Computers

Alles wat maar gaat over computers en Internet kan je hier vinden.
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

Een hele goedemiddag allemaal,

Ik heb een groot probleem met mijn computer thuis. Gister normaal dat ding uitgezet en nu krijg ik telkens in beeld hetvolgende:


Veilige modus
Veilige modus met netwerkmogelijkheden
Veilige modus met opdrachtprompt

Laatst bekende juiste figuratie

Windows normaal starten



Ik moet hier dus uit kiezen, heb dat ook uiteraard gedaan. Alle opties heb ik al geprobeerd. Alleen niks werkt, nu zitten er een paar honderd mensen hier op dit forum waarvan er vast wel iemand verstand heeft van computers zodat ik met 1 druk op de knop dit probleem op kan lossen.. of in ieder geval dit hoop ik. Zit nu op een computer op school en heb thuis nog een oud ding staan, zodat ik vanavond zal kijken naar eventuele helden met gouden reacties. Alleen is die computer super traag, dus niet dat ik daar ff simpel op kan.

Hoop graag dat iemand mij kan helpen, ik zal je rijkelijk met bier belonen, dat beloof ik bij deze.

BVD!!

Gillus
John Konijn
Dagjesmens
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 apr 2004, 19:14
Locatie: Alkmaar

Gillus schreef:Een hele goedemiddag allemaal,

Ik heb een groot probleem met mijn computer thuis. Gister normaal dat ding uitgezet en nu krijg ik telkens in beeld hetvolgende:


Veilige modus
Veilige modus met netwerkmogelijkheden
Veilige modus met opdrachtprompt

Laatst bekende juiste figuratie

Windows normaal starten



Ik moet hier dus uit kiezen, heb dat ook uiteraard gedaan. Alle opties heb ik al geprobeerd. Alleen niks werkt, nu zitten er een paar honderd mensen hier op dit forum waarvan er vast wel iemand verstand heeft van computers zodat ik met 1 druk op de knop dit probleem op kan lossen.. of in ieder geval dit hoop ik. Zit nu op een computer op school en heb thuis nog een oud ding staan, zodat ik vanavond zal kijken naar eventuele helden met gouden reacties. Alleen is die computer super traag, dus niet dat ik daar ff simpel op kan.

Hoop graag dat iemand mij kan helpen, ik zal je rijkelijk met bier belonen, dat beloof ik bij deze.

BVD!!

Gillus
Eerst in veilige modus starten daarna even proberen om een systeem hersteld te doen ( enige dagen terug )
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

johnkonijn schreef:[..]


Eerst in veilige modus starten daarna even proberen om een systeem hersteld te doen ( enige dagen terug )
Ja maar elke optie(dus ook veilige modus) die ik doe, dan komt ie na 10 seconden brommen en net doen alsof ie normaal opstart weer terug bij datzelfde scherm.

Dus ik blijf telkens terugkomen op datzelfde *@#$(@#$()beeld! :evil:
Gebruikersavatar
AZ ole
Supporter
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:44
Locatie: Alkmaar

Hoop graag dat iemand mij kan helpen, ik zal je rijkelijk met bier belonen, dat beloof ik bij deze.
Techno Service Alkmaar
Reparatie en Onderhoud + Verkoop
Boomkampstraat 9A
Alkmaar
Tel 072-51125232/0628613913

Nu heb ik jou dus geholpen aan een adres waar je je computer (tegen een mooie prijs) kan laten maken. Wanneer krijg ik mijn bier?
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Volgens mij is je computer dood Gillus.Gecondoleerd man.

Ik denk dat je Windows er opnieuw op moet gooien,maar dat lijkt me nogal een gevaarlijk werkje. Zo iemand als Boudewijn zal wel weten wat er precies aan de hand is.
Hup AZ.
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

AZ ole schreef: Techno Service Alkmaar
Reparatie en Onderhoud + Verkoop
Boomkampstraat 9A
Alkmaar
Tel 072-51125232/0628613913

Nu heb ik jou dus geholpen aan een adres waar je je computer (tegen een mooie prijs) kan laten maken. Wanneer krijg ik mijn bier?
Net niet het moment voor een geintje, omdat het gewoon zwaar kut is en ik nog steeds kansloos op school aan het wachten ben totdat er een slimme forummer mij een oplossing kan bieden.
Gebruikersavatar
AZ ole
Supporter
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:44
Locatie: Alkmaar

Je mag anders wel bij mij thuis computeren. Geen probleem. Neem je wel je bier mee?

