PC/Console-spellen

Alles wat maar gaat over computers en Internet kan je hier vinden.
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Kilkenny schreef:
Ik ben er net in ieder geval de tijd mee vergeten...
Hij word nu gedownload.
Vak S
Gebruikersavatar
M & M
Dagjesmens
Berichten: 31
Lid geworden op: 27 mei 2005, 11:35
Locatie: Alkmaar

Misschien zijn deze twee spellen al eerder langsgekomen. Ik heb me wel vermaakt met Medieval 2 Total War en The Settlers Rise of an Empire. Als je van het middeleeuwse sfeertje houdt zijn deze twee spellen echt aanraders.
Ali Elkhattabi, Robin Nelisse, Shota Arveladze, Danny Koevermans, Mounir El Hamdaoui
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Bolmi schreef:[..]


Hij word nu gedownload.
Ik ben er pas net mee begonnen, maar het wordt steeds leuker. Het is een combinatie van first/third person shooter en een RPG. Het is een postapocalyptisch SF spel met een zeer groot speelveld. Het doel? Geen idee. Je kan uitzoeken waar je vader heen is gegaan of tal van andere missies spelen. Je kan ook goed of slecht worden. Voorlopig hang ik maar even de brave hendrik uit. Hier ben ik wel even zoet mee.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Kilkenny schreef:[..]

Ik ben er pas net mee begonnen, maar het wordt steeds leuker. Het is een combinatie van first/third person shooter en een RPG. Het is een postapocalyptisch SF spel met een zeer groot speelveld. Het doel? Geen idee. Je kan uitzoeken waar je vader heen is gegaan of tal van andere missies spelen. Je kan ook goed of slecht worden. Voorlopig hang ik maar even de brave hendrik uit. Hier ben ik wel even zoet mee.
Ja, als je alle sidequests naast de mainquest wil voltooien ben je flink wat uurtjes zoet.
Gebruikersavatar
ThaFlexible
Supporter
Berichten: 133
Lid geworden op: 26 feb 2005, 09:17
Locatie: Assendelft

[quote="Antti Opdam"][/quote]
Gameplay is bij fm 2009 zoals altijd gewoon goed! Dat ze nu 3d wedstrijden laten zien slaat nergens op zonde van hun tijd geweest. Ik heb het dan ook uit staan. Ik ben juist altijd blij met het uitgebreide trainings gebeuren, maakt het inderdaad wel lastig maar het is nou eenmaal een lastig spel. Enige dat ik nog mis is het uitgebreide sponsor en stadion gedeelte wat je wel bij ik meen premier manager in de jaren negentig had, dat vond ik een leuke extra toevoeging.
Gta 4 is anders door het cartoonachtige uiterlijk maar blijft wel het echte gta gevoel geven, Je kan doen wat je wil en dat blijft leuk.
Ik begin mij inmiddels ook wel te vervelen bij WOW, teveel de zelfde soort quest, loop van a naar b kill 10 van die en 10 van die..... steeds een beetje het zelfde. De mega grote speel wereld is wel echt super. Zal het altijd wel blijven spelen maar niet zoveel meer, en dat is eigenlijk wel nodig.
Red alert 3 is ook weer van hetzelfde, dus als 2 je verveelde zal ik 3 niet nemen.
Far cry 2 is echt mooi met het realistische vuur gebeuren.

Iets anders om naar uit te kijken is misschien wel Red Faction Guerrilla waarin echt alles stuk kan en ook stuk blijft.
Verder is het natuurlijk altijd een persoonlijke mening, zo vond ik fallout 1 en 2 niet leuk en heb ik dus 3 nog niet gespeeld.
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu windstil.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Topic-titel even verbreed zodat het over spelletjes kunnen hebben voor alle platformen.

Momenteel is Call of Duty de laatste hit. :D Geniaal spel waarin ik als leek nu inmiddels al gewoon lekker mensen af kan knallen.(Free for all modus) Ook grappig dat men na de killronde gaat analyseren met een microfoon via de xbox.
Hup AZ.
RJK
Supporter
Berichten: 178
Lid geworden op: 28 feb 2007, 22:59
Locatie: Alkmaar

Heb laatst zo nintendo ds lite gekocht voor de kleine , vroeg me af of je ook spelletjes op een lege sd kaart kan downloaden en is dat een beetje makkelijk te doen ?
Heb nu mario kart ,moet zeggen dat is erg mooi gemaakt.
Al vond ik zelf mij eigen colecovision ook niet verkeerd..... :)
Ik sta er mee op en ga er mee naar bed .. .. ..
spAZekeezzz
Teletext-supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jan 2006, 12:13

