EK 2021

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Oh, oh, oh, Pellè (en al die andere) #-o :lol:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: Hoe werkt die puntentelling?
Antti komt best gevat en geinig uit de hoek, maar Kuifje heeft natuurlijk het gelijk aan zijn zijde. Antti is dus beperkt tot wat uitdagen.
4-2 mag ook :wink: Het ging mij om het feit dat de mannetjes allebei zó graag hun gelijk willen halen........op een gegeven moment haak ik af op grond van alle argumenten die naar boven worden getoverd.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Last Scout

Perry schreef:Oh, oh, oh, Pellè (en al die andere) #-o :lol:
Vooral Zaza en Bonucci jezus man wat gebeurde daar.

Ik snapte vanaf het begin al niet waarom Zaza erin gezet werd en sowieso al niet waarom de Italianen dachten dat het slim was om zich op penalties te richten zonder spelers als Totti,Pirlo,Del Piero,Di Natale, voorheen was je penalty shootout misschien gegarandeerd maar nu?

Overduidelijk niet dus.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Die Zaza zou nooit meer opgeroepen mogen worden, wat een lul zeg. En die gebaartjes van Pelle vooraf #-o Volgens mij wilde hij serieus voor een Panenka gaan maar ging hij bij de aanloop twijfelen. Jammer dat Duitsland wint maar ik zie ze wel eerder van dat nare Frankrijk winnen dan Italië.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

kuifje schreef:Klinklare onzin. De zogenaamde kenners vallen over elkaar heen om de loftrompet te steken. In de kritieken nu is ook één tendens terug te vinden: het falen van Wilmots dat met zijn tactisch onvermogen een goude generatie om zeep helpt.

Volgens iedereen heeft België een topselectie wat jij dan probeert af te zwakken door het een hype te noemen. Maar nogmaals, dat maakt geen drol uit. Als de overgrote meerderheid iets fantastisch vindt, dan is het éénmaal fantastisch. Dat heet status en daar kan jij niks aan veranderen.
Ik sla mezelf dan ook een stuk hoger aan dan de overgrote meerderheid.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Maar het is de overgrote meerderheid die de waarde en status bepaalt en niet jij.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

kuifje schreef:Maar het is de overgrote meerderheid die de waarde en status bepaalt en niet jij.
Dat klopt.

Voor mij was België samen met Ijsland dan ook dé verrassing van het toernooi. Met zoveel overschatte voetballers nog zo ver komen.

Chapeau.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ook zo'n probleem met Belgen is dat ze niet weten wanneer ze op moeten houden...
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Haha Zaza :-D
Ingebracht puur voor de penalty, dansje, eerste balcontact, over ...
Al die filmpjes die er al van gemaakt zijn, hahaha

Ik dacht dat de uittrap van Neuer tegen de scheids hét lachmoment van de wedstrijd was, maar nee
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

MO7 schreef:Ook zo'n probleem met Belgen is dat ze niet weten wanneer ze op moeten houden...
Ja, ze hadden het fout, het toernooi is nog niet over :-)
we can come an end
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Antti Opdam schreef: Dat klopt.

Voor mij was België samen met Ijsland dan ook dé verrassing van het toernooi. Met zoveel overschatte voetballers nog zo ver komen.

Chapeau.
En voor de rest van de wereld was het een verrassing dat ze de finale niet hebben gehaald. En dat is het enige wat telt.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

De rest van de wereld minus Antti en mijn persoontje. Voor mij was het geen verrassing dat ze sneuvelden. Sterker nog, ik had de correcte score zelfs voorspeld. Antti heeft gewoon gelijk als hij stelt dat die Belgen zwaar overschat worden. Ze hebben zeker een getalenteerde groep, maar weinig spelers die het gewend zijn om voor de prijzen te spelen. Laat staan spelers die bij hun clubs dusdanig bepalend zijn dat ze een groot aandeel hebben in het succes van de club.

Hazard was twee seizoenen geleden wel zo'n speler maar hij raakte het afgelopen jaar geen bal. Bij België presteert hij sowieso matig. De Bruyne zou het komend seizoen kunnen worden en liet afgelopen seizoen al bij vlagen zien waartoe hij instaat is, maar door blessures heeft hij geen blijvende stempel kunnen drukken en prijzen werden er al helemaal niet gewonnen. Hou je verder nog Courtois over, ook die kende een wisselvallig seizoen.

