Computers

Alles wat maar gaat over computers en Internet kan je hier vinden.
eclips
Steward
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 apr 2005, 18:11

goeie tip huiswaard hij doet het weer als een nieuwe.
ik woon nu 20 jaar vlakbij arnhem maar in mijn hart nog steeds AZ supporter.
daalmeerfan
Herry en/of Berry
Berichten: 59
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:19
Locatie: alkmaar

[quote="Gillus"]Een hele goedemiddag allemaal,

Ik heb een groot probleem met mijn computer thuis. Gister normaal dat ding uitgezet en nu krijg ik telkens in beeld hetvolgende:


Veilige modus
Veilige modus met netwerkmogelijkheden
Veilige modus met opdrachtprompt

Laatst bekende juiste figuratie

Windows normaal starten



Ik moet hier dus uit kiezen, heb dat ook uiteraard gedaan. Alle opties heb ik al geprobeerd. Alleen niks werkt, nu zitten er een paar honderd mensen hier op dit forum waarvan er vast wel iemand verstand heeft van computers zodat ik met 1 druk op de knop dit probleem op kan lossen.. of in ieder geval dit hoop ik. Zit nu op een computer op school en heb thuis nog een oud ding staan, zodat ik vanavond zal kijken naar eventuele helden met gouden reacties. Alleen is die computer super traag, dus niet dat ik daar ff simpel op kan.

Hoop graag dat iemand mij kan helpen, ik zal je rijkelijk met bier belonen, dat beloof ik bij deze.

BVD!!

Gillus[/quote

Heren...ik heb sinds paar dagen ook deze problemen. Als er iemand is die me kan helpen dit te komen oplossen dan zal ik die gene ook belonen met een krat bier !!

ik zit met mn handen in t haar,dus heb je beetje verstand van de techinsche snufjes van de pc...help me aub en ik ben u zeer dankbaar.

daar ik dus de komende tijd weing online zal zijn ben ik te bereiken via mn mobiel voor het makkelijke. 06-12620545.

alvast bedankt ! Sandro.
AZ-er voor t leven.
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

Een man die spreekt uit ervaring hier :wink:

Je moet die hele handel laten formateren. Zo leeg je je hele computer en dan moet je alles weer opnieuw installeren etc etc. Mocht je jbe bestanden niet hebben opgeslagen dan kan je via een programma'tje je bestanden wee terugkrijgen(gaat wel langzaam).

Kom maar op met je bie :wink:
daalmeerfan
Herry en/of Berry
Berichten: 59
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:19
Locatie: alkmaar

Gillus schreef:Een man die spreekt uit ervaring hier :wink:

Je moet die hele handel laten formateren. Zo leeg je je hele computer en dan moet je alles weer opnieuw installeren etc etc. Mocht je jbe bestanden niet hebben opgeslagen dan kan je via een programma'tje je bestanden wee terugkrijgen(gaat wel langzaam).

Kom maar op met je bie :wink:
kom je me helpen ? zou me god niet weten hoe t moet allemaal.....en dna komt het bier vanzelf..!!

ik hoor t wel.
AZ-er voor t leven.
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

daalmeerfan schreef:[..]


kom je me helpen ? zou me god niet weten hoe t moet allemaal.....en dna komt het bier vanzelf..!!

ik hoor t wel.
haha je wilt niet weten wat mijn voorrijkosten zijn hoor daalmeerfan :wink:

Maar ik heb zelf dus 0.0 verstand van de computer en heb et ook viaviavia laten doen. Dus dat spijt me zeer.
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

Een echt probleem was het niet om een nieuwe harde schijf te plaatsen en windows opnieuw te installeren, maar jezus wat een teringklus! Ik begon om 16.00 uur de afgelopen dag en ben nu pas klaar, pfffff!

Mocht je zoiets willen doen en je snapt het niet, dan ben ik beschikbaar. Ondanks alle frustraties is het wel een leuk klusje :P
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ik zit met een kleine probleempje, maar wel irritant. Mijn verbinding valt eens per 3 kwartier ofzo weg.. Vervolgens ga ik dan ff naar mijn configuratiescherm en moet ik mijn LAN-verbinding even herstellen. Hierna doet internet het weer vlijmscherp. Toch blijf op deze manier de boel herstellen. Mijn vraag aan de Huiswaard Hulpdesk is: Wat kan ik hieraan doen?
Hup AZ.
Gebruikersavatar
El Magico
Moderatort
Berichten: 1105
Lid geworden op: 18 dec 2004, 12:33
Locatie: Alkmaar

Jochem schreef:Ik zit met een kleine probleempje, maar wel irritant. Mijn verbinding valt eens per 3 kwartier ofzo weg.. Vervolgens ga ik dan ff naar mijn configuratiescherm en moet ik mijn LAN-verbinding even herstellen. Hierna doet internet het weer vlijmscherp. Toch blijf op deze manier de boel herstellen. Mijn vraag aan de Huiswaard Hulpdesk is: Wat kan ik hieraan doen?
Ik heb dat dus ook. Bij mij valt hij ook regelmatig weg. Bij mij is het waarschijnlijk omdat de computer op mijn kamer vlak naast een ijzeren leiding staat die waarschijnlijk de draadloze internetverbinding af en toe stoort. Op de computer die in de huiskamer staat heb ik er geen last van.
Wie weet is dit bij jou ook het geval?
24 hours in a day...24 beers in a case...coincidence?
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

