www.AZ.nl

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
Gebruikersavatar
Meteor
Oude garde
Berichten: 1064
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:09
Locatie: B.T. 9

Ik denk het wel, heb nergens last van.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

He Nakz, schrijf je nu ook al stukjes voor AZ.nl? :wink:

http://www.AZ.nl/nieuws/massaal-naar-br ... r/1?catid=
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
NAKZ
Fanatic
Berichten: 589
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Ik wist niet wat ik las ;). Mooi dat ze er nu ook steeds meer aandacht aan gaan besteden! Nu maar hopen dat het werkt en het vak lekker vol komt in Breda.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Helaas ben ik er niet, iets met iemand die 40 wordt... dan maar niet de fanatiekste supporter van AZ. :wink:
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Belooft een interessant wedstrijd te worden...
Esteban versus van Rouwelaar.....
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

:mrgreen: Blunderban tegen ten Blunderaar
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Op AZ.nl staat een mooi artikel over Sigurdarson.

Sigurdarson: 'Beter en sterker geworden'

Ook de foto's van de werkzaamheden op het nieuwe trainingscomplex stralen geestdriftige activteit uit. Er zitten een paar juweeltjes tussen.
hap.png
(371.09 KiB) 1142 keer gedownload
Zo stijgt AZ.nl boven andere media uit. "Beter en sterker geworden".

Dat wil elke jonge talentvolle speler wel kunnen zeggen. De boodschap van de speler is een groot compliment voor AZ.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Azzaandijk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 22 mar 2012, 22:46
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Tankovic staat straks eenzaam op de frontpage van de website :wink:
.
kristenforever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 252
Lid geworden op: 07 dec 2013, 08:40

Azzaandijk schreef:Tankovic staat straks eenzaam op de frontpage van de website :wink:

Voor hem komt zelfs geen vierdeklasser.......
Die raken we nooit kwijt
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Iedereen is geldwolf geworden. We moeten Turken en wie weet welke buitenlanders allemaal nog meer verslaan. Dat lijkt iedereen te vergeten.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Jack schreef:Iedereen is geldwolf geworden. We moeten Turken en wie weet welke buitenlanders allemaal nog meer verslaan. Dat lijkt iedereen te vergeten.
Dat doe je met kwaliteit op het veld, niet met reputaties op het veld. Janssen voetbalt als een leeuw, Johannsson als een gefrustreerde puber. Hier missen we niets aan tegen de Turken.
afaz
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 17 apr 2012, 11:01
Locatie: Ursem

Jeugd teams zijn toch al begonnen en druk bezig met de voorbereiding / toernooien en oefenwedstrijden etc? Lees op AZ.nl alleen maar het programma en de resultaten, geen enkel verslag. Verslaggevers nog op vakantie, of komen er dit seizoen geen verslagen van de jeugd meer?
Gebruikersavatar
Smit260
Seizoenkaarthouder
Berichten: 361
Lid geworden op: 23 okt 2010, 11:07

afaz schreef:Jeugd teams zijn toch al begonnen en druk bezig met de voorbereiding / toernooien en oefenwedstrijden etc? Lees op AZ.nl alleen maar het programma en de resultaten, geen enkel verslag. Verslaggevers nog op vakantie, of komen er dit seizoen geen verslagen van de jeugd meer?
Ik loop regelmatig bij de jeugd en komend seizoen véél bij Jong AZ ivm produceren samenvattingen.
Als je op de hoogte wilt blijven van 'beelden' kijk dan hier; https://www.youtube.com/channel/UCW8cJs ... Kv2rOm3Kug

Afgelopen weekend speelden AZ O.16 een toernooi voor de Heemskerk Cup, ik was het gehele weekend erbij om de wedstrijden op beeld vast te leggen voor de trainers zodat ze kunnen analyseren met de jongens. Ook daarvan heb ik de hoogtepunten op dat YT account geplaatst.
afaz
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 17 apr 2012, 11:01
Locatie: Ursem

ALKMAAR- Wederom een vol weekend voor de AZ Jeugdopleiding. AZ Onder 19 en Onder 15 spelen in Alkmaar een oefenwedstrijd tegen Feyenoord. De overige teams komen in actie op diverse grote toernooien. Een overzicht.