Verder speelt het leeuwendeel van de spelers gewoon in de subtop van Europa. Ze hebben zeker een beter elftal dan Wales, maar ze waren voor mij zeker geen favoriet voor de titel. Duitsland en Frankrijk hebben veel betere selecties. Ook Spanje vind ik niet minder. Door het belachelijke schema hadden ze nog wel een aardig eind kunnen komen, maar niet meer dan dat.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Nu gaat die beperkte Batshuayi voor 40 miljoen naar Chelsea. Dan moet Janssen toch 60 miljoen waard zijn?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef:De rest van de wereld minus Antti en mijn persoontje. Voor mij was het geen verrassing dat ze sneuvelden. Sterker nog, ik had de correcte score zelfs voorspeld. Antti heeft gewoon gelijk als hij stelt dat die Belgen zwaar overschat worden. Ze hebben zeker een getalenteerde groep, maar weinig spelers die het gewend zijn om voor de prijzen te spelen. Laat staan spelers die bij hun clubs dusdanig bepalend zijn dat ze een groot aandeel hebben in het succes van de club.

Hazard was twee seizoenen geleden wel zo'n speler maar hij raakte het afgelopen jaar geen bal. Bij België presteert hij sowieso matig. De Bruyne zou het komend seizoen kunnen worden en liet afgelopen seizoen al bij vlagen zien waartoe hij instaat is, maar door blessures heeft hij geen blijvende stempel kunnen drukken en prijzen werden er al helemaal niet gewonnen. Hou je verder nog Courtois over, ook die kende een wisselvallig seizoen.

Verder speelt het leeuwendeel van de spelers gewoon in de subtop van Europa. Ze hebben zeker een beter elftal dan Wales, maar ze waren voor mij zeker geen favoriet voor de titel. Duitsland en Frankrijk hebben veel betere selecties. Ook Spanje vind ik niet minder. Door het belachelijke schema hadden ze nog wel een aardig eind kunnen komen, maar niet meer dan dat.
Klopt.

Wordt België nog gehuldigd eigenlijk?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef:Nu gaat die beperkte Batshuayi voor 40 miljoen naar Chelsea.
... er zijn nu forumgebruikers die denken dat hij daardoor nu beter is dan bijvoorbeeld een Griezmann ...
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

AZ 4 Life schreef:De rest van de wereld minus Antti en mijn persoontje. Voor mij was het geen verrassing dat ze sneuvelden. Sterker nog, ik had de correcte score zelfs voorspeld. Antti heeft gewoon gelijk als hij stelt dat die Belgen zwaar overschat worden. Ze hebben zeker een getalenteerde groep, maar weinig spelers die het gewend zijn om voor de prijzen te spelen. Laat staan spelers die bij hun clubs dusdanig bepalend zijn dat ze een groot aandeel hebben in het succes van de club.

Hazard was twee seizoenen geleden wel zo'n speler maar hij raakte het afgelopen jaar geen bal. Bij België presteert hij sowieso matig. De Bruyne zou het komend seizoen kunnen worden en liet afgelopen seizoen al bij vlagen zien waartoe hij instaat is, maar door blessures heeft hij geen blijvende stempel kunnen drukken en prijzen werden er al helemaal niet gewonnen. Hou je verder nog Courtois over, ook die kende een wisselvallig seizoen.

Verder speelt het leeuwendeel van de spelers gewoon in de subtop van Europa. Ze hebben zeker een beter elftal dan Wales, maar ze waren voor mij zeker geen favoriet voor de titel. Duitsland en Frankrijk hebben veel betere selecties. Ook Spanje vind ik niet minder. Door het belachelijke schema hadden ze nog wel een aardig eind kunnen komen, maar niet meer dan dat.
Dat ze zouden verliezen was te voorspellen omdat Wilmots er een knoeiboel van maakt. Maar wat voor toppers lopen er dan bij Wales. Bale en Ramsey als toppers, een verdediger van een middenmoter en verder wat materiaal uit Tweede Klasse. Dat is nog altijd inhoudelijk een stuk minder dan bij België. Dan is het toch meer dan logisch om een overwinning van België te verwachten/eisen.

Tja, dat wij wereldlijk gezien meer aanzien hebben dan dat jij eerlijk vindt is niet meer dan een gevalletje pech. Op gebied van status horen we gewoon tot de top. En ook jij kan daar niets aan doen behalve hier je gal spuien.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Belgen kunnen niks. Jammer hoor.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Kuifje, een linkje is voldoende:
http://www.fifa.com/fifa-world-ranking/ ... table/men/" onclick="window.open(this.href);return false;
we can come an end
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Kuifje, doe normaal. Het was weinig, het is niet veel en het wordt niks. Jullie hebben enorm mazzel gehad met zowel de kwalificatie- als de pouleloting en de rest is hype. Volhouden dat je de beste bent maakt je alleen maar belachelijk.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef:Kuifje, een linkje is voldoende:
http://www.fifa.com/fifa-world-ranking/ ... table/men/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben jij ook zo'n inteeltproduct?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Plaats reactie