Wie is jouw favoriete speler bij AZ?

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.

Wie is je favoriete speler?

Marco Bizot
0
Geen stemmen
Ron Vlaar
2
5%
Jonas Svensson
1
3%
Owen Wijndal
5
13%
Fredrik Midtsjø
17
45%
Teun Koopmeiners
8
21%
Calvin Stengs
1
3%
Myron Boadu
1
3%
Oussama Idrissi
1
3%
Een ander. Reageer om je favoriete (cult-)held te vermelden.
2
5%
 
Totaal aantal stemmen: 38
roedfennistelroei
Supporter
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 feb 2008, 13:03

Schaars en/of Dembele. Ondanks de vele kritiek die Dembele heeft gekregen in het afgelopen seizoen vind ik het toch een geweldenaar. Hij komt er echt wel.
forzaazoleoleforzaazoleoleforzaazforzaazforzaazoleole
spazekaas
Seizoenkaarthouder
Berichten: 298
Lid geworden op: 29 jul 2006, 17:58
Locatie: Alkmaar N.

Ik hou van echte Clubspelers die in goeie en slechte tijden hun club trouw zijn. Met het vertrek van Opdam blijft er voor mij dus geen vaforiet over tot er over een paar jaar ''hopelijk'' een nieuwe clubheld geboren is! F072A AZ 1
D1RK BEDANKt ~ F072A, F075A, F072A (,AZ´) 1 ~ Assimileren of wederkeren ~
Gebruikersavatar
Mister M.
Fanatic
Berichten: 588
Lid geworden op: 06 jan 2005, 10:50

Ik hou van echte Clubspelers die in goeie en slechte tijden hun club trouw zijn. Met het vertrek van Opdam blijft er voor mij dus niet echt een favoriet over.

Maar moet er nu echt gekozen worden ga ik of voor Jaliens en Schaars met deze 2 kan ik het AZ gevoel nog een beetje thuis brengen, en anders geef ik de eigen jeugd de voorkeur, daarom vind ik het ook jammer als Haris weg zou gaan, goede technische voetballer met een uitstekend overzicht en een speler uit de eigen jeugd.
Nessuno attaca noi senza essere punito. Capisce?
spazekaas
Seizoenkaarthouder
Berichten: 298
Lid geworden op: 29 jul 2006, 17:58
Locatie: Alkmaar N.

Mister M. schreef:Ik hou van echte Clubspelers die in goeie en slechte tijden hun club trouw zijn. Met het vertrek van Opdam blijft er voor mij dus niet echt een favoriet over.

Maar moet er nu echt gekozen worden ga ik of voor Jaliens en Schaars met deze 2 kan ik het AZ gevoel nog een beetje thuis brengen, en anders geef ik de eigen jeugd de voorkeur, daarom vind ik het ook jammer als Haris weg zou gaan, goede technische voetballer met een uitstekend overzicht en een speler uit de eigen jeugd.
Je haalt de woorden uit me mond!!! Ik schat hun 2 ook het hoogst in van het zooitje ongeregeld!:P
D1RK BEDANKt ~ F072A, F075A, F072A (,AZ´) 1 ~ Assimileren of wederkeren ~
Gebruikersavatar
Iron Dembele
Herry en/of Berry
Berichten: 69
Lid geworden op: 11 jun 2005, 12:52
Locatie: alkmaar

ik heb eigenlijk nog nooit zo weinig met een spelersgroep gehad.
Alleen Dembele spreekt me nog een beetje aan.

Ik denk dat alleen Romero de meeste potentie heeft om het te worden.
Of Holman als hij enkele jaren zijn werklust toont.
de hout.

die lege plek zal ik nimmer bezoeken,dan blijft hij zoals in mijn gedachten
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ Twello schreef:Of door mijn leeftijd of door de huidige selectie heb ik niet echt een speler die eruit springt.
Ik denk dat het door de selectie komt. Veel verder dan Jaliens of Schaars kom ik ook niet. Wellicht Romero op termijn. Voor de rest zijn het allemaal zakkenvullers waar de trouwe AZ-supporter zich totaal niet mee kan identificeren.
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Antti Opdam schreef:[..]


Ik denk dat het door de selectie komt. Veel verder dan Jaliens of Schaars kom ik ook niet. Wellicht Romero op termijn. Voor de rest zijn het allemaal zakkenvullers waar de trouwe AZ-supporter zich totaal niet mee kan identificeren.
Als Schaars de rest van zijn voetballeven fit blijft en voor AZ blijft spelen kan hij het worden evenals Romero.. Opzich zie ik ook mogelijkheden in door te breken jeugdspelers Luijckx en Lens. Luijckx doet toch goede uitspraken door te zeggen terug te keren bij zijn cluppie...
thomasvaren
Supporter
Berichten: 153
Lid geworden op: 13 jun 2007, 12:56

Antti Opdam schreef:[..]