Onder 19
Zaterdag 15 augustus
AZ Onder 19 - Feyenoord A1 (12:30 uur, Oefenwedstrijd)

Onder 17
Zaterdag 15 augustus en zondag 16 augustus
Internationaal RKTVC BVO-toernooi
Meer informatie: bvo.rktvc.nl

Onder 16
Zaterdag 15 augustus
Toernooi Zeeburgia
Meer informatie: http://www.zeeburgia.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Onder 15
Zaterdag 15 augustus
AZ Onder 15 - Feyenoord C1 (12:30 uur, Oefenwedstrijd)

Onder 14
Vrijdag 14 augustus en zaterdag 15 augustus
Internationaal Toernooi Hulshorst
Meer informatie: http://www.itu14.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Onder 13
Vrijdag 14 augustus tot en met zondag 16 augustus
Euro Bierbeek Toernooi
Meer informatie: http://www.eurobierbeek.org" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Onder 12
Zaterdag 15 augustus
SNS Bank Cup CVV Vriendenschaar
Meer informatie: http://www.cvv-vriendenschaar.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;




En wederom geen enkel verslag van het volle wekend voor de AZ Jeugdopleiding.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik ben benieuwd of AZ.nl ook een reaktiesysteem aan de site gaat toevoegen. Er worden wel voortdurend uitbreidingen en verbeteringen aangebracht. De video's en mijnaz.nl zijn onderdelen waar kennelijk aan gewerkt wordt.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Ik denk als je dat doet je iemand full time aangesteld moet worden om alles te modereren.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Vraagje over wedstrijdkaarten.

Waarom is het (nog) niet mogelijk om gewoon je seizoenskaart op te waarderen voor de wedstrijd tegen Astra?

Dit kon andere jaren vaak wel. Tegen die Turken kon het ook al niet.

Ik vind dit erg irritant, eerlijk gezegd.

Weet iemand of het opwaarderen wel terug gaat komen in de toekomst? Of heeft het met de voorrondes EL te maken en zien we bij de groepsfase de oude manier weer terug?
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZraamklA schreef:Vraagje over wedstrijdkaarten.

Waarom is het (nog) niet mogelijk om gewoon je seizoenskaart op te waarderen voor de wedstrijd tegen Astra?

Dit kon andere jaren vaak wel. Tegen die Turken kon het ook al niet.

Ik vind dit erg irritant, eerlijk gezegd.

Weet iemand of het opwaarderen wel terug gaat komen in de toekomst? Of heeft het met de voorrondes EL te maken en zien we bij de groepsfase de oude manier weer terug?
In de voorrondes is het volgens mij altijd zo geweest dat er direct vrije kaartverkoop was (omdat het toch niet uitverkocht raakt). Vanaf de groepsfase is er wel voorrang altijd voor seizoenkaarthouders.
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Oké. Maar dus geen opgelegde regel van de UEFA?

Dan zie ik geen bezwaren om gewoon de seizoenskaarten op te waarderen. Gewoon het hele seizoen doorvoeren. Veel makkelijker. Zeker ook met het oog op de toegang. Het duurt veel langer om papiertjes te scannen. Zie de thuiswedstrijd tegen de Turken.
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZraamklA schreef:Oké. Maar dus geen opgelegde regel van de UEFA?

Dan zie ik geen bezwaren om gewoon de seizoenskaarten op te waarderen. Gewoon het hele seizoen doorvoeren. Veel makkelijker. Zeker ook met het oog op de toegang. Het duurt veel langer om papiertjes te scannen. Zie de thuiswedstrijd tegen de Turken.
Ja, het moet gewoon kunnen, ook in de voorrondes EL en bij bekerwedstrijden in de eerste rondes. Wat exact de reden is van AZ om het niet te doen weet ik niet.
Enige wat ik kan bedenken is dat het op de huidige manier voor mensen met een seizoenkaart makkelijker is om mensen mee te nemen zonder seizoenkaart en toch bij elkaar te kunnen zitten.
Plaats reactie