Alireza Jahanbakhsh

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2263
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ik ben erg blij dat Alireza bij ons speelt. Prima speler. Goede instelling ook. Toch vind ik ook dat hij vrij vaak nog een voorzet tegen een tegenstander aan schiet.

Hij doet dus al heel veel goed, maar ik denk tegelijkertijd dat we best nog wat meer mogen verwachten van hem. Met als nadeel dat hij dan vervolgens na dit seizoen waarschijnlijk niet meer voor AZ speelt helaas...
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13946
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZuid-Scharwoude schreef: 05 dec 2017, 15:27 Ik ben erg blij dat Alireza bij ons speelt. Prima speler. Goede instelling ook. Toch vind ik ook dat hij vrij vaak nog een voorzet tegen een tegenstander aan schiet.

Hij doet dus al heel veel goed, maar ik denk tegelijkertijd dat we best nog wat meer mogen verwachten van hem. Met als nadeel dat hij dan vervolgens na dit seizoen waarschijnlijk niet meer voor AZ speelt helaas...
Dan wel even na 1 februari. Hij is nu al goed voor een goal of assist per wedstrijd. Nog betere cijfers maken de kans alleen maar groter dat hij in de winter vertrekt.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8331
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Zegt ie met AZ - ajax voor de boeg. :?
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16348
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kilkenny schreef: 06 dec 2017, 16:19 Zegt ie met AZ - ajax voor de boeg. :?
???
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 584
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

waarom ???
één dezer dagen sijpelt het bericht naar buiten dat ze een speler(s) van AZ volgen.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
Dipsaus
Fanatic
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:53

bk wcm schreef: 06 dec 2017, 18:24 waarom ???
één dezer dagen sijpelt het bericht naar buiten dat ze een speler(s) van AZ volgen.
Ik denk zomaar dat Kilkenny naar de twijfelachtige uitspraak van AZ4Life verwijst. Juist tegen ajax hopen we natuurlijk dat Alireza tussen de palen schiet en Weghorst/Til van voorzetten voorziet.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8331
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Tuurlijk. Laat maar schitteren die man. En AZ hoeft niet te verkopen, dus daar hoeven we ons echt niet druk om te maken.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13946
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Kilkenny schreef: 06 dec 2017, 16:19 Zegt ie met AZ - ajax voor de boeg. :?
Laat Wout maar lekker een hattrick scoren en Seuntjens de assists geven. :wink:
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13946
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Kilkenny schreef: 07 dec 2017, 15:08 Tuurlijk. Laat maar schitteren die man. En AZ hoeft niet te verkopen, dus daar hoeven we ons echt niet druk om te maken.
We zijn sportief gezond ja. Als er echter een Premier League club op de stoep staat met 15 miljoen voor AZ en een vet salaris voor Jahanbakhsh dan ben je klaar.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8331
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Tuurlijk. Maar dan zijn ze dat zeer waarschijnlijk nu al van plan. Ik denk niet dat er nog scouts zitten te slapen als het om Alireza gaat.
_________________
"I don't know that!"
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2263
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

AZ 4 Life schreef: 07 dec 2017, 15:16 We zijn sportief gezond ja. Als er echter een Premier League club op de stoep staat met 15 miljoen voor AZ en een vet salaris voor Jahanbakhsh dan ben je klaar.
Qua niveau denk ik echt dat Jahanbaksh pas klaar is voor de Premier League als hij nog minder voorzetten tegen tegenstanders aan schiet. In de Premier League worden namelijk minder fouten geaccepteerd.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16348
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZuid-Scharwoude schreef: 07 dec 2017, 19:12 Qua niveau denk ik echt dat Jahanbaksh pas klaar is voor de Premier League als hij nog minder voorzetten tegen tegenstanders aan schiet. In de Premier League worden namelijk minder fouten geaccepteerd.
Zodra hij tegen een tegenstander schiet is het geen voorzet meer.... :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2263
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

salmonyappi schreef: 07 dec 2017, 19:14 Zodra hij tegen een tegenstander schiet is het geen voorzet meer.... :wink:
Vooruit: 'poging tot voorzet' dan maar... :wink:
Gebruikersavatar
oboema
Seizoenkaarthouder
Berichten: 469
Lid geworden op: 28 dec 2006, 10:44
Locatie: Alkmaar

Verreweg de minste speler van afgelopen wedstrijd tegen Heracles was in mijn beleving Alireza. Hij grossierde in balverlies en besloot na het eerste kwartier te gaan zwerven over het veld wat het spel van AZ niet ten goede kwam. Het verbaasde mij dan ook dat hij man of the match werd en ook in mening elftal van de week staat.

