Schop een forummer

Kritiek, opmerkingen en ideeën mbt de fanpage en het forum kun je hier kwijt.
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Ik sluit me er bij aan. Laat iedereen zijn mening geven en speel niet op de man. Met argumenten kom je verder dan een verwijt of een tegenvraag.
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Zoiets, Meteoor:
Last Scout schreef:Lezen is niet jullie sterkste punt ofwel?
Voor de zoveelste keer dat jij dit roept. Gaat er nou echt geen lichtje branden dat jij waarschijnlijk het probleem bent, en niet alle anderen? ](*,)
_________________
"I don't know that!"
Last Scout

Kilkenny schreef:Zoiets, Meteoor:
Voor de zoveelste keer dat jij dit roept. Gaat er nou echt geen lichtje branden dat jij waarschijnlijk het probleem bent, en niet alle anderen? ](*,)
Deze keer neem ik hem niet terug, ik heb toch nog tot 4 keer toe exact hetzelfde moeten uitleggen, heb alles geprobeerd linksom rechtsom, opgesomt.

Ik weet dat er dingen zijn waar je discussie over kan voeren, doe ik vaak genoeg dat weet iedereen ondertussen wel en ik probeer mijn posts zo goed mogelijk te onderbouwen.

Maar als ik zeg 1+1=2 hier is het bewijs
En iemand anders valt dan herhaaldelijks over mij heen om mij toch duidelijk te willen maken dat 1+1 5 is (tot die laatste post zonder er een fatsoenlijke onderbouwing aan te geven).

Tja dan gaat er wel even wat branden.


Voorbeeld:

In dat zelfde topic gaf ik al in mijn eerste post aan dat de selectie grote in mijn hypothese hetzelfde zou zijn als de selectie grote van AZ wanneer Van Duinen nu aansluit.
Om verwarring te voorkomen gaf ik zelfs de huidige selectielijst met de wijzigingen die ik daar in zou hebben aangebracht aan.

Toch kwamen er dan opeens reacties van mensen zoals Reneestyle : AZ kon nou toch echt geen 30 koppige selectie meer veroorloven en het salarishuis moest opgeschoont dus al die spelers konden er echt niet bij.

Waar het denk ik 10 posts kostte om dat oorspronkelijke punt van de even grote selectie nogmaals te bevestigen.



TL:DR als je mijn bovenstaande betoog niet kon volgen dan hier de korte uitweiding.
Als ik zeg : de selectie heeft 24 man en zal 24 man blijven hebben.
En iemand reageert met : Maar een selectie van 30 man is veel te groot!

Dan heeft hij/zij het duidelijk niet goed gelezen.
Last Scout

Een ander voorbeeld :

Ik heb denk ik ook 5x moeten uitleggen dat Danko en Darko Lazovic niet dezelfde persoon zijn in hetzelfde topic.

Ik weet dat ik warrig praat en veel post maar dat ik op zoiets een keer terugkom had je toch wel kunnen verwachten.
NitWit
Steward
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 feb 2014, 09:57

@last scout, manier van posten, gelijk willen krijgen, hoeveelheid, herhalen van posten etc is voor mij al een reden om jouw teksten over te slaan.

Zelfde dat ik het vreemd vind dat je in topic over oud spelers en in champions league moet melden dat te Vrede heeft gescoord. Is dat een soort van bevestiging dat je het ooit wel in hem heb gezien?
Last Scout

NitWit schreef:@last scout, manier van posten, gelijk willen krijgen, hoeveelheid, herhalen van posten etc is voor mij al een reden om jouw teksten over te slaan.

Zelfde dat ik het vreemd vind dat je in topic over oud spelers en in champions league moet melden dat te Vrede heeft gescoord. Is dat een soort van bevestiging dat je het ooit wel in hem heb gezien?
Championsleague topic was voor het verlies van de Rotterdammers, Oud-speler topic voor Te Vrede, is dat verboden? die jongen heeft hier toch gewoon in de jeugd gespeeld en tegen het eerste aan gezeten?