Ik denk dat het door de selectie komt. Veel verder dan Jaliens of Schaars kom ik ook niet. Wellicht Romero op termijn. Voor de rest zijn het allemaal zakkenvullers waar de trouwe AZ-supporter zich totaal niet mee kan identificeren.
Dat laatste is volkomen flauwekul. Alle voetballers spelen tegenwoordig voor hun brood. Dat zogenaamde identificeren is eveneens een ontzettend achterhaald ideaal. Je kunt een speler bewonderen om zijn fluwelen balbehandeling, maar identificeren met een speler? Omdat hij 'zo gewoon is gebleven' of 'uit de streek' komt? Welterusten.
Echte clubliefde zie je zelfs bij supporters steeds minder. Dat is ook logisch, want waarom zou je houden van een winstmachine.
Gebruikersavatar
SebAZ
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 apr 2007, 11:44

AZ Twello schreef:[..]


Als Schaars de rest van zijn voetballeven fit blijft en voor AZ blijft spelen kan hij het worden evenals Romero.. Opzich zie ik ook mogelijkheden in door te breken jeugdspelers Luijckx en Lens. Luijckx doet toch goede uitspraken door te zeggen terug te keren bij zijn cluppie...
De kans dat bij dit AZ spelers meer dan 4 of 5 jaar blijft is na genoeg nihil. AZ van de afgelopen decennia kan je niet vergelijken met het AZ voor de komende jaren (als alles goed gaat). AZ zal eerder (net als Heerenveen) een handelshuis worden, talentvolle jonge spelers ontwikkelen en verkopen. Enige kans is dat die spelers ooit weer voor AZ komen te spelen aan het eind van hun carriere!

Spelers zullen meer op hun inzet tijdens hun dienstverband bij AZ moeten worden beoordeelt. Wat dat betreft vind ik Jaliens, Schaars, Martens zich wel onderscheiden!
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.......
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

thomasvaren schreef:Dat laatste is volkomen flauwekul. Alle voetballers spelen tegenwoordig voor hun brood. Dat zogenaamde identificeren is eveneens een ontzettend achterhaald ideaal. Je kunt een speler bewonderen om zijn fluwelen balbehandeling, maar identificeren met een speler? Omdat hij 'zo gewoon is gebleven' of 'uit de streek' komt? Welterusten.
Echte clubliefde zie je zelfs bij supporters steeds minder. Dat is ook logisch, want waarom zou je houden van een winstmachine.
Mijn handen jeuken om op deze ijl te reageren, maar de laatste paar keren dat ik dat bij thomasvaren deed was hij zo snel uitgeluld dat hij niet meer (inhoudelijk) reageerde.
Aldus de papegaai van de media
thomasvaren
Supporter
Berichten: 153
Lid geworden op: 13 jun 2007, 12:56

Dropkick Murphy schreef:[..]

Mijn handen jeuken om op deze ijl te reageren, maar de laatste paar keren dat ik dat bij thomasvaren deed was hij zo snel uitgeluld dat hij niet meer (inhoudelijk) reageerde.
Ik zou zeggen: kom maar met steekhoudende argumenten en verbaas me.
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

SebAZ schreef:[..]


De kans dat bij dit AZ spelers meer dan 4 of 5 jaar blijft is na genoeg nihil. AZ van de afgelopen decennia kan je niet vergelijken met het AZ voor de komende jaren (als alles goed gaat). AZ zal eerder (net als Heerenveen) een handelshuis worden, talentvolle jonge spelers ontwikkelen en verkopen. Enige kans is dat die spelers ooit weer voor AZ komen te spelen aan het eind van hun carriere!

Spelers zullen meer op hun inzet tijdens hun dienstverband bij AZ moeten worden beoordeelt. Wat dat betreft vind ik Jaliens, Schaars, Martens zich wel onderscheiden!
Die kans zit er zeker in, maar mocht AZ zich gewoon blijven plaatsen voor Uefa Cup en incidenteel CL dan zullen sommige spelers die nu nog weggaan wel blijven. Daarnaast zijn er altijd posities die minder snel van club verkassen.. bijvoorbeeld een doelman in tegenstelling tot een scorende spits. Kijk hoelang Gomes bij PSV speelde. Indien hij geen aanvaring had gehad met Reker stond hij er komend seizoen ook gewoon onder de lat.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