O ja, waarom vraag je dit op het forum? Als je een computerzaak opbelt dan kunnen ze je misschien al snel het antwoord geven. Misschien is ie dood zoals Jochem zegt, of misschien kan je het heel makkelijk zelf verhelpen.
Sen
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 18 dec 2004, 21:00

Mischien zit er inderdaad gewoon een error en moet je een systeem herstel doen, maar denk zelf dat je harddisk overleden is, zeker als je zegt dat ie bromt. heb zelf ook zoiets gehad om de drie dagen opnieuw installeren maar uitendelijk was ie dus echt overleden, garantie en nieuwe harddisk ik blij na een hoop gezeik zeg maar 4 maanden.
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

Regel een auto en breng dat ding maar, kan je zo niet helpen. met 24 uur is ie weer klaar voor gebruik.
az fan
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:11
Contacteer:

kijk eens met een bootcd of je harddisk kan bereiken. zo ja , dan heb je programma's om je harddisk te controleren op fouten.
kampioenen!!!!!
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

Afijn.. windows CD erin geflikkerd en toen die hele handel formatteren. Alles is nu weg en ik kan weer computeren. Schijnt er een ander programma te zijn hoe je (bijna) al je files en bestanden weer terug kan krijgen, dus daar ben ik (met een computerheld) nu mee bezig. Ik hou jullie op de hoogte, voor zover het jullie zal boeien :roll:
woldhuus
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2004, 19:42
Locatie: Alkmaar!

het is afkicken voor gillus. Zijn levensmoto is niet voor niets, een dag niet ge-msn-t is een dag niet geleefd, dus zoals jochem al zei, gecondoleerd man
a hero will rise
Gebruikersavatar
Don Dano
Dagjesmens
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:14
Locatie: Alkmaar

Ja gillus wat zullen je msn moppies nu wel niet denken! Je zal wel een hoop boze smsjes hebben gehad??
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

Gillus schreef:Afijn.. windows CD erin geflikkerd en toen die hele handel formatteren. Alles is nu weg en ik kan weer computeren. Schijnt er een ander programma te zijn hoe je (bijna) al je files en bestanden weer terug kan krijgen, dus daar ben ik (met een computerheld) nu mee bezig. Ik hou jullie op de hoogte, voor zover het jullie zal boeien :roll:
Ghost is een goed programma waarmee je goede backups kan maken. Ik weet alleen niet of het te downloaden is, iemand anders heeft het namelijk op mijn PC geinstalleerd :wink:
Gebruikersavatar
Pennywhizdom
Herry en/of Berry
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 apr 2004, 19:07
Locatie: Maassluis (bij Rotterdam)

Als iemand een plek heeft waar ik het naar kan uploaden, Ik heb ghost 2003 hier op mijn pc staan, alleen ff de setup Runnen en klaar.
Everyone's an animal somewhere within.. Some are parasites..
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

Ik had dus paar dagen terug na de gehele procedure even de beschikking over mijn bestanden.. toen ging ik weg en nu is de computer helemaal naar de crack. Nu is ie weggebracht en ben ik veroordeeld op af en toe wanneer ik op school zit het forum te bekijken.
Gebruikersavatar
AZ ole
Supporter
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:44
Locatie: Alkmaar

Aangezien er een nieuwe versie van Imesh is, besloot ik die te downloaden. Maar als ik Imesh nu wil gaan opstarten komt er dit in beeld in een apart schermpje:

Fout bij het starten van het programma
Het bestand IMESH.EXE is gekoppeld aan uitbrekende uitvoer


Daarna komt er weer een schermpje in beeld waar op staat:

Een apparaat dat op het systeem aangesloten is, werkt niet.


Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen zodat ik gewoon Imesh kan gebruiken? Ik heb de oude versie trouwens al verwijderd van de computer.
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

Muziek hoor je in de winkel te kopen en niet via internet te downloaden.
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

Peter Andre schreef:Muziek hoor je in de winkel te kopen en niet via internet te downloaden.
AZ Olé niet hoor... Die komt geen winkel meer in in Alkmaar...
'Not in the face, ok?'
Gebruikersavatar
AZ ole
Supporter
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:44
Locatie: Alkmaar

Leuk jongens, zo te zien zijn we weer een charme-offensief begonnen. Vooral opmerkelijk is dat de beheerders weer eens een onzinbericht posten. Als jullie je tijd nou eens wat meer gaan besteden aan de fanpage, dan mogen jullie je misschien eindelijk eens gaan meten met de betere AZ-sites op het net. Elke site heeft bijvoorbeeld de foto's van Den Bosch er al op staan, maar ik kan ze op de fanpage toch echt nergens vinden :roll: De nieuwtjes die ik op de fanpage lees, kan ik net zo goed op de officiele site lezen. Daar halen jullie tenslotte 95% van jullie nieuws vandaan. Ik(en ik denk wel meer bezoekers) hadden hoge verwachtigingen van de nieuwe fanpage. Helaas zijn die bij mij (nog) niet uitgekomen. Ik wil orginele berichten lezen! Ga bijvoorbeeld eens langs het nieuwe stadion, want daar heb ik al in tijden niks over gehoord. En ga nu niet zeiken dat ik ook zelf kan gaan kijken, want jullie zijn tenslotte een informatiebron voor supporters. Althans, dat lijkt me wel de bedoeling.

Het is allemaal positieve kritiek wat ik hier nu heb neerzet. Probeer jullie alleen maar te laten inzien dat de fanpage wat tegen valt de laatste tijd.

Ik ga er weer vandoor. Even kijken of er op www.forza-AZ.nl weer nieuwtjes zijn bijgekomen en of er op de www.azfotosite.org weer prachtige foto's van vroeger zijn bijgevoegd.
Plaats reactie