AZ-FK Vojvodina (do 25 aug, 20.00u)

Alle Europese voetbalwedstrijden en het randgebeuren eromheen.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

In ieder geval geen gejammer over slecht weer vandaag.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Dat masker van Van Eijden zit gewoon niet comfortabel. Slecht gemaakt.

Fox heeft een eikel van een commentator ingezet. Vincent Schildkamp.
Laatst gewijzigd door Jack op 25 aug 2016, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Een half uur gespeeld. Tijd voor een biertje. Er is nog niks gebeurd.

Zeker een stiptheidsactie van AZ omdat ze geen mietjespauze krijgen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Te verwachten spelbeeld. Tis drukkend warm, stand is gunstig
waar zou je je druk om maken. (Nou ja, misschien de toeschouwers ?)
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Lekkere klantenbinding, wat een aanfluiting zeg. De thuisblijvers krijgen opnieuw gelijk dus klagen over de opkomst heeft geen zin meer. Breng dan tenminste wat jeugd in plaats van die kansloze standaard wissels...
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

pfffffff. AZ is door. De spelers van AZ hebben al een shitload aan Europa League ervaring als de Europa League eigenlijk nog moet beginnen.

Retteketet AZ.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef:Lekkere klantenbinding, wat een aanfluiting zeg. De thuisblijvers krijgen opnieuw gelijk dus klagen over de opkomst heeft geen zin meer. Breng dan tenminste wat jeugd in plaats van die kansloze standaard wissels...
Maak je niet druk man, dit kon je toch verwachten. Ik was in het stadion, mooi weer, iets te warm, gezellig maar beetje gelaten sfeertje. De naar-het-stadion-gaanders hadden gelijk! Het kan echt veel beroerder hoor. Ik zag gisteravond toevallig een potje...............
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Jack schreef:Dat masker van Van Eijden zit gewoon niet comfortabel. Slecht gemaakt.
Dat zal ongetwijfeld maar door deze man had je na een kwartier wel al met tien man kunnen staan en een penalty tegen kunnen krijgen. Hij timede helemaal verkeerd en trok vervolgens die spits neer die net wilde uithalen. Dan heb je echt alle geluk dat het buitenspel was. Anders had je 75 minuten met tien man gevoetbald met een waarschijnlijke 0-1 achterstand. Lekker slim. Ik blijf het een zwakke schakel vinden in de defensie.

Over de wedstrijd kan je kort zijn. Niet in de problemen gekomen, makkelijk door en de krachten gespaard voor zondag. Het zag er niet uit, maar dat doet er niet veel toe. Dit kon je van voordien verwachten gezien de omstandigheden. Als mensen daardoor lekker op het strand hadden blijven liggen had ik het ze niet eens kwalijk genomen.
Laatst gewijzigd door AZ 4 Life op 26 aug 2016, 06:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef: Dat zal ongetwijfeld maar door deze man had je na een kwartier wel al met tien man kunnen staan en een penalty tegen. Hij timede helemaal verkeerd en trok vervolgens die spits neer die net wilde uithalen. Dan heb je echt alle geluk dat het buitenspel was. Anders had je 75 minuten met tien man gevoetbald met een waarschijnlijk 0-1 achterstand. Lekker slim. Ik blijf het een zwakke schakel vinden in de defensie.

Over de wedstrijd kan je kort zijn. Niet in de problemen gekomen, makkelijk door en de krachten gespaard voor zondag. Het zag er niet uit maar dat doet er niet veel toe. Dit kon je van voordien verwachten gezien de omstandigheden. Als mensen daardoor lekker op het strand hadden blijven liggen had ik het ze niet eens kwalijk genomen.
Niet echt een wedstrijd om je als speler, laat staan supporter, nu erg druk te maken, dus ook niet over de actie van Van Eijden (zwakke schakel? Ik vond hem juist prima en degelijk spelen; vormt een goed blok samen met Vlaar). Deed de scheids ook niet. Hij floot erg Duits: pünktlich und grundlich en erg goed, ik kon hem op geen foutjes betrappen.
Dit was geen wedstrijd om wie dan ook te beoordelen. We zijn door, klaar, hup naar huis en pitten.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wat ik echt ergerlijk en belachelijk vind is dat door de wanprestatie van ajax AZ in pot 2 terechtkomt.
ajax: verliest schandelijk, is uitgeschakeld voor CL, klaar.
AZ: wint prima in de uitwedstrijd, plaatst zich voor de EL, goed gedaan!

