Engels voetbal

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Padre schreef:[..]


Je kan het niet laten he?
Gerrard schaamt zich gewoon dat ie voor een paar moordenaars speelt. Ik kan hem geen ongelijk geven. :wink:

Kromkamp staat op het punt van invallen trouwens.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Daar komt Jantje. 'S kijken hoe ie er voor staat?
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

Wat een schitterende pot. Je voelde gewoon dat er nog iets aparts ging gebeuren met de 3-4 op het bord. Ik gokte op een goal van de keeper maar het was Alonso die een wereldgoal maakte door vanaf eigen helft de bal in het lege doel te schieten.

Deze wedstrijd belooft weer veel goeds voor Match of the Day vanavond (23.30 uur op BBC1).
'Not in the face, ok?'
Mr. Ramzi
Supporter
Berichten: 192
Lid geworden op: 26 feb 2005, 11:35

bonenplukker schreef:Wat een schitterende pot. Je voelde gewoon dat er nog iets aparts ging gebeuren met de 3-4 op het bord. Ik gokte op een goal van de keeper maar het was Alonso die een wereldgoal maakte door vanaf eigen helft de bal in het lege doel te schieten.

Deze wedstrijd belooft weer veel goeds voor Match of the Day vanavond (23.30 uur op BBC1).
Ik vond die eerste goal van hem nog veel mooier. Wat een geweldige goals maakt die jongen altijd. Heerlijke pot voetbal, ik heb me geen moment verveelt.
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

Mr. Ramzi schreef:[..]

Ik vond die eerste goal van hem nog veel mooier. Wat een geweldige goals maakt die jongen altijd. Heerlijke pot voetbal, ik heb me geen moment verveelt.
Daarom. De derde ronde FA Cup staat altijd garant voor heel veel voetbalplezier. Zo ook nu. Dit soort wedstrijd maakt het voetbal zo mooi, tenminste dat vind ik.
'Not in the face, ok?'
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6540
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

bonenplukker schreef:[..]
Daarom. De derde ronde FA Cup staat altijd garant voor heel veel voetbalplezier. Zo ook nu. Dit soort wedstrijd maakt het voetbal zo mooi, tenminste dat vind ik.
Niks aan toe te voegen....wat een sfeer en inzet...!
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

bonenplukker schreef:Yes yes yes! Vandaag: FA Cup third round! Hoogte punt van het jaar! Fuck de nieuwjaarsborrel, Match of the Day kijken is een must vandaag! Welke ploegen gaan er vandaag weer stunten en welke prachtige kleine stadions lopen we vandaag weer tegen het lijf. Genieten vanavond!

ENGLAND: FA Cup
13:30 FT' Hull 0 : 1 Aston Villa
14:00 FT' Wigan 1 : 1 Leeds United
14:00 FT' Arsenal 2 : 1 Cardiff City
16:00 ' Stockport - : - Brentford
16:00 ' Wolves - : - Plymouth
16:00 ' West Brom - : - Reading
16:00 ' Sheff Utd - : - Colchester
16:00 ' Barnsley - : - Walsall
16:00 ' Stoke City - : - Tamworth
16:00 ' Torquay - : - Birmingham
16:00 ' Southampton - : - Milton Keynes Dons
16:00 ' Sheff Wed - : - Charlton Athletic
16:00 ' Manchester City - : - Scunthorpe Utd
16:00 ' Millwall - : - Everton
16:00 ' Newcastle United - : - Mansfield Town
16:00 ' Norwich - : - West Ham United
16:00 ' Nuneaton - : - Middlesbrough
16:00 ' Preston - : - Crewe
16:00 ' Ipswich Town - : - Portsmouth
16:00 ' Cheltenham Town - : - Chester
16:00 ' Derby County - : - Burnley
16:00 ' Blackburn Rovers - : - QPR
16:00 ' Brighton - : - Coventry
16:00 ' Crystal Palace - : - Northampton
16:00 ' Chelsea - : - Huddersfield
16:00 ' Watford - : - Bolton Wanderers
18:30 ' Luton - : - Liverpool
Twee opvallende uitslagen:
Chelsea - Huddersfield 2-1 (Schamel)
Nuneaton - Middlesbrough 1-1 Nuneaton zijn amateurs! Die spelen 5 :shock: divisies lager.

