Eredivisie (clubnieuws)

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Eigenaar Oyf wil van zijn aandelen Vitesse af. Onduidelijk of hij de afgegeven financieringsgarantie tot 2023 volmaakt.
Tot zover de Arnhemmers.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ferry schreef: 11 mar 2022, 17:25 Eigenaar Oyf wil van zijn aandelen Vitesse af. Onduidelijk of hij de afgegeven financieringsgarantie tot 2023 volmaakt.
Tot zover de Arnhemmers.
Abramovich hoeft een lening aan Chelsea van 1,5 miljard niet terug te hebben. Hier gaat het om 155 miljoen.

Ach, dat hele Vitesse kan me gestolen worden. Club zonder ziel die zaken blijft doen met foute Oostblokkers. Een lening van 155 miljoen terwijl die hele club misschien 15% van dat bedrag waard is. En de beste spelers zijn gehuurd en/of gaan binnenkort vertrekken.

Scheelt weer een verre uitwedstrijd naar een ongezellig stadion dat nooit vol zit.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Mooi hoe gisteren bij Lubach 020 belachelijk werd gemaakt. En dan hadden ze het nog niet over die Poetin pijpende actie van Tadic.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Iemand de NAC-Manchester City soap aan het volgen?
Het laatste hoofdstuk is een statement van City waaruit blijkt dat de intenties om de club over te nemen serieus zijn.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 30 mar 2022, 15:01 Iemand de NAC-Manchester City soap aan het volgen?
Het laatste hoofdstuk is een statement van City waaruit blijkt dat de intenties om de club over te nemen serieus zijn.
Ik heb begrepen dat de supporters daar een soort gouden aandeel hebben en alles tegen kunnen houden.

Kunnen ze bij AZ ook wel doen, een vetorecht voor de supporters :D
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Langedijk schreef: 30 mar 2022, 15:24 Ik heb begrepen dat de supporters daar een soort gouden aandeel hebben en alles tegen kunnen houden.

Kunnen ze bij AZ ook wel doen, een vetorecht voor de supporters :D
AZ heeft ook een gouden aandeel.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

FC Twente blijft onverwacht goed meedoen, Feyenoord kan toch ook niet echt overtuigen.
Strijd om plek 3-5, gaat tot het eind denk ik wel spannend blijven. En dan is het alleen maar gunstig dat beide op de slotdag nog tegen elkaar moeten.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

De Rode Baron schreef: 03 apr 2022, 09:01 FC Twente blijft onverwacht goed meedoen, Feyenoord kan toch ook niet echt overtuigen.
Strijd om plek 3-5, gaat tot het eind denk ik wel spannend blijven. En dan is het alleen maar gunstig dat beide op de slotdag nog tegen elkaar moeten.
Vergeet niet dat wij dan ajax net hebben gehad……..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

salmonyappi schreef: 03 apr 2022, 09:07 Vergeet niet dat wij dan ajax net hebben gehad……..
En Feyenoord tegen PSV
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Er zijn bijna geen makkelijke wedstrijden meer. Ook voor andere clubs niet, Feyenoord en Twente hebben ook vaak moeite met de kleintjes. Zeker Twente kan zich juist goed vastbijten in betere tegenstanders.

Ik ben al blij als RKC nergens meer voor speelt de laatste speelronde. (En wij in ieder geval binnen 3 punten van Feyenoord en Twente staan, maar dat spreekt voor zich.)
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Gadverdamme. Dat stomme Excelsior weer terug in de Eredivisie.
Ik had het Den Haag echt gegund na zo’n seizoen.
Excelsior met hun kunstgras en een stadion waar 4.400 man ik kan.
Absoluut Eredivisie onwaardig………
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

salmonyappi schreef: 29 mei 2022, 19:26 Gadverdamme. Dat stomme Excelsior weer terug in de Eredivisie.
Ik had het Den Haag echt gegund na zo’n seizoen.
Excelsior met hun kunstgras en een stadion waar 4.400 man ik kan.
Absoluut Eredivisie onwaardig………
Vind het ook echt waardeloos dat Excelsior nu terug is... Je kan dat amateurcomplex amper een stadion noemen. Had veel liever ADO gezien. Was in ieder geval heel wat die finale
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Beetje karma is het wel voor ADO. Van enig veiligheidsbeleid bij die club lijkt echt geen sprake. Voor de neutrale toeschouwer wel een briljante wedstrijd, trouwens.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Wat een ongelooflijke bende bij ADO. Drie keer de wedstrijd moeten staken vanwege supporters. Stewards nergens te bekennen. En op het einde een vak met Excelsior fans aanvallen. Wat toch niet bekend staat als harde kern.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ik was op voorhand voor ADO maar tijdens de wedstrijd veranderde dat. Die strafschop van Dallinga had opnieuw genomen moeten worden dus toen kwamen ze al goed weg. Maar vooral die trainer, wat een volslagen idioot is dat. En die keeper met zijn rare geschreeuw kan er helemaal niks van.

Wat er na afloop gebeurde kan trouwens nog erger. Zie Saint-Étienne.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Is ADO ondertussen niet gewoon een criminele organisatie.

Een compleet idiote trainer, die al eerder de staff van Excelsior te lijf wilde gaan. Jarenlang financieel gerommel. En een tribune vol doorgesnoven junks, voor wie een mensenleven niks waard is. Gooien met glas, mensen aanvallen, compleet schijt hebben aan alle regels en dan ook nog een uitvak + spelers bestormen en gericht met vuurwerk en andere voorwerpen op die mensen gooien.

opheffen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 30 mei 2022, 08:59 Is ADO ondertussen niet gewoon een criminele organisatie.

Een compleet idiote trainer, die al eerder de staff van Excelsior te lijf wilde gaan. Jarenlang financieel gerommel. En een tribune vol doorgesnoven junks, voor wie een mensenleven niks waard is. Gooien met glas, mensen aanvallen, compleet schijt hebben aan alle regels en dan ook nog een uitvak + spelers bestormen en gericht met vuurwerk en andere voorwerpen op die mensen gooien.

opheffen.
De club die AZ opving toen het dak eraf ging
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 30 mei 2022, 10:27 De club die AZ opving toen het dak eraf ging
Die hebben daar een ruime financiële vergoeding voor gehad.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Burak Yilmaz naar Fortuna Sittard?
we can come an end
Plaats reactie