Laat duidelijk zijn, hij is erg goed bezig en is met Svensson een heerlijke tandem op rechts. Je ziet zijn potentie maar volgens mij zien we ook dat hij fantastische momenten afwisseld met onrustige momenten dat je denkt, gast doe eens rustig. Ik hoop voor AZ dat hij dit seizoen daarin stappen gaat maken want pas dan gaat hij een toptranser maken en AZ echt goed cashen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16348
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

oboema schreef: 11 dec 2017, 09:56 Verreweg de minste speler van afgelopen wedstrijd tegen Heracles was in mijn beleving Alireza. Hij grossierde in balverlies en besloot na het eerste kwartier te gaan zwerven over het veld wat het spel van AZ niet ten goede kwam. Het verbaasde mij dan ook dat hij man of the match werd en ook in mening elftal van de week staat.

Laat duidelijk zijn, hij is erg goed bezig en is met Svensson een heerlijke tandem op rechts. Je ziet zijn potentie maar volgens mij zien we ook dat hij fantastische momenten afwisseld met onrustige momenten dat je denkt, gast doe eens rustig. Ik hoop voor AZ dat hij dit seizoen daarin stappen gaat maken want pas dan gaat hij een toptranser maken en AZ echt goed cashen.
En dat “verreweg de minste speler” o.a. een goal maakt en een voorzet geeft die door Castro in eigen doel werd gewerkt maar anders op zeker door Van Overeem zou zijn gemaakt zegt dan weer veel over dit AZ :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
oboema
Seizoenkaarthouder
Berichten: 469
Lid geworden op: 28 dec 2006, 10:44
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 11 dec 2017, 10:12 En dat “verreweg de minste speler” o.a. een goal maakt en een voorzet geeft die door Castro in eigen doel werd gewerkt maar anders op zeker door Van Overeem zou zijn gemaakt zegt dan weer veel over dit AZ :wink:
Klopt! :lol: hij krijgt van mij een 6'tje. We moeten kritischer kijken gezien zijn potentie. Tuurlijk maakt hij een assist en een goal maar ik zie graag wat meer rust in zijn spel en betere voorzetten.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Alireza loopt inmiddels 1 op 1 qua assist/doelpunt per wedstrijd.

Je moet ook maar iets te klagen hebben natuurlijk.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
oboema
Seizoenkaarthouder
Berichten: 469
Lid geworden op: 28 dec 2006, 10:44
Locatie: Alkmaar

Last Scout schreef: 11 dec 2017, 11:12 Alireza loopt inmiddels 1 op 1 qua assist/doelpunt per wedstrijd.

Je moet ook maar iets te klagen hebben natuurlijk.
In 14 wedstrijden maakt hij 6 assists en 5 doelpunten waarvan 2 penalty's. Prima statistieken maar ik ben van mening dat dit er veel meer handen moeten zijn gezien zijn potentieel + zeer aanvallende voetbal dat AZ speelt.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

oboema schreef: 11 dec 2017, 12:21 In 14 wedstrijden maakt hij 6 assists en 5 doelpunten waarvan 2 penalty's. Prima statistieken maar ik ben van mening dat dit er veel meer handen moeten zijn gezien zijn potentieel + zeer aanvallende voetbal dat AZ speelt.
Je hebt je 9 verkeerd om staan

https://www.transfermarkt.nl/alireza-ja ... ler/213268
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10280
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

leszz schreef: 04 dec 2017, 11:31 Als hij straks weg is blijft er een grote leegte achter en zullen de kritische supporters hier pas weten wat ze missen.
Dat werd over Beerens ook gezegd.

De enige recente buitenspelers die ik echt mis zijn Martens en Berghuis.

Alireza doet het - qua rendement - overigens de laatste tijd best aardig weer.

Mond van Antti voorlopig gesnoerd. Hij gaat nu wel met grote argusogen naar de komende twee krakers kijken.
Gesloten