Dowloaden/spelen van spellen op Nintendo DS is inderdaad erg makkelijk. Nog makkelijker als voor de Wii etc, omdat je aan je DS geen enkele aanpassing hoeft te doen.
Bestel een DSTT of R4DS kaartje en er zijn nog wel andere ook geloof ik.
Zo'n kaartje kost rond de 25/30 EUR. Vervolgens kun je dowloaden wat je wil, de spellen op een MicroSD kaartje zetten en spelen maar.
Voor complete uitleg zou ik zeggen "google is je beste vriend". Zoek op DSTT of R4DS en je vindt alles wat je zoekt...
Voor de goede orde: dit mag dus niet en is illegaal.
Ik raad je dan ook ten zeerste af om van deze info gebruik te maken!
Gebruikersavatar
SebAZ
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 apr 2007, 11:44

spAZekeezzz schreef:Dowloaden/spelen van spellen op Nintendo DS is inderdaad erg makkelijk. Nog makkelijker als voor de Wii etc, omdat je aan je DS geen enkele aanpassing hoeft te doen.
Bestel een DSTT of R4DS kaartje en er zijn nog wel andere ook geloof ik.
Zo'n kaartje kost rond de 25/30 EUR. Vervolgens kun je dowloaden wat je wil, de spellen op een MicroSD kaartje zetten en spelen maar.
Voor complete uitleg zou ik zeggen "google is je beste vriend". Zoek op DSTT of R4DS en je vindt alles wat je zoekt...
Voor de goede orde: dit mag dus niet en is illegaal.
Ik raad je dan ook ten zeerste af om van deze info gebruik te maken!

Heb voor mijn zoon een DSTT kaartje aangeschaft, werkt pima!

DSTT laadt heel snel het opstart menu en de spelletjes.

Op de volgende site kan je verschillenden spelletjes vinden:

http://www.nds-roms.com/

Succes!
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.......
RJK
Supporter
Berichten: 178
Lid geworden op: 28 feb 2007, 22:59
Locatie: Alkmaar

Zo te horen heb ik wat te doen voor de koude winteravonden....
Allebei bedankt voor de info , en kom ik er niet uit dan weet ik jullie wel te vinden .

ps Nog tips voor leuke spelletjes voor een bijna 4 jarige (en een beetje voor papa) ?
Ik sta er mee op en ga er mee naar bed .. .. ..
Alkmaar AZ
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 29 okt 2008, 20:13
Locatie: Alkmaar!

Weet iemand misschien ook of je spellen voor de PS2 kan downloaden?
Mijn voorkeur is eigenlijk call of duty.
We Shall NEVER Surrender!
dAZa
Seizoenkaarthouder
Berichten: 259
Lid geworden op: 20 dec 2005, 20:47
Locatie: Amsterdam

Alkmaar AZ schreef:Weet iemand misschien ook of je spellen voor de PS2 kan downloaden?
Mijn voorkeur is eigenlijk call of duty.
http://www.nzb-portal.nl/index.php?x=info&id=58985
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Gillus en ik zijn officieel gamenerds 8) . Zeker nu we een headset hebben waarmee me kunnen overleggen met clanmembers. :lol:
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Dick
Beheerder
Berichten: 466
Lid geworden op: 01 jan 2004, 17:01
Locatie: Derp
Contacteer:

Vroeger heb ik op de basisschool fanatiek het eerste 3d spel gespeeld wat er bestond. Volgens mij heette dit Wolfenstein 3D. Lekker moffen schieten en uiteindelijk Hitler afknallen.

Ik was toevallig aan het kijken om het spel weer te downloaden (volgens mij nog geen 4 MB) en te installeren, helaas werkt het niet op Win XP. (het downloaden nog wel, het installeren ook, maar hij 'runt' de game niet. Werkt nog met een DOS applicatie zelfs.

Zijn er meerdere mensen die dit gespeeld hebben? En het ook niet draaiend krijgen op Win XP? En uiteraard een mogelijke oplossing hebben?
Alle mensen zijn gelijk:
zij vergaan van angst bij de gedachte aan de dood en zij zijn geobsedeerd door seks
Gebruikersavatar
sjoerd100
Supporter
Berichten: 120
Lid geworden op: 02 nov 2005, 19:14
Locatie: noord-scharwoude
Contacteer:

Dick schreef:Vroeger heb ik op de basisschool fanatiek het eerste 3d spel gespeeld wat er bestond. Volgens mij heette dit Wolfenstein 3D. Lekker moffen schieten en uiteindelijk Hitler afknallen.