Hoezo als "beloning" naar de EL ten koste van een andere club na een wanprestatie omdat je te zwak bent voor de CL?
Belachelijke regel.
Beloon de goede prestatie en straf de slechte: verlies is einde Europees voetbal !!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef:Beloon de goede prestatie en straf de slechte: verlies is einde Europees voetbal !!
Wees blij dat ze nog minimaal 6 wedstrijden spelen. Nederland staat er al zo slecht voor in Europa, ieder punt is meegenomen. Dat wij daardoor in Pot 2 belanden is jammer, maar dat ligt aan de prestaties in de laatste 5 jaar. De mislukt groepsfase van vorig jaar is daar mede verantwoordelijk voor. 1x gelijk in die 4 verloren wedstrijden tegen Augsburg en Partizan en we hadden nu in Pot 1 gezeten.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Had het nog iets uitgemaakt als we gister gewonnen hadden?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZ 4 Life schreef:Had het nog iets uitgemaakt als we gister gewonnen hadden?
Nee, de punten die clubs die seizoen halen tellen pas mee voor de plaatsingslijsten van de lotingen van volgend seizoen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef:[Niet echt een wedstrijd om je als speler, laat staan supporter, nu erg druk te maken, dus ook niet over de actie van Van Eijden (zwakke schakel? Ik vond hem juist prima en degelijk spelen; vormt een goed blok samen met Vlaar). Deed de scheids ook niet. Hij floot erg Duits: pünktlich und grundlich en erg goed, ik kon hem op geen foutjes betrappen.
Dit was geen wedstrijd om wie dan ook te beoordelen. We zijn door, klaar, hup naar huis en pitten.
Druk maken is een groot woord. Ik vond het met name ontzettend stom. Zeker voor een ervaren speler. Volgens mij was het randje buitenspel. Voor hetzelfde geld fluit de scheids niet voor buitenspel en dan ben je in de aap gelogeerd. Dan sta je 15 minuten gewoon met tien man en met 0-1 achter. Lekker voor een ervaren speler.

Het ding is dat hij ten eerste al inde fout gaat door niet goed te timen en daarna een ontzettend domme beslissing maakt. Als ik dan nog even terugdenk aan de tegengoals tegen PSV en Utrecht dan word ik daar niet vrolijk van. Ook de extra kwetsbaarheid tegen snelle spelers zit mij niet lekker. Heerenveen kwam met een simpele diepe bal al drie keer alleen voor de keeper. Vojvodina in de heenwedstrijd ook een keer. Dat ligt dan niet alleen aan Van Eijden maar meer aan het duo Van Eijden-Vlaar.

Dat er verdedigend in zijn geheel minder wordt weggegeven schrijf ik niet toe aan Van Eijden maar meer aan het blok dat er nu voor staat met Luckassen. Ik schrijf Van Eijden nog niet af, overtuigd heeft hij me echter nog niet.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Forza AZ schreef:Nee, de punten die clubs die seizoen halen tellen pas mee voor de plaatsingslijsten van de lotingen van volgend seizoen.
Helder, dank je Forza!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Bijzonder dat iedereen zich druk maakt over de verdediging. Ik vond de aanval juist zwak. Het balverlies van Garcia, de onbegrijpelijke keuzes en abominable vrije trappen van Jahanbaksch en de niet bepaald geconcentreerde Friday. Ik mag toch hopen dat dit geen voorbode is....
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Forza AZ schreef: Wees blij dat ze nog minimaal 6 wedstrijden spelen. Nederland staat er al zo slecht voor in Europa, ieder punt is meegenomen.
Blij? :shock:
Nou nee. Een club die zó slecht speelt gaat echt niet veel winnen.
Bovendien zeggen de media dat Feyenoord zo zwaar heeft geloot, maar kijk eens naar de poule van ajax! Die tegenstanders : Standard, Celta de Vigo, Panathinaikos, winnen ze niet zomaar van, dus levert het waarschijnlijk meer verlies dan winstpunten op.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Mooi toch ? ik hoop dat ze elkaar uitschakelen. Dat ze zo hard tegen elkaar en anderen spelen dat ze bang boom clash bang.. elkaar uitschakelen. Dat is gunstig voor AZ want dan blijven er minder over. Het wordt een giga slagveld, allerlei clubs die op apegapen komen te liggen. En AZ die dan omhoog stijgt en het slagveld overziet als heerser. Ja, dat zou mooi zijn.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef:Die tegenstanders : Standard, Celta de Vigo, Panathinaikos, winnen ze niet zomaar van, dus levert het waarschijnlijk meer verlies dan winstpunten op.
Er zijn geen verliespunten voor het coëfficient. Niet meedoen is zeker 0 punten, wel meedoen kan alleen maar meer punten opleveren.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Forza AZ schreef: Er zijn geen verliespunten voor het coëfficient. Niet meedoen is zeker 0 punten, wel meedoen kan alleen maar meer punten opleveren.
Het is waar, maar je begeeft je met zulke uitspraken wel op Jack's terrein. ;)
Plaats reactie