Ik post vaak nou sorry ik zal minder posten, krijg je wel eens als fan zijnde dat je fanatiek bent.
Gelijk willen krijgen, zolang iemand mijn argumenten niet duidelijk van de tafel kan vegen blijf ik mijn poot stijf houden ja.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef:Is het een jongen? :shock:
:shock: Naar wie dacht jij dan dat kristenforever zich heeft vernoemd?
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kilkenny schreef: :shock: Naar wie dacht jij dan dat kristenforever zich heeft vernoemd?
Dacht jij niet dat het misschien wel eens een grapje zou kunnen zijn? Jij schopt wel heel erg snel...............
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ik geloofde mijn ogen ook niet. :D
_________________
"I don't know that!"
Last Scout

Hier Snee, zal voortaan ook ergens een halve zin uit jou posts quoten om dan te zeggen dat ik je belachelijk vind.
Gebruikersavatar
Renestyle
Glory-hunter
Berichten: 76
Lid geworden op: 17 jul 2013, 15:26
Locatie: Alkmaar

Last Scout :D
If somewhon says you're one in a million ''ther're telling you that there are 7,038 people just like you. How is that a compliment?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

~AZ~ schreef:Heeft AZ al haar medewerkers gevraagd om hier een positief stukje te schrijven ofzo?
Het is ronduit idioot dat jij dit soort dingen gaat roepen alleen maar omdat er anderen zijn die gewoon een andere mening hebben.

Trouwens, ik denk niet eens dat AZ medewerkers zich mogen melden op een forum als deze. (Waarom ga ik er nog serieus op in eigenlijk...)
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Dank je voor deze eer. Het was een hommage aan de plotselinge uitbraak van overdreven gepassioneerde Pastoor-haters-zonder-bewijsmateriaal. Het is een kolderieke overdrijving om een situatie te omschrijven.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Een mening hebben is prima, nog niet lang op dit forum actief zijn hoeft ook geen probleem te zijn, maar ik ben het met Kilkenny eens dat tildeAZtilde nogal wat weerstand oproept. Iets minder provocerend of iets meer inhoud in plaats van mening mag best. Je hebt namelijk nog niet de status van de oude hap die elkaar hier al dik tien jaar loopt af te zeiken.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

~AZ~ schreef:Dank je voor deze eer. Het was een hommage aan de plotselinge uitbraak van overdreven gepassioneerde Pastoor-haters-zonder-bewijsmateriaal. Het is een kolderieke overdrijving om een situatie te omschrijven.
Graag gedaan. Overigens geldt andersom precies hetzelfde na een interview met Pastoor.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Is dat hier de regel, status boven inhoud? Misschien is bovenstaande post een beetje provocerend, maar mijn gemiddelde helt wel naar inhoudelijke toevoegingen. Alhoewel jezelf niet de beste rechter over jezelf bent.

Het helpt voor jou ook niet dat je het niet eens bent met mij in deze discussie.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Kilkenny schreef: Graag gedaan. Overigens geldt andersom precies hetzelfde na een interview met Pastoor.
Het verschil is dat ik Stewart beoordeel op feiten en niet op vermoedens of speculatie. Op zijn gedrag en niet op de vraag of hij gelijk heeft of niet in deze discussie.
Gebruikersavatar
NAKZ
Fanatic
Berichten: 589
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Oproep voor forummer Alkmaar/Zaanstreek: Stuur even een mailtje naar info@victoria-alkmaar.nl. Kan geen PB sturen omdat je die functie hebt uitgeschakeld :wink:
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Dat zou inderdaad wel handig zijn ja. Daar verdien ik wel een lichte schop voor :oops:
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Kilkenny schreef:Ach, sommigen moeten nou eenmaal klagen. Daarom zitten ze hier, kunnen ze hun ei kwijt. Ach, dan heeft het forum in ieder geval nog therapeutische waarde.
Ook vandaag gaat het weer op. 5e staan met een hele jonge selectie met naar verhouding veel zelfopgeleide spelers, die keihard geknokt hebben om de overwinning over de streep te trekken tegen een tegenstander met een betere, maar vooral bredere en duurdere selectie, daar hoor je niemand over. Wel weer vooral veel kritiek moeten hebben op datgene wat fout ging. Daarbij wil ik niet zeggen dat het allemaal onterecht is, maar een deel ervan is tenenkrommend. Lekker een 19-jarige nieuwe buitenlandse jongen afbranden, zonder enige relativering. Goed hoor! Maar oke, oude mannetjes in een bushokje, moet ik maar indenken.
_________________
"I don't know that!"
Plaats reactie