Verde opvallend: Ik dacht dat ze in Engeland ook een winterstop hadden ingevoerd? Geldt zeker alleen voor de competitie?
...-
Gebruikersavatar
Falcx
Fanatic
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 okt 2005, 20:25
Locatie: Heerhugowaard

Kees Vooijs schreef:[..]


Twee opvallende uitslagen:
Chelsea - Huddersfield 2-1 (Schamel)
Nuneaton - Middlesbrough 1-1 Nuneaton zijn amateurs! Die spelen 5 :shock: divisies lager.

Verde opvallend: Ik dacht dat ze in Engeland ook een winterstop hadden ingevoerd? Geldt zeker alleen voor de competitie?
Engeland en een winterstop?
Die jongens daar blijven voetballen, geen winterstop.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

falcx schreef:[..]


Engeland en een winterstop?
Die jongens daar blijven voetballen, geen winterstop.
Ja inderdaad normaal wel, maar een aantal coaches en spelers hadden er op aangedrongen en zover ik weet werd er m.i.v. dit seizoen weer een winterstop van 2 weken ingevoerd.
Maar ja het zal wel weer tegen het zere engelse been zijn, net zoals de Euro en rechts rijden.
...-
Gebruikersavatar
Falcx
Fanatic
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 okt 2005, 20:25
Locatie: Heerhugowaard

Kees Vooijs schreef:[..]


Ja inderdaad normaal wel, maar een aantal coaches en spelers hadden er op aangedrongen en zover ik weet werd er m.i.v. dit seizoen weer een winterstop van 2 weken ingevoerd.
Maar ja het zal wel weer tegen het zere engelse been zijn, net zoals de Euro en rechts rijden.
Er waren toch juist weer klachten en een excuses van de FA ivm het drukke schema van DIT seizoen.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Inderdaad een prachtige pot, wat een fantastisch stadion trouwens! Ik wou door de wedstrijd bijna later naar de borrel gaan, maar dat had ik mezelf nooit vergeven. Wel jammer dat Liverpool heeft gewonnen uiteindelijk. Luton-spelers vlogen er gewoon als malloten in en dat bleek nog te werken ook. Vanavond is Tottenham, zal wel wat minder spectaculair worden, maar er is verder geen voetbal dus altijd de moeite waard.
Hup AZ.
Victory VAK X
Supporter
Berichten: 217
Lid geworden op: 11 mar 2005, 18:09

Waar kan je eigenlijk dat zien? Sky Sports of BBC, en hoe kan ik dat ontvangen? ik heb een schotel maar ik kan BBC of Sky echt niet vinden :? Of weet iemand een internet-site waar ik het kan zien. Ik vind het toch wel lekker dat Liverpool heb gewonnen, doe de grote ploegen maar door dan krijg je weer schitterende wedstrijden. Behalve Chelsea vind ik balen :wink:
P.Funk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 388
Lid geworden op: 27 dec 2003, 18:38
Locatie: Sun-City
Contacteer:

Voor de liefhebbers is er straks om 19.30 uur ook nog Leicester City-Tottenham Hotspur op BBC 1. Speelt Mark de Vries trouwens nog steeds bij Leicester?
Een verrassende tussenstand is er te noteren bij Fulham-Leyton Orient. Met nog een half uur te spelen is het daar 1-2! Zie www.thefa.com.
Voor diegene die Sky kan ontvangen, daar is vanaf 17.00 uur Burton-Manchester United live.
Alles over onze toekomst op www.azjeugd.nl
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

Kees Vooijs schreef:[..]