Jochem schreef:Ik zit met een kleine probleempje, maar wel irritant. Mijn verbinding valt eens per 3 kwartier ofzo weg.. Vervolgens ga ik dan ff naar mijn configuratiescherm en moet ik mijn LAN-verbinding even herstellen. Hierna doet internet het weer vlijmscherp. Toch blijf op deze manier de boel herstellen. Mijn vraag aan de Huiswaard Hulpdesk is: Wat kan ik hieraan doen?
- Wat voor internetverbinding heb je?
- Welke modem?
- Wat voor firewall gebruik je?

De kans is groter dat ik met deze info wat verder kom...
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Huiswaard schreef:[..]


- Wat voor internetverbinding heb je?
- Welke modem?
- Wat voor firewall gebruik je?

De kans is groter dat ik met deze info wat verder kom...
- ADSL
- We hebben een netwerkje. Annex B ofzo?
- Ik heb zo'n pakket van Mc Afee, inclusief een Firewall.

Wij zijn laatst van internetprovider veranderd, sindsdien heb ik dit probleem. Ik zal eens op zoek naar ijzeren elementen,thnx anyway.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Koevermans
Steward
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 mei 2005, 19:20

Als je last hebt van spyware, kan je http://home.hetnet.nl/~janpro bezoeken.
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

zwarthoed1 schreef:Als je last hebt van spyware, kan je http://home.hetnet.nl/~janpro bezoeken.
Of je kunt gewoon naar www.hitmanpro.nl gaan om het te genezen en te voorkomen. Deze scannert pakt 80% van alle spyware en dat is meer dan alle andere programma's. Hij is gratis trouwens.
Gebruikersavatar
Koevermans
Steward
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 mei 2005, 19:20

Heb je helemaal gelijk in, maar Hitmanpro2 staat ook op die site.
http://home.hetnet.nl/~janpro/spyware-i ... anpro.html

Je moet wel XP of Windows 2000 hebben, anders moet je zelf de programma's aansturen, zoals ad-aware, spybot, spysweeper etc.

die programma's kun je hier vinden: http://home.hetnet.nl/~janpro/spyware-i ... nload.html

Voor degene die hitmanpro nog niet kennen, het programma stuurt automatisch spyware-verwijder tools aan, zodat je comp. na het surfen schoon wordt gemaakt.

Je comp wordt daarna uitgeschakeld.
Gebruikersavatar
Bill
Supporter
Berichten: 176
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:33
Locatie: Huiswaard

Zelf heb ik weinig problemen met mijn computer maar meer met de provider. Ik zit bij planet internet en voor het eerst heb ik serieuze problemen met deze heren. Af en toe heb ik verbinding maar na tien seconden na het inloggen op het forum ben ik weer offline. Ik ben blij dat de competitie is afgelopen anders zou ik gillend gek worden :lol:

Ps. Dit bericht heb ik bij iemand anders getikt!
Tsja........
mAZije
Glory-hunter
Berichten: 94
Lid geworden op: 14 feb 2005, 10:51

Neem gewoon Demon, heb je nergens last van. Ik heb het nu al vrij lange tijd en ik heb nog nóóit providerproblemen gehad.
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

Het is weer zover..
je weet het
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

Zijn er eigenlijk mensen die al op Scarlet zijn overgestapt? Niet dat wij het thuis gaan doen (internet werkt gewoon perfect en het scheelt maar 10 euro ofzo) maar ik ben wel benieuwd naar de internetservice van Scarlet.
Johannes
Ben-Sider
Berichten: 944
Lid geworden op: 27 dec 2003, 14:19
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ik heb een externe harde schijf, nu zet ik die net aan, krijg ik een melding dat al me gegevens gewist zijn, kijk ik op de hd, inderdaad helemaal leeg. Er is als het goed is een programma waar je bestanden mee kan terug halen, waar kan ik dat vinden. Of weet iemand een oplossing.
My Style

Johannes schreef:Ik heb een externe harde schijf, nu zet ik die net aan, krijg ik een melding dat al me gegevens gewist zijn, kijk ik op de hd, inderdaad helemaal leeg. Er is als het goed is een programma waar je bestanden mee kan terug halen, waar kan ik dat vinden. Of weet iemand een oplossing.
Is dat niet Norton Ghost waar mee je ze kan terug halen?
Johannes
Ben-Sider
Berichten: 944
Lid geworden op: 27 dec 2003, 14:19
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Probleem is alweer opgelost, harde schijf losgekoppeld, bij andere pc aangesloten en daar waren de bestanden nog wel zichtbaar.
Plaats reactie