thomasvaren schreef:[..]
Dat laatste is volkomen flauwekul. Alle voetballers spelen tegenwoordig voor hun brood. Dat zogenaamde identificeren is eveneens een ontzettend achterhaald ideaal. Je kunt een speler bewonderen om zijn fluwelen balbehandeling, maar identificeren met een speler? Omdat hij 'zo gewoon is gebleven' of 'uit de streek' komt? Welterusten.
Het verschil (voor mij) tussen een broodvoetballer en een voetballer is een speler die passie en overgave geeft. Die het publiek wil vermaken. Die plezier heeft in het bedrijven van zijn sport. Die het naar zijn zin heeft bij de club. De lijst van echte voetballers bij AZ was eindeloos. Tot voor kort nog. Steinsson, Huiberts, Van Galen. De Cler (in zijn goede dagen dan), Kromkamp, toen hij nog korte mouwen droeg. Ik zou zelfs de vergruisde Oscar Moens nog een liefhebber noemen. Maar in de huidige is het I-podje voor en slenteren na bij die lamzakken.
Gebruikersavatar
Onderhond
Fanatic
Berichten: 648
Lid geworden op: 03 jun 2005, 07:16
Locatie: half uurtje rijden van het stadion
Contacteer:

Antti Opdam schreef:[..]


Het verschil (voor mij) tussen een broodvoetballer en een voetballer is een speler die passie en overgave geeft. Die het publiek wil vermaken. Die plezier heeft in het bedrijven van zijn sport. Die het naar zijn zin heeft bij de club. De lijst van echte voetballers bij AZ was eindeloos. Tot voor kort nog. Steinsson, Huiberts, Van Galen. De Cler (in zijn goede dagen dan), Kromkamp, toen hij nog korte mouwen droeg. Ik zou zelfs de vergruisde Oscar Moens nog een liefhebber noemen. Maar in de huidige is het I-podje voor en slenteren na bij die lamzakken.
Een jongen als Van der Velden heeft het op zich ook in zich om een favoriet te worden. Eerst zien of hij zich in de basis kan spelen, maar mijn zegen heeft hij.
It's a joke, not a dick. Don't take it so hard.
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Swerts,dat gaat m worden.

Tot nu toe de grootste klerelijer die er rond loopt,maar deze gozert gaat voor AZ opkomen.
Vak S
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

Onderhond schreef:[..]


Een jongen als Van der Velden heeft het op zich ook in zich om een favoriet te worden. Eerst zien of hij zich in de basis kan spelen, maar mijn zegen heeft hij.
Eens, ik vergelijk hem een beetje met Meerdink. Qua uiterlijk lijken ze redelijk, maar daarnaast moet hij het ook hebben van zijn werklust. Dat was ook 1 van de redenen waarom Meerdink erg geliefd was bij het publiek.
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
kAZper
Seizoenkaarthouder
Berichten: 372
Lid geworden op: 16 mar 2005, 15:07
Locatie: Bergen

Ik denk dat Kees Luijckx het wordt, gewoon een Noord Hollandse jongen.
AwesomeZauce Alkmaar
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Antti Opdam schreef:[..]


Het verschil (voor mij) tussen een broodvoetballer en een voetballer is een speler die passie en overgave geeft. Die het publiek wil vermaken. Die plezier heeft in het bedrijven van zijn sport. Die het naar zijn zin heeft bij de club. De lijst van echte voetballers bij AZ was eindeloos. Tot voor kort nog. Steinsson, Huiberts, Van Galen. De Cler (in zijn goede dagen dan), Kromkamp, toen hij nog korte mouwen droeg. Ik zou zelfs de vergruisde Oscar Moens nog een liefhebber noemen. Maar in de huidige is het I-podje voor en slenteren na bij die lamzakken.
En denk je dat dit bij AZ anders is dan bij andere clubs? Dit is toch gewoon een uiting van de huidige generatie voetballers.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
spazekaas
Seizoenkaarthouder
Berichten: 298
Lid geworden op: 29 jul 2006, 17:58
Locatie: Alkmaar N.

Er is nog hoop voor alle Voetballiefhebbers !

De fans van Wigan Athletic, de club die hij in totaal ''vijf seizoenen'' diende, kozen De Zeeuw zelfs tot beste speler aller tijden van The Latics

[/b]
D1RK BEDANKt ~ F072A, F075A, F072A (,AZ´) 1 ~ Assimileren of wederkeren ~
Gebruikersavatar
Sharon
Steward
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 jul 2007, 12:33
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Gill Swerts, hoop dat ie veel gaat laten zien in Alkmaar (en Graziano Pellè en nee niet vanwege zijn uiterlijk, al is het wel een mooie jongen. Die jongen gaat er ook nog wel komen)
Plaats reactie