AZ-PEC Zwolle (zo 26 feb, 14.30u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
Ocram67
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2017, 14:07

En toch maak ik mij lichtelijk zorgen over komende Donderdag.... kan er niets aan doen.
Als de zon niet wil schijnen, schijn je toch lekker zelf!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16362
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ocram67 schreef: 26 feb 2017, 16:28 En toch maak ik mij lichtelijk zorgen over komende Donderdag.... kan er niets aan doen.
Anders ik wel. Ik zie dit niet snel beter worden, eigenlijk alleen maar slechter.....

Nogmaals: ik snap helemaal niets van de contractverlenging van Brom. Hoe gaat hij dit goed breien?
Psychologie is blijkbaar niet zijn sterkste kant, anders was het vandaag wel beter gegaan.
Bijna alle spelers zijn slechter in plaats van beter geworden in het laatste halfjaar.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2264
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Wat v.d. Brom dan wel weer goed heeft gezien is dat hij Dos Santos eens een wedstrijd geen speelminuten heeft gegeven. Ik zie zowaar aanknopingspunten ;-)
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Alsof je in een kerk zit en na 10 minuten het gevoel hebt dat de bankjes zo hard zitten. En dan moet je nog zo lang.
Zelden heb ik met zo veel weerzin een wedstrijd van AZ bekeken. Wat een abonimabel slecht voetbal.
Glory Hunter
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

AZuid-Scharwoude schreef: 26 feb 2017, 16:55 Wat v.d. Brom dan wel weer goed heeft gezien is dat hij Dos Santos eens een wedstrijd geen speelminuten heeft gegeven. Ik zie zowaar aanknopingspunten ;-)
Heeft maar 3 kwart seizoen geduurd.
Bij Alkmaar begint de victorie!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Wat dingen die fout gaan in het spel van AZ:
- slechte passing
- slechte balaannames
- slechte corners
- slechte vrije trappen
- slechte schoten
- slechte voorzetten
- slechte coaching
- slechte loopacties
- slechte voetbalschoenen, gezien de vele glijpartijen
- slecht verdedigen
- .....

Oftewel vrijwel alle essentiële en elementaire zaken voor goed voetbalspel zijn momenteel niet goed bij AZ. Maar John van den Brom roemt na afloop het balbezit van zijn ploeg. Ga je schamen John!

Donderdag moet gewonnen worden. Maar winst of niet het bestuur, de RvC en de directie moeten toch ook inzien dat het slechter en slechter wordt! Uiterlijk deze zomer afscheid nemen lijkt mij het beste. Een nieuwe trainer die deze ploeg weer aan het voetballen krijgt!!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2275
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Op deze manier ga je gegarandeerd donderdag niet van Cambuur winnen. Weghorst zal wel op de bank gaan beginnen en Garcia is gelukkig in goede vorm, maar de meesten lijken in een mentale crisis te verkeren waar ze niet zo maar weer uit komen. Overwinningen tegen Willem II en PEC Zwolle hadden voor een beetje vertrouwen kunnen zorgen. Wie staat er op ? Houd mijn hart vast. En waarom is van Overeem volledig uit de gratie gevallen ?
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Gaan we nou echt net doen alsof een thuiswedstrijd tegen een Jupiler League club de ultieme test is?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16362
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

~AZ~ schreef: 27 feb 2017, 07:25 Gaan we nou echt net doen alsof een thuiswedstrijd tegen een Jupiler League club de ultieme test is?
Niet dan?
In dit geval wel. Er staat nogal wat op het spel!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

~AZ~ schreef: 27 feb 2017, 07:25 Gaan we nou echt net doen alsof een thuiswedstrijd tegen een Jupiler League club de ultieme test is?
Wel de belangrijkste wedstrijd van het jaar! In deze Mickey Mouse competitie kan je blijkbaar slecht spelen en toch gewoon 5e en in de halve finale van de beker staan. Dat heeft de directie ook gedacht lijkt mij. We kunnen niet een trainer ontslaan die de beker kan winnen en 4e wordt?! Mijn gevoel zegt dat de gewenste kandidaat (Frank de Boer?) niet wilde.......
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

~AZ~ schreef: 26 feb 2017, 10:49 PEC thuis is historisch gezien een relatief simpele wedstrijd voor AZ. PEC zijn naïeve voetbal lijkt op dat van ons en wij hebben meer geld dus zullen dit doorgaans moeten winnen. Brom kan zich daarom wat schoonheidsfoutjes in de opstelling veroorloven en dan evengoed nog winnen. Hij kan een wanprestatie leveren en toch de eer krijgen achteraf.
Er staat veel op het spel, maar een wedstrijd winnen volgens bovenstaand recept zegt helemaal niets over de kwaliteit van de coach. En als we dan Feyenoord uit hadden geloot en zijn zooitje als vanzelfsprekend wordt opgerold, dan was zijn ontslag opeens daar geweest? Zijn we echt zo opportunistisch?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10320
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZA'dam schreef: 26 feb 2017, 22:48 En waarom is van Overeem volledig uit de gratie gevallen ?
Hij heeft in de media de waarheid gesproken en daarna één slechte wedstrijd gespeeld tegen Feijenoord.

Sindsdien staan Luckassen en Rienstra op zijn plek.

:roll:
Plaats reactie