Ik was toevallig aan het kijken om het spel weer te downloaden (volgens mij nog geen 4 MB) en te installeren, helaas werkt het niet op Win XP. (het downloaden nog wel, het installeren ook, maar hij 'runt' de game niet. Werkt nog met een DOS applicatie zelfs.

Zijn er meerdere mensen die dit gespeeld hebben? En het ook niet draaiend krijgen op Win XP? En uiteraard een mogelijke oplossing hebben?
Een jaar of 3 terug speelde ik ook wolfenstein. Maar dat was denk ik een andere als die jij bedoel want er zijn ook nog een aantal verschillende in dacht ik. Met deze game had ik me ook prettig vermaakt naast counter-strike 1.6.
De link waar je de wolfenstein die ik bedoel kan downloaden is:
http://returntocastlewolfenstein.filefr ... tory;14408
Zoals ik al zei, ik weet niet of jij deze bedoel, maar hij is/was wel leuk om te doen. Anders weet ik het niet.
AZ ALKMAAR
Ted_AZ
Supporter
Berichten: 235
Lid geworden op: 07 jan 2008, 11:13

Dick schreef:Vroeger heb ik op de basisschool fanatiek het eerste 3d spel gespeeld wat er bestond. Volgens mij heette dit Wolfenstein 3D. Lekker moffen schieten en uiteindelijk Hitler afknallen.

Ik was toevallig aan het kijken om het spel weer te downloaden (volgens mij nog geen 4 MB) en te installeren, helaas werkt het niet op Win XP. (het downloaden nog wel, het installeren ook, maar hij 'runt' de game niet. Werkt nog met een DOS applicatie zelfs.

Zijn er meerdere mensen die dit gespeeld hebben? En het ook niet draaiend krijgen op Win XP? En uiteraard een mogelijke oplossing hebben?
Je kan die oude spellen spelen onder een andere modus, bijv win95 modus. Deze applicatie zit in xp. Het is ff zoeken maar het kan.

http://www.leerwiki.nl/Hoe_speel_ik_oud ... P_of_Vista
Zo kan het ook.
Gebruikersavatar
Dick
Beheerder
Berichten: 466
Lid geworden op: 01 jan 2004, 17:01
Locatie: Derp
Contacteer:

Ted_AZ schreef:[..]

Je kan die oude spellen spelen onder een andere modus, bijv win95 modus. Deze applicatie zit in xp. Het is ff zoeken maar het kan.

http://www.leerwiki.nl/Hoe_speel_ik_oud ... P_of_Vista
Zo kan het ook.
Bedankt! Of het werkt weet ik nog niet, maar ik ga hier zeker mee aan de slag...

@ Sjoerd: Als ik het over één van de eerste 3D spellen heb en over een grote van maximaal 4MB; Zal het waarschijnlijk niet Return to Castle Wolfenstein zijn :wink:
Alle mensen zijn gelijk:
zij vergaan van angst bij de gedachte aan de dood en zij zijn geobsedeerd door seks
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Dick schreef:[..]


Bedankt! Of het werkt weet ik nog niet, maar ik ga hier zeker mee aan de slag...

@ Sjoerd: Als ik het over één van de eerste 3D spellen heb en over een grote van maximaal 4MB; Zal het waarschijnlijk niet Return to Castle Wolfenstein zijn :wink:
En van de vroege populaire opvolgers was Duke Nukem 3D. Die kon toen ook het beste in Dos gespeelt worden, want op windows liep dat regelmatig vast. Weet niet eens meer of dat nog kan, van Dos af spelen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Le Chef
Moderatort
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 okt 2004, 15:43

Kon het topic over spelletjes op internet niet vinden vandaar dat ik het even hier doe.
Ik heb een spelletje gevonden op internet waarbij je elke dag tegen anderen kan vechten, als je deze gevechten wint ga je door naar een hogere experiencelevel en wordt je steeds beter.

Hoe dat precies gaat kan je allemaal hier vinden, ik vind het in ieder geval een grappig spelletje!

http://rtsvdwl.mybrute.com
DefJK
Seizoenkaarthouder
Berichten: 313
Lid geworden op: 22 mei 2007, 16:15
Locatie: Alkmaar

Dat is net iets als hooligansworld wat gisteren heel vlugjes gepost werdt hier op het forum....best een geinig spelletje eigenlijk ;-)

Mocht je het leuk vinden....we hebben wat meer AZ'ers nodig. Snap het nog niet helemaal....maar volgens mij kan ik binnenkort de AZ hoolie groep oprichten ofzo...lol

Gebruik deze link ff als je interesse hebt......krijg ik weer punten ofzo.

This is your referal link: http://www.hooligansworld.com/homelogin ... r&REF=4575
Plaats reactie