Twee opvallende uitslagen:
Chelsea - Huddersfield 2-1 (Schamel)
Nuneaton - Middlesbrough 1-1 Nuneaton zijn amateurs! Die spelen 5 :shock: divisies lager.

Verde opvallend: Ik dacht dat ze in Engeland ook een winterstop hadden ingevoerd? Geldt zeker alleen voor de competitie?
Nuneaton had trouwens de beste kansen om te winnen. Dat gaf McClaren ook toe na de wedstrijd. Schitterend toch. Ik zie het helaas in Nederland niet zo snel meer gebeuren, dat wanneer het er echt om gaat amateurs, laten we zeggen hoofdklasse zo'n stunt uithaalt.
'Not in the face, ok?'
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

bonenplukker schreef:[..]


Nuneaton had trouwens de beste kansen om te winnen. Dat gaf McClaren ook toe na de wedstrijd. Schitterend toch. Ik zie het helaas in Nederland niet zo snel meer gebeuren, dat wanneer het er echt om gaat amateurs, laten we zeggen hoofdklasse zo'n stunt uithaalt.
Mogelijk vanaf komend seizoen. Vanaf de tweede ronde speelt iedereen tegen elkaar pure knock-out wedstrijden. Wie weet...
Victory VAK X
Supporter
Berichten: 217
Lid geworden op: 11 mar 2005, 18:09

Manchester United zal een herkansing krijgen om de vierde ronde van de Engelse FA Cup te bereiken. De topploeg van Sir Alex Ferguson wist niet te winnen van Burton Albion, dat uitkomt in de Conference.

Burton Albion deed zeker niet onder voor Manchester United, dat onder andere speelde met Silvestre, O'Shea, Solskjaer, Saha en de ingevallen spelers Ronaldo en Rooney. In de eerste helft kreeg Burton volop kansen, maar die wisten ze niet te benutten. In de tweede helft kwam ManU mede door Rooney wat meer aan aanvallen toe, maar Burton-goalie Deeney hield zijn ploeg in de wedstrijd.

hahahahahahaha hoe is het mogelijk!
Mr. Ramzi
Supporter
Berichten: 192
Lid geworden op: 26 feb 2005, 11:35

P.Funk schreef:Voor de liefhebbers is er straks om 19.30 uur ook nog Leicester City-Tottenham Hotspur op BBC 1. Speelt Mark de Vries trouwens nog steeds bij Leicester?
Een verrassende tussenstand is er te noteren bij Fulham-Leyton Orient. Met nog een half uur te spelen is het daar 1-2! Zie www.thefa.com.
Voor diegene die Sky kan ontvangen, daar is vanaf 17.00 uur Burton-Manchester United live.
Jazeker hij heeft in de laatste minuut de winnende er in geschoten tegen Tottenham.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Mr. Ramzi schreef:[..]


Jazeker hij heeft in de laatste minuut de winnende er in geschoten tegen Tottenham.
Yep de 3-2, na een 0-2 achterstand. Opnieuw een staaltje FA cup-voetbal van de bovenste plank.
Vanmiddag 14.30 ned. tijd is de loting voor de 4e ronde.
...-
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

Kees Vooijs schreef:[..]


Yep de 3-2, na een 0-2 achterstand. Opnieuw een staaltje FA cup-voetbal van de bovenste plank.
Vanmiddag 14.30 ned. tijd is de loting voor de 4e ronde.
Ik zat verdomme gisteren helemaal klaar voor Match of the Day, is er geen uitzending! Zucht.
'Not in the face, ok?'
West-side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 309
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:30

bonenplukker schreef:[..]


Ik zat verdomme gisteren helemaal klaar voor Match of the Day, is er geen uitzending! Zucht.
Meteen na de wedstrijd van Tottenham zag ik nog wat samenvattingen voorbij komen.
“Just when I thought I was out, they pull me back in!”
Plaats reactie