Eerste Divisie

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

MO7 schreef: 13 mei 2021, 12:28 Almere heeft gemiddeld nog nooit het eigen stadion (4500 toeschouwers) meer dan half vol gekregen. Dan ben je echt nog heel ver verwijderd van de Eredivisie, zeker omdat 99,9% van de plaatselijke bevolking een andere club als zijn favoriet zal noemen.
Goh, welke club zou dat nu zijn ?
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

MO7 schreef: 13 mei 2021, 12:28 Almere heeft gemiddeld nog nooit het eigen stadion (4500 toeschouwers) meer dan half vol gekregen. Dan ben je echt nog heel ver verwijderd van de Eredivisie, zeker omdat 99,9% van de plaatselijke bevolking een andere club als zijn favoriet zal noemen.
Bij Istanbul Basaksehir komt 5.000 man en die werden vorig jaar kampioen van Turkije. Verder met je eens natuurlijk.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Dat De Graafschap speelt vreselijk voetbal. Om te beginnen is het elftal een bejaardentehuis. Voetballend presteren ze helemaal niets. Het is gewoon hoge ballen voor het doel pompen en dan maar hopen dat ie goed valt. Dat was echt niet alleen tegen Helmond het geval. Die hoge ballen zijn gewoon hun vaste huisstijl.
Uit tegen Jong AZ probeerden ze het nog voetballend en werden met 7-3 weggeblazen.
Thuis tegen Jong AZ hanteerde De Graafschap als vanouds de hoge ballen die toen toevallig niet goed vielen. Gevolg was 1-1.
Armoedig.
GAE heeft een jonge en fris spelende ploeg.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

vriend schreef: 14 mei 2021, 11:58 Dat De Graafschap speelt vreselijk voetbal. Om te beginnen is het elftal een bejaardentehuis. Voetballend presteren ze helemaal niets. Het is gewoon hoge ballen voor het doel pompen en dan maar hopen dat ie goed valt. Dat was echt niet alleen tegen Helmond het geval. Die hoge ballen zijn gewoon hun vaste huisstijl.
Uit tegen Jong AZ probeerden ze het nog voetballend en werden met 7-3 weggeblazen.
Thuis tegen Jong AZ hanteerde De Graafschap als vanouds de hoge ballen die toen toevallig niet goed vielen. Gevolg was 1-1.
Armoedig.
GAE heeft een jonge en fris spelende ploeg.
Helemaal met je eens, je moet er toch niet aan denken dat zo'n team met Seuntjens en Platje in de spits in de Eredivisie zouden gaan spelen. Allebei hun kans ooit gehad en nooit het niveau gehad om deze te grijpen. Dat jonge GAE wordt een verrijking voor de Eredivisie.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

G-Vak schreef: 13 mei 2021, 16:37 Goh, welke club zou dat nu zijn ?
een waar mysterie
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Kut NAC. Weer een stap dichterbij hun lelijke anti-voetbal in de eredivisie.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 20 mei 2021, 21:43 Kut NAC. Weer een stap dichterbij hun lelijke anti-voetbal in de eredivisie.
Ik dacht hetzelfde. Ik was voor Emmen. Emmen was veel, veel sterker, vielen nonstop aan en NAC hield alleen maar tegen.
Zo onverdiend........rare sport dat voetbal. Een van de weinige sporten waarin je zeer slecht kan spelen en toch winnen.......
Als ik nou moet kiezen tussen NEC en NAC dan allebei maar niet.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

We kunnen in ieder geval weer op een tegenstander schijten volgend seizoen.
salmonyappi schreef: 20 mei 2021, 21:51 Als ik nou moet kiezen tussen NEC en NAC dan allebei maar niet.......
Dat kan dus niet als je moet kiezen. Mijn voorkeur is NEC.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Doe mij ook maar NEC. Het enige wat leuk is aan NAC is het publiek.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bombaman schreef: 20 mei 2021, 21:55
Dat kan dus niet als je moet kiezen. Mijn voorkeur is NEC.
Dat weet ik.......dan ook maar NEC omdat Nijmegen een leukere stad is.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

In beide wedstrijden gisteren won uiteindelijk de ploeg die verreweg het minste balbezit had. Wel opmerkelijk.
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

salmonyappi schreef: 20 mei 2021, 21:51 Ik dacht hetzelfde. Ik was voor Emmen. Emmen was veel, veel sterker, vielen nonstop aan en NAC hield alleen maar tegen.
Zo onverdiend........rare sport dat voetbal. Een van de weinige sporten waarin je zeer slecht kan spelen en toch winnen.......
Als ik nou moet kiezen tussen NEC en NAC dan allebei maar niet.......
Plusje: met Emmen verdwijnt er wel een kunstgrasclub uit de eredivisie.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 20 mei 2021, 22:22 Dat weet ik.......dan ook maar NEC omdat Nijmegen een leukere stad is.
Niet omdat ze met zelfopgeleide spelers de weg terug het zoeken zijn?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Dario Hubner schreef: 21 mei 2021, 05:49 Plusje: met Emmen verdwijnt er wel een kunstgrasclub uit de eredivisie.
Ja en bij het opzoeken van info over de grasmat van Nac, die er niet zo goed bij schijnt te liggen, viel me op dat bij hun het dak ook licht omhoog loopt. En lijkt de achterkant ook hetzelfde afgewerkt als nu bij AZ gebeurd. Goed gespiekt!
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

NAC Breda heeft meer spitsen op de bank dan AZ Alkmaar.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 21 mei 2021, 08:49 Niet omdat ze met zelfopgeleide spelers de weg terug het zoeken zijn?
Joh, dat weet ik allemaal niet hoor. Ik bemoei me met AZ.😉

Ik weet dat ze met miljardair Boekhoorn wel een Eredivisie-waardig team zullen en kunnen bouwen.
Dus het zal meer van het geld dan van de eigen jeugd af komen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

salmonyappi schreef: 23 mei 2021, 17:56 Joh, dat weet ik allemaal niet hoor. Ik bemoei me met AZ.😉

Ik weet dat ze met miljardair Boekhoorn wel een Eredivisie-waardig team zullen en kunnen bouwen.
Dus het zal meer van het geld dan van de eigen jeugd af komen.
Wat een aannames weer die nergens op gebaseerd zijn. Er is nog helemaal niks concreet, en wie zegt dat hij die miljoenen aan aankopen gaat besteden en niet in de jeugdopleiding gaat steken?
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Bombaman schreef: 23 mei 2021, 18:45 Wat een aannames weer die nergens op gebaseerd zijn. Er is nog helemaal niks concreet, en wie zegt dat hij die miljoenen aan aankopen gaat besteden en niet in de jeugdopleiding gaat steken?
Ik durf wel te zeggen dat de investeringen die Boekhoorn direct zou doen in NEC beperkt zouden blijven. Net als met HEMA. Het is een hoop zichtbaarheid voor deze ijdeltuit.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 23 mei 2021, 17:56 Joh, dat weet ik allemaal niet hoor. Ik bemoei me met AZ.😉

Ik weet dat ze met miljardair Boekhoorn wel een Eredivisie-waardig team zullen en kunnen bouwen.
Dus het zal meer van het geld dan van de eigen jeugd af komen.
Boekhoorn steekt al jaren her en der wat geld in NEC. niks nieuws onder de zon.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Kwam de aflevering van Home of Eus op youtube tegen. Bijzonder inkijkje bij GA Eagles - met Beukema, Van Wonderen, Jay Gorter en keeper Mitchel Michaelis.

https://youtu.be/WoX26kP8Go4
Plaats reactie