Eredivisie (clubnieuws)

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

~AZ~ schreef: 23 mei 2020, 18:18 Twente wilt Earnie als TD. Beter dan die koekenbakker die er zat natuurlijk.
Die koekenbakker die er zat heeft ze wel die Spaanse jongens geleverd die de club in leven hebben gehouden en daarnaast die Nakamura en Vuckic gestrikt.

Je kan het slechter treffen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Tegen welke prijs? En waren ze wel er in gebleven als er geen Coronastop was gekomen?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Twente heeft Jans aangesteld.

Ondanks dat hij 3e keus was vind ik dat toch wel jammer.
Ik heb het namelijk niet zo op Twente sinds dat financiële debacle en Jans heeft toch in de eredivisie vaak van niets iets weten te maken.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ik denk dat Groningers hem verketteren momenteel.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Volgend jaar Robben weer in Nederland te zien. Hoop voor iedereen maar vooral voor Robben dat hij van blessures bespaard blijft.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Gaat niks worden, maar toch tof.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Of het een succes wordt, zal moeten blijken. Als oud-student in Groningen (Oosterpark-tijd) heb ik ook wel een zwak voor FC Groningen. Ik moest wel glimlachen om dit verhaal:
Van alle supportersgeledingen binnen FC Groningen waren vanmiddag een paar vertegenwoordiger uitgenodigd om als eerste het nieuws te horen. ‘We waren daar met een mannetje of tien, twaalf’, zegt de Jonge. ‘We werden in de lounge ontvangen. Kregen wat te drinken en een cadeautje.’

Dat cadeau mocht pas later worden uitgepakt, kregen de supporters te horen. Algemeen directeur Wouter Gudde bedankte de supporters voor de inzet de afgelopen tijd. Daaropvolgend liepen de supporters richting de tribune waar een eierbal klaarstond. Eerst moesten ze echter even naar een filmpje kijken.

Kippenvel
‘Het geluid was heel slecht’, lacht de Jonge. ‘We zagen de beelden en ook Robben wel, maar op een gegeven moment werd alles duidelijk. Echt bijna iedereen had tranen in de ogen en kippenvel op zijn arm. Ik heb nog steeds kippenvel op mijn arm staan.’


https://www.rtvnoord.nl/nieuws/718066/V ... -arm-staan
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Blessures daargelaten, gaat hij makkelijk meekomen met het niveau Groningen. Verder natuurlijk ook een Vlaar achtige rol in de kleedkamer.
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Hij heeft blijkbaar een wat ik maar een 'blessurevrij' contract noem. Hij wordt dan niet betaald per wedstrijd, maar betaald zolang hij blessurevrij is.

Het heeft wel wat, ik vind het in ieder geval mooi dat hij niet naar een ajax of PSV gegaan is.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

DeZuivelDuivel schreef: 29 jun 2020, 12:37 Hij heeft blijkbaar een wat ik maar een 'blessurevrij' contract noem. Hij wordt dan niet betaald per wedstrijd, maar betaald zolang hij blessurevrij is.

Het heeft wel wat, ik vind het in ieder geval mooi dat hij niet naar een ajax of PSV gegaan is.
Was gezien zijn band met Groningen + dat hij een villa heeft laten bouwen in Haren ook geen optie
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DeZuivelDuivel schreef: 29 jun 2020, 12:37 Hij heeft blijkbaar een wat ik maar een 'blessurevrij' contract noem. Hij wordt dan niet betaald per wedstrijd, maar betaald zolang hij blessurevrij is.
Ik vind het raar dat dit soort details door die Fledderus zomaar voor de camera genoemd werden.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ambitieus FC Utrecht presenteert vol trots hoofdsponsor en 'wil topdrie aanvallen'
Ze zullen toch “top 4” bedoelen denk ik 😏
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

salmonyappi schreef: 01 jul 2020, 10:55 Ze zullen toch “top 4” bedoelen denk ik 😏
Ik denk top 3. AZ heeft al zeven seizoenen geen zilverwerk gewonnen. We zijn uitstekend bezig, maar ik kan me voorstellen dat ze je pas serieus nemen als de prijzenkast weer wat wordt aangevuld.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 01 jul 2020, 10:55 Ze zullen toch “top 4” bedoelen denk ik 😏
Nee, top 3. ajax, AZ en PSV.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 01 jul 2020, 10:55 Ze zullen toch “top 4” bedoelen denk ik 😏
Bij Utrecht negeren ze graag de successen (nee geen prijzen, maar toch successen) van AZ. Maar goed, dit roept Van Seumeren al sinds hij er zit, dus dat is allemaal niks nieuws.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Forza AZ schreef: 01 jul 2020, 11:24 Nee, top 3. ajax, AZ en PSV.
😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Hier maar even.

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/er ... ~a4a6fb0f/

Ik denk dat ik (gelukkig) te oud ben om ook maar een van die namen te kennen.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Wat is dit voor domme shit? Waarom moeten er eerst Rembrandt-etsen en nu foto's van hiphop-artiesten op een bal staan?
Maak gewoon een normale bal a.u.b.. Sowieso snap ik niet waarom overal opeens hiphop voor de dag wordt gehaald, maar dat is een ander topic.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Perry schreef: 07 jul 2020, 08:06 Hier maar even.

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/er ... ~a4a6fb0f/

Ik denk dat ik (gelukkig) te oud ben om ook maar een van die namen te kennen.
Ik dacht dat het voetbal tegen racisme was? Waarom gaan ze dan het hele seizoen tegen de namen van zwarte artiesten aan schoppen. :wink:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Forza AZ schreef: 07 jul 2020, 10:24 Ik dacht dat het voetbal tegen racisme was? Waarom gaan ze dan het hele seizoen tegen de namen van zwarte artiesten aan schoppen. :wink:
😂
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie