PC/Console-spellen

Alles wat maar gaat over computers en Internet kan je hier vinden.
Gebruikersavatar
Kaviedes
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 mei 2005, 14:21
Locatie: Alkmaar

Ik heb me daar net aangemeld bij dat Hooligansworld, ik heet ook gewoon: Kaviedes. En natuurlijk bij AZ

Ik loop op het moment stage, dus vond het wel een leuk tijdsverdrijf...

Werkt het zo'n beetje als Crime Club? En misschien wat handige tips?
AZ zal bloeien en nooit vergaan!!!
DefJK
Seizoenkaarthouder
Berichten: 313
Lid geworden op: 22 mei 2007, 16:15
Locatie: Alkmaar

Kaviedes schreef:Ik heb me daar net aangemeld bij dat Hooligansworld, ik heet ook gewoon: Kaviedes. En natuurlijk bij AZ

Ik loop op het moment stage, dus vond het wel een leuk tijdsverdrijf...

Werkt het zo'n beetje als Crime Club? En misschien wat handige tips?
Ik zal eerlijk zijn dat ik dus ook net begin. Ik ken crimeworld verder niet, maar ik weet wel dat er velen van dit soort spelltjes circuleren. Ik heb in ieder geval 2 punten gekregen voor jouw aanmelding.....wat ik daar mee kan, geen idee nog. :-p

Ik ben begonnen met een baan bij de 'army' aan te nemen, een honkbalknuppel gekocht...en 2 020'ers in elkaar te slaan...lol. Je verdient daar respect mee dacht ik. Ik moet het volledig nog even uitvinden hoe alles werkt eigenlijk. Ook heb ik wat getrained en wat 'strength' opgebouwd door naar de 'gym' te gaan. Ik ga nu sparen voor een nieuw huis ofzo, want die kartonnen doos is toch niet echt prettig vertoeven.

Lijkt mij wel een geinig spelletje, dank voor diegene die gister de link heeft gepost trouwens. Je had ff die 'refer' link moeten plaatsen had je punten voor mijn aanmelding gekregen.
alkmaar24

ik had dat topic geopend over hooligansworld maar om een of andere reden werd het binnen notime verwijderd.. het is zeker een leuk spel om tussendoor af en toe te doen en er zijn maar weinig mensen van AZ.. als iedereen hier zich aanmeld en kijkt of het wat is wie weet kan AZ dan een grote faction worden op het spel.

link: www.hooligansworld.com

kom op mensen
DefJK
Seizoenkaarthouder
Berichten: 313
Lid geworden op: 22 mei 2007, 16:15
Locatie: Alkmaar

alkmaar24 schreef:ik had dat topic geopend over hooligansworld maar om een of andere reden werd het binnen notime verwijderd.. het is zeker een leuk spel om tussendoor af en toe te doen en er zijn maar weinig mensen van AZ.. als iedereen hier zich aanmeld en kijkt of het wat is wie weet kan AZ dan een grote faction worden op het spel.

link: www.hooligansworld.com

kom op mensen
Volgens mij zijn er ongeveer 2x zoveel als gisteren, dus je bericht heeft wel degelijk geholpen. Als jij je link niet post....doe ik het wel. :wink:

http://www.hooligansworld.com/homelogin ... r&REF=4575

Btw...welke screennaam gebruik jij, en zullen we sparen voor een eigen AZ faction??? Kost best een hoop maar kunnen we wel onze eigen AZ cq fanpage groep oprichten in dit spel. Zijn een aantal AZ'ers lid van een faction maar dat zijn veelal engelse factions.

BTW....weet jij wat meer over reizen enz, ik snap dat gedeelte niet. Ook iets met stadiums enz....nog handige tips voor beginners trouwens???
DefJK
Seizoenkaarthouder
Berichten: 313
Lid geworden op: 22 mei 2007, 16:15
Locatie: Alkmaar

Ik heb een faction gevonden btw.......AZ Ben Side!! Onze leader = AZJellebie, ik heb net een verzoek verstuurd om lid te worden.....laten we een mooie clan oprichten :-p

*mmmm....voel me net een klein kind...lol*
alkmaar24

er moeten meer leden komen mensen! allemaal naar de firm van AZ!
meld je snel aan en groeien: www.hooligansworld.com !!

steun je club op dit spel =D>
DefJK
Seizoenkaarthouder
Berichten: 313
Lid geworden op: 22 mei 2007, 16:15
Locatie: Alkmaar

alkmaar24 schreef:er moeten meer leden komen mensen! allemaal naar de firm van AZ!
meld je snel aan en groeien: www.hooligansworld.com !!

steun je club op dit spel =D>
Welke persoon ben jij dan eigenlijk??? We zitten inmiddels met zn twaalfen. We moeten nu weer meer gaan betalen om mensen toe te laten. 10k pp ;-) Maar das geen probleem hoor....de meer volk de beter!! Tis echt een leuk spelletje...bijna niet aan werken toegekomen vandaag.

Kzal nog maar eens mijn link plaatsen als jij het niet doet...krijgt in ieder geval iemand de punten ervoor.

http://www.hooligansworld.com/homelogin ... r&REF=4575
DefJK
Seizoenkaarthouder
Berichten: 313
Lid geworden op: 22 mei 2007, 16:15
Locatie: Alkmaar

Hierbij wil ik even kenbaar maken dat dit spel nog steeds best leuk is.......we hadden een aardige AZ faction (clan) opgebouwd. Ongeveer 12 mensen via de fanpage hadden zich aangemeld, al was het niet meer. 50!! AZ'ers waarvan helaas ook veel inactieven...maar goed niet iedereen vindt het leuk natuurlijk.

Er is nu net een nieuwe versie online waarin iedereen dus overnieuw begint....dus hierbij wil ik vragen of er nog meer geintreseerden zijn die mee willen doen?? Het is een online text based spelletje maar best verslavend en best leuk. Het is de bedoeling dat je traint, wapens bij elkaar krijgt...en tegen andere factions oorlogje gaat voeren. Diverse 020'rs hebben hierbij ons gezien. De groter het aantal AZ'ers hoe dominater we kunnen zijn in het spel natuurlijk!! ;-)

Dus hierbij de link: http://www.v1.hooligansworld.com/homelo ... ter&REF=43

Mocht je binnen zijn, kan je natuurlijk altijd ff een pb'tje naar mij of andere AZrs sturen mocht je vragen hebben. Zie jullie hopelijk gauw.
Don Corleone
Herry en/of Berry
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 jan 2004, 14:06
Locatie: alkmaar

Wegens administratieve redenen is hooligansworld.com uit de lucht gehaald. Heeft iemand, die dit spel speelde, een idee wat er aan de hand is?
DefJK
Seizoenkaarthouder
Berichten: 313
Lid geworden op: 22 mei 2007, 16:15
Locatie: Alkmaar

Don Corleone schreef:Wegens administratieve redenen is hooligansworld.com uit de lucht gehaald. Heeft iemand, die dit spel speelde, een idee wat er aan de hand is?
Nou zoals je mischien weet ik speelde het best fanatiek...en ik zit al 2 dagen om het uur op de site om te kijken of ie alweer werkt. Geen enkel idee dus. Had wel een email verwacht ofzo van ze. Ik wou het ook gaan posten hier....maar wist niet hoeveel forumerts er inderdaad meededen en of ik wel een zinnig antwoord zou krijgen. Naar het nu blijkt ben ik dus niet de enige. Hou het in de gaten lijkt mij.

We waren dichtbij een nieuwe AZ faction op te richten. Andere spelers (jellebie en LyndAZ) hadden het bijna voor mekaar. Heel vaag eigenlijk, lijkt erop dat meneer de eigenaar zn rekeningen niet heeft betaald. Begint zelfs een beetje op fraude te lijken: nieuwe versie online zetten.....die precies hetzelfde is, heel veel mensen die wat geld doneerden voor extra 'packs' en dan offline gaan en cashen maar. Dit is helaas een hoop giswerk.....maar ben benieuwd of het spel nog online komt. Jammer kvond het best een leuk spel. ;-)
AZbril
Teletext-supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 feb 2008, 16:30
Locatie: Alkmaar

DefJK schreef:[..]


Nou zoals je mischien weet ik speelde het best fanatiek...en ik zit al 2 dagen om het uur op de site om te kijken of ie alweer werkt. Geen enkel idee dus. Had wel een email verwacht ofzo van ze. Ik wou het ook gaan posten hier....maar wist niet hoeveel forumerts er inderdaad meededen en of ik wel een zinnig antwoord zou krijgen. Naar het nu blijkt ben ik dus niet de enige. Hou het in de gaten lijkt mij.

We waren dichtbij een nieuwe AZ faction op te richten. Andere spelers (AZjellebie en LyndAZ) hadden het bijna voor mekaar. Heel vaag eigenlijk, lijkt erop dat meneer de eigenaar zn rekeningen niet heeft betaald. Begint zelfs een beetje op fraude te lijken: nieuwe versie online zetten.....die precies hetzelfde is, heel veel mensen die wat geld doneerden voor extra 'packs' en dan offline gaan en cashen maar. Dit is helaas een hoop giswerk.....maar ben benieuwd of het spel nog online komt. Jammer kvond het best een leuk spel. ;-)
We hadden inderdaad woensdag of donderdag genoeg geld gehad voor de faction. Maar vind het ook erg raar en heb er niet veel vertrouwen in dat de site online komt want na 3 dagen zou het toch wel geregeld moeten kunnen zijn. Wel erg jammer is inderdaad een best leuk spel om te doen :wink: . Ik verwachtte ook wel dat die Raiso iedereen dan een mail zou sturen maar heb dan ook zo'n gevoel dat hij alles gewoon lekker in zijn zak steekt :wink:
DefJK
Seizoenkaarthouder
Berichten: 313
Lid geworden op: 22 mei 2007, 16:15
Locatie: Alkmaar

AZbril schreef:[..]


We hadden inderdaad woensdag of donderdag genoeg geld gehad voor de faction. Maar vind het ook erg raar en heb er niet veel vertrouwen in dat de site online komt want na 3 dagen zou het toch wel geregeld moeten kunnen zijn. Wel erg jammer is inderdaad een best leuk spel om te doen :wink: . Ik verwachtte ook wel dat die Raiso iedereen dan een mail zou sturen maar heb dan ook zo'n gevoel dat hij alles gewoon lekker in zijn zak steekt :wink:
Ha...Jelliebie geinig jouw hier te zien. ;-)

Blij dat ik nog geen geld gegeven had. Was wel van plan om in de loop van de tijd zo'n 'donator pack' te kopen. Als je een ander spel in deze categorie tegenkomt pb me dan ff...of post een link in dit topic. Ik wil een AZ clan...klein kind dat ik ben :-p
LyndAZ
Dagjesmens
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 sep 2006, 11:41
Locatie: Alkmaar

DefJK schreef:[..]


Ha...Jelliebie geinig jouw hier te zien. ;-)

Blij dat ik nog geen geld gegeven had. Was wel van plan om in de loop van de tijd zo'n 'donator pack' te kopen. Als je een ander spel in deze categorie tegenkomt pb me dan ff...of post een link in dit topic. Ik wil een AZ clan...klein kind dat ik ben :-p
Ik baal er ook flink van! Bijna level drie, 25.000 op de bank, vriend van mij inmiddels 5.000, Jelle een zooi.. #-o
AZbril
Teletext-supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 feb 2008, 16:30
Locatie: Alkmaar

LyndAZ schreef:[..]

Ik baal er ook flink van! Bijna level drie, 25.000 op de bank, vriend van mij inmiddels 5.000, Jelle een zooi.. #-o
En niet te vergeten we waren net een dag getrouwd. :wink:
AZbril
Teletext-supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 feb 2008, 16:30
Locatie: Alkmaar

We kunnen er weer op komen maar wel via een andere link nu. :D
http://www.hooligangsworld.com/homelogin.php

Maar effe snel onze facton zien te krijgen.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Ben nu sinds een paar dagen Modern warfare 2 aan het spelen. Ik kan het iedereen aanraden die van FPS houdt.
Toch denk ik dat ik 1 beter vond.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Heideroosje
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2009, 11:03

Als ik realistisch mensen wil afknallen ga ik wel het leger in...

Geef mij maar Street Fighter IV!
RJK
Supporter
Berichten: 178
Lid geworden op: 28 feb 2007, 22:59
Locatie: Alkmaar

Kwam bij me ouders weer me oude spelcomputer tegen , de colecovision . Heb ik samen met me vader in een lang rij voor gestaan in 1983.... Prachtig om weer te spelen zoals donkey kong , zaxxon en moustrap bv .
Voor de jongeren : Dit was de voorloper van de Atari sega en nintendo . En voor die tijd erg goed gemaakt.
Dat blijkt wel dat ik er nu weer al aardig wat tijd heb ingestoken samen met me zoontje .
Ik sta er mee op en ga er mee naar bed .. .. ..
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

Heideroosje schreef:Geef mij maar Street Fighter IV!
Die heb ik van de kerstman gekregen, top spel!
Maarre... waarom is er niemand waarmee ik online kan spelen in de wereld?
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

RJK schreef: Dit was de voorloper van de Atari
[-X Atari was er eerder. Die kwam in 1977 op de markt, de Colecovision pas in 1982.
De Atari hadden wij trouwens thuis, later had ik de nes, snes, nintendo64, sega megadrive, sega-CD, sega saturn, gamegear, gameboy, gameboy color, gameboy advance. Ik zal zon beetje alle systemen wel zijn doorgelopen in de 90's op de extreem dure na zoals de NEO GEO en de panasonic 3DO. Ik weet nog dat ik streetfighter2 voor de snes voor een fucking belachelijke prijs van 249 !! gulden kocht bij Gametown. Ik zal wat geld naar van der Tak gebracht hebben in die tijd zeg haha. Mooie tijden hoor dat wel!
mAgNaVoX oDySsEy
Plaats reactie