Calvin Stengs (2023)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ongeveer de enige reden waarom je komend seizoen een seizoenkaart moet hebben.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Pep1964
Dagjesmens
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 mei 2017, 18:08

Andere reden is Joris van Overeem. Kunnen samen een mooi koppel gaan vormen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Pep1964 schreef: 11 jul 2017, 06:43 Andere reden is Joris van Overeem. Kunnen samen een mooi koppel gaan vormen.
Daar zal Rowin niet zo blij mee zijn, of is dat niet meer actueel?
Afbeelding
we can come an end
Gebruikersavatar
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 jul 2006, 17:28
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 11 jul 2017, 07:11 Daar zal Rowin niet zo blij mee zijn, of is dat niet meer actueel?
Afbeelding
Knap om in het 3e bericht in Calvin's topic al Off-topic te gaan :-)
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3390
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Calvin en Van Overeem leken goed op elkaar ingespeeld in de laatste wedstrijden. Hopelijk kunnen ze dat doortrekken. Zet 'm op Calvin!
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Snee schreef: 11 jul 2017, 08:46 Knap om in het 3e bericht in Calvin's topic al Off-topic te gaan :-)
Merci; daar ben ik toe bereid voor een goede grap.
Jij ook zie ik, in het 4e bericht, maar dan voor zurigheid. :)
we can come an end
Gebruikersavatar
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 jul 2006, 17:28
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 11 jul 2017, 19:19 Merci; daar ben ik toe bereid voor een goede grap.
Jij ook zie ik, in het 4e bericht, maar dan voor zurigheid. :)
👍😜
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

MO7 schreef: 10 jul 2017, 22:07 Ongeveer de enige reden waarom je komend seizoen een seizoenkaart moet hebben.
Die nieuwe intro's bevallen me wel.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

AZ-Olympiakos Piraeus

Zoals inmiddels gebruikelijk in deze voorbereiding verscheen AZ voor en na rust met twee compleet verschillende teams in het veld. Daarbij was in beide helften opnieuw sprake van een mix van ervaren spelers en aanstormende talenten.

In die laatste categorie was Calvin Stengs opnieuw de meest in het oog springende speler. De rechtsbuiten wisselde goede individuele acties weer af met subtiele passjes.

Het zal voor Alireza Jahanbakhsh nog een hele kluif worden zijn basisplaats terug te veroveren. Jahanbakhsh ontbrak vanwege een blessure in de laatste wedstrijden van vorig seizoen en zag daarin Stengs uitblinken.

Dit seizoen miste Jahanbakhsh de eerste twee weken van de voorbereiding, omdat hij in juni nog interlandverplichtingen met Iran had. Maandag sloot hij aan bij de selectie. Hij kwam tegen Olympiakos nog niet in actie.
Die jongen bewijst nu wedstrijd na wedstrijd echt een meerwaarde voor AZ te zijn. Eigenlijk kan van de Brom niet om zo'n speler heen want zo rijkelijk zijn we niet bedeeld met spelers die voor gevaar, verrassing en creativiteit kunnen zorgen.
Als Brom de komende wedstrijden waarin die andere sterke voorhoede speler (Alizera) er weer bij is, niet serieus probeert deze twee samen te laten spelen dan is mijn geloof voor het nieuwe seizoen alweer drastisch verstoort. Want een nieuw systeem spelen is allemaal wel fijn maar je moet wel gebruik maken van je sterkste spelers en daar is deze Stengs, geloof mij, er een van!
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

V/d Brom kennende gaan we dit seizoen Stengs uitproberen om de verdedigende middenvelder-positie. Dos Santos staat dit seizoen op goal. ;)
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

En als we toch alles door het centrum gaan doen is Jahanbakhsh met z'n rechterbeen op links geen probleem natuurlijk.

Al het gevaar begon bij Stengs in de samenvatting, en de tegengoal begon bij grote vriend Dabney.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Perry schreef: 13 jul 2017, 05:09 Al het gevaar begon bij Stengs in de samenvatting, en de tegengoal begon bij grote vriend Dabney.
Niets nieuws voor de zon dus.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Wat een heerlijke voetballer is dit toch.

:hart:

(Hopen dat de coach hem niet teveel verpest.)
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Antti Opdam schreef: 21 jul 2017, 08:24 Wat een heerlijke voetballer is dit toch.

:hart:

(Hopen dat de coach hem niet teveel verpest.)
Absoluut. Tot nu toe maakt ie zijn acties die hij in de jeugd van AZ en in Jong AZ vorig jaar ook deed. Moet ie blijven doen natuurlijk. Zou alleen iets meer de spits kunnen gebruiken om in te spelen en om de bal na de kaats in het doel te plaatsen. Bovendien iets meer variëren in zijn spel. Niet alleen maar binnendoor, maar ook eens via de buitenkant gaan.

Wordt al gevolgd door grote clubs.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3390
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

ForzAZ schreef: 21 jul 2017, 08:31 Absoluut. Tot nu toe maakt ie zijn acties die hij in de jeugd van AZ en in Jong AZ vorig jaar ook deed. Moet ie blijven doen natuurlijk. Zou alleen iets meer de spits kunnen gebruiken om in te spelen en om de bal na de kaats in het doel te plaatsen. Bovendien iets meer variëren in zijn spel. Niet alleen maar binnendoor, maar ook eens via de buitenkant gaan.

Wordt al gevolgd door grote clubs.
Dat gaat juist tegen het principe van Slot in: alles moet door de as. Die jongen voert wat dat betreft perfect de instructies uit.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

DiepeMast schreef: 21 jul 2017, 08:42 Dat gaat juist tegen het principe van Slot in: alles moet door de as. Die jongen voert wat dat betreft perfect de instructies uit.


Als hij de back van de tegenpartij 15 meter van de zijlijn voor zich heeft kan ie ook buiten om gaan bedoel ik. Moet niet te voorspelbaar worden.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Het is toch te hopen dat hij (top)fit blijft. In dat geval: 34 wedstrijden voor Stengs dit seizoen. Onze eigen mini Robben.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

ForzAZ schreef: 21 jul 2017, 08:31 Absoluut. Tot nu toe maakt ie zijn acties die hij in de jeugd van AZ en in Jong AZ vorig jaar ook deed. Moet ie blijven doen natuurlijk. Zou alleen iets meer de spits kunnen gebruiken om in te spelen en om de bal na de kaats in het doel te plaatsen. Bovendien iets meer variëren in zijn spel. Niet alleen maar binnendoor, maar ook eens via de buitenkant gaan.

Wordt al gevolgd door grote clubs.
Dat deed hij gisteren perfect bij de goal.
Perry schreef: 21 jul 2017, 08:47 Onze eigen mini Robben.
Haha, gisteren noemde ik hem ook al mini-Robben.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Stengs laat mooie dingen zien vandaag, soms nog niet heel productief, soms effectief waar je het niet verwacht (de uitverdedigende omhaal bijvoorbeeld).
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Last Scout schreef: 26 jul 2017, 17:56 Stengs laat mooie dingen zien vandaag, soms nog niet heel productief, soms effectief waar je het niet verwacht (de uitverdedigende omhaal bijvoorbeeld).
Zelfs als hij minder speelt spat de kwaliteit er van af. Als hij nu ook nog een actie buitenom krijgt is hij echt niet meer te houden.
Gesloten