet zo op geld he?
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

salmonyappi schreef: 15 jan 2018, 12:01 Prachtig allemaal. Goh, wat doet ie goed werk!
Sorry hoor, maar voor dat soort beloningen heb ik geen goed woord over.
Het zijn toch echt de clubs zelf die dat betalen. Jij baalt gewoon omdat je favoriete speler van je favoriete club vetrekt naar een andere club.

Ik ben niet weg van zaakwaarnemers hoor, maar dat hypocriete onderscheid maken tussen zaakwaarnemers, clubs en spelers vind ik nergens over gaan.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Geest van Dirk schreef: 15 jan 2018, 14:35 Ik ben niet weg van zaakwaarnemers hoor, maar dat hypocriete onderscheid maken tussen zaakwaarnemers, clubs en spelers vind ik nergens over gaan.
Ik snap ‘m niet. Ik vind gewoon dat ze er te veel voor vangen. Wat is daar hypocriet aan?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Omdat er op heel veel gebieden teveel betaald wordt in het voetbal.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

salmonyappi schreef: 15 jan 2018, 15:28 Ik snap ‘m niet. Ik vind gewoon dat ze er te veel voor vangen. Wat is daar hypocriet aan?
Zaakwaarnemers zijn gewoon zakenmensen.

Het is gewoon werk, daar is niks boef-achtigs aan, je hebt zelf gewoon een emotionele band met een speler en als die dan weg wilt omwille van het zakelijke dan is dat niet te verkroppen maar dat is louter emotioneel.

Mino Raiola tikt misschien een miljoen weg bij een transfer, de speler tikt er zelf een veelvoud weg en de club mogelijk wederom een veelvoud.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Last Scout schreef: 15 jan 2018, 16:56 Zaakwaarnemers zijn gewoon zakenmensen.

Het is gewoon werk, daar is niks boef-achtigs aan, je hebt zelf gewoon een emotionele band met een speler en als die dan weg wilt omwille van het zakelijke dan is dat niet te verkroppen maar dat is louter emotioneel.

Mino Raiola tikt misschien een miljoen weg bij een transfer, de speler tikt er zelf een veelvoud weg en de club mogelijk wederom een veelvoud.
Nou, zoals ik eerder berichtte: hij kreeg 50 miljoen voor een deal met Pogba, dus dat is iets meer dan “misschien een miljoen” en dat is nou net het bedrag waar ik zo pissig over word.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Als ik bij een jeugdwedstrijd van AZ zit te kijken is er altijd een heel goed onderscheid te maken tussen de familie ,de fans en de zaakwaarnemers. Dat laatste slag draagt altijd een spijkerbroek met colbertje zonder stropdas en heeft altijd uiterst foute schoenen aan. Als klap op de vuurpijl zitten ze permanent te bellen waarbij ze minstens 3 keer per helft van hun plaats lopen. Dat laatste doen ze waarschijnlijk om nog interessanter te lijken want als je niks voorstelt moet je dat in dit vak beslist niet uitdragen.
In het normale zakenverkeer loopt iedereen met een boog van 20 meter om dit soort types heen want als je een hand geeft moet je na afloop eerst je vingers natellen.
Ik heb er dan ook moeite mee om dit normale zakenmensen te noemen.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
1keerraken
Seizoenkaarthouder
Berichten: 282
Lid geworden op: 26 jul 2017, 18:59

Last Scout schreef: 15 jan 2018, 16:56 Zaakwaarnemers zijn gewoon zakenmensen.

Het is gewoon werk, daar is niks boef-achtigs aan, je hebt zelf gewoon een emotionele band met een speler en als die dan weg wilt omwille van het zakelijke dan is dat niet te verkroppen maar dat is louter emotioneel.

Mino Raiola tikt misschien een miljoen weg bij een transfer, de speler tikt er zelf een veelvoud weg en de club mogelijk wederom een veelvoud.
Als hij daarbij maar altijd het belang van zijn cliënt voorop heeft staan. Je hoort rondom Raiola vaak de succesverhalen Pogba, Zlatan maar hij heeft natuurlijk ook voor een groot aantal spelers minder succesvolle zaken gedaan. Feit is dat veel van zijn spelers uiteindelijk met een hoop gezeur weg gaan bij hun club.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik snap de wrevel van yappi wel hoor. Het voelt gewoon niet rechtvaardig/goed als de geld-diensten verhouding scheef is (subjectief inderdaad). En dat dat niet alleen zaakwaarnemers betreft verandert daar niets aan.
we can come an